anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-09-09 11:22 Futómû és hibái

Meg lett az oka a hátsó futóművem roppanásának. A stab. rúd szilentek szárazak voltak, és mivel lett rugó, csillapító cserélve, így mivel valamennyire már nem úgy állt a rendszer mint eredetileg, meg volt feszülve. Leoldás, zsírzás, és elhalhatott.
Aki cserél ilyesmit hátul, figyeljen rá, a későbbi szervizlátogatás elkerülése végett.
Mindenképpen oldják le, kis kenés és vissza, hogy ne legyen megszorulva a régi pozícióba.
Felemelve a kocsit, a kereket olajemelővel emelgetve is éktelenül ropogott, csalóka volt mert a difi felől fel a csomagtérbe jött a hang, és mind két kerékre.
Röviden ennyi. Hátha valaki más elkerül egy 2 hetes idegeskedést.

anubisz Elküldve: 2013-09-08 20:33 Társalgó

[quote="ateszka86"]szép ez a motorhaztető


YouTube videó

Van hova becsússzon az olvadó hó, bár lehet ott nincs hó, nemtom az milyen rendszám, de a szakadó eső ahogy ömlik a motortérbe, az biztos fasza dolog.
Ciprus. Hát ott nem nagyon havazik.

anubisz Elküldve: 2013-09-08 20:16 Elsõ lámpák

ganja71 írta:
anubisz írta:
ganja71 írta:
bmw320d4 írta:
szotakdavid írta:
Bero írta:
ganja71 írta: Sziasztok.
Remélem,jó témakörben írom a problémám. ha mégsem akkor elnézést.
A következő probléma megoldásában kérném,a segítségeteket: (E-46. ról van szó)
Gyújtás ráadásakor az első helyzetjelzőim kivillannak 5-ször. utána minden ok.
egészen addig,amíg fel nem kapcsolom a helyzetjelzőt,vagy a tompított fényt. Ezek
felkapcsoláskor pulzálva világítanak. Nem feltűnően, de azért zavaró módon.
Rámértem,a műszerrel,ami 12v-ot mutatott.Én a lámpakapcsoló-lámpamodul egység
cseréjén gondolkodom, de gondoltam előtte tanácsot kérek,hátha valaki már találkozott,
vagy hallott ilyen problémáról,és tud egy kis segítséget nyújtani.
Előre is köszönöm,a segítségeteket.
Üdv: Ganja71


Nem lehet,hogy a hidegindítási teszt miatt villog? Én úgy tudom! Ez természetes.


Hideg teszt,ha nem tetszik kapcsoltasd ki diaggal.


Dávid bácsi meg is oldja neked. -

Köszönöm, akkor a gyújtásos problémára fényt derítettetek.
De miért világít pulzálva a helyzetjelzőm,meg a tompított fényem? Ez sajna nem múlik el,
álló,és járo motornál is csinálja folyamatosan
Üdv: ganja71


Nézesd meg a generátort, jó e a fesszabályozó, bár nem vagyok villamossági zseni, lehet ingadozik a feszültség. Pár ezer ft ért, már csak kiméri, megmondja egy villamosságos mi csinálja.

Köszi a tanácsot. Sajna álló motornál nem dolgozik a generátor,így elvileg ez nem lehet
a baj. kimértem,nem ingadozik a feszültség.Valamint a hátsó lámpáim szép egyenletesen világítanak Ezért gondoltam a lámpamodulra.

T "Dávid bácsi" ha tényleg meg tudnád oldani,a problémámat,irjál privibe egy elérhetőséget légyszives. Köszi.
Üdv: Ganja71





ja, bocs, azt nem is figyeltem, hogy csak gyújtással nézted, a motort nem indítottad be. Én voltam a fasz.

anubisz Elküldve: 2013-09-08 20:13 Mikor a felniknek lába kél...

Basanyi írta: Volt már párszor szó róla de már megint ellopták a felni közepemet az Örs vezér téren.
Törjön le a ke z e
Üdvözlettel: Basanyi


Ezért nem veszek kevlár mintást aranyárban a felnire. Még a króm szelepsapkáimat is lelopták a cigók.

anubisz Elküldve: 2013-09-08 13:13 Elsõ lámpák

ganja71 írta:
bmw320d4 írta:
szotakdavid írta:
Bero írta:
ganja71 írta: Sziasztok.
Remélem,jó témakörben írom a problémám. ha mégsem akkor elnézést.
A következő probléma megoldásában kérném,a segítségeteket: (E-46. ról van szó)
Gyújtás ráadásakor az első helyzetjelzőim kivillannak 5-ször. utána minden ok.
egészen addig,amíg fel nem kapcsolom a helyzetjelzőt,vagy a tompított fényt. Ezek
felkapcsoláskor pulzálva világítanak. Nem feltűnően, de azért zavaró módon.
Rámértem,a műszerrel,ami 12v-ot mutatott.Én a lámpakapcsoló-lámpamodul egység
cseréjén gondolkodom, de gondoltam előtte tanácsot kérek,hátha valaki már találkozott,
vagy hallott ilyen problémáról,és tud egy kis segítséget nyújtani.
Előre is köszönöm,a segítségeteket.
Üdv: Ganja71


Nem lehet,hogy a hidegindítási teszt miatt villog? Én úgy tudom! Ez természetes.


Hideg teszt,ha nem tetszik kapcsoltasd ki diaggal.


Dávid bácsi meg is oldja neked. -

Köszönöm, akkor a gyújtásos problémára fényt derítettetek.
De miért világít pulzálva a helyzetjelzőm,meg a tompított fényem? Ez sajna nem múlik el,
álló,és járo motornál is csinálja folyamatosan
Üdv: ganja71


Nézesd meg a generátort, jó e a fesszabályozó, bár nem vagyok villamossági zseni, lehet ingadozik a feszültség. Pár ezer ft ért, már csak kiméri, megmondja egy villamosságos mi csinálja.

anubisz Elküldve: 2013-09-07 15:19 xenon próbléma.

veszkoo85 írta:
anubisz írta:
veszkoo85 írta: hali mindenkinek..
valaki tudna egy eladó jobb első xeonos lámpát kompletten kis pénzért...
a probléma forrása múlt héten elszállt a jobb első xenonon a nagy esőben,lámpa belül párás+ilyesmi.xenon égő jó!!!!!!!komplett lámpa ki xenon szervizbe be trafó szétszed belül nyoma sincs víznek száraz...otthagytam egy nap múlva hívnak minden oké nincs baja a trafónak teszt oké világit.több helyen repedt a külső burkolat műanyagossal megcsináltat szerinte ok.vissza szerelő berak működik..ma kocsimosás kézi,nincs pára vásárlás utána xenon nem világít izzó az jó,van párásodás megint...
ötlet???????????????a felgyújtáson kivűl..
ja és köszi a segítséget



Milyen külső burkolat? a búra, vagy maga az egész ház valahol. Tudnod kell a müany.bura alatt van a tömítés, ha bontva van, utána már szart se ér, kell új,de sokszor az se segít. Én kitakarítottam a vágatot, be a tömítést, és ugye néha már a szar műanyag kallantyúk nem szorítják elég erősen oda a burát. Szilikon tömítő csodára képes. Legjobb, ha a tömítés berakása után végigkened vékonyan szilikonpasztával. Utána pattintod rá a burát.Az tömít, ragaszt, de mégis bontható lesz ha szükséges. És még a magasság állító csavaroknál is bejuthat a víz,én ott is letömítettem. Az, hogy 50 ért veszel egy bontottat, még nem garancia, hogy az nem engedi be fél év múlva, mert mondjuk ott is kopott, hézagos már mindenűt.


75ezret mondtak a bontott lámpára kompletten....amúgy a gyújtó tudd ilyeneket produkálni??????


először mindig az égőre gyanakodj. Látni nem látszik, mikor haldoklik. Úgy kezdi, hogy világit,aztán egyszer csak nem, vagy mintha villogtatnál, hunyorog, aztán nem világít. Olyankor lekapcsoltam a világítást menet közben, és vissza, akkor megint jó volt egy darabig. Fel kel cserélni, ha a másik oldalon csinálja akkor az égő. Ha nem akkor csak a trafó maradt, már ha a csatlakozók jók. Esetleg vegyél egy égőt, amúgy se baj, ha van egy tartalékba, és rakd be. Ha utána is csinálja akkor trafó. Vagy felcseréled a trafókat, ha másik oldalon csinálja akkor csak trafót kell szerezned.
Ilyen tételnél már megéri egy kis próbálgatás,mint 70 ért venni komplett lámpát.

anubisz Elküldve: 2013-09-06 23:42 xenon próbléma.

veszkoo85 írta: hali mindenkinek..
valaki tudna egy eladó jobb első xeonos lámpát kompletten kis pénzért...
a probléma forrása múlt héten elszállt a jobb első xenonon a nagy esőben,lámpa belül párás+ilyesmi.xenon égő jó!!!!!!!komplett lámpa ki xenon szervizbe be trafó szétszed belül nyoma sincs víznek száraz...otthagytam egy nap múlva hívnak minden oké nincs baja a trafónak teszt oké világit.több helyen repedt a külső burkolat műanyagossal megcsináltat szerinte ok.vissza szerelő berak működik..ma kocsimosás kézi,nincs pára vásárlás utána xenon nem világít izzó az jó,van párásodás megint...
ötlet???????????????a felgyújtáson kivűl..
ja és köszi a segítséget



Milyen külső burkolat? a búra, vagy maga az egész ház valahol. Tudnod kell a müany.bura alatt van a tömítés, ha bontva van, utána már szart se ér, kell új,de sokszor az se segít. Én kitakarítottam a vágatot, be a tömítést, és ugye néha már a szar műanyag kallantyúk nem szorítják elég erősen oda a burát. Szilikon tömítő csodára képes. Legjobb, ha a tömítés berakása után végigkened vékonyan szilikonpasztával. Utána pattintod rá a burát.Az tömít, ragaszt, de mégis bontható lesz ha szükséges. És még a magasság állító csavaroknál is bejuthat a víz,én ott is letömítettem. Az, hogy 50 ért veszel egy bontottat, még nem garancia, hogy az nem engedi be fél év múlva, mert mondjuk ott is kopott, hézagos már mindenűt.

anubisz Elküldve: 2013-09-06 23:28 Fûtõventillátor

Bero írta: Én kérdésemre senki se tud válaszolni? Köszi

Sok választás nincs, vagy a panel, vagy a süni, dobj be egy klímapanelt valakitől kölcsönbe, aztán meglátod az e a gond, ha nem már csak egy maradt.

anubisz Elküldve: 2013-09-06 23:20 Fûtõventillátor

ember84 írta:
HCsabi írta:
b_imi írta:
anubisz írta:
b_imi írta:
anubisz írta:

Megmondtam, ugyanis oda rengeteg por megy be, leégni meg nem igen szokott.


Nem használsz pollenszűrőt?

gondolod ő de használt? mégis tele volt szarral. Nem gondolod, hogy ez egy légmentesen zárt rendszer.Akkor még nem szedtél szét ilyet. Mikor csak benézel a pollenszűrő tartó alatt és látod a csappantyúkat. Szerinted a motortér felől nem megy be oda levegő? Kicsit dilettáns volt a kérdés Szerintem az a pollenszűrő van is,meg nem sokat ér is. Mint a rossz szag érzékelő, hogy akkor lezár.
http://www.e46fanatics.com/for...1277862569
Persze el van takargatva, itt, ott, de a szálló por ellen halottnak a csók. Azért ez mégse egy 2012 GT csak egy 13 éves típus.




Ha én benézek a pollenszűrő tartó alatt nem látom a csappantyúkat, mivel azt csak a pollenszűrő felső része felől lehet látni. Arról nem is beszélve, hogy a levegő a motorháztetőn át érkezik, és a pollenszűrő alsó felületén át jut be az utastérbe. Ez egy zárt rendszer a motortér felől. Szóval erről ennyit. Az öt és fél év alatt párszor szétkaptam már ezt a klíma tisztítás, és egyéb javítások miatt, de por ott nincs, legalább is nálam.

Ui.: nem emlékszem, hogy minősítettelek volna, így ha kérhetem te se tedd!


De használok pollenszűrőt,De igaza van anubisznak nem egy tökéletesen zárt rendszer.
A pollenszűrő háznál be megy a por.
De nem ez a lényeg hanem hogy a hiba megoldva.

Ha nem menne be por,levegő se menne.


Lényeg, hogy neki van igaza, már 5x szétszedte, te meg nem használtál szűrőt, csak most itt hazudozol
Légtömegmérő is azért szokott csupa szar lenni egy idő után, mert nem megy be kosz
Pedig ami átmegy a papírszűrőn annak a kosznak már tudni kell valamit. Akkor már csak az a kérdés, mitől kell időnként a szart lefújni róla, pedig az már le van zárva ott igencsak.

anubisz Elküldve: 2013-09-06 18:22 Mi lehet a baj?

fandor írta:
anubisz írta:
fandor írta:
anubisz írta: Mondok egy tippet. Vegyél tömegmérőt, szépen beteszitek, hogy ne legyen dzsuvás, aztán ha mégse az a baj, visszaviszed, és megmondod, már vett a szerelő közben, de cserélje át a szellőztető szelepre, úgy is kell azt is venni, nem? és megvan a próba, úgy visszaveszik, ha mást rendelsz helyette, vita nélkül, persze nem olajosan.


Nah erre mg azt mondja ez már megszűnt nem veszik vissza ha kibontod.



Ajjaj, rá fér itt még sok emberre a csiszolódás. Ilyen még sose fordult elő velem.
Ne haragudj, ha valaki nyámnyila, hát mit mondhatok erre. Nem egyszer vittem már vissza cuccot az unixba is. Gondolod le van vákuum csomagolva egy tömegmérő? na mindegy.


Nem tudom hogy van csomagolva még sosem vettem, csak azt mondom amit ő mondott nekem.

Hát persze, ha fel is hívod a figyelmét rá, ha nem az a baj visszahozhatom? Hol élsz te? Persze azt mondja nem. Oda már ne menj ilyen trükkel.

anubisz Elküldve: 2013-09-06 18:20 Mi lehet a baj?

Úgy kel ingyen kajálni, viszel egy döglött legyet, azt meghalózod a kaját, egy kicsit hagysz a végére aztán beledobod a legyet. Hívod a pincért, hogy most voltál rókázni, hogy gondolják ezt? Minél márkásabb a hely és drágább a kaja, annál inkább nyalják a segged, hogy nem kell kifizetni.

anubisz Elküldve: 2013-09-06 18:17 Mi lehet a baj?

Lemosod a rosszat, azt belerakod a dobozba

anubisz Elküldve: 2013-09-06 18:15 Mi lehet a baj?

fandor írta:
anubisz írta: Mondok egy tippet. Vegyél tömegmérőt, szépen beteszitek, hogy ne legyen dzsuvás, aztán ha mégse az a baj, visszaviszed, és megmondod, már vett a szerelő közben, de cserélje át a szellőztető szelepre, úgy is kell azt is venni, nem? és megvan a próba, úgy visszaveszik, ha mást rendelsz helyette, vita nélkül, persze nem olajosan.


Nah erre mg azt mondja ez már megszűnt nem veszik vissza ha kibontod.



Ajjaj, rá fér itt még sok emberre a csiszolódás. Ilyen még sose fordult elő velem.
Ne haragudj, ha valaki nyámnyila, hát mit mondhatok erre. Nem egyszer vittem már vissza cuccot az unixba is. Gondolod le van vákuum csomagolva egy tömegmérő? na mindegy.

anubisz Elküldve: 2013-09-06 18:06 Mi lehet a baj?

Mondok egy tippet. Vegyél tömegmérőt, szépen beteszitek, hogy ne legyen dzsuvás, aztán ha mégse az a baj, visszaviszed, és megmondod, már vett a szerelő közben, de cserélje át a szellőztető szelepre, úgy is kell azt is venni, nem? és megvan a próba, úgy visszaveszik, ha mást rendelsz helyette, vita nélkül, persze nem olajosan.

anubisz Elküldve: 2013-09-06 18:03 Mi lehet a baj?

fandor írta:
anubisz írta:
fandor írta:
anubisz írta:
fandor írta:
fandor írta:
YELLOW írta:
fandor írta:
YELLOW írta:
fandor írta: Sziasztok !


2002 es 316i-nek egyenetlenül jár a motorja, mintha nem menne egy henger, de ha egyesével lehúzom a trafók csatlakozóját akkor még egyenetlenebb lesz.
Arra gondoltam ha esetleg vmelyik rossz akkor amikor lehúzom a rossz trafóét nem változik semmi.
Mi lehet a baj ?



így van jól gondoltad, ha rossz lenne valamelyik trafó, és mikor azt húzod le, akkor nem változik semmi.
ha nem megy egy henger, akkor nagyon rázza a kasztnit, és büdös a kipufogógáz, oylan a hangja mint egy subarunak. illetve világít a motor ikon, hibaüzenet tárol el.
így nem tudni pontosan, hogy is jár, de ha nem oylan durva, akkor lehetcsak valami keverék képzési hiba, ami sok minden lehet. esetleg légtömegmérő csatit húzd le, akkor jól jár-e. átnézni a csöveket. ezeket ingyen megtudod magadnak. ha nincs semmi, akkor hibakód olvasás. neten kerezstül nem nagyon javít senki autót, bár telefonon az ATV-n lehet



A visszajelző nem világít, egyik sem...
Lehúztam a légtömegmérő csatlakozóját és leállt, indításra nagyon nehezen indult de gáz pedált nyomkodtam és elkapta, kivilágított a EML visszajelző, de leakart állni.
A szerelőnél voltam,de ma nem dolgozik Majd 7főn újból, csak gondoltam informálódok


de ne menetközben húzd le... hanem mikor áll és úgy indítani. ha lehúzott tömegmérőre rosszabb lett, akkor ott valami üzemanyag ellátási gond lehet. mert ugye több levegővel számol, de lehet nem tud adni annyi anyagot. hát nem tudom, nekem nincs jobb ötletem a szűrőkön kívül. hacsak nem az 1.6-os, N40B16-os verzióról van szó, mert annál lehet ugrott egyet a lánc előfordul és akkor az a gond.


Csináltam úgy is.
Erről a motoról van szó.
Hétfőn elviszem a szakihoz aztán majd megírom mi volt.


Nah ma megnézték az autó,légtömegmérő hibakódot tárolt.
A szakim azt mondja a szívósor alatt van egy "vákum membrán"( lehet nem helyesen idézem) és arra gyanakszik, mert amikor lecsavarja az olajbetöltő nyílást erősen szív az autó.
Szerinte ott nem lehet vákum iylenkor.
Szerdán szedi szét...

Megnéznéd nekem Tied hogy reagál ilyenkor kíváncsi vagyok, vagy akinek ilyen autója van
?


Biztos a kartergáz szellőztetőre gondolt, ha csak rosszat böfög egy E46 egyből azt akarják cserélni. Csövekkel együtt kell, úgy 40,50 körül, ha nem az volt a baj szívás, de tényleg úgy szokták ellenőrizni, hogy letekerik a sapkát. Egy próbát megér, elméletileg lehet az a gond is. Csövek törnek majd mint a ropi.


A vezérlés ugrását nem tartja valószínűnek ő sem meg egy máik szerelő sem. Egy légtömegmérő i jó lenne kölcsönbe, de sajnos nem tudok szerezni. Így marad a próba meg a találgatás.



azt előbb ki kéne fújni tisztítóval, nem mindjárt venni, vetetni 40 ezerért, sokszor megoldja a problémát, nem mindig. Tömegmérőre gondoltam.


Az meg volt kifújta tisztítóval... de nem változott semmi



azóta is hibát ír a tömegmérő? akkor sajnos cserés lesz. Az ugyanis, nem dominál a szellőztető szelepednél, lehet az is rossz, de miatta nem fog hibát írni a tömegmérő, ha meg rossz, az csúnya dolgokat tud csinálni. Bár próbának jó lenne egyet berakni, hogy biztos az e, mert nem olcsó. A Kínait kerüld el, mert akkor inkább dobd ki a pénzed 100 nál, letekert ablakon.