anubisz Elküldve: 2013-10-13 22:34 Gumiabroncs
Ha a krómozott szelepsapkáimat is lelopkodták, ez tuti nem marad rajta sokáig.
anubisz Elküldve: 2013-10-13 22:34 Gumiabroncs
anubisz Elküldve: 2013-10-13 22:21 Gumiabroncs
anubisz Elküldve: 2013-10-13 22:16 Gumiabroncs
YELLOW írta:anubisz írta: Nem tudtok valami megoldást a téli felnihez, hogy ne lógjon szabadon ki a kerékagy csavar, van oda valami takaró? Nem igazán vennék dísztárcsát, mert láttam 17 est,de azért, hogy lelopják nem fizetek ki több ezret, de valamivel el kéne takarnom a középrészt a sok szartól. Be szoktam kenni tél előtt vastagon zsírral, hogy ne rohadjon be a csavar, de az meg úgy otromba.
Van valami hub oda középrészre a TK ba ,de azt írja hűtött perforált féktárcsákhoz nem alkalmas, Na megint találgathat az ember, mihez jó, mihez nem.
Van valakinek ilyen akármi a téli felniken?
én is a zsírral olajjal hígított elegyet kentem oda még anno. amúgy érdekes kérdés, felvetés... lehet van olyan termék, aminek a kupakja olyan méret
anubisz Elküldve: 2013-10-13 21:58 Gumiabroncs
anubisz Elküldve: 2013-10-10 18:25 Motorolaj
Tirko írta: Sziasztok!
Az alábbi problémával küzdök: az autó hidegen pöccre indul, az elején kicsit hangos a motor de ez ahogy melegszik alább hagy. Többször ellenőriztem az olajszintet korán reggel majdnem 0 fokban maxot mutatott a pálca hidegen, ezt megismételtem meleg motornál is ott sem volt eltérés. DE mikor még a motor nem teljesen üzem meleg leállítom kb 3 percre aztán újraindítom ekkor kb 5-6 másodpercig kigyullad a sárga olajnyomás lámpa. Ma délután meleg motornál leellenőriztem a szintet alsó vonásig volt. Teljesen hektikus az egész! Mit tehetnék? 5w 40 Castrol edge td olaj van benne(320d 2000es évj.)Cseréljek más olajra vagy csak töltsek utána? vagy esetleg az olajnyomásmérő rossz?! Kérlek ha vki tud valamit írjon!
Üdv Tirko
anubisz Elküldve: 2013-10-07 19:01 Társalgó
YELLOW írta:anubisz írta:YELLOW írta:anubisz írta:mmike írta: Sziasztok,
Olajszűrő ház leszerelő szerszámot 86mm hol érdemes venni olcsón?
Köszi a tippeket.
(Schmiedmannál tudom)
Ha a schmid nem jó, maradt az ebay és társai, 15,20 dollárért, és idegeskedésért.
Magyarba vannak olyan rafináltak, hogy többnyire készletbe árulják, aranyárba, vagy maradt a szíjas lehúzó,de azzal nem tudsz nyomatékot húzni.
http://beta-szerszam.hu/spd/be...zedo-betet
Kiválaszthatod a méretet.
Ja, látom nincs náluk, itt van 86 os 2800 is. a 18 szögös, a 9 szögös már 9500.
nem értem minek számít anynira a nyomaték. megszakadni nem fog ráhúzod és nem ereszt. agyő. mondjuk nekem egyszer nyoamtékkal húzták meg, aztán bejelöltem és ugyanaddig húzom.
Hát majd neked is fog számítani, ha beletépik a gyertyádat, és 200 ezerért sikerül megjavítani, ha bármerre nyúlsz a kocsiba, szétgyilkolt csavarokat, meneteket találsz, ha a leng, csillapító befogó atom kemény csavar fejét letépve találod , úgy, hogy rá se lehet hegeszteni, mert a vége nem lóg ki, a feje meg befelé tört vagy 1 centit. Szedj ki egy csavart amiből sehol nem lóg ki semmi. De sorolhatnám napestig, aztán ha kiszámolod az ebből adódó javítások már kitesznek 100 200 ezret vagy fél millát! Ja, olajleeresztő csavar beletörögetéseket nem is mondom. Főleg mivel a olajszűrő sapka is műanyag, tovább is van, mondjam még?
én csak az olajszűrő sapkára gondoltam...
anubisz Elküldve: 2013-10-07 18:52 Társalgó
YELLOW írta:anubisz írta:mmike írta: Sziasztok,
Olajszűrő ház leszerelő szerszámot 86mm hol érdemes venni olcsón?
Köszi a tippeket.
(Schmiedmannál tudom)
Ha a schmid nem jó, maradt az ebay és társai, 15,20 dollárért, és idegeskedésért.
Magyarba vannak olyan rafináltak, hogy többnyire készletbe árulják, aranyárba, vagy maradt a szíjas lehúzó,de azzal nem tudsz nyomatékot húzni.
http://beta-szerszam.hu/spd/be...zedo-betet
Kiválaszthatod a méretet.
Ja, látom nincs náluk, itt van 86 os 2800 is. a 18 szögös, a 9 szögös már 9500.
nem értem minek számít anynira a nyomaték. megszakadni nem fog ráhúzod és nem ereszt. agyő. mondjuk nekem egyszer nyoamtékkal húzták meg, aztán bejelöltem és ugyanaddig húzom.
anubisz Elküldve: 2013-10-07 18:03 Társalgó
mmike írta: Sziasztok,
Olajszűrő ház leszerelő szerszámot 86mm hol érdemes venni olcsón?
Köszi a tippeket.
(Schmiedmannál tudom)
anubisz Elküldve: 2013-10-05 17:16 Termosztát
anubisz Elküldve: 2013-10-05 17:04 Mi lehet a baj?_
beel írta:tomiho-ho írta:anubisz írta:tomiho-ho írta: Sziasztok tudna valaki segiteni mi lehet a gond,a pillanatnyi fogyásztás métöm nagyon lasan megy vissza egy gáz adás után,illetve ha kinyomom a kuplungot van hogy 8-10literig felmegy és csak 5-6 másodperc mulva esik le nullára,eddig ha kinyomtam a kuplungot szinte azonal leeset a mutato nullára,illetve a fogyasztásom is drasztikusan megnöt,az egyik porlaszto csucsom cserés lesz mert bemérték és nem igazán jo,lehet hogy csak az a gond?valakinek van ötlete vagy estleg tapasztalata ezzel kapcsolatba?Köszönöm
D be nem akarok nagyon beleszólni, de azért pontosan mérd ki a fogyasztást, mondjuk rátankolással, hogy ki lehessen zárni, biztos nem a műszer mond rossz adatot.
Ha már megtetted akkor stornó.
azon tul vagyok a számitogép pontos adatott ir,azért köszi
Eképzelhező az is, hogy valahol fals levegőt szív a motor.
anubisz Elküldve: 2013-10-05 17:02 Termosztát
Maistro írta: Nektek hany kb kell 0 fok körül hogy középre be álljon ?anubisz írta:Maistro írta: Sziasztok!Lenne egy kérdésem.
Nekem kb 15 km alatt áll be középre a mutató ez normális? normális tempó melett.
az auto 320d
Cserélj termosztátot, mert -10 fokba majd 30 km lesz. és majd eszik 10 litert 100 on. stb...
anubisz Elküldve: 2013-10-05 16:50 Mi lehet a baj?_
jejo80 írta: Sziasztok!
Ma reggel azt vettem észre, hogy elindulást követően zúgó hag hallható kb 2km-en aztán elhalgat, utánna nem csinálja egész nap, csak a reggeli hidegbe. Volt márvalakinek haonló dolog?
anubisz Elküldve: 2013-10-05 14:08 Futómû és hibái
anubisz Elküldve: 2013-10-05 14:05 Futómû és hibái
Pocses írta:anubisz írta:imre24 írta: Sziasztok!
Otthonról elindultam a munkahelyem felé tegnap előtt és az autóm amint be értem zuglóba, gáz adásnál elkezdett kopogni, zörögni, csattogni hátulról.
Elinduláskor tapasztaltam hogy kopog valami hátul, mikor gyorsítottam elhalkult.
Álló helyben nem tapasztalható az esemény és hanghatás, viszont induláskor, nagyobb gázadáskor, sebesség pakolásnál kattan egyet valami,majd elkezdi a csörgés-csattogást és kb 50km/h-val tudok vele közlekedni, mindegyik sebességnél tapasztalható ez az effektus.
Megkérdeztem 1-2 szerelőt és mondtak minden félét, az egyik szídta a másikat hogy hülyeséget mond Pl. : kardán, féltengely, kutyacsont, kerékcsapágy, váltó, felfüggesztés(komplett) de egyik szavukkal ütik a másikat látatlanban.
Így sajnálatos módon muszáj voltam vonattal haza jönni, mivel hétvégére nem vállaltak be melót.Komolyan zavaró a dolog mintha egy légkalapáccsal valaki kiszeretne jutni a csomagtartómból az utastérbe olyan hangképződmény tapasztalható !
Valaki tud mondani valamit esetleg segítséget szükségem van az autómra nagyon !
Bmw 318 e36
Miért nem emelitek fel csápos emelővel, és járatjátok meg? alá állva csak jobban hallani.Látni. Vagy kézrátéttel mondták ezt a sok hibát rá?
Ha netán ennyi baja lenne, többe kerülne a leves mint a hús.