anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-08-13 20:54 Rugócsere

valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: csak úgy nem lehet megnézi a videjót, privátnak írja, nincs jogosultság a megnézéséhez...

átállítom, megszűnt a link birtokában megnézhető variáció, azt hittem lehet így is.
Most már engedi.



Hátsó lengőkar első szilentek voltak cserélve?


igen, végül is csak azok mert azt mondták azok amik a legfontosabbak, nem volt a régivel gáz, de ha már bontottuk, hát kicseréltettem.


Na akkor nézzétek meg őket mert valószínü valamelyik félig lóg igy jártam én is az ujjal,ahogy beraktuk kiálltam és az első hupplinál ropogás az istennek nem bírtunk rájönni mi lehet,mert ugy láttuk minden rendben,de döcc és ropogás ha már nem úgy kanyarodtam ropog,megnéztük jobban és a szilent majdcsak egy kicsit átcsúszott!


az lehet, ugyan az nekem is, és csak ha lassan megyek, hallani is, főleg füvön, lépésbe ahogy billeg a kaszni. átcsúszott, és hozzá ér a fémhez? azóta csinálja.

anubisz Elküldve: 2013-08-13 20:37 Rugócsere

valter320d írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: csak úgy nem lehet megnézi a videjót, privátnak írja, nincs jogosultság a megnézéséhez...

átállítom, megszűnt a link birtokában megnézhető variáció, azt hittem lehet így is.
Most már engedi.



Hátsó lengőkar első szilentek voltak cserélve?


igen, végül is csak azok mert azt mondták azok amik a legfontosabbak, nem volt a régivel gáz, de ha már bontottuk, hát kicseréltettem.

az melyik, a 4 es amúgy?
http://bmwfans.info/parts/cata...uspension/

anubisz Elküldve: 2013-08-13 20:07 Rugócsere

YELLOW írta: csak úgy nem lehet megnézi a videjót, privátnak írja, nincs jogosultság a megnézéséhez...

átállítom, megszűnt a link birtokában megnézhető variáció, azt hittem lehet így is.
Most már engedi.

anubisz Elküldve: 2013-08-13 19:37 Rugócsere

Azt már csak halkan súgom meg, kicsit pironkodva, azóta hogy be lett téve a 2 gátló, a difi szilent, a lengőkar szilent, azóta üvöltve búg a hátulja 120-150 között, főleg ha elemelem a gázról a lábam, amikor meg lépésbe megyek ripeg,ropog a hátulja, ha gyorsabban akkor nem. Ez vicc. Amig a rugó volt csak cserélve semmi hangja nem volt. 170 ki a zsebből azóta élvezhetetlen a kocsi. Csak a 2 gátló volt 70 x
Beraktam egy diktafont a csomagtartóba, befosnál milyen hangokat ad ki, rendesen roppan a futómű.
Mindjárt feldobom a youtubra.


YouTube videó

sose adott ilyen hangot, mióta megpiszkálták hátul ezt produkálja, ha lépésbe megyek vele, a legkisebb huplira is, ami csak pár mm.mondjuk füvön ha megyek, vagy fordulok be egy utcába lépésbe.

anubisz Elküldve: 2013-08-13 19:29 Rugócsere

jons írta:
anubisz írta:
Ugye, mondom én, vicc az egész. Rendesen bassza a szemem. Gátlókat láttam, bár walliszos címke volt rajtuk, de katalógusból lett rendelve gyári.


Ja értem. Azt hittem gátlót is cseréltél. Akkor viszont egyértelműen a gyenge rugó az oka. A futóműgeometria meg nyilván elment, hiszen köze nincs semmilyen gyári, vagy ültetett magassághoz.

Azt írja, mondták ezekhez nem kell, mert nem annyira ültetett, még mehet rá a gyári gátló. Gyenge hozzá a gátló? vagy a rugó szar?

anubisz Elküldve: 2013-08-13 19:24 Rugócsere

jons írta:
anubisz írta:
Elől meg enne egy 3000 motor, a csomagtartó üres. Erre a segge ül.


Olyan, mintha a hátsó gátló/rugó párost egy könnyebb autóhoz tervezték volna... tényleg nagyon ül a segge.


Ugye, mondom én, vicc az egész. Rendesen bassza a szemem. Gátlókat láttam, bár walliszos címke volt rajtuk, de katalógusból lett rendelve gyári.
Rendesen huppan mint egy nagy limó, mikor átmegyek egy enyhe huppanón már közepes tempóba. Nem merek már hátulra ültetni senkit.

anubisz Elküldve: 2013-08-13 19:23 Rugócsere

Valaki csak megmondja, ennek így kell állni ? ilyen faszúl? mert optikai tuningnak vicces lenne. ( bár nem azért cseréltem ) 5 éve nálam a kocsi, már észre veszem, ha valami kúrva szárul áll.
Az meg normális hogy azóta csálék a kerekeim? kifelé dőlnek. Terpesztenek, amit sosem csinált. Így elsőre pofásan néz ki hátulról, hú de sportos, de gondolom a gumimat lezabálja 2 pillantás alatt. Állítólag be lett állítva a futómű, így kel állnia a rugó miatt, sportosan. ( nem én mondtam, a szervizbe )

anubisz Elküldve: 2013-08-13 18:52 Rugócsere

Új gátlóim vannak elől,hátul, hátul is 3 hetesek.
Rugók természetesen ujjak. Devil tunintól rendeltem. XI be valók.
Ilyen van benne.
http://www.deviltuning.hu/?old...rmek=98222

ami jó, hogy kanyarba stabilabb, hát a huppanókat már írtam, úgy vagyok vele, inkább pattogna kicsit, bár az is veszélyes, de hogy így beül a hátulja egy tempós huppanónál,mintha valami Miami vice filmben szerepelnék, autós üldözésben, ott himbáltak így az Amcsi hodályok egy ilyen dimbes-dombos, útszakaszon
Próbálok képet csinálni.
Még csak annyit, hogy nézne ki akkor ha 19 es kerekek lennének a kocsin, elől még látszana a gumi, hátul meg nem? csak a felni?



nézd meg a hátsót, már így bután néz ki, mintha meg lenne rakva a csomagtartó, az első kerék hézagához képest. Látnád egybe.
Holnap lemosom, majd csinálok úgy egybe róla, csak 3 hete nem volt lemosva.
Elől 3 ujjam simán befér, hátul 2 is alig. De már a látvány maga vicces, rendesen idegesít ha a kocsira nézek. Mintha ülne a segge.
Elől meg enne egy 3000 motor, a csomagtartó üres. Erre a segge ül.


anubisz Elküldve: 2013-08-13 16:41 Rugócsere

Akinek esetleg Eibach PRO-KIT van a kocsiba tudna valamit írni róla, hogy áll neki a kocsin? Nekem tuti nem jó valami. Elől van a motor,a súly, és az első rugó elméletileg mélyebbre is ültet, erre nekem elől simán befér állítva 3 ujjam, hátul meg csak 2 az is sréhen.
Ez vicc. Rendesen bántja a szemem, elől kajakra nagy a hézag, szinte végig látni a kerék felületén, hátul meg eltűnik a járatban a gumi felülete.
Pont fordítva kéne így kinéznie. Mintha állandóan meg lenne rakva a hátulja !!
Amúgy is érzem a kocsin. Nem vagyok bolond, a legkiesebb huppanón is beül a kocsi, üresen, a fara már 60, 70 felett, mint amikor vagy 3 man ülnek hátul, pont olyan érzés.
Komolyan mondom a gyári méret jobb volt. Ez egy fos.
Kb úgy érzem, mintha még egy rugót be kéne szerelnem hátulra. 2 új rugó, 2 új csillapító, és rettegek a rossz úton, ha huppanó jön, nehogy szikrázzon a hátúja, mi lenne ha meg lenne rakva a kocsi.

Átmennék egy határon üresen, kiszednének a vámosok, azt hinnék el van dugva valami a kaszniba hátul, hiába üres a csomagtartó, mert pont úgy néz ki.
Ha nem különböznének a rugók, azt hinném felcserélték őket.....

anubisz Elküldve: 2013-08-12 19:49 Centrálzár vezérlő, grundmodul

YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Adam320d írta: Sziasztok!

Súlyos problémával küzdök! Az a fránya helyzet áll fent, hogy valami oknál fogva nem lehet kinyitni az autót, se kulcsra, se a távkapcsra nem reagál!
Ha netán egy óra szenvedés és szinte már őrjöngésbe torkolló kínlódás után kinyílik, azt távkapcs működésre teszi, de a vezető oldali ajtó akkor sem nyílik, a belső központi zár gombbal sem, csak a kilinccsel, de azzal sem mindig.
Félre értések elkerülése végett: egyik kulccsal sem nyitja!!

Kérlek segítsetek! SOS! Az autó napi használatban van, elég cink nyitott ajtóval otthagyni akár hol is tegye ezt az ember, mert ugye ez még mindig Magyarisztán!

Köszi: Ádám


95%, hogy grundmodul-ban a relé szart be. nekem pont ugyanez volt, amit írsz, főleg ilyen nagy melegben. csere és jó


és attól kulccsal se nyílik ki?


nekem volt olyan, hogy nem bírtam elfordatíni a kulcsot, úgy ellentartott a motor ugye a beégett relé miatt. volt hoyg elfordítottam a kulcsot, ahogy visszaállt alapba, vissza is zárt. én sokat szencedtem, de sok másra gondoltam. vagy 2 éve ki van cserélve a relé, azóta fasza.


nekem mikor szar volt, még nyitotta. Sok variáció nem lehet, csak nem szart be neki minden zár egyszerre, vagy a rendszer. Úgy is először azt kel megnézni ( GM )

anubisz Elküldve: 2013-08-12 19:38 Centrálzár vezérlő, grundmodul

YELLOW írta:
Adam320d írta: Sziasztok!

Súlyos problémával küzdök! Az a fránya helyzet áll fent, hogy valami oknál fogva nem lehet kinyitni az autót, se kulcsra, se a távkapcsra nem reagál!
Ha netán egy óra szenvedés és szinte már őrjöngésbe torkolló kínlódás után kinyílik, azt távkapcs működésre teszi, de a vezető oldali ajtó akkor sem nyílik, a belső központi zár gombbal sem, csak a kilinccsel, de azzal sem mindig.
Félre értések elkerülése végett: egyik kulccsal sem nyitja!!

Kérlek segítsetek! SOS! Az autó napi használatban van, elég cink nyitott ajtóval otthagyni akár hol is tegye ezt az ember, mert ugye ez még mindig Magyarisztán!

Köszi: Ádám


95%, hogy grundmodul-ban a relé szart be. nekem pont ugyanez volt, amit írsz, főleg ilyen nagy melegben. csere és jó


és attól kulccsal se nyílik ki?

anubisz Elküldve: 2013-08-11 22:12 Szelepszár szimering

norbeee írta: Üdv,

Segítséget szeretnék kérni tőletek egy e39 525i-vel kapcsolatban. Igaz nem 3as, de 25-ös benzines, 2001-es, tesóm autója és tanácstalan mit kezdjen vele. Az a baj hogy füstöl a gép gázadásra, fogyaszt olajat 2 litert 10.000 km-en. Iszonyat szaga van, de nem kifejezetten olaj, hanem olyan kicsit trabantos. Hozzá kell tegyem a katalizátor nincs benne, elvitte a cica mielőtt megvette az autót Semmi más gondja nincs, tökéletes minden más szempontból a motor. Többek szerint szelepszár szimering csere javasolt, ami a hengerfej és minden más megbontásától a fél motor felújításáig terjed kb. 250 ezerért, pedig tulajdonképpen 24 db kis tömítés szarról van szó.
Van lehetőség szerintetek komolyabb bontogatás nélkül megoldani a problémát? persze nem adalék és egyéb gányolásos módon? Valahol mintha már olvastam volna hogy meg lehet ezt oldani ügyes szerelővel...

Hm??
Előre is köszi.


én úgy olvastam, hogy az csak gányolás, tökéletesen nem lehet megcsinálni, persze van aki neki áll így de oszt akkor ki tudja meddig bírja. Persze nem értek hozzá, csak egy gondolat.

Persze értem az aggodalmat egy bontás az tuti még pluszba vagy 150 ezer, mert akkor jönnek a hibák. törik ez, reped az, szelepvezetőket is illene akkor már kicserélni, biztos szólnak már, stb. az a 250 csak teljes gond nélküli szerelésre szól, olyan meg szinte nincs is 12 éves kocsinál.

azt monja a szerelő, ha el akarod adni, gányold össze, ha meg akarod tartani csináld meg rendesen.

anubisz Elküldve: 2013-08-10 14:54 316 i Kartelgázmembrán

troooger írta:
gampetibor írta:
kalmaristi írta:
anubisz írta:
kalmaristi írta: Üdv!
Tanácsot kérek mert ma kicseréltettem a kartergáz membránt! Azt hittem helyreáll a motor müködése,de nem Hiába cseréltük most ha leveszem az olajbeöntőt köpködi az olajat és sivító hang hallatszik ha a nivót húzom ki akkor picit meginog a fordulat ( régen majdnem leállt) A szelepdekniben van valami szelep??? Ott elkoszolódhat??
Kösz előre is!


pedig ez arra utal. Az összes csövet cseréltétek vele? akkor azok se lehetnek eltömődve.
Sajna a csöveket nem cseréltük már későn jutott eszembe(nem egy horror tétel lenne) A szelepdeknit vegyem le és próbáljam kitisztítani valahogy??



Bizony a csövet is cserélni kel ami a blokk mögött megy a szeleptől. Nekem az is szét volt rohadva, kézzel szét lehetett morzsolni...


Nekem is a cső volt a hibás. Azt hiszem még kép is van a galériámban róla.


Nem is nagyon hallani aki csővek nélkül cseréli. Eleve széthullik, vagy sérűl, na meg láttam már képeket, videót, mi jött kibelőle, volt amin át se lehetett látni. Ez nagy baki volt. Egy hibalehetőség kiszűréssel kevesebb lett volna, főleg ha tényleg a hibás cső okozza. Lehet hogy alaphangon se a membrán volt szar, ha cserélted és ugyan olyan, lehet akkor is a cső volt szar, és a membrán jó volt, erre kicserélted.

anubisz Elküldve: 2013-08-10 01:26 316 i Kartelgázmembrán

kalmaristi írta: Üdv!
Tanácsot kérek mert ma kicseréltettem a kartergáz membránt! Azt hittem helyreáll a motor müködése,de nem Hiába cseréltük most ha leveszem az olajbeöntőt köpködi az olajat és sivító hang hallatszik ha a nivót húzom ki akkor picit meginog a fordulat ( régen majdnem leállt) A szelepdekniben van valami szelep??? Ott elkoszolódhat??
Kösz előre is!


pedig ez arra utal. Az összes csövet cseréltétek vele? akkor azok se lehetnek eltömődve.

anubisz Elküldve: 2013-08-10 01:17 Gumi

laci320d írta: Üdv mindenki!

Gondoltam megosztom veletek a történésem, nincs másfél éve hogy vásároltam újonnan egy garnitúra Dunlop sp sport maxx-ot, 225/35 19 méretben. A mai nap arra lettem figyelmes hogy ráz a kocsi hátulja 100km fölött mintha hiányozna a felniről súly, irány a gumis és ott szembesültem a dologgal hogy szálszakadt a gumi. Érdekes, hogy csak ennyit bírt!

Egy elégedett vevő