anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-10-13 22:34 Gumiabroncs

Lehet inkább csinálok én is valamiből egy kupakot ami rászorul a peremre, és ragasztok rá BMW matricát, mert ezt a krómozott csicsát egyből lelopják, és ugrott a 25,35 euró.
Ha a krómozott szelepsapkáimat is lelopkodták, ez tuti nem marad rajta sokáig.

anubisz Elküldve: 2013-10-13 22:21 Gumiabroncs

Van valami ilyesmi is, ez gondolom a peremre megy rá.
http://img.photobucket.com/alb...g~original
http://www.ebay.de/itm/BMW-E46...7675.l2557

Most nézem a képen a lemezfelni peremi nála is meg van hajolva vagy 2 helyen az első, nálam is meghajlott az első kátyúnál.

anubisz Elküldve: 2013-10-13 22:16 Gumiabroncs

YELLOW írta:
anubisz írta: Nem tudtok valami megoldást a téli felnihez, hogy ne lógjon szabadon ki a kerékagy csavar, van oda valami takaró? Nem igazán vennék dísztárcsát, mert láttam 17 est,de azért, hogy lelopják nem fizetek ki több ezret, de valamivel el kéne takarnom a középrészt a sok szartól. Be szoktam kenni tél előtt vastagon zsírral, hogy ne rohadjon be a csavar, de az meg úgy otromba.
Van valami hub oda középrészre a TK ba ,de azt írja hűtött perforált féktárcsákhoz nem alkalmas, Na megint találgathat az ember, mihez jó, mihez nem.
Van valakinek ilyen akármi a téli felniken?


én is a zsírral olajjal hígított elegyet kentem oda még anno. amúgy érdekes kérdés, felvetés... lehet van olyan termék, aminek a kupakja olyan méret

Hehe azt hittem csak én vagyok egyedül ilyen hülye na de fogalmam sincs amúgy azt hogy lehet odarakni, mert semmi perem nincs ott, és semmibe nincs amibe megkapaszkodna
http://static.bmwfans.info/ima...NfcA==.png
én felteszem a lemezfelnit,teljesen rásimúl, hogy fér ez oda be? amúgy is homorú az a rész, ahol az agy csavar van.
Ja, és 12 ezer darabja ennek a szarnak, na neeeeee. Ez már vicc, ha BMW limlom, mindjárt aranyárba mérik,tényleg kivan már a tököm!! Tényleg jobban járok a dísztárcsával, de azt meg lelopják, vagy az első kátyúnál lepattan és elhagyom.

anubisz Elküldve: 2013-10-13 21:58 Gumiabroncs

Nem tudtok valami megoldást a téli felnihez, hogy ne lógjon szabadon ki a kerékagy csavar, van oda valami takaró? Nem igazán vennék dísztárcsát, mert láttam 17 est,de azért, hogy lelopják nem fizetek ki több ezret, de valamivel el kéne takarnom a középrészt a sok szartól. Be szoktam kenni tél előtt vastagon zsírral, hogy ne rohadjon be a csavar, de az meg úgy otromba.
Van valami hub oda középrészre a TK ba ,de azt írja hűtött perforált féktárcsákhoz nem alkalmas, Na megint találgathat az ember, mihez jó, mihez nem.
Van valakinek ilyen akármi a téli felniken?

anubisz Elküldve: 2013-10-10 18:25 Motorolaj

Tirko írta: Sziasztok!

Az alábbi problémával küzdök: az autó hidegen pöccre indul, az elején kicsit hangos a motor de ez ahogy melegszik alább hagy. Többször ellenőriztem az olajszintet korán reggel majdnem 0 fokban maxot mutatott a pálca hidegen, ezt megismételtem meleg motornál is ott sem volt eltérés. DE mikor még a motor nem teljesen üzem meleg leállítom kb 3 percre aztán újraindítom ekkor kb 5-6 másodpercig kigyullad a sárga olajnyomás lámpa. Ma délután meleg motornál leellenőriztem a szintet alsó vonásig volt. Teljesen hektikus az egész! Mit tehetnék? 5w 40 Castrol edge td olaj van benne(320d 2000es évj.)Cseréljek más olajra vagy csak töltsek utána? vagy esetleg az olajnyomásmérő rossz?! Kérlek ha vki tud valamit írjon!

Üdv Tirko


Ha melegen alsó vonásnál áll a szint akkor már rég jelez. Nekem már akkor ha közelit hozzá, még simán feljebb van, vagy fél centivel,de már jelez.
És a sárga az olajszint jelző, nem olajnyomás jelző.

anubisz Elküldve: 2013-10-07 19:05 Kuplung__

szotakdavid írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta: A mai találós kérdés: Mi történhetett????



A helyes megfejtő vendégem egy sajtburgerre!


hogy belóg egy nem a képhez való fehér hosszabítóvezeték?


Köszönjük,de nem Ön nem nyert!


anubisz Elküldve: 2013-10-07 19:01 Társalgó

YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
mmike írta: Sziasztok,
Olajszűrő ház leszerelő szerszámot 86mm hol érdemes venni olcsón?
Köszi a tippeket.
(Schmiedmannál tudom)

Ha a schmid nem jó, maradt az ebay és társai, 15,20 dollárért, és idegeskedésért.
Magyarba vannak olyan rafináltak, hogy többnyire készletbe árulják, aranyárba, vagy maradt a szíjas lehúzó,de azzal nem tudsz nyomatékot húzni.

http://beta-szerszam.hu/spd/be...zedo-betet
Kiválaszthatod a méretet.
Ja, látom nincs náluk, itt van 86 os 2800 is. a 18 szögös, a 9 szögös már 9500.



nem értem minek számít anynira a nyomaték. megszakadni nem fog ráhúzod és nem ereszt. agyő. mondjuk nekem egyszer nyoamtékkal húzták meg, aztán bejelöltem és ugyanaddig húzom.

Hát majd neked is fog számítani, ha beletépik a gyertyádat, és 200 ezerért sikerül megjavítani, ha bármerre nyúlsz a kocsiba, szétgyilkolt csavarokat, meneteket találsz, ha a leng, csillapító befogó atom kemény csavar fejét letépve találod , úgy, hogy rá se lehet hegeszteni, mert a vége nem lóg ki, a feje meg befelé tört vagy 1 centit. Szedj ki egy csavart amiből sehol nem lóg ki semmi. De sorolhatnám napestig, aztán ha kiszámolod az ebből adódó javítások már kitesznek 100 200 ezret vagy fél millát! Ja, olajleeresztő csavar beletörögetéseket nem is mondom. Főleg mivel a olajszűrő sapka is műanyag, tovább is van, mondjam még?


én csak az olajszűrő sapkára gondoltam...


azért nekik ha jól láttam agresszívan bele van olvasztva az olaj,sz.ház tetőbe a meghúzási nyomaték, jól látható helyen, gondolom nem véletlen, esetleg ha nincs jól meghúzva ereszthet, főleg ha tágul a melegedéstől,persze itt nem akkora gond, max szivárog az olaj, vagy a sok túlhúzástól esetleg elrágódik e menet, de máshol én fontosnak tartom.
Esetleg ha szivárog majd utána húz. Sokan húzzák a szájukat, majd ha sírnak egy ebből adódó fél millás javítás után, akkor nekik is a mániájuk lesz.

anubisz Elküldve: 2013-10-07 18:52 Társalgó

YELLOW írta:
anubisz írta:
mmike írta: Sziasztok,
Olajszűrő ház leszerelő szerszámot 86mm hol érdemes venni olcsón?
Köszi a tippeket.
(Schmiedmannál tudom)

Ha a schmid nem jó, maradt az ebay és társai, 15,20 dollárért, és idegeskedésért.
Magyarba vannak olyan rafináltak, hogy többnyire készletbe árulják, aranyárba, vagy maradt a szíjas lehúzó,de azzal nem tudsz nyomatékot húzni.

http://beta-szerszam.hu/spd/be...zedo-betet
Kiválaszthatod a méretet.
Ja, látom nincs náluk, itt van 86 os 2800 is. a 18 szögös, a 9 szögös már 9500.



nem értem minek számít anynira a nyomaték. megszakadni nem fog ráhúzod és nem ereszt. agyő. mondjuk nekem egyszer nyoamtékkal húzták meg, aztán bejelöltem és ugyanaddig húzom.

Hát majd neked is fog számítani, ha beletépik a gyertyádat, és 200 ezerért sikerül megjavítani, ha bármerre nyúlsz a kocsiba, szétgyilkolt csavarokat, meneteket találsz, ha a leng, csillapító befogó atom kemény csavar fejét letépve találod , úgy, hogy rá se lehet hegeszteni, mert a vége nem lóg ki, a feje meg befelé tört vagy 1 centit. Szedj ki egy csavart amiből sehol nem lóg ki semmi. De sorolhatnám napestig, aztán ha kiszámolod az ebből adódó javítások már kitesznek 100 200 ezret vagy fél millát! Ja, olajleeresztő csavar beletörögetéseket nem is mondom. Főleg mivel a olajszűrő sapka is műanyag, tovább is van, mondjam még?

anubisz Elküldve: 2013-10-07 18:03 Társalgó

mmike írta: Sziasztok,
Olajszűrő ház leszerelő szerszámot 86mm hol érdemes venni olcsón?
Köszi a tippeket.
(Schmiedmannál tudom)

Ha a schmid nem jó, maradt az ebay és társai, 15,20 dollárért, és idegeskedésért.
Magyarba vannak olyan rafináltak, hogy többnyire készletbe árulják, aranyárba, vagy maradt a szíjas lehúzó,de azzal nem tudsz nyomatékot húzni.

http://beta-szerszam.hu/spd/be...zedo-betet
Kiválaszthatod a méretet.
Ja, látom nincs náluk, itt van 86 os 2800 is. a 18 szögös, a 9 szögös már 9500.



anubisz Elküldve: 2013-10-05 17:16 Termosztát

Még annyit, hogy nem vagyok dizeles, de aszem neked van az egr termosztét is, és itt azt mondják a kettőt egybe illik cserélni, mert lehet a másik a rossz.
Ha nem, majd kijavítanak.

anubisz Elküldve: 2013-10-05 17:04 Mi lehet a baj?_

beel írta:
tomiho-ho írta:
anubisz írta:
tomiho-ho írta: Sziasztok tudna valaki segiteni mi lehet a gond,a pillanatnyi fogyásztás métöm nagyon lasan megy vissza egy gáz adás után,illetve ha kinyomom a kuplungot van hogy 8-10literig felmegy és csak 5-6 másodperc mulva esik le nullára,eddig ha kinyomtam a kuplungot szinte azonal leeset a mutato nullára,illetve a fogyasztásom is drasztikusan megnöt,az egyik porlaszto csucsom cserés lesz mert bemérték és nem igazán jo,lehet hogy csak az a gond?valakinek van ötlete vagy estleg tapasztalata ezzel kapcsolatba?Köszönöm

D be nem akarok nagyon beleszólni, de azért pontosan mérd ki a fogyasztást, mondjuk rátankolással, hogy ki lehessen zárni, biztos nem a műszer mond rossz adatot.
Ha már megtetted akkor stornó.


azon tul vagyok a számitogép pontos adatott ir,azért köszi


Eképzelhező az is, hogy valahol fals levegőt szív a motor.


No igen, de csak 2,3 fok, vagy annál kevesebb alatt

anubisz Elküldve: 2013-10-05 17:02 Termosztát

Maistro írta: Nektek hany kb kell 0 fok körül hogy középre be álljon ?



anubisz írta:
Maistro írta: Sziasztok!Lenne egy kérdésem.
Nekem kb 15 km alatt áll be középre a mutató ez normális? normális tempó melett.
az auto 320d

Cserélj termosztátot, mert -10 fokba majd 30 km lesz. és majd eszik 10 litert 100 on. stb...




Nincs ilyen,attól függ menyivel mész, meddig, milyen hideg van, megy e a fűtés vagy nem, hány lámpánál állsz meg stb....
de a tied hosszú, volt nekem is így, már a másik városba értem mire középre ért. Nyitva van a termosztát, vagy nem zár rendesen.
Ki kell cserélni, -10 be sose fog felmelegedni, főleg ha rövid távokat mész. Rengeteg káros hatása van, had ne keljen sorolnom. De úgy nekem mínuszba is 6,8 km max de az már a 94 fok, közép az még csak 74 fok amikor eléri, és az még mindig kevés, főleg ha utána ráadod a fűtést, az egyből 8,10 fokot lekap belőle.Mire ujra felmelegszik.

anubisz Elküldve: 2013-10-05 16:50 Mi lehet a baj?_

jejo80 írta: Sziasztok!

Ma reggel azt vettem észre, hogy elindulást követően zúgó hag hallható kb 2km-en aztán elhalgat, utánna nem csinálja egész nap, csak a reggeli hidegbe. Volt márvalakinek haonló dolog?

Az jó, mert nálam meg egy halk fütyülő hang jön előröl, és csak a mostani hidegben,nyáron, tavasszal nem, csak mikor bejön a - körüli fokok, csak reggel indulás után egy darabig. Tavaly is volt csak télen hidegbe.
Biztos nem fogok rá költeni 100 ezret hogy kiderítsem mi az, mert más anomáliát nem veszek észre.

anubisz Elküldve: 2013-10-05 14:08 Futómû és hibái

Minden esetre a kardánt azt nézzétek meg, mert nekem márt volt kardános a kocsim, és borzalmas volt,nem lehetett menni vele.
Nem a megrángatom féle megvizsgálás nekem se kotyogott megrángatva, még is már majdnem szét volt szakadva. Galériában a képek
Csak ha lekötitek majd akkor látjátok ki van e kopva, azzal kezdjétek, az hamar megvan,és ki van zárva mint hiba.

Végén már alig tudtam menni vele, úgy remegett a kocsi, meg majd szét szakadt a hátulja, főleg ha jött egy emelkedő, nem bírt felmenni,úgy rázta a kocsit. Ahogy a nyomaték ráment.

anubisz Elküldve: 2013-10-05 14:05 Futómû és hibái

Pocses írta:
anubisz írta:
imre24 írta: Sziasztok!
Otthonról elindultam a munkahelyem felé tegnap előtt és az autóm amint be értem zuglóba, gáz adásnál elkezdett kopogni, zörögni, csattogni hátulról.
Elinduláskor tapasztaltam hogy kopog valami hátul, mikor gyorsítottam elhalkult.
Álló helyben nem tapasztalható az esemény és hanghatás, viszont induláskor, nagyobb gázadáskor, sebesség pakolásnál kattan egyet valami,majd elkezdi a csörgés-csattogást és kb 50km/h-val tudok vele közlekedni, mindegyik sebességnél tapasztalható ez az effektus.
Megkérdeztem 1-2 szerelőt és mondtak minden félét, az egyik szídta a másikat hogy hülyeséget mond Pl. : kardán, féltengely, kutyacsont, kerékcsapágy, váltó, felfüggesztés(komplett) de egyik szavukkal ütik a másikat látatlanban.
Így sajnálatos módon muszáj voltam vonattal haza jönni, mivel hétvégére nem vállaltak be melót.Komolyan zavaró a dolog mintha egy légkalapáccsal valaki kiszeretne jutni a csomagtartómból az utastérbe olyan hangképződmény tapasztalható !
Valaki tud mondani valamit esetleg segítséget szükségem van az autómra nagyon !
Bmw 318 e36


Miért nem emelitek fel csápos emelővel, és járatjátok meg? alá állva csak jobban hallani.Látni. Vagy kézrátéttel mondták ezt a sok hibát rá?


Ha netán ennyi baja lenne, többe kerülne a leves mint a hús.

kinek menyire kellett a lóvé,annyi hibát mondott valamék már az egész futóművet cserélte volna