anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-10-04 11:47 Kulso tukorfutes

szotakdavid írta:
anubisz írta: Megvetted már azt a fűtő szart, érzékelőt? Hol vettél? Nekem is kéne, mert nincs meg.
Természetesen ha nem muszáj, nem a Márkaszervizbe vennék,
Írd majd meg, hogy hol vettél. Köszi.
61 31 8 370 747

Azt nem értem miért írja az oldal utolsó belépésednek, Szept 19 re, mikor 28 is volt kommented, ez csak úgy van? értelme nincs?

schmiedmann-tól nem rendelek, mart nincs raktáron, se itt se kint, az oldal szerint, 2,3 hetet meg nem várok rá, mert itt már -3 volt éjjel.




7000ft kb a gyári


Márkaszervizbe? Igen ennyiért láttam én is, de gondolom a szervizbe van vagy 12.vagy 10

anubisz Elküldve: 2013-10-04 11:45 Társalgó

Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta: Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.


BMW service inclusive 5 év / 100.000km


Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.


100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok


Kivéve az E90 320si


pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..


Akkor "putrikkal" járunk? Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!


Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...


Már nagyon rég nem beszélhetünk német minőségről. Az olcsóbbnál olcsóbb alkatrész beszállítók, a tömeggyártás "fossák" mindenhol szalagról az új autókat, egymással versenyezve. Meg ugye mindent max 5 évre gyártanak azt utána vegyél szépen újat, hogy forogjon a piac.....


Még az E46 az istenes, ezt még lehet barkácsolni, úgy ahogy, de majd ha a mostaniak kiöregednek,és veszi a nép félig széthullva, a rengeteg technikával, ott majd vagyonokat hagynak a szarvízbe. a drága 7seb. váltók, meg a rengeteg vezetésbiztonsági kütyi, meg a sok lófasz. Beszart? Irány a szerviz, 600 ezer, vagy kis millió, vagy vidd a roncstelepre.


Hát pedig 1x szeretnék egy E60 320i venni. Majd meglátom.....

Kár, hogy az E60 az 5 BMW


Nem mondod. Tudom kérlek, azt szeretnék, és azt is fogok majd venni.


Te írtad, hogy 320i


Tényleg basszus iccakás hét után előfordul. Sebaj tudjátok Ti miről beszélek.



Látod, de egyből megszóltál

anubisz Elküldve: 2013-10-04 11:43 Társalgó

Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta: Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.


BMW service inclusive 5 év / 100.000km


Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.


100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok


Kivéve az E90 320si


pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..


Akkor "putrikkal" járunk? Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!


Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...


Már nagyon rég nem beszélhetünk német minőségről. Az olcsóbbnál olcsóbb alkatrész beszállítók, a tömeggyártás "fossák" mindenhol szalagról az új autókat, egymással versenyezve. Meg ugye mindent max 5 évre gyártanak azt utána vegyél szépen újat, hogy forogjon a piac.....


Még az E46 az istenes, ezt még lehet barkácsolni, úgy ahogy, de majd ha a mostaniak kiöregednek,és veszi a nép félig széthullva, a rengeteg technikával, ott majd vagyonokat hagynak a szarvízbe. a drága 7seb. váltók, meg a rengeteg vezetésbiztonsági kütyi, meg a sok lófasz. Beszart? Irány a szerviz, 600 ezer, vagy kis millió, vagy vidd a roncstelepre.


Hát pedig 1x szeretnék egy E60 320i venni. Majd meglátom.....

Kár, hogy az E60 az 5 BMW


Nem mondod. Tudom kérlek, azt szeretnék, és azt is fogok majd venni.


Te írtad, hogy 320i

anubisz Elküldve: 2013-10-04 11:41 Társalgó

Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta: Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.


BMW service inclusive 5 év / 100.000km


Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.


100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok


Kivéve az E90 320si


pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..


Akkor "putrikkal" járunk? Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!


Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...


Már nagyon rég nem beszélhetünk német minőségről. Az olcsóbbnál olcsóbb alkatrész beszállítók, a tömeggyártás "fossák" mindenhol szalagról az új autókat, egymással versenyezve. Meg ugye mindent max 5 évre gyártanak azt utána vegyél szépen újat, hogy forogjon a piac.....


Még az E46 az istenes, ezt még lehet barkácsolni, úgy ahogy, de majd ha a mostaniak kiöregednek,és veszi a nép félig széthullva, a rengeteg technikával, ott majd vagyonokat hagynak a szarvízbe. a drága 7seb. váltók, meg a rengeteg vezetésbiztonsági kütyi, meg a sok lófasz. Beszart? Irány a szerviz, 600 ezer, vagy kis millió, vagy vidd a roncstelepre.


Hát pedig 1x szeretnék egy E60 320i venni. Majd meglátom.....

Kár, hogy az E60 az 5 BMW

anubisz Elküldve: 2013-10-04 11:32 Társalgó

Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta: Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.


BMW service inclusive 5 év / 100.000km


Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.


100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok


Kivéve az E90 320si


pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..


Akkor "putrikkal" járunk? Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!


Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...


Már nagyon rég nem beszélhetünk német minőségről. Az olcsóbbnál olcsóbb alkatrész beszállítók, a tömeggyártás "fossák" mindenhol szalagról az új autókat, egymással versenyezve. Meg ugye mindent max 5 évre gyártanak azt utána vegyél szépen újat, hogy forogjon a piac.....


Még az E46 az istenes, ezt még lehet barkácsolni, úgy ahogy, de majd ha a mostaniak kiöregednek,és veszi a nép félig széthullva, a rengeteg technikával, ott majd vagyonokat hagynak a szarvízbe. a drága 7seb. váltók, meg a rengeteg vezetésbiztonsági kütyi, meg a sok lófasz. Beszart? Irány a szerviz, 600 ezer, vagy kis millió, vagy vidd a roncstelepre.

anubisz Elküldve: 2013-10-04 11:14 Társalgó

Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta: Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.


BMW service inclusive 5 év / 100.000km


Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.


100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok


Kivéve az E90 320si


pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..


Akkor "putrikkal" járunk? Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!


Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...

anubisz Elküldve: 2013-10-04 10:27 Társalgó

csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta: Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.


BMW service inclusive 5 év / 100.000km


Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.


100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok


Kivéve az E90 320si


pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..

anubisz Elküldve: 2013-10-04 09:49 Társalgó

m_attila írta:
anubisz írta: Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.


BMW service inclusive 5 év / 100.000km


Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.

anubisz Elküldve: 2013-10-04 06:59 Kulso tukorfutes

Megvetted már azt a fűtő szart, érzékelőt? Hol vettél? Nekem is kéne, mert nincs meg.
Természetesen ha nem muszáj, nem a Márkaszervizbe vennék,
Írd majd meg, hogy hol vettél. Köszi.
61 31 8 370 747

Azt nem értem miért írja az oldal utolsó belépésednek, Szept 19 re, mikor 28 is volt kommented, ez csak úgy van? értelme nincs?

schmiedmann-tól nem rendelek, mart nincs raktáron, se itt se kint, az oldal szerint, 2,3 hetet meg nem várok rá, mert itt már -3 volt éjjel.


anubisz Elküldve: 2013-10-04 06:20 Társalgó

Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.

anubisz Elküldve: 2013-10-02 10:58 Vicces :)

Jaj de birkák ezek a ruszkik, paródia nép ))) ha röhögni akar az ember már csak náluk kell videókat nézni.
http://www.liveleak.com/view?i=01e_1379186719

anubisz Elküldve: 2013-10-02 02:33 Külsõ tükörlap

zoliika írta:
m_attila írta:
zoliika írta:
m_attila írta:
zoliika írta: Megjött nekem is a tükörlapom(köszi M.Attila) ugyanis egyik hónapról a másikra elfosta magát.Az világos,hogy lehet felhelyezni........De,kivenni,hogy kell?Nekem úgy tűnik,hogy kicsit mélyen van és nem tudom milyen "trükkel"tudom kipattintani a kérdésem ki milyen szerszámmal szedte ki a régit4


kezeddel


De,Te annyira jó ember vagyElég nőgyógyász ujjaim vannak és nem igazán akart megmozdulni.Egyéb ötllet?



Nyúlj alá és húzd kifelé..


Alles Klar, verstand!Akkor lehet,hogy barmolni fogok, "kitépem" ,mint a hülye gyerek a strandon a fantát!


Nyúlj alá egy vékony műanyag lappal, vagy valamivel ami nem roppantja be. A TIS is úgy mutatja. Alulról.

anubisz Elküldve: 2013-10-02 02:24 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

Annyit fűznék hozzá nem hozzáértőként, hogy pont tegnap olvastam, bizony kell cserélni, van is állítható, mert bizonyos ültetési magasság után megfeszül. Nem tudom menyi a határ, én se hittem el, mert ugye külön mozog, de mégis mióta berakták az Eibach rugókat hátul ropog a futómű, pont úgy amikor megfeszül valami. Amint lekötöttük azonnal megszűnt, hiába emelgettük a csáposon egy hidraulikus emelővel,a kereket, meg se nyikkant.
Meg lett kenve, vissza lett kötve, beleültem, mentem vele,már megint ropog. Sajnos nekem hátul.
Most azon gondolkodom vagy beszerzek egy rövidebbet, vagy berakok egy gumilapot 1cm a rugó alá, hátha az visszaemel annyit, hogy megszűnik.
És sima gumi a silent.Tehát van elmozdulása. Ha beraknám a powerflexet, ami mereven tartja lehet még jobban ropogna.
Persze én nem értek hozzá, de nálam ezt csinálja, pedig alig lett ültetve, gyári a csillapító, ujjak. Azóta csinálja, előtte sosem. Persze ez XI így lehet nem is lehetne ültetni egy kicsit se, mert nem igen kompatibilisek a simával a dolgai.

Én ezt a szöveget olvastam.

Ez a stabilizáló rúd rögzítő rövidebb mint a gyári, így ha az állítható futóművet nem a legmagasabb pozícióban, hanem lejjebb tekerve használják, elengedhetetlen a cserélye. Ezzel a "kutyacsonttal" nem fog összefeszülni, így nem sérül sem az állítható futómű, sem a stabilizátor a túlzott feszítéstől.

anubisz Elküldve: 2013-10-01 12:33 Belsõ

YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: mondjuk ide írom. másik über nagy problémám, hogy az autó agyon akar b@szni engem
úgy felfokozódott az elektrosztatikai kisülés az ajtó gumikeretén, hogy már szinte defibrillál. tök mindegy mi van rajtam, semmi műszálas, akkor is. korábban ez is olyan ritka volt, tényleg tudtam, mondjuk ruhanemühöz kötni. ha a kilincset fogom meg kint, azon keresztül zárom be, akkor jóval kevesebebt üt, de a gumin nagyon durva. egyszer akkorát fog csapni, hogy bevizelek...


úgy szállj ki, hogy közben fogd az ajtót.


hát fogom felül a keretet mármint miközben szállok ki. a behúzónál kinyomom, elengedem az ajtót, aztán felül a keret és cikrít.
ha folyamatosan fogom az ajtót, akkor nem tudok kiszállni vagy max úgy, ha kibújuk farral


Lényeg, hogy úgy szállj ki, hogy közben fogd a keretet, akkor nem ráz meg, vagy ritkán. Tankolásnál is ha ki, be szállsz közben, meg kell fogni a kasznit, mert már egy páran lángra gyúltak a statikus szikra miatt. Múltkor mutattak a tv be egy pár videót, mondták is,hogy nem szabad kirántani akkor a pisztolyt,a kilocsolt benzin lángba borít mindent.

anubisz Elküldve: 2013-10-01 12:28 Mi lehet a baj?

Milo írta:
szotakdavid írta:
Milo írta:
YELLOW írta:
Milo írta: Sziasztok
Valaki esetleg találkozott már olyannal hogy 5.-ből a váltókar mikor üresbe húzom nem ugrik vissza?Ilyenkor meg ha előre tolom a kart inkább 5. be megy be nem 3. ba.Azt megyek kb 20 km utánna meg teljesen jó.


ez gond. magában a váltóban lent vannak rugók, amik kilökik a fokozatból. na ezek vannak elszállva.

a zöldes karikákat kell nézni, zeger gyűrűvel van rogzítve


Köszönöm
Elvileg azokat kicserélem és hibátlan lesz?
Hol lehet ilyet vásárolni?


Bmw-nél tudsz vásárolni ha jól emlékszem 60E a felújító készlet hozzá.


Az csodálatos!!!
nem elég a 3 rugót kicserélni?????
Ami nem 60E ft