anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-11-17 20:06 Mi lehet a baj?

valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
pot írta: Köszönöm és még azt ,hogy le kell engedni az olajat ha ki akarom cserélni ???


Igen mindenképpen,célszerű olajcserénél végezni!


Esetleg fejtetőre állítja a kocsit.


Szia anubisz,neked megoldódott már a problémád? Mi volt a baj?


Meik? Ja , Szia.

anubisz Elküldve: 2013-11-17 20:02 Mi lehet a baj?

valter320d írta:
pot írta: Köszönöm és még azt ,hogy le kell engedni az olajat ha ki akarom cserélni ???


Igen mindenképpen,célszerű olajcserénél végezni!


Esetleg fejtetőre állítja a kocsit.

anubisz Elküldve: 2013-11-17 19:57 Mi lehet a baj?

pot írta: Köszönöm és még azt ,hogy le kell engedni az olajat ha ki akarom cserélni ???


anubisz Elküldve: 2013-11-17 19:24 Légtömegmérõ

nickname írta:
anubisz írta: Nesze neked 370 Eurós tömegmérő, egy maroknyi dollárért, hogy idézzem a híres westent
Tuti az ebay, meg a többiek is többnyire ezzel vannak tele.
http://www.alibaba.com/showroo...7-451.html



Ja 20 darabos tételben, és a minősége is elég kérdőjeles lehet, garancia meg az ablakba.


Sose veszek ilyet a neten. Én még csak egyszer cseréltem, mikor vettem utána, azóta az van benne, vagy 140 et ment már, még semmi baja. Gyári. Sokkal drágább, de ha szar lenne, legalább egyből kicserélik, de bírja.
Nem is tudom milyen lehet egy Kínai tömegmérő 20 dollárért, mikor még egy Bosch se biztos hogy megy, vagy programozni kell, meg ilyenek, ahogy itt olvasom.
Basszus, Kína az mindent csak koppint, van egyáltalán olyan amit ők fedeztek fel és csak ők gyártják, és világszínvonalú minőség? Elbaszott egy nép. A nagy falon, és a petárdán kívül sok mindent nem alkottak önerőből.

anubisz Elküldve: 2013-11-17 18:33 Légtömegmérõ

Nesze neked 370 Eurós tömegmérő, egy maroknyi dollárért, hogy idézzem a híres westent
Tuti az ebay, meg a többiek is többnyire ezzel vannak tele.
http://www.alibaba.com/showroo...7-451.html

anubisz Elküldve: 2013-11-17 10:35 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
anubisz írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
DeeEvil írta:
Hello! Azt tudja mindenki hogy nem márka szervíz, de segítséget lehet kérni. Most adtam ki párnapja rengeteg pénzt és nem jó. Nincs gondoma poénnal, de lehetőleg a segítség/tanács/tipp jobban jön.
Köszi mindenkinek aki tanácsokat ad. Üdv


Pár napja vetted..miért nem viszed vissza?!
csak egy pici érdekesség még 170 pár ezer km-el railnyomás hiba?!



Ez az amit állandóan irok, Márka specifikus szerelő nélkül NEM VESZÜNK BMW-t ha nincs kellő ismeretünk és műszaki hátterünk hozzá.

Nem azért olcsók ezek az autók mert hibátlanok.


Sajnálják az emberek a 10-20-30 ezer forintot egy bevizsgálásra, meg is van az eredménye.

Nem rossz indulatból írom, hanem tapasztaltból.





Pont ezt írtam én is, ha megnézeti biztos nem veszi meg, mert ez a hiba tuti nem 3 nap alatt jött elő. Minimum egy rövid út után legalább kiolvastatom,be ír e valami hibát. Főleg a D nél ahol egy közepes motor hiba is súlyos több 100 ezrekbe kerül.


E46-okat 700-900ezeré akarnak venni, mikro a 10 évvel öregebb BMW-k, is 600-800ezerbe kerülnek, de egy full fapad 800 cm3 matiz ami egy idős az E46-tal ugyanannyiba kerül. nem furcsa? nem gonbdolkozik el ezen senki? nem nem, a matiz, meg golf, vagy 307-es pözsó van túlárazva, hanem az a kibebaxott E46 egy rakás szar, egy bontószökevény.

de az is durva, hogy munkatársam sógora vett egy behozott e46-ot, nem nézett ki rosszul, de pár nap után árokba borult vele, olcsón vette, de így egy szar lett. légzsákot visszanyomkodták, nem számít, hogy jelez. a sok kis majom megveszi, mert balalgásra kapnak annyi pénzt, hogy esetleg egy jobb darabot megvesznek kintről, de azt is pár nap alatt leamortizálják. ilyenkor van az, amikor valaki arcoskodásból vesz BMW-t nem fanatikusság miatt.


Minden második E46 egy pénztemető az első évben,amit itthon veszel, na meg amit kintről hoznak, utána már azon múlik menyire vigyáz rá az ember.

anubisz Elküldve: 2013-11-17 10:20 Mi lehet a baj?

nickname írta:
szotakdavid írta:
DeeEvil írta:
Hello! Azt tudja mindenki hogy nem márka szervíz, de segítséget lehet kérni. Most adtam ki párnapja rengeteg pénzt és nem jó. Nincs gondoma poénnal, de lehetőleg a segítség/tanács/tipp jobban jön.
Köszi mindenkinek aki tanácsokat ad. Üdv


Pár napja vetted..miért nem viszed vissza?!
csak egy pici érdekesség még 170 pár ezer km-el railnyomás hiba?!



Ez az amit állandóan irok, Márka specifikus szerelő nélkül NEM VESZÜNK BMW-t ha nincs kellő ismeretünk és műszaki hátterünk hozzá.

Nem azért olcsók ezek az autók mert hibátlanok.


Sajnálják az emberek a 10-20-30 ezer forintot egy bevizsgálásra, meg is van az eredménye.

Nem rossz indulatból írom, hanem tapasztaltból.





Pont ezt írtam én is, ha megnézeti biztos nem veszi meg, mert ez a hiba tuti nem 3 nap alatt jött elő. Minimum egy rövid út után legalább kiolvastatom,be ír e valami hibát. Főleg a D nél ahol egy közepes motor hiba is súlyos több 100 ezrekbe kerül.

anubisz Elküldve: 2013-11-16 22:15 Gumiabroncs

YELLOW írta: elkezdtem agyalni valamin. ugye vanank a gumiaim, nyári BFG. mintája elég korrekt, de a vájatban a minta már repedezett picit. 6 éves gumik. mivel én elég keveset megyek egy szezonban, így lehet érdemes lenne ez a tatktika:
megvenni olcsóbb gumit, akár valami jobbat, de nem kínait, ilyen aurora (hankook leány) vagy akár ilyne nankang félét. 2 évet hazsnálom, nekem szinte meg sem kopik, de eladni simán el lehet és még megrepedezve sem lesz, aztán két évente veszek újat, vagy 3 évente. kb fele annyiból megvannak, mint a BFG-k, ami pláne furcsa, hogy valamiért elég drágák lettek a BFG-k nem értem mééé.


Simán eladtam a neten a használt Bridgestone RFT téliket, én már nem mertem felrakni, 25000 ért, és nem most, vagy 2 éve. Már a szart is megveszik, inkább meghalnak.Cigire,kávéra van pézz, de az élete az nem fontos.

anubisz Elküldve: 2013-11-16 21:59 Mi lehet a baj?

Itt volt ám olyan figura is,akinek 450 000 ért újítottak fel egy turbót, mikor 260,280 ért már ujjat veszel
A Google kereső sok pénzt spórolt volna neki,arra nem használta a netet, de fórumozni tudott

anubisz Elküldve: 2013-11-16 21:40 Mi lehet a baj?

Főleg egy dizelnél, ami igen pénztálca sokkoló, ha mindjárt az elején félrekezelik a hibákat.

anubisz Elküldve: 2013-11-16 21:29 Mi lehet a baj?

viktor írta:
anubisz írta:
viktor írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
DeeEvil írta: Hello!

Segítségeteket szeretném kérni mert olyan gondom van a pár napja vásárolt 320D(2004, 150le)-vel hogy nem akar mindig indulni, sőt többször nem. Kiolvastuk és lementettük a hibakódját, de értelmezni sajnos nem tudom mivel ilyen autom nem volt soha. Ha valaki tudja mi a gondja légyszíves írja meg.
Válaszokat előre is köszönöm.
Error memory:

E R R O R M E M O R Y
---------------------------------------

Date: 14.11.2013 04:53:58
ECU: D50M47B1
JobStatus: OKAY
Variant: D50M47B1
-------------------------------------------------------------

RESULT: 2 error in error memory !
-------------------------------------------------------------

4191 4191 (1252) air charge pressure controller, Ansteuerung

Error counter: 3
Logistic counter: 40

1. Umweltsatz
Mileage 177930 km
average engine rotational speed 2206.59 rpm
coolant temperature 78.23 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 1276.09 bar
injection mass index value without mass balance control 57.89 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 1260.32 mg/Hub
charge pressure value 2510.76 hPa
Linearised APP1 84.25 %
Battery Voltage 14011.66 mV
Vehicle speed 77.97 km/h
duty cycle - air charge pressure controller 49.63 %

2. Umweltsatz
Mileage 178110 km
average engine rotational speed 3227.14 rpm
coolant temperature 79.24 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 1189.44 bar
injection mass index value without mass balance control 2.36 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 857.02 mg/Hub
charge pressure value 2510.76 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 14011.66 mV
Vehicle speed 54.28 km/h
duty cycle - air charge pressure controller 9.45 %

Kurzschluss nach Masse
Test conditions fulfilled
Error not occurred yet
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase

Error code: 41 91 02 06 00 00 03 28 45 81 50 80 A2 93 C8 FF
6B 56 4F 3F 45 93 75 81 97 06 88 FF 00 56 37 0C
-------------------------------------------------------------

4B90 4B90 rail pressure monitoring at engine-start

Error counter: 255
Logistic counter: 40

1. Umweltsatz
Mileage 177970 km
average engine rotational speed 193.08 rpm
coolant temperature 55.14 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 47.26 bar
injection mass index value without mass balance control 24.02 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 434.81 mg/Hub
charge pressure value 1004.30 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 9612.65 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 1004.30 hPa

2. Umweltsatz
Mileage 178110 km
average engine rotational speed 772.31 rpm
coolant temperature 7.96 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 456.87 bar
injection mass index value without mass balance control 36.23 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 447.41 mg/Hub
charge pressure value 994.46 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 10264.36 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 1004.30 hPa

Raildruck bei Motorstart zu niedrig
Test conditions fulfilled
Error not present now, but already stored
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase

Error code: 4B 90 21 06 00 00 FF 28 45 85 07 69 06 3D 45 66
00 3B 00 66 45 93 1C 3A 3A 5C 47 65 00 3F 00 66
=============================================================
Üdv Balázs


Nagy Karácsonyt ne ígérj a családnak!!!!!



Ez a hét válasza volt



Lehet, hogy a válasznak jobban örült volna, mint egy ilyen cinikus balfék megjegyzésnek.
Ha meg nem tudsz segíteni vagy tanácsot adni, akkor inkább ne írjál. Segítséget kért nem leoltást. Szerintem te sem örülnél egy ilyen megjegyzésnek hasonló esetben.




Azért nehogy tarkón lődd magad, egy kis poén miatt.Látszik új vagy. Ha így folytatod hamar infarktusod lesz. Ez egy fórum, nem márkaszerviz,20 millás diagnosztikai géppel.
Gondoljátok már, hogy 20 oldalas diag adatot bemásoltok, majd ingyen valaki megcsinálja a kocsit, a neten keresztül?


Tanácsot kért. Nem azt, hogy valaki a neten keresztül ingyen megcsinálja Neki.
Akkor helyesbítek: Ha nem tudsz segíteni vagy tanácsot adni , esetleg nem is akarsz segíteni vagy tanácsot adni, akkor inkább ne írjál.
De a megjegyzés nem neked szólt. Vagy te vagy a Szotakdavid?



Én ezt megértem, de gondold el, valaki lediagolja a kocsit, és nem tudja értelmezni mik a hibák? Akkor minek piszkál bele ,miért nem bízza hozzáértőre, itt kezdődik a baj, nem ott, hogy a neten rákérdezek, hogy cseréljek ki valamit.
Utána meg sírnak, hogy mindenki mást mondott, és ki cserélte a fél kocsit, mert mindenki másnak látta a hibát. Most vett kocsit, az első, hogy normális műhelybe rendbe hozatom, nem a neten keresek infót, aztán vagy bejön, vagy nem. Én így látom.

anubisz Elküldve: 2013-11-16 21:15 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
anubisz írta: Ezért van ennyi hulladék E46 az országba. Minek vesztek BMW ha már 2 nap után a neten akarjátok megcsinálni online. BMW vesznek, de egy szervizbe, vagy normális szakműhelyt nem tudnak megfizetni egyesek,egyből a net, majd az megoldja a problémát, ha nem majd eladom,a másik hülye aki megveszi,az alatt meg széthullik a kocsi. Lehet az előző tulaj is így szerelte, azért van ennyi hibakód benne.


azé ezt pont Te mondod? hányszor szívtad meg szervízben?


Csak akkor szívtam, ha nem márkaszervizbe vittem, amúgy nem igen szívtam,max nem egy baráti ára van egy márkaszerviznek, de amit ott csináltak, arra még nem volt panaszom, a számlán kívül.Amint máshol jártam,azonnal törtek zúztak a kocsin mindent.
Természetesen nem a Wallisra gondolok, mert arra a szemétdombra be se tanném a lábam,inkább márkát cserélnék.

anubisz Elküldve: 2013-11-16 21:09 Mi lehet a baj?

Ezért van ennyi hulladék E46 az országba. Minek vesztek BMW ha már 2 nap után a neten akarjátok megcsinálni online. BMW vesznek, de egy szervizbe, vagy normális szakműhelyt nem tudnak megfizetni egyesek,egyből a net, majd az megoldja a problémát, ha nem majd eladom,a másik hülye aki megveszi,az alatt meg széthullik a kocsi. Lehet az előző tulaj is így szerelte, azért van ennyi hibakód benne.

anubisz Elküldve: 2013-11-16 21:00 Mi lehet a baj?

viktor írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
DeeEvil írta: Hello!

Segítségeteket szeretném kérni mert olyan gondom van a pár napja vásárolt 320D(2004, 150le)-vel hogy nem akar mindig indulni, sőt többször nem. Kiolvastuk és lementettük a hibakódját, de értelmezni sajnos nem tudom mivel ilyen autom nem volt soha. Ha valaki tudja mi a gondja légyszíves írja meg.
Válaszokat előre is köszönöm.
Error memory:

E R R O R M E M O R Y
---------------------------------------

Date: 14.11.2013 04:53:58
ECU: D50M47B1
JobStatus: OKAY
Variant: D50M47B1
-------------------------------------------------------------

RESULT: 2 error in error memory !
-------------------------------------------------------------

4191 4191 (1252) air charge pressure controller, Ansteuerung

Error counter: 3
Logistic counter: 40

1. Umweltsatz
Mileage 177930 km
average engine rotational speed 2206.59 rpm
coolant temperature 78.23 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 1276.09 bar
injection mass index value without mass balance control 57.89 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 1260.32 mg/Hub
charge pressure value 2510.76 hPa
Linearised APP1 84.25 %
Battery Voltage 14011.66 mV
Vehicle speed 77.97 km/h
duty cycle - air charge pressure controller 49.63 %

2. Umweltsatz
Mileage 178110 km
average engine rotational speed 3227.14 rpm
coolant temperature 79.24 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 1189.44 bar
injection mass index value without mass balance control 2.36 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 857.02 mg/Hub
charge pressure value 2510.76 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 14011.66 mV
Vehicle speed 54.28 km/h
duty cycle - air charge pressure controller 9.45 %

Kurzschluss nach Masse
Test conditions fulfilled
Error not occurred yet
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase

Error code: 41 91 02 06 00 00 03 28 45 81 50 80 A2 93 C8 FF
6B 56 4F 3F 45 93 75 81 97 06 88 FF 00 56 37 0C
-------------------------------------------------------------

4B90 4B90 rail pressure monitoring at engine-start

Error counter: 255
Logistic counter: 40

1. Umweltsatz
Mileage 177970 km
average engine rotational speed 193.08 rpm
coolant temperature 55.14 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 47.26 bar
injection mass index value without mass balance control 24.02 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 434.81 mg/Hub
charge pressure value 1004.30 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 9612.65 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 1004.30 hPa

2. Umweltsatz
Mileage 178110 km
average engine rotational speed 772.31 rpm
coolant temperature 7.96 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 456.87 bar
injection mass index value without mass balance control 36.23 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 447.41 mg/Hub
charge pressure value 994.46 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 10264.36 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 1004.30 hPa

Raildruck bei Motorstart zu niedrig
Test conditions fulfilled
Error not present now, but already stored
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase

Error code: 4B 90 21 06 00 00 FF 28 45 85 07 69 06 3D 45 66
00 3B 00 66 45 93 1C 3A 3A 5C 47 65 00 3F 00 66
=============================================================
Üdv Balázs


Nagy Karácsonyt ne ígérj a családnak!!!!!



Ez a hét válasza volt



Lehet, hogy a válasznak jobban örült volna, mint egy ilyen cinikus balfék megjegyzésnek.
Ha meg nem tudsz segíteni vagy tanácsot adni, akkor inkább ne írjál. Segítséget kért nem leoltást. Szerintem te sem örülnél egy ilyen megjegyzésnek hasonló esetben.




Azért nehogy tarkón lődd magad, egy kis poén miatt.Látszik új vagy. Ha így folytatod hamar infarktusod lesz. Ez egy fórum, nem márkaszerviz,20 millás diagnosztikai géppel.
Gondoljátok már, hogy 20 oldalas diag adatot bemásoltok, majd ingyen valaki megcsinálja a kocsit, a neten keresztül?

anubisz Elküldve: 2013-11-16 20:16 Motorolaj

gerencsert írta:
MattM325 írta:
compact írta:
YELLOW írta:
gerencsert írta: [

Köszönöm szépen gyors válaszodat. Esetleg van ötleted, hogy miről ismerhető fel, hogy eredeti a termék? Feltöltési mennyiséget tudsz pontosan, mert van ahol 5,5 litert írnak, máshol pedig 6,5 litert? Lehet, hogy az arany közép utat választom, és veszek 6 litert Az 5W-30 akkor mehet bele nyugodtan?


az a helyzet, hogy van rajtuk egy hologramos matrica, de azt is utólag teszik rá itthon pl. szóval ez arra sem garancia, hogy az eredeti, de amin nincs az sem jelenti, hogy hamis. én már ezért letettem a Castrol-ról. én most nagyon Eneos mániás lettem, már akár kaphatnék juttatást is utána
amúgy ment az autó jobb esetben 200ezer+ km-t, az idő alatt kitudja mit raktak bele, így szinte ezen már kár gondolkozni. azt mondják a hamis olaj is úgy hamis, hogy mondjuk 10ezer km-t lazán el tudsz vele menni gond nélkül aztán csere. az átbaxás az, hogy drágán veszed meg, és közben nem az van benne.


Hihetetlen, hogy van olyan aki még mindíg ennyire bízik a castrol-ban...
Tuti biztos pedig nem létezik, mivel a dobozokat és címkéket is hamisítját, a legegyszerűbb pedig, hogy a valóban hivatalos üres flakonokat nagy üzemben vásárolják fel és töltik meg jó esetben a 800ft-os olajjal, a rosszabb, ha még azt is megpancsolják.




Vegyél 7 litert és töltsd szintig.
Az a baj a hamis olajjal, hogy nem teljesen motorolaj van benne, hanem valami fűtőolaj keverék. Liqui Moly-t pl. több mint valószínű, hogy eredetit találsz, ha a magyarországi forgalmazójától veszed.
Számomra is hihetetlen, hogy még van aki Castrolt vesz, de mindenki maga dönti el...



Köszönöm szépen mindenkinek a hozzászólását! Sajnos tudom én is, hogy nagyon nehéz eredeti Castrol olajat beszerezni, de azért én még bízok benne, hogy sikerülni fog A szerelőm például állítja, hogy az Unix és a Bárdi eredeti Castrol olajakat forgalmaz. Jó magam is úgy számolgattam, hogy 7 litert kell mindenképpen vásárolnom, és egy kevés legalább marad még ha utána kell majd töltenem. Nagyon sokan az 5W-40 mellett tették le voksukat, és azt javasolták nekem is. Felénk nagyon könnyen be lehet szerezni olcsó Castrol olajakat, mivel állítólag Szlovéniából hozzák be őket, ami nagyon közel van hozzánk. Pár éve volt egy Audi A8 4.2 Quattrom, abba is Castrolt tettem, de meg voltam vele elégedve teljesen. Előtte volt egy BMW 740i e38 is a tulajdonomban, az is mindig Castrolt kapott. Nekem valahogy bejött eddig ez a Castrol olaj Éves szinten nem megyek többet 6-7e km-nél, lehet ez is az oka




Vegyél xado olajat,azt tuti nem hamisítják.