anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-08-07 19:02 Futómû és hibái

hil írta:
anubisz írta: Aki cserélt már első stab.rúd szilentet, meg tudná mondani fel kell emelni hozzá a kocsit? ( nem a hozzáférés miatt ) hanem ha ha kerekeken áll a kocsi úgy ki lehet cserélni? nem ugrik ott szét valami ha leoldom a csavart? vagy lógni kell hozzá a kerekeknek?
Montanába le lesz szedve megint a lökösöm, úgy meg simán hozzáférek, gondoltam kicserélem.


Szia!
Vagy földön mindkét kerék, vagy levegőben, de fő, hogy egyformán álljon, mert akkor nem feszül a stab rúd.
hil



Köszönöm.

anubisz Elküldve: 2013-08-07 03:02 Futómû és hibái

Aki cserélt már első stab.rúd szilentet, meg tudná mondani fel kell emelni hozzá a kocsit? ( nem a hozzáférés miatt ) hanem ha ha kerekeken áll a kocsi úgy ki lehet cserélni? nem ugrik ott szét valami ha leoldom a csavart? vagy lógni kell hozzá a kerekeknek?
Montanába le lesz szedve megint a lökösöm, úgy meg simán hozzáférek, gondoltam kicserélem.

anubisz Elküldve: 2013-08-05 23:49 Féktárcsa és fékbetét

ervin35 írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
arról is olvastam aszem EBC a sárga fékpofa, sokaknak egyszerűen leszakadt a vasról a ferrodol, vagy letört egy darab róla.ott meg amúgy is nagyon oda kell figyelni, mert valamelyik pofával vonyít a fék, vagy csikorog ha nyomod,főleg az elején amíg össze nem kopik.


vinnyogó fék... akárhány szuzukit látok típustól függetlenül, sípol mind biztos kevés a fék ekkora erőt megállítani, mondanák ők. személy szerint BMW-be még egyet sem hallottam.

szerintem ha nagyon erős tárcsa van, ami kemény, ahhoz célszerű puhább betétet venni, illetve fordítva. kemény a keménnyel igen csak visít. én pl nem vegyítenék márkákat, amilyen tárcsa, olyan betét. abból baj nem nagyon lehet.


hát igen, csak a puha pofát pillanat alatt lezabálja főleg a mart tárcsa.az ezüst felni meg fekete lesz 2 naponta.
Amúgy olvastam én is az EBC oldalán, régen én is akartam venni. Azért néztem utána a fékpofáknak,tárcsáknak a fórumokon.


Sajnos a zöldet is hamar megeszi a mart tárcsa,kb 35e km mentem vele,nem tudom mennyi lehet még benne 5e-10e km.


az nem semmi, mit tenne a gyári puhával, 15 ezer max.

anubisz Elküldve: 2013-08-05 23:40 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
anubisz írta:
arról is olvastam aszem EBC a sárga fékpofa, sokaknak egyszerűen leszakadt a vasról a ferrodol, vagy letört egy darab róla.ott meg amúgy is nagyon oda kell figyelni, mert valamelyik pofával vonyít a fék, vagy csikorog ha nyomod,főleg az elején amíg össze nem kopik.


vinnyogó fék... akárhány szuzukit látok típustól függetlenül, sípol mind biztos kevés a fék ekkora erőt megállítani, mondanák ők. személy szerint BMW-be még egyet sem hallottam.

szerintem ha nagyon erős tárcsa van, ami kemény, ahhoz célszerű puhább betétet venni, illetve fordítva. kemény a keménnyel igen csak visít. én pl nem vegyítenék márkákat, amilyen tárcsa, olyan betét. abból baj nem nagyon lehet.


hát igen, csak a puha pofát pillanat alatt lezabálja főleg a mart tárcsa.az ezüst felni meg fekete lesz 2 naponta.
Amúgy olvastam én is az EBC oldalán, régen én is akartam venni. Azért néztem utána a fékpofáknak,tárcsáknak a fórumokon.

anubisz Elküldve: 2013-08-05 23:22 Féktárcsa és fékbetét

ervin35 írta:
valter320d írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
zoliika írta:
anubisz írta:
Amilo írta:
anubisz írta: Mondjuk a tiedre 65,70 ezer csak az első párba ha itthon rendelsz. Akkor inkább tegyél fel 20 ezerért Brembot vagy a gyáriba a lyuggatottat, az is talán olcsóbb. Jobb a hűtése, bár azt is meg lehet ölni, mint minden tárcsát.


A tárcsával még nincsen probléma, bőven elmegy még. Egyébként lyuggatott az első és hátsó tárcsa is.


akkor jó. Következő már nekem is az lesz, bár ez még alig kopott. Gyárit vagy Zimmert teszek fel mindenképpen. Atékra is sokan sírnak, van akinek üt,van akinek nem, mikor milyet fogsz ki. Nem véletlen megfizethető, ha magas széntartalmú csúcs tárcsa lenne az is 70,80 körül mozogna párja.


Kb:45ekm Ate-val a tárcsán mérhető kopás nincs a fékbetétek azok még pár olajcserét kibírnak egy lapon nem említeném a gyári féktárcsávalOlyan "satukat" nyomok időnként autópályán,hogy az eszméletlen és bírja.Ha lehetne az asszony biciklijére is azt tennék.


van akinél beválik, az rejtély, hogy másoknál meg miért kell szabályoztatni nem sokkal a vásárlás után.


Mert a Zolinak jó a futóműje ...


Igen,valóban jó a futóművem ez az egyik tényező.A másik kérdés,hogy honnan származik.Eredeti-e az a Ate?Lásd. motorolaj kérdés stb.Egy biztos most Erfurtban vagyok és Thüringia nem egy tehetős tartománya Német.o-nak mondhatni "csóró".Itt nem váltogatják 3-4-5 évente az autóikat az emberek.Próbálják,mint Mi fenntartani 8-10-12éves autóikat.Rengeteg e-46-ot láttam kint és gyakorlatilag 80%-ban ate power disc van."cirmicicát" nem nagyon láttam.....!Sőt tovább megyek egy autókereskedésben két e-46-ot láttam 330ci-t eibach ültetés aztán megnéztem a keréknél ate,a másik eibach ültetés 320d sedan megnéztem ate.....Lehet a "mélyszegénység" teszi,de ez a eibach+ate németéknél nagyon menő.


igen nekem valószínű a rossz szilent miatt rázott a fék, ma is nézegettem a poliuretánnal semmi rázás nincs...


Amilo -
Ha rászánod a pénzt ( és miért ne tennéd ha már a lyuggatott tárcsákra is rászántad ) és normális féket akarsz, akkor Ferodo DS Performance betétet bele.
Fontos, hogy ha nem cserélsz tárcsákat akkor szabályoztasd őket, de csak megbízható szakemberrel.

Általánosságban - a fékbetét, tárcsa csere esetén fontos a bekoptatás, vagyis az első 50-100 km-en finoman kell használni, mert ha megég akkor aztán fog hullámosodni a tárcsa akár ki is gyártotta...
Ja, és a fékezés közbeni kormány-remegést nagy részben az elfáradt lengőkarszilent okozza, pontosabban erősíti fel...


Akkor EBC nekem a következő garnitúra az lesz!Sőt az ebc betéteken van egy réteg ami segíti a bekopást,igaz az ára kemény de éri a pénzt!


Nekem elöl EBC Black-Dash tárcsák vannak meg Greenstuff betétek 2 éve vannak fent 95e ft volt a szett. De nem bántam meg, nagyon fognak!A Következő betét az Redstuff lesz.


arról is olvastam aszem EBC a sárga fékpofa, sokaknak egyszerűen leszakadt a vasról a ferrodol, vagy letört egy darab róla.ott meg amúgy is nagyon oda kell figyelni, mert valamelyik pofával vonyít a fék, vagy csikorog ha nyomod,főleg az elején amíg össze nem kopik.

anubisz Elküldve: 2013-08-05 21:13 Féktárcsa és fékbetét

zoliika írta:
anubisz írta:
Amilo írta:
anubisz írta: Mondjuk a tiedre 65,70 ezer csak az első párba ha itthon rendelsz. Akkor inkább tegyél fel 20 ezerért Brembot vagy a gyáriba a lyuggatottat, az is talán olcsóbb. Jobb a hűtése, bár azt is meg lehet ölni, mint minden tárcsát.


A tárcsával még nincsen probléma, bőven elmegy még. Egyébként lyuggatott az első és hátsó tárcsa is.


akkor jó. Következő már nekem is az lesz, bár ez még alig kopott. Gyárit vagy Zimmert teszek fel mindenképpen. Atékra is sokan sírnak, van akinek üt,van akinek nem, mikor milyet fogsz ki. Nem véletlen megfizethető, ha magas széntartalmú csúcs tárcsa lenne az is 70,80 körül mozogna párja.


Kb:45ekm Ate-val a tárcsán mérhető kopás nincs a fékbetétek azok még pár olajcserét kibírnak egy lapon nem említeném a gyári féktárcsávalOlyan "satukat" nyomok időnként autópályán,hogy az eszméletlen és bírja.Ha lehetne az asszony biciklijére is azt tennék.


van akinél beválik, az rejtély, hogy másoknál meg miért kell szabályoztatni nem sokkal a vásárlás után.

anubisz Elküldve: 2013-08-05 20:54 Féktárcsa és fékbetét

Amilo írta:
anubisz írta: Mondjuk a tiedre 65,70 ezer csak az első párba ha itthon rendelsz. Akkor inkább tegyél fel 20 ezerért Brembot vagy a gyáriba a lyuggatottat, az is talán olcsóbb. Jobb a hűtése, bár azt is meg lehet ölni, mint minden tárcsát.


A tárcsával még nincsen probléma, bőven elmegy még. Egyébként lyuggatott az első és hátsó tárcsa is.


akkor jó. Következő már nekem is az lesz, bár ez még alig kopott. Gyárit vagy Zimmert teszek fel mindenképpen. Atékra is sokan sírnak, van akinek üt,van akinek nem, mikor milyet fogsz ki. Nem véletlen megfizethető, ha magas széntartalmú csúcs tárcsa lenne az is 70,80 körül mozogna párja.

anubisz Elküldve: 2013-08-05 20:51 Segítsetek!

DEU36 írta: Sziasztok! Ki mit gondol, mi lehet az autómmal?
Vannak ezek a mocskos melegek, kint áll, felforrósodik. Beszállok, indítok, ég a tompított, a kapcsolója persze ki állásban, indexem nincs, se vészvillogó, a refi hunyorog, mintha valami érintkezési hiba lenne. Ugyan ezt nyomja a műszerfal világítás. Azt megteszek kb 15km-t, kicsit kihűti a menetszél gondolom, és engedelmeskedik a kapcsolóknak. Akkor világít, ha tényleg bekapcsolom a lámpát, az index működik újra, vészvillogó is. Volt olyan, hogy jeleztem jobbra, kb 10.-re be is kapcsolt, azt kikapcsoltam, mert már nem kellett, de ő ettől még vígan csattogott tovább. Mi a baja kedves elektromos szakemberek?

Köszi előre is a segítséget. BMW

Gondolom aksinál megnézted minden meg van e szorítva,minden saru.Néha szorosnak tűnik, de csúnya tréfát okoz, mert lehúzni nem tudod, de laza. Vagy a testkábel körül. Utána érdemes tovább menni.

anubisz Elküldve: 2013-08-05 20:47 Féktárcsa és fékbetét

Mondjuk a tiedre 65,70 ezer csak az első párba ha itthon rendelsz. Akkor inkább tegyél fel 20 ezerért Brembot vagy a gyáriba a lyuggatottat, az is talán olcsóbb. Jobb a hűtése, bár azt is meg lehet ölni, mint minden tárcsát.

anubisz Elküldve: 2013-08-05 20:37 Féktárcsa és fékbetét

Amilo írta:
Pocses írta:
Amilo írta:
Pocses írta:
Amilo írta: Sziasztok!

Fékbetét csere előtt áll a verdám. Milyen fékbetét márka a legjobb az autóhoz: 2001 325CI
Ajánlottak kettőt: ATE és Brembo. Melyik lehet a legjobb? Az ATE valamivel drágább mint a Brembo ami nem lenne gond, csak nem tudom melyiket válasszam minőség szempontjából.
Az ATE gyári cucc a bmw-k nél?


A Brembo-t ajánlom. Barátomnak "épített" Fabia ótója van ill. csak volt, mert a neje "örökli". Sokkal nagyobbat harap mint nekem a gyárival a bimmerem alatt, pedig ez sem gyenge.
Holnap túlad a Galaxy-ján, ami az asszonyé volt oszt már keressük is neki a FL E 46 verziót!





Köszi az infót



Nincs mit, gyönyörű a vasad!





Ha olvasnál néha pár fórumon,főleg külföldin, nem ajánlgatnád a Brembot
10-6 tuti vetemedik, mindenki sír aki használja.
ilyet tegyél fel, Magyarba is kapni, megfizethető, és Német minőség!!
http://www.otto-zimmermann.de/...eiben.html
http://www.otto-zimmermann.de/...eiben.html

anubisz Elküldve: 2013-08-04 18:40 Mi lehet a baj?

tomirahel írta: sziasztok! lenne egy problémám! párnapja elkezdett a bal hátsó kerekem nyekeregni e 36 318i fék dobosról van szó! szóval nyek nyek nyek... de nem fék mert meg nézték a szerelök voltam futómüvet is állitatni és nem tudják mi lehet! egy kicsitlóg is akerék ...de csak elöre menetben csinálja és terhelésre ha fel van emelve akkor nem! segitségetek elöre is köszi!


Ha hátul nyüszög először a toronycsapágyakat kel nézni, többnyire az, legalábbis E46 nál igen.

anubisz Elküldve: 2013-08-04 02:45 Motor-váltó

ZoleeSRB írta:
szotakdavid írta:
anubisz írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta: Sziasztok!

Ma kicseréltük a kuplung szettet,sajnos nem a kinyomócsapágy volt a bűnös hanem a lendkerék valaki esetleg csináltatott már lendkerék felújítást???

Üdv D.


Nálad is fel kel törni a pénzes malacot


itt 2 év garanciát is adnak rá
http://ercsi.olx.hu/kettos-tom...-196471757


Köszi majd hétfőn felhívom őket. Lehet nézek egy újat csak a 6-s váltó miatt mókolni kell a csavarokkal ezért szeretném felújítani.


Nem tudom mennyi a felújítás,nekem mondjuk az újat javasolták és eddig itt találtam a legolcsóbban:
http://www.kuplungmester.hu/


Ezek tényleg jó árak, a gyárihoz képest

anubisz Elküldve: 2013-08-03 22:46 Motor-váltó

anubisz írta:
szotakdavid írta: Sziasztok!

Ma kicseréltük a kuplung szettet,sajnos nem a kinyomócsapágy volt a bűnös hanem a lendkerék valaki esetleg csináltatott már lendkerék felújítást???

Üdv D.


Nálad is fel kel törni a pénzes malacot


itt 2 év garanciát is adnak rá
http://ercsi.olx.hu/kettos-tom...-196471757

itt is egy
http://lendkerek.ucoz.hu/
mindenki 1 nap alatt dolgozik, olyan egyszerű a meló, lehet te is megtudod csinálni a garázsba ..

anubisz Elküldve: 2013-08-03 22:38 Motor-váltó

szotakdavid írta: Sziasztok!

Ma kicseréltük a kuplung szettet,sajnos nem a kinyomócsapágy volt a bűnös hanem a lendkerék valaki esetleg csináltatott már lendkerék felújítást???

Üdv D.


Nálad is fel kel törni a pénzes malacot

anubisz Elküldve: 2013-08-03 21:37 Futómû és hibái

HCsabi írta:
anubisz írta:
HCsabi írta:
jlaci74 írta:
HCsabi írta: Sziasztok!
Tegnap odavoltam egy hosszabb úton
Elég szar volt az út döcögős.
aszt vettem észre hogy a hátuljából gyenge kopogó hang jön,
és sétál a hátulja,pláne gyorsabb tempónál.
Mi lehet a gond???
Előre is köszi ha valaki válaszol!


Felesleges találgatni, elég komplikált az e46 hátulja ( 8 gumi lengőkarszilent, 2 GE csapágy, 4 hídszilent, stabilizátor..., csillapítók miatt is sétálhat ) , érdemes egy rázópadon vagy egy a márkát ismerő szerelőnél átnézetni.



Megvan miért sétál,libeg a hátulja.
A jobb hátsó lengéscsillapító,(gátló) van kimenve.
remélem amikor kicseréljük jó lesz!


ugye párba cseréled.


Egyenlőre nem,mert a haveromnak van egy,és nekem adja.
Ha jó lesz,és nem libeg veszek bele párban.


de rámértetek műszerrel? vagy csak szemre mondtad hogy rossz? vagy aki megnézte.