anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-09-25 21:14 Társalgó

YELLOW írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Rettenetes gyűlölet van már bennem a szerelők iránt. Mocskos egy világban élünk.
Na hallod, még gumiszilentet akartam cserélni, elhiszed hogy szét van gyúrva az anya, hogy a méregdrága atomra recézett 13 krovám elforog az anyán. Hogy szét gyilkolnak minden csavart, hogy nincs bennük annyi, jaj már szar ez az anya, nem rakom vissza, teszek egy ujjat, és felszámolok inkább 50ft többet a számlára!!
Te meg alámész a kocsinak otthon, és minden anya szét van ölve!!!!!!!!!
Most mehetek egy szervizbe, emeltethetem fel a kocsit, hogy legyilkolják azt az egy kiba......ott!!!!!!!! csavart. Jönne valami vírus az űrből ami csak a szerelőket pusztítja ki, hogy újrarendeződne a piac, az ujjak talán nem lennének ilyen férgek!!!
Visszabasszák a leölt anyát, húzzák, had szóljon, igaz már forog rajta a krova, a tulaj meg rohadjon meg!!!!


szerintem ha odaférsz rá kell hegeszteni egy laposvasat, hátha el tudod fordítani. na meg előtte csavarlazító bőven. vagy van ez az erőfogó, ráfog keményen.


Á felejtős, az első stabrúd szilent tartó, 2 csavar, és a csavar egybe van az alvázzal, ha leölöd azt is, akkor szopás van. Nem is nagyon lehet hozzáférni, épp hogy a krova is rámegy, és fordítani lehet, na meg hegeszteni se tudok.
Sajna valami más megoldás kell, 13 elforog rajta, 12 meg nem megy rá. Alá fekve meg ez körülményes. Valamennyit le kel szedni a lapokból, és ráverni egy 12 est, előtte melegíteni, hogy lejöjjön könnyebben. Ezért félek itthon szerelni, pont ezért, nekiállsz és 3 perc már fejezheted be, más faszsága miatt.
A csavar vége is hosszan kilóg, csak a hosszú krova megy rá, ha szarúl hegesztesz vége a csavarnak!! Sőt igy, és ott nem is nagyon lehet a kilógó csavar menet miatt, és nehéz hozzáférni. Megölnék a menetet.Ha cserélhető lenne a menetes rész levágtam volna.


esetleg még meg kell reszelni az anyát, egy kisebb méretre.


Patentfogó



jaja erre gondoltam, patent fogó, csak nem jutott eszembe tudtam én, hogy P-vel kezdődik, csak pilalnatfogó volt az eszembe, de tudtam, hogy az nem jó...


Ma megnéztem nekem is fűthető a spricni, mind a 2 ből jön ki két vezeték

anubisz Elküldve: 2013-09-25 21:04 Társalgó

valter320d írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Rettenetes gyűlölet van már bennem a szerelők iránt. Mocskos egy világban élünk.
Na hallod, még gumiszilentet akartam cserélni, elhiszed hogy szét van gyúrva az anya, hogy a méregdrága atomra recézett 13 krovám elforog az anyán. Hogy szét gyilkolnak minden csavart, hogy nincs bennük annyi, jaj már szar ez az anya, nem rakom vissza, teszek egy ujjat, és felszámolok inkább 50ft többet a számlára!!
Te meg alámész a kocsinak otthon, és minden anya szét van ölve!!!!!!!!!
Most mehetek egy szervizbe, emeltethetem fel a kocsit, hogy legyilkolják azt az egy kiba......ott!!!!!!!! csavart. Jönne valami vírus az űrből ami csak a szerelőket pusztítja ki, hogy újrarendeződne a piac, az ujjak talán nem lennének ilyen férgek!!!
Visszabasszák a leölt anyát, húzzák, had szóljon, igaz már forog rajta a krova, a tulaj meg rohadjon meg!!!!


szerintem ha odaférsz rá kell hegeszteni egy laposvasat, hátha el tudod fordítani. na meg előtte csavarlazító bőven. vagy van ez az erőfogó, ráfog keményen.


Á felejtős, az első stabrúd szilent tartó, 2 csavar, és a csavar egybe van az alvázzal, ha leölöd azt is, akkor szopás van. Nem is nagyon lehet hozzáférni, épp hogy a krova is rámegy, és fordítani lehet, na meg hegeszteni se tudok.
Sajna valami más megoldás kell, 13 elforog rajta, 12 meg nem megy rá. Alá fekve meg ez körülményes. Valamennyit le kel szedni a lapokból, és ráverni egy 12 est, előtte melegíteni, hogy lejöjjön könnyebben. Ezért félek itthon szerelni, pont ezért, nekiállsz és 3 perc már fejezheted be, más faszsága miatt.
A csavar vége is hosszan kilóg, csak a hosszú krova megy rá, ha szarúl hegesztesz vége a csavarnak!! Sőt igy, és ott nem is nagyon lehet a kilógó csavar menet miatt, és nehéz hozzáférni. Megölnék a menetet.Ha cserélhető lenne a menetes rész levágtam volna.


Kár hogy messze vagy megcsináltam volna neked!


Azért köszi, levágtam volna az agyát egy Dremmellel de ha megsérül a menet az szívás
nekem nem így áll mint a videón, nem vízszintesen, ferdén, az egyik csavar szinte teljes takarásba, okdalról nem tudsz ráfogni, persze azért nem fogom lebontatni a fél futóművet, mert úgy biztos menne.

YouTube videó
ezen tök jó mert vízszintes, nekem XI van és ott máshogy áll
Kilógó menet nem sérülhet mert egybe van az alvázzal, ha tönkremegy az szopás, lehetne hegeszteni ujjat a helyére

anubisz Elküldve: 2013-09-25 20:58 Társalgó

szotakdavid írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Rettenetes gyűlölet van már bennem a szerelők iránt. Mocskos egy világban élünk.
Na hallod, még gumiszilentet akartam cserélni, elhiszed hogy szét van gyúrva az anya, hogy a méregdrága atomra recézett 13 krovám elforog az anyán. Hogy szét gyilkolnak minden csavart, hogy nincs bennük annyi, jaj már szar ez az anya, nem rakom vissza, teszek egy ujjat, és felszámolok inkább 50ft többet a számlára!!
Te meg alámész a kocsinak otthon, és minden anya szét van ölve!!!!!!!!!
Most mehetek egy szervizbe, emeltethetem fel a kocsit, hogy legyilkolják azt az egy kiba......ott!!!!!!!! csavart. Jönne valami vírus az űrből ami csak a szerelőket pusztítja ki, hogy újrarendeződne a piac, az ujjak talán nem lennének ilyen férgek!!!
Visszabasszák a leölt anyát, húzzák, had szóljon, igaz már forog rajta a krova, a tulaj meg rohadjon meg!!!!


szerintem ha odaférsz rá kell hegeszteni egy laposvasat, hátha el tudod fordítani. na meg előtte csavarlazító bőven. vagy van ez az erőfogó, ráfog keményen.


Á felejtős, az első stabrúd szilent tartó, 2 csavar, és a csavar egybe van az alvázzal, ha leölöd azt is, akkor szopás van. Nem is nagyon lehet hozzáférni, épp hogy a krova is rámegy, és fordítani lehet, na meg hegeszteni se tudok.
Sajna valami más megoldás kell, 13 elforog rajta, 12 meg nem megy rá. Alá fekve meg ez körülményes. Valamennyit le kel szedni a lapokból, és ráverni egy 12 est, előtte melegíteni, hogy lejöjjön könnyebben. Ezért félek itthon szerelni, pont ezért, nekiállsz és 3 perc már fejezheted be, más faszsága miatt.
A csavar vége is hosszan kilóg, csak a hosszú krova megy rá, ha szarúl hegesztesz vége a csavarnak!! Sőt igy, és ott nem is nagyon lehet a kilógó csavar menet miatt, és nehéz hozzáférni. Megölnék a menetet.Ha cserélhető lenne a menetes rész levágtam volna.


esetleg még meg kell reszelni az anyát, egy kisebb méretre.


Patentfogó



nem lehet hozzáférni és kell az erőkar hatás, mert azért rá van szorulva is,
csak a csőkulcs megy rá, másfele nem tudsz fordítani, mert nincs hely.

anubisz Elküldve: 2013-09-25 20:37 Mi lehet a baj?

beel írta: Sziasztok!

316i 2002-02 hó n40b16ab motorkód.
Olyan problémám van ha 1 napot áll az autó, vagy annál többet utánna első indításkor csörgő hang a motorból, mintha a lánc csörögne. 1. indítás után akár hányszor indítok nincs ilyen probléma. Csak akkor jelentkezik ha többej áll az autó. A láncfeszítő már az újabb tipúsú benne.

Köszi
Zoli


Vedd fel videóra vagy diktafonnal, had hallják többen is, hátha úgy tudnak segíteni, így csak találgatás a vége, neked meg az nem segít.

anubisz Elküldve: 2013-09-25 20:19 Társalgó

YELLOW írta:
anubisz írta: Rettenetes gyűlölet van már bennem a szerelők iránt. Mocskos egy világban élünk.
Na hallod, még gumiszilentet akartam cserélni, elhiszed hogy szét van gyúrva az anya, hogy a méregdrága atomra recézett 13 krovám elforog az anyán. Hogy szét gyilkolnak minden csavart, hogy nincs bennük annyi, jaj már szar ez az anya, nem rakom vissza, teszek egy ujjat, és felszámolok inkább 50ft többet a számlára!!
Te meg alámész a kocsinak otthon, és minden anya szét van ölve!!!!!!!!!
Most mehetek egy szervizbe, emeltethetem fel a kocsit, hogy legyilkolják azt az egy kiba......ott!!!!!!!! csavart. Jönne valami vírus az űrből ami csak a szerelőket pusztítja ki, hogy újrarendeződne a piac, az ujjak talán nem lennének ilyen férgek!!!
Visszabasszák a leölt anyát, húzzák, had szóljon, igaz már forog rajta a krova, a tulaj meg rohadjon meg!!!!


szerintem ha odaférsz rá kell hegeszteni egy laposvasat, hátha el tudod fordítani. na meg előtte csavarlazító bőven. vagy van ez az erőfogó, ráfog keményen.


Á felejtős, az első stabrúd szilent tartó, 2 csavar, és a csavar egybe van az alvázzal, ha leölöd azt is, akkor szopás van. Nem is nagyon lehet hozzáférni, épp hogy a krova is rámegy, és fordítani lehet, na meg hegeszteni se tudok.
Sajna valami más megoldás kell, 13 elforog rajta, 12 meg nem megy rá. Alá fekve meg ez körülményes. Valamennyit le kel szedni a lapokból, és ráverni egy 12 est, előtte melegíteni, hogy lejöjjön könnyebben. Ezért félek itthon szerelni, pont ezért, nekiállsz és 3 perc már fejezheted be, más faszsága miatt.
A csavar vége is hosszan kilóg, csak a hosszú krova megy rá, ha szarúl hegesztesz vége a csavarnak!! Sőt igy, és ott nem is nagyon lehet a kilógó csavar menet miatt, és nehéz hozzáférni. Megölnék a menetet.Ha cserélhető lenne a menetes rész levágtam volna.

anubisz Elküldve: 2013-09-25 19:54 Társalgó

Rettenetes gyűlölet van már bennem a szerelők iránt. Mocskos egy világban élünk.
Na hallod, még gumiszilentet akartam cserélni, elhiszed hogy szét van gyúrva az anya, hogy a méregdrága atomra recézett 13 krovám elforog az anyán. Hogy szét gyilkolnak minden csavart, hogy nincs bennük annyi, jaj már szar ez az anya, nem rakom vissza, teszek egy ujjat, és felszámolok inkább 50ft többet a számlára!!
Te meg alámész a kocsinak otthon, és minden anya szét van ölve!!!!!!!!!
Most mehetek egy szervizbe, emeltethetem fel a kocsit, hogy legyilkolják azt az egy kiba......ott!!!!!!!! csavart. Jönne valami vírus az űrből ami csak a szerelőket pusztítja ki, hogy újrarendeződne a piac, az ujjak talán nem lennének ilyen férgek!!!
Visszabasszák a leölt anyát, húzzák, had szóljon, igaz már forog rajta a krova, a tulaj meg rohadjon meg!!!!

anubisz Elküldve: 2013-09-25 19:46 Társalgó

Bulll85 írta:
anubisz írta: Biztos tudott erről a hibáról, gondolta gyorsan eladja,gondolhatod hogy eldöntötte már akkor,ha kiderül pénzt nem ad vissza. Már nincs meg. Ha fenyegeted, már legközelebb a kommandósok várnak. A Magyar ilyen patkány,a többség. Ha tartozik és nem tudja megadni, inkább feldob, téged meg visznek a börtönbe zsarolásért.
Meg kell lesni milyen kocsit vesz, aztán éjjel felgyújtani!! Pénzed nem lesz belőle, de legalább megnyugszik az ember.

Be kel nyelni,tanultál megint. Ha nem akar fizetni, ( pedig miért akarna ) úgyse fog, neked meg ha perelsz évekig tart, az ügyvéd meg elviszi a kocsi árát.
Ha lázadsz neki, elvitet a zsarukkal. Már aznap l kellett volna menned jól átnézni a kocsit, ezt már sajnos elbuktak. Sajnos ezek a tények, minden más csak álmodozás.

100e értékű cuccot kapok tőle,beszéltem vele ,és hiszek neki....kocsi meg lassan nem a legszebb kombi lesz,hanem legjobb is



Így a legjobb, máskor óvatosabb leszel.Ha a vásárlás előtt olvasol a típusnak utána, óvatosabb lettél volna. Főleg a fut. kiszakadás miatt, hogy ez típushiba, és mikortól van orvosolva. Akkor tuti megnézted volna.

anubisz Elküldve: 2013-09-25 18:55 Társalgó

Biztos tudott erről a hibáról, gondolta gyorsan eladja,gondolhatod hogy eldöntötte már akkor,ha kiderül pénzt nem ad vissza. Már nincs meg. Ha fenyegeted, már legközelebb a kommandósok várnak. A Magyar ilyen patkány,a többség. Ha tartozik és nem tudja megadni, inkább feldob, téged meg visznek a börtönbe zsarolásért.
Meg kell lesni milyen kocsit vesz, aztán éjjel felgyújtani!! Pénzed nem lesz belőle, de legalább megnyugszik az ember.

Be kel nyelni,tanultál megint. Ha nem akar fizetni, ( pedig miért akarna ) úgyse fog, neked meg ha perelsz évekig tart, az ügyvéd meg elviszi a kocsi árát.
Ha lázadsz neki, elvitet a zsarukkal. Már aznap l kellett volna menned jól átnézni a kocsit, ezt már sajnos elbuktak. Sajnos ezek a tények, minden más csak álmodozás.

anubisz Elküldve: 2013-09-25 00:20 Légtömegmérõ

ember84 írta: E46 20d motornal,ha alapjaraton lehozom a legtomegmero csatijat,minek kell tortennie,ha jo a mero?minek ha csal a mero?es minek,ha rossz?koszi a tapasztalatokat!


Yellow ezt írta: lehúzod a légtömegmérő csatiját, és indítasz úgy hidegen. aztán kiderül. ha úgy jó, akkor az a rossz. mármint a légtömegmérő.
Őt idéztem. Tehát gondolom ha szar, leállítod, és lehúzod, utána indítasz, ha úgy jó, akkor a tömegmérő rossz, mivel ha rá van dugva a rossz, gondolom akkor a mérő értékét veszi figyelembe, ha le van húzva akkor meg átlagot számol.

anubisz Elküldve: 2013-09-24 21:14 Gyári Xenon Lámpa

aeroengine89 írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
davech írta: Helló! Cseréltem Philips 851222 4300k izzóról Philips Color Match 85122CM 5000k izzóra. Mivel inkább sárgásan világított mint fehéren, gondoltam ez az izzócsere megoldja a kérdést. 5000k izzóval sárgás-fehér fénnyel világít, fehér-kékes helyett. Na ez miért van? szemből kép


ebből annyira nem látni, de 5800K körül már kékesnek kéne lenni.
azt mondják, a legjobb xenon, vagy megvilágítás fénye az, ami a napéhoz hasonlít, az pedig olyan 4300K-5300K körül van.


5000 feletti borzalom, azonnal kibasztam, olyan kék volt a fény alig bírtam vezetni, és alig lehetett látni valamit. Rettenetesen zavart.


Nálam OSRAM 5000 Kelvines Égők vannak és kékes fehér de a fehér jobban érvényesűl inkább Nálam ez vált eddig be!

Nálam talán valami 6300 ha jól emlékszem, egy darabig, de az rettenetes. Élvezhetetlen a vezetés vele, hogy bírják sokan.

anubisz Elküldve: 2013-09-24 21:08 Mi lehet a baj?

Nem tudom neked le e jön simán a kipufogó a leömlőkkel, nálam nem. Itt emelni kell a motoron, hogy kiférjen.

anubisz Elküldve: 2013-09-24 21:06 Mi lehet a baj?

Luckled7 írta:

Köszi a segítséget! Csak azt nem értem h a rángatózásnak van-e ehhez köze vagy mi lehet a bibi:S



Nem értek hozzá, és lehet annak más oka is, de ha a lambda szonda körül, vagy előtt lukas,gondolom más értékkel szabályoz, ( vagy nem ) lehet ott bejut, vagy kijut levegő, vagy gázok és mást mér. Persze ez csak az én gyermeteg hirtelen ötletem, de biztos nem egészséges, ha ott lukas, de talán ha megcsináltatod utána érdemes továbblépni.

anubisz Elküldve: 2013-09-24 20:49 Gyári Xenon Lámpa

YELLOW írta:
davech írta: Helló! Cseréltem Philips 851222 4300k izzóról Philips Color Match 85122CM 5000k izzóra. Mivel inkább sárgásan világított mint fehéren, gondoltam ez az izzócsere megoldja a kérdést. 5000k izzóval sárgás-fehér fénnyel világít, fehér-kékes helyett. Na ez miért van? szemből kép


ebből annyira nem látni, de 5800K körül már kékesnek kéne lenni.
azt mondják, a legjobb xenon, vagy megvilágítás fénye az, ami a napéhoz hasonlít, az pedig olyan 4300K-5300K körül van.


5000 feletti borzalom, azonnal kibasztam, olyan kék volt a fény alig bírtam vezetni, és alig lehetett látni valamit. Rettenetesen zavart.

anubisz Elküldve: 2013-09-24 20:44 Lökhárító

aeroengine89 írta:
anubisz írta:
aeroengine89 írta:
anubisz írta:
aeroengine89 írta: Sziasztok érdeklődnék hogy hogyan tudom leszedni a faceliftes e46 touring nem M-packet-es de viszont tolatóradaros hátsó lökhárítóját? kerestem de csak a sedánét találtam hogy hogyan jön le de touringét még nem találtam meg!
Köszi előre is!


itt megtalálod, van egy pár kép, de szerintem adja magát, ha kicsit ránézel jobban.

http://translate.google.com/tr...;sandbox=1

http://translate.google.com/tr...;sandbox=1

http://translate.google.com/tr...;sandbox=1

http://translate.google.com/tr...;sandbox=1



Köszi a képeket igaz nem sok látszik belőle de sikerült leszednem azért a lököst! Szóval ha valaki nekiállna a faceliftes sima(NEM M-packetes) tolatóradaros lökhárító leszedésének annak leírnám a sorrendet: 1. A hátsó doblemezek alját van ez a bedugós bolha szarság azt kell kivenni 2. A tolatóradar műanyag tartó betétet ki kell szedni.( ezt könnyen kivitelezhető ha alá fekszünk és belülről lapos csavarhúzóval kinyomkodjuk a feszítő füleket van vagy kb. 20 db fent is lent is) 3. A tolatóradar betét kiszedésével a vonószem takaróval egy vonalba lefelé találjuk bent az egyik vele ellentétes oldalon ugyan ott a másik torx csavart ami tartja a lökhárítót, azt hiszem T35 vagy T40-es a feje és érdemes krovával toldószár nélkül kiszedni. 4. Ha mind ez meg van akkor ugyan az a szisztémája mint az első lökösnél le kell csak húzni a lökhárítót a belső tartó konzolról és már lent is van! Nem tudom hogy a szedánoknál vagy más évjáratoknál is így van de szerintem nem lehet nagy külöbség és hasonló a leszedése mint az első lökösöknél! Én üregvédőzés és a kerékjáratok+ hátfal alvázvédőzése céljából szedtem le. Amúgy van itt is sok olyan rész ahol előbb utóbb tuti kijönne a rozsda de nálam hála istennek nem volt még semmi és már nem is lesz!!!


Hátsó doblemezed belül az alsó íven van egy csavar, az rögzíti a lökös szélét, olyan aranyos, hogy letörik egy pillanat alatt, a sok éves rozsdásodás miatt. Nekem le is tört,mikor lazítottam a csavart. Sosem teszed vissza. Max heggesztéssel, az meg utána ugye fényezés.


Ja vágom miről beszélsz elöszőr én sem tudtam mi tarja még a lökhárítót aztán rájöttem hogy ez a geci tartó vas pöcök hála istennek nálam még nem tört el de már korodált volt most megcsiszoltam és lefujtam de gondolkozok én is rajt hogy leszedem a pinába mert csak rohad töle az ív széle majd!

Nem véletlen van ott,hiányában kb fél centit kilóg a lökös vége,nem húzza be, nincs mi. Ha visszarakod kend be vastagon valami tartós trutyival, rézpasztával vagy valamivel, így nem rágódik rá, meg le se mossa a latyak.

anubisz Elküldve: 2013-09-24 19:11 Ablakmosó folyadék befagyott, vagy a motor halt meg?

Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta: Nekem van csati,gondolom mindegyiken. Utólag,ha oda vezetem a 12V-ot ami csak akkor megy amikor megy a motor az jó megoldás? Praktikus szerkezet ez a fűtés...

Fel ne gyújtsd a kocsit egy zárlattal.


Akkor bekötöm biztosíték táblába! Jobb ötletem nincs,szeretném megcsinálni ezt a fűtést!

Ne közözges 12 voltokat csak úgy akárhova,hogy nem tudod az mire jó. Biztos, hogy fűtéses, akkor hol a vezeték?