b_imi írta:
anubisz írta:
tessék, ezek is szilentek, vagy rosszul olvasom? úgy mondod, mintha egy szilent 15 ezer lenne.
http://www.schmiedmann.hu/3_se...l8.htm#194
http://www.schmiedmann.hu/3_se...tm#1932997
tessék, már vehetsz is belőle egy kamionnal.
gondolom ezek biztos nem jók, vagy hamis gumiból vannak, esetleg Kínai kaucsukból,
Ezek a hátsó futómű alkatrészei
Tudom, de azt mondta nézzek neki 3,5 ezrekért szilentet, hát tessék. Biztos van 1,2 a futóműbe ami drágább, de úgy mondta, mintha valami hihetetlen varázslatot említettem volna a 3,5 ezer ft al. Általánosságba említettem az árat, a többsége ennyi, kivéve azt a pár fődarabot. Felnőtt embereknek kell megmagyarázni mi áll a leírtakban, 5x6x. Nem az első futómű legdrágább szilentjére írtam, hanem a többségre, amiből kis ezer van még, és ugyan úgy szarrá mehetnek.
Arról nem is beszélve, hogy beütöm a keresőbe szilent gyártás, már ad rá vagy 1000 találatot, most ezt ilyen egyszerű gyártani, hogy minden sarkon csinálják, vagy ennyire jó üzlet, hogy mindenki ezt csinálja. Most aztán válassz, ki miből csinálja, plusz pénzért ugyan vagy szétmegy 1 év alatt, vagy a kocsit tépi szét.
Felnit is minden gumis javít már, néhol kalapáccsal.
Azt pofázzák minden tuning oldalon, a nem szakszerűen keményített buhera szét bassza a kocsit,akár szélsőséges esetekben még a futómű elemei is kiszakadhatnak.
Ezek mind hülyék gondolom. Ezek után vegyél valakitől aki kisüzemileg gyárt ilyeneket, és ácsold be a kocsiba, aztán vagy jó leszen, vagy nem. A nem az általában sok 1000 ezrekbe kerül utána.
Igen, van aki ért hozzá, és tudja mit csinál, de a többség nem, csak megveszi a neten, beácsolja, aztán had szóljon, te megveszed, alattad meg szétesik.
Igen ezek tuti dolgok, de nem ezekre a szarrágó utakra, ha megfogsz egy kátyút olyat üt majd kiszakad az eleje,aztán dobj rá egy peres 35 gumit,aztán lehet sírni, ha torzúl a felni, hajlik a futómű, 6 hónap múlva már az ajtók se záródnak, úgy el van hajolva a kaszni,főleg kabriót gányolnak ahol a tető hiánya a gyenge láncszem, a merevség.
Én is betenném, ha erre jó utak lennének,de bombatölcsérekre nem fogom betonra keményíteni a futóművet, hogy minden csatornafedélnél, vas. átjárónál állóra fékezzek, hátha 10 centis a szintkülönbség.
Oszt akkor mindenki azt rak be amit akar. Aki meg nem, az a hülye,mert a gyári fost használja.
Én nem akarok versenyezni az utakon, arra meg jó, ha néha megnyomom.
Ha azt akarnék akkor M3 vennék, aztán mindegy neked milyen szilent van a kocsiba, banán kék, vagy hupi sárga. Csak hátranéznék, és azt mondanám, a konkurencia messze elmarad....