anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-07-20 21:16 Segítség!!!

Bero írta: Sziasztok! Elég nagy a baj! A mai nap elég fura hangok jöttek a motortérből,megnéztem és az ékszíj körül jött a hang. A görgőt gondoltam hibásnak. Elmentem pár helyre még a kocsival,majd ma amikor kanyarodtam be a parkolóba,nagy hang, zörgés csattogás de az autó még járt. Felnyitottam a motorháztetőt és a motorból kijövő görgő amin van az ékszíj az lecsúszott róla kb fele szíj van rajta. a görgő mintha meghajlott volna és a motorból is olaj folyt. Volt még pár csapágy darab is a motortérben! Ez mitől lehet? mi mehetett szét vagy nagy a baj?? Egyből trélert hívtam és elvittem a szerelőhöz,de csak ott hagytuk mert nem volt otthon. Akinek van ötlete vagy tud segíteni az írjon,mert tiszta idegben vagyok! Előre is köszönöm!


Nem nézted meg? nem a gorgőfeszittő szakadt szét? bár ha ott olaj is folyik, az sokkoló.

anubisz Elküldve: 2013-07-20 21:11 Társalgó

YELLOW írta:
anubisz írta: Ma vettem észre egy csodálatos dolgot.Ugye 2 spriccni pumpám van, vagyis volt. a lámpamosóról leszedtem a sarut és ledugóztam a 2 csövet, nem cserélek minden hónapba lámpamosó szerkezetet tizen, huszon ezrekért, mert kb addig bírták, és utána fosták a vizet, ha kell, ha nem.
Ma nézem, a pumpa elpárolgott e helyéről szépen praktikusan le van dugózva a tartálynál, a tömlő ott fityeg azt jóban.
Valameik szervizbe észrevették, hogy le van dugózva, lenyúlták a pumpát,gondolom majd kiköt egy másik bömcsibe fél áron. Pofám leszakad.
Természetesen ez miatt nem fogok kuka mellett aludni, na de látom már ha szervizbe megyek fotóznom kell a motorteret, utána meg meózni, mi van meg, és mi nincs, hátha egyszer egy 16 os motort találok benne.
Remélem aki használja annak benzint fog spriccelni a lámpára,valaki meg kidobja előtte a csikket.


akkor érted már, hova lett a jó difid?
lehet engem baszogatni, hogy bizalmatlan vagyok, de láthatod...


difimet megismerem, már jártam párszor a kocsi alatt, szinte már oda is költözhetek.
Már a lecsapódott olajpáráról megismerem.
Azért ezek nem olyan szerviz.Itt csinálták a hengerfejem, ezek nem parasztok. Valami nem stimmel, majd meglátjuk, centír megvolt, gumicserét kipróbálom, azzal már ki is zárom a gumuhibát. Ha visszaviszem, nem fogják azt mondani még 50 ezer. Tudod jól milyen egy futómű.lehet egy kis torzulás már sikit, szól dübörög. Olyan helyen ahol ingyen cserekocsit kapsz, BMW csak tankolni kel bele, nem fognak ellopni használt alkatrészeket, kiszerelni, meg ilyen szarságokat csinálni. Mikor egy új pumpa is csak 12 ezer, egy használtat menyiért adnának 5000 ért?
Ki tudja már hol szedték ki, tököm nézte idáig, azóta meg voltam pár helyen.

anubisz Elküldve: 2013-07-20 21:02 Futómû és hibái

YELLOW írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: 120 ig semmi, gyönyörűen suhan, 130 és 150 között durva lesz a morajlás, főleg ha lelépek a gázról, akkor nagyon szól,és van hátul elektromos rolóm, azt is rázza, kicsit rezonál a kaszni is, de a váltógomb nem, gyorsításkor,lassításkor sem.
Most akkor lehet van egy láthatatlan hupli a gumimon, vagy deformálódott, mert látszani semmi nem látszik rajta.
Most szereltessem le a 2 elsőt, és cseréljem meg őket, hogy azokkal is szól e? mert elől semmi hang, rezonancia.
Basszus.


a difi kopása (kúpkerék, tányérkerék), vagy ezeknek a csapágyai?


Szia. Rég láttalak Gond csak az, hogy soha nem csinálta, 200 nál se, 240 nél sem, és 140 nél sem, ki lett cserélve a difi szilent, 2 hátsó leng, csillap, lengőkar szilent, jöttem haza, már morajlott. Gondolom, csak nem hervadt el a difim a szervizben állástól.
Bár van itt ilyen optimista ember, aki azt mondja majd, biztos kivették a difimet, és beraktak egy rosszat helyette . Fingom sincs mi lehet. Lehet hogy ott bontva lett valami anomália keletkezett a rendszerbe, a visszaszereléskor.


most ez olyan, hogy normális szervíznek gondolt helyen is elkezdték a lengőkarról lekalapálni a szilentet. ha szólok is én vagyok a paraszt meg így is az leszek. az ideg kerülgetett, hogy közben mi verődik szét. kirudja nálad is hogy zajlottak a dolgok. azt mondom alá kell menni átnézni. lehet egy csavart nem húztak vissza vagy a difitartó szilent behelyeáskor nem állt be rendesen a diffi. erre tudok gondolni, meg bármi megeshet, ahogyan írod is. egy kerékcserét nézz meg azért, pl a télit rakasd fel, nem-e szálszakadt lett az egyik gumi, valami érdekes módon, nem részletezem mitől.
meg kell kukkantani a diffit, kardánt, féltengelyeket érdekes verések nem láthatóak-e rajta, kalapácsnyom stb.


Igaz, nem is cserélem fel az első,gumikat a hátsóval, feldobom a télit próbaképpen.
Én is gondoltam, hogy esetleg a difi nem úgy áll ahogy kell, esetleg feszül, de így nem látok semmit rajta.

anubisz Elküldve: 2013-07-20 20:56 Társalgó

Ma vettem észre egy csodálatos dolgot.Ugye 2 spriccni pumpám van, vagyis volt. a lámpamosóról leszedtem a sarut és ledugóztam a 2 csövet, nem cserélek minden hónapba lámpamosó szerkezetet tizen, huszon ezrekért, mert kb addig bírták, és utána fosták a vizet, ha kell, ha nem.
Ma nézem, a pumpa elpárolgott e helyéről szépen praktikusan le van dugózva a tartálynál, a tömlő ott fityeg azt jóban.
Valameik szervizbe észrevették, hogy le van dugózva, lenyúlták a pumpát,gondolom majd kiköt egy másik bömcsibe fél áron. Pofám leszakad.
Természetesen ez miatt nem fogok kuka mellett aludni, na de látom már ha szervizbe megyek fotóznom kell a motorteret, utána meg meózni, mi van meg, és mi nincs, hátha egyszer egy 16 os motort találok benne.
Remélem aki használja annak benzint fog spriccelni a lámpára,valaki meg kidobja előtte a csikket.

anubisz Elküldve: 2013-07-20 20:45 Futómû és hibái

hancurozo írta:
anubisz írta: 120 ig semmi, gyönyörűen suhan, 130 és 150 között durva lesz a morajlás, főleg ha lelépek a gázról, akkor nagyon szól,és van hátul elektromos rolóm, azt is rázza, kicsit rezonál a kaszni is, de a váltógomb nem, gyorsításkor,lassításkor sem.
Most akkor lehet van egy láthatatlan hupli a gumimon, vagy deformálódott, mert látszani semmi nem látszik rajta.
Most szereltessem le a 2 elsőt, és cseréljem meg őket, hogy azokkal is szól e? mert elől semmi hang, rezonancia.
Basszus.


a difi kopása (kúpkerék, tányérkerék), vagy ezeknek a csapágyai?


Szia. Rég láttalak Gond csak az, hogy soha nem csinálta, 200 nál se, 240 nél sem, és 140 nél sem, ki lett cserélve a difi szilent, 2 hátsó leng, csillap, lengőkar szilent, jöttem haza, már morajlott. Gondolom, csak nem hervadt el a difim a szervizben állástól.
Bár van itt ilyen optimista ember, aki azt mondja majd, biztos kivették a difimet, és beraktak egy rosszat helyette . Fingom sincs mi lehet. Lehet hogy ott bontva lett valami anomália keletkezett a rendszerbe, a visszaszereléskor.

anubisz Elküldve: 2013-07-20 17:20 Elsõ lengõkar hátsó szilent

b_imi írta:
anubisz írta:
tessék, ezek is szilentek, vagy rosszul olvasom? úgy mondod, mintha egy szilent 15 ezer lenne.

http://www.schmiedmann.hu/3_se...l8.htm#194

http://www.schmiedmann.hu/3_se...tm#1932997

tessék, már vehetsz is belőle egy kamionnal.

gondolom ezek biztos nem jók, vagy hamis gumiból vannak, esetleg Kínai kaucsukból,


Ezek a hátsó futómű alkatrészei


Tudom, de azt mondta nézzek neki 3,5 ezrekért szilentet, hát tessék. Biztos van 1,2 a futóműbe ami drágább, de úgy mondta, mintha valami hihetetlen varázslatot említettem volna a 3,5 ezer ft al. Általánosságba említettem az árat, a többsége ennyi, kivéve azt a pár fődarabot. Felnőtt embereknek kell megmagyarázni mi áll a leírtakban, 5x6x. Nem az első futómű legdrágább szilentjére írtam, hanem a többségre, amiből kis ezer van még, és ugyan úgy szarrá mehetnek.
Arról nem is beszélve, hogy beütöm a keresőbe szilent gyártás, már ad rá vagy 1000 találatot, most ezt ilyen egyszerű gyártani, hogy minden sarkon csinálják, vagy ennyire jó üzlet, hogy mindenki ezt csinálja. Most aztán válassz, ki miből csinálja, plusz pénzért ugyan vagy szétmegy 1 év alatt, vagy a kocsit tépi szét.
Felnit is minden gumis javít már, néhol kalapáccsal.
Azt pofázzák minden tuning oldalon, a nem szakszerűen keményített buhera szét bassza a kocsit,akár szélsőséges esetekben még a futómű elemei is kiszakadhatnak.
Ezek mind hülyék gondolom. Ezek után vegyél valakitől aki kisüzemileg gyárt ilyeneket, és ácsold be a kocsiba, aztán vagy jó leszen, vagy nem. A nem az általában sok 1000 ezrekbe kerül utána.
Igen, van aki ért hozzá, és tudja mit csinál, de a többség nem, csak megveszi a neten, beácsolja, aztán had szóljon, te megveszed, alattad meg szétesik.
Igen ezek tuti dolgok, de nem ezekre a szarrágó utakra, ha megfogsz egy kátyút olyat üt majd kiszakad az eleje,aztán dobj rá egy peres 35 gumit,aztán lehet sírni, ha torzúl a felni, hajlik a futómű, 6 hónap múlva már az ajtók se záródnak, úgy el van hajolva a kaszni,főleg kabriót gányolnak ahol a tető hiánya a gyenge láncszem, a merevség.
Én is betenném, ha erre jó utak lennének,de bombatölcsérekre nem fogom betonra keményíteni a futóművet, hogy minden csatornafedélnél, vas. átjárónál állóra fékezzek, hátha 10 centis a szintkülönbség.
Oszt akkor mindenki azt rak be amit akar. Aki meg nem, az a hülye,mert a gyári fost használja.
Én nem akarok versenyezni az utakon, arra meg jó, ha néha megnyomom.
Ha azt akarnék akkor M3 vennék, aztán mindegy neked milyen szilent van a kocsiba, banán kék, vagy hupi sárga. Csak hátranéznék, és azt mondanám, a konkurencia messze elmarad....

anubisz Elküldve: 2013-07-20 16:41 Elsõ lengõkar hátsó szilent

jlaci74 írta:
anubisz írta:
K_Gergo írta:
jlaci74 írta: anubisz, K_Gergo - okos szó - érdekes hozzáállás... A sportrugó nem szedi szét a kocsit csak a poli.szilent... Kérdés, hogy minek a sportrugó-sportfutómű, pózolni kell vagy sportosabb-stabilabb viselkedést szeretnél? Ha utóbbi, akkor viszont ha gyenge láncszemet hagysz a rendszerben akkor oda az egész...
Ha kihasználod a sportosabb viselkedést akkor tudod mennyit fognak bírni a gumiszilentek ? Ugye tudod...

igény szerint. nem mondanám, hogy kihasználom, mert nem cibálom a kocsit folyvást, de ha kell/olyanom van, azért legyen mibe kapaszkodni, és ebben is vannak fokozatok. nekem "gyári" fétisem van, még ha tudom is, hogy sok szériahibája van az e46-nak - mégis úgy vagyok vele, hogy egy összetett rendszer, amiből a gyári kombináció egy kompromisszum/optimum, és nem gondolom magam okosabbnak azoknál, akik azt tervezték, tesztek százait elvégezték és kiértékelték. lehet persze vitatkozni a szempontokon (felhasználói igények <-> költségek), de a tények alapos ismerete nélkül csak hitvita. az eddigi tapasztalatom az, hogy a és b paramétert csak x, y, stb rovására tudom javítani és nem szánok rá elég időt/energiát/pénzt, hogy ezt lezongorázzam. az eibach rugók és a keményebb szilentek helyett gyári került be, lehet, hogy neked nem tetszene - nekem igen.
tehát nem, nem csak a poliszilent jelent nagyobb igénybevételt az általam elképzeltnél, de a kasznit érő terhelés mellett egy olyan egyensúly ideális része, ami nekem nem célom. az már inkább, hogy kényelmes/élhető legyen az sok 1000 km, amit megyek. Yellow el tud menni bringával munkába, én nem.


Nem tettem sehova poli szilenteket, leng,csill is gyárit vettem. A kicsit keményebb rugó nekem elég, érezhetően nagyon stabíl a kanyarokba, és nem dől a kasztni. Lebeszéltek akik értenek hozzá.Nem veretem szét a kasznit, a szaros ponthegesztéseket. Futóműről nem is beszélve. Nem véletlen hegesztik újra a sportkocsikat, ralikocsikat mielőtt versenyeznének vele, mert lehet még a kasznit is szétnyitná. Talán az első stabrúdhoz teszek, de még azt is átrágom. Én nem megyek bele csikorgatva a kanyarokba hogy megöljem a középső, és az első osztóműt, difit. Mert mondták ez a fajta még tartósabb, az ujjakba már cseréltek jó párat. Ki se merem mondani menyibe kerül.
Inkább cseréljek gyakrabban 3,5 ezer ft gyári szilenteket, mint 100 ezrekért futómű elemeket, meg foltozzam a szétrázott kasznit, főleg 30 szárul lerakott csatornafedél után, kátyúkat nem is mondom. Van amit nem tudsz kikerülni, már ha nem mész árokba 100 al, vagy a másik sávba a kamionnak.

szuper dolgok ezek Németbe ahol tükör sima az út, nem ide erre a trágyadombra, 2x megjárnám Pestet ,aztán üveg se maradna a kocsiba



K_Gergo - elfogadom a véleményedet, teljesen korrekt okfejtés. ( Ismerem ezt a " gyári fétis " dolgot, tudom, hogy nekik/neked nem lehet/nem érdemes mást eladni...)
Persze én ( és a szilentjeim ) akkor jövök a képbe, ha valaki hajlandó ezt a gyári kompromisszumos megoldást felrúgni, mert ő máshogy látja a dolgokat. Nem vagyunk egyformák, szerencsére ...

anubisz - továbbra is ezzel van problémám: " Lebeszéltek akik értenek hozzá. " ...
A versenyautós hasonlat nagyon rossz, ha kell kifejtem bővebben. ( versenyeztem és építettem versenyautót )
Persze nem akarlak meggyőzni, mint írtam elfogadom mindenki véleményét, csak legyenek mögötte érvek.
Vigyázz a diffidre meg az osztóművedre, a poli.szilenteket meg meghagyjuk azoknak akik nem így gondolkodnak...
Ja, és kérek egy elérhetőséget a 3,5 ft-os gyári szilentekre, persze a topic címében említett " Elsõ lengõkar hátsó szilent "-jére, mert vennék pár tucatot belőle ...


tessék, ezek is szilentek, vagy rosszul olvasom? úgy mondod, mintha egy szilent 15 ezer lenne.

http://www.schmiedmann.hu/3_se...l8.htm#194

http://www.schmiedmann.hu/3_se...tm#1932997

tessék, már vehetsz is belőle egy kamionnal.

gondolom ezek biztos nem jók, vagy hamis gumiból vannak, esetleg Kínai kaucsukból,

anubisz Elküldve: 2013-07-20 01:36 Futómû és hibái

120 ig semmi, gyönyörűen suhan, 130 és 150 között durva lesz a morajlás, főleg ha lelépek a gázról, akkor nagyon szól,és van hátul elektromos rolóm, azt is rázza, kicsit rezonál a kaszni is, de a váltógomb nem, gyorsításkor,lassításkor sem.
Most akkor lehet van egy láthatatlan hupli a gumimon, vagy deformálódott, mert látszani semmi nem látszik rajta.
Most szereltessem le a 2 elsőt, és cseréljem meg őket, hogy azokkal is szól e? mert elől semmi hang, rezonancia.
Basszus.

anubisz Elküldve: 2013-07-20 01:23 Elsõ lengõkar hátsó szilent

K_Gergo írta:
jlaci74 írta: anubisz, K_Gergo - okos szó - érdekes hozzáállás... A sportrugó nem szedi szét a kocsit csak a poli.szilent... Kérdés, hogy minek a sportrugó-sportfutómű, pózolni kell vagy sportosabb-stabilabb viselkedést szeretnél? Ha utóbbi, akkor viszont ha gyenge láncszemet hagysz a rendszerben akkor oda az egész...
Ha kihasználod a sportosabb viselkedést akkor tudod mennyit fognak bírni a gumiszilentek ? Ugye tudod...

igény szerint. nem mondanám, hogy kihasználom, mert nem cibálom a kocsit folyvást, de ha kell/olyanom van, azért legyen mibe kapaszkodni, és ebben is vannak fokozatok. nekem "gyári" fétisem van, még ha tudom is, hogy sok szériahibája van az e46-nak - mégis úgy vagyok vele, hogy egy összetett rendszer, amiből a gyári kombináció egy kompromisszum/optimum, és nem gondolom magam okosabbnak azoknál, akik azt tervezték, tesztek százait elvégezték és kiértékelték. lehet persze vitatkozni a szempontokon (felhasználói igények <-> költségek), de a tények alapos ismerete nélkül csak hitvita. az eddigi tapasztalatom az, hogy a és b paramétert csak x, y, stb rovására tudom javítani és nem szánok rá elég időt/energiát/pénzt, hogy ezt lezongorázzam. az eibach rugók és a keményebb szilentek helyett gyári került be, lehet, hogy neked nem tetszene - nekem igen.
tehát nem, nem csak a poliszilent jelent nagyobb igénybevételt az általam elképzeltnél, de a kasznit érő terhelés mellett egy olyan egyensúly ideális része, ami nekem nem célom. az már inkább, hogy kényelmes/élhető legyen az sok 1000 km, amit megyek. Yellow el tud menni bringával munkába, én nem.


Nem tettem sehova poli szilenteket, leng,csill is gyárit vettem. A kicsit keményebb rugó nekem elég, érezhetően nagyon stabíl a kanyarokba, és nem dől a kasztni. Lebeszéltek akik értenek hozzá.Nem veretem szét a kasznit, a szaros ponthegesztéseket. Futóműről nem is beszélve. Nem véletlen hegesztik újra a sportkocsikat, ralikocsikat mielőtt versenyeznének vele, mert lehet még a kasznit is szétnyitná. Talán az első stabrúdhoz teszek, de még azt is átrágom. Én nem megyek bele csikorgatva a kanyarokba hogy megöljem a középső, és az első osztóműt, difit. Mert mondták ez a fajta még tartósabb, az ujjakba már cseréltek jó párat. Ki se merem mondani menyibe kerül.
Inkább cseréljek gyakrabban 3,5 ezer ft gyári szilenteket, mint 100 ezrekért futómű elemeket, meg foltozzam a szétrázott kasznit, főleg 30 szárul lerakott csatornafedél után, kátyúkat nem is mondom. Van amit nem tudsz kikerülni, már ha nem mész árokba 100 al, vagy a másik sávba a kamionnak.

szuper dolgok ezek Németbe ahol tükör sima az út, nem ide erre a trágyadombra, 2x megjárnám Pestet ,aztán üveg se maradna a kocsiba

anubisz Elküldve: 2013-07-19 15:24 Futómû és hibái

YELLOW írta:
anubisz írta: Tényleg már a sírás jön rám, ez vicc. Nem hibáztatom őket,mit lehet itt elbaszni. kinyomják a régit, be az új és kész, de valami nem áll jól az tuti, nehogy már difis legyen a kocsim a szarvízbe állástól. Előtte 200 nál se hallottam semmit csak a szelet.


lehet paranoid lesz amit írok, d ehát én írom
tudok én olyat, hogy bevitték a gépet, aztán utána valahogy sorra előjöttek korábban nem lévő hibák. csak kicsit kellett közrejátszani, kicsit kilazítani csavart, aztán szegény laikus siet vissza. én ezért leszek ott az autó mellett, ahol nem lehetek, oda többet nem megyek. ennyi. az sem érdekel, ha több órát kell ott állnom, akár segítek is amit tudok.


Ilyet nem csinálnak itt, itt csinálták a hengeremet is. Amúgy is ha ők szerelik és elbasznak valamit és visszamész, hogy szar nem fognak 50 ezret számlázni megint,itt biztos nem, csak addig nem akarok visszamenni sírni, amíg utána nem járok, hátha valami egyszerű baj. Az a gond hogy Pesten nem tudják kipróbálni ahhoz a pályára ki kell menni.
Addig meg hiába mondom telefonon.Meg azt hittem csak a centír szar, de azt már kizártam.
Kátyúba nem mentem, más lehetőség nincs. Az új rugókat is ők rakták be, és akkor nem szólt a kocsi, csak most, hogy a szílentek lettek cserélve.
Gyáriakat.

anubisz Elküldve: 2013-07-19 15:11 Futómû és hibái

Tényleg már a sírás jön rám, ez vicc. Nem hibáztatom őket,mit lehet itt elbaszni. kinyomják a régit, be az új és kész, de valami nem áll jól az tuti, nehogy már difis legyen a kocsim a szarvízbe állástól. Előtte 200 nál se hallottam semmit csak a szelet.

anubisz Elküldve: 2013-07-19 15:08 Futómû és hibái

valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta: Nem értem. Tököm már tele van. Elviszem a kocsit, nem búg,ki lett cserélve a 2 hátsó leng csill, meg a difi szilent,meg a lengőkar szilentek, meg a torony csapágy, szóval elbaszni nagyon nem lehet, erre másnap hozom haza 130 tól felfelé úgy búg a a hátulja hogy majd meghasad a dobhártyám, mintha atom difis lenne a kocsi.
Minél gyorsabban megyek annál hangosabban, mikor leveszem a lábam a gázról akkor is éktelenül, de csak 130 felett. Előtte sose csinálta,gumikat is ki centríroztattam.
Mit csináljak gyújtsam már fel?
És akkor hiába a próba kör, Pesten hol mész a városba 130 felett? addig meg atom csendes,meg mit tud csinálni fele, szétszedik és megint összerakják? Basszus fogalmam sincs. Ilyen szopást már.
Trafipax büntetésem biztos nem lesz, mert nem merek már 130 felett menni.
Mi a francot csináljak.Valami nem áll rendesen hátul?


Lehet hülyeség de,mind a 4 kerék le volt véve a kocsiról?
Nem lettek összecserélgetve a kerekek?


Gondoltam rá én is, de csak hátul lett szerelve.Még ott voltam mikor neki kezdtek 2 hátsó kerék levételével. Rögzítő fékpofák, 2 h.leng.csill,difi silent, meg lengőkar szilent lett cserélve, meg a torony csapágy. Inkább hagytam volna úgy, ha kotyogott is de legalább nem szólt.Most fasza lett, de költsek arra, hogy megoldjam a zúgást, utána majd csak jön valami más.
Azt mondták nem kell állíttatni a futóművön, ezen cserék miatt, előtte lett 2 hete.
Lehet mégis elment valami a szilentek cseréjénél? nem kicsit, nagyon búg, beszélni alig lehet 160 nál

De ugy is meg tudja cserélni ha csak a hátsót vette le!


tudom, de asszimetrik van rajta, azonnal látszik ha nem úgy van a minta, le is vetettem 100km után egy gumissal ki centríroztattam, semmi változás. azért kifutok megnézem még egyszer.

anubisz Elküldve: 2013-07-19 15:01 Futómû és hibái

valter320d írta:
anubisz írta: Nem értem. Tököm már tele van. Elviszem a kocsit, nem búg,ki lett cserélve a 2 hátsó leng csill, meg a difi szilent,meg a lengőkar szilentek, meg a torony csapágy, szóval elbaszni nagyon nem lehet, erre másnap hozom haza 130 tól felfelé úgy búg a a hátulja hogy majd meghasad a dobhártyám, mintha atom difis lenne a kocsi.
Minél gyorsabban megyek annál hangosabban, mikor leveszem a lábam a gázról akkor is éktelenül, de csak 130 felett. Előtte sose csinálta,gumikat is ki centríroztattam.
Mit csináljak gyújtsam már fel?
És akkor hiába a próba kör, Pesten hol mész a városba 130 felett? addig meg atom csendes,meg mit tud csinálni fele, szétszedik és megint összerakják? Basszus fogalmam sincs. Ilyen szopást már.
Trafipax büntetésem biztos nem lesz, mert nem merek már 130 felett menni.
Mi a francot csináljak.Valami nem áll rendesen hátul?


Lehet hülyeség de,mind a 4 kerék le volt véve a kocsiról?
Nem lettek összecserélgetve a kerekek?


Gondoltam rá én is, de csak hátul lett szerelve.Még ott voltam mikor neki kezdtek 2 hátsó kerék levételével. Rögzítő fékpofák, 2 h.leng.csill,difi silent, meg lengőkar szilent lett cserélve, meg a torony csapágy. Inkább hagytam volna úgy, ha kotyogott is de legalább nem szólt.Most fasza lett, de költsek arra, hogy megoldjam a zúgást, utána majd csak jön valami más.
Azt mondták nem kell állíttatni a futóművön, ezen cserék miatt, előtte lett 2 hete.
Lehet mégis elment valami a szilentek cseréjénél? nem kicsit, nagyon búg, beszélni alig lehet 160 nál

anubisz Elküldve: 2013-07-19 13:45 Kipufogó

MattM325 írta:
anubisz írta: Tudna valaki infót adni, mi ez a szar? 1 alkatrész. Aranyosan el kezdett zörögni, ha gázra lépek. Menet közben nem hallom, de ha állok és túráztatom szuper, mintha valami lemez elszabadult volna benne.
Nem tett jót a kipufogó rendszeremnek ez a leszerelés, azóta az egyik ellenőrző szondám állandóan beír P0036 most meg ez a szar zörög. Ezért mondom, egy évek óta beállt rendszert bontasz, csak költheted utána a pénzt, mert ha bontod, valami tuti szétmegy.
Ez most valami katalizátor dob, vagy csak hangtompító.

http://bmwfans.info/parts/cata..._silencer/


Ez csak hangtompító, nekem is cserélve lett, mikor a katalizátorom megadta magát, belement ebbe is a dzsuva és zörgött. Kaszától vettem bontottat, hibátlan. Gondoltam rá, hogy bedobok a helyére egy sima csövet, de akkor meg lehet nem lett volna összhangban...

Köszi. Akkor nézek valahol valami daraboltat.

anubisz Elküldve: 2013-07-19 13:37 Futómû és hibái

Nem értem. Tököm már tele van. Elviszem a kocsit, nem búg,ki lett cserélve a 2 hátsó leng csill, meg a difi szilent,meg a lengőkar szilentek, meg a torony csapágy, szóval elbaszni nagyon nem lehet, erre másnap hozom haza 130 tól felfelé úgy búg a a hátulja hogy majd meghasad a dobhártyám, mintha atom difis lenne a kocsi.
Minél gyorsabban megyek annál hangosabban, mikor leveszem a lábam a gázról akkor is éktelenül, de csak 130 felett. Előtte sose csinálta,gumikat is ki centríroztattam.
Mit csináljak gyújtsam már fel?
És akkor hiába a próba kör, Pesten hol mész a városba 130 felett? addig meg atom csendes,meg mit tud csinálni fele, szétszedik és megint összerakják? Basszus fogalmam sincs. Ilyen szopást már.
Trafipax büntetésem biztos nem lesz, mert nem merek már 130 felett menni.
Mi a francot csináljak.Valami nem áll rendesen hátul?