anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-07-19 13:28 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
drherczeg írta:
YELLOW írta: egyik ismerősnek off autó gyárilag LPG-s. nos új kora óta 25 km-t ment benyával (azt is az elején) a többit gázzal. gondolta megint kéne benzin, de az autó kb ugyanezt produkálta. majd be sem indult vele. asszem nem volt olcsó, nem tudom konkrét okát, én sem közvetlken tőle hallottam. sokal elfelejtik, hogy 500km-ként kb célszerű egy 50km-es benzines út is legalább...


Én szoktam neki adni néha benzint is. Igaz legutóbb februárban mentem vele 3-400 km-t csak benzinen, de én viszonylag vegyesben használom. Nem árt az a kenésnek se. De köszi a tippet, szerintem még sűrűbben adok neki benzint. Abból egyébként mindig kivétel nélkül legalább 98-asat tankolok.



van még 98-as? ezer éve nem láttam olyat, én kb saccra 100-asból és 95-ből vegyítem ki.


Agip kúton kapsz 98-ast. A 100-as nál figyelmesen olvasd el az apróbetűs részt, 98-as oktánszámú a benya. Shell kúton olvastuk barátommal mikor a motorokba tankoltunk.
"Vegyítem ki" ezen jót röhögtem......


hát én agip-on sem láttam. meg ilyen apró betűs részt sem. amikor 20 liter V-Power racing-et és 10 liter natúr 95-öst tankolok, nekem szó szerint megtáltosodik az autó, a hangja is totál más lesz, ráadásul normál támpóban jobb a fogyasztás. ha az 98-as lenne, akkor vegyítve a 95-össel, nem érezném ilyennek. szerintem.


Ezt én se értem, már napok óta 98 ast tankolok, ki van írva 98 extra, Lukoilon, nem mindenhol a nagyobb kutakon, mag máshol is ahol a 2 típusnál többet lehet választani, ott szinte mindenűt van.

anubisz Elküldve: 2013-07-18 05:30 Társalgó

anubisz írta:
jlaci74 írta:
anubisz írta:
SirToma írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Csak ide írom, mert nem egy lényeges kérdés. E46 ba milyen a gyári csillapító? olajos, gázos, vagy olaj/gáz kombinációs. Most cseréltetek 2 hátsót, gyárit, már a kezembe volt, de meg nem mondom az milyen, fekete meg új, azt jóvan. De mintha úgy tudnám, hogy gázos,de biztos van nálam okosabb..
Előre is köszi.
33 50 6 752 402


a régiek szerintem olajos, aztán volt vegyes, meg gázos is. nekem eztet mondták, de konkrétat nem tudok, nekem Sachs van benne és gázos. FL modell.


Sziasztok.

Én bilstein b4 gáz/olajosat vettem,azok vannak a kocsi alatt mostmár 2 éve,és ha jól emlékszem,Mátyás Atti mintha azt mondta volna anno,hogy a gyáriak is gáz/olajosak.
Nem vagyok 100% biztos benne,de ez rèmlik...
Elégedett vagyok a gátlókkal,jól bírják.

Üdv:Tomi


hát valami kis enyhe olajfoltot láttam az egyik felső részén, hogy attól e azt nemtom.


A köznyelv által gázosnak nevezett csillapítókban is van olaj,
csak éppen a gáz nyomás alatt tartja , így nem habosodik, nem ritkul , ezáltal stabilabb a működése széles terhelési és hőmérséklet tartományban .


értem. Szét vágni nem akarom, mert még nem hasaltak el, csak nem mai darabok, meg állítólag már a vizsgán szóltak érte.Nem voltam ott, de tuti még a gyáriak vannak benne, de ha nem is már nálam csak belement vagy 180, mert én nem cseréltem őket hátul.


Most nézem ami ki van szerelve, rá van írva Gázos.

anubisz Elküldve: 2013-07-18 00:33 Kipufogó

Tudna valaki infót adni, mi ez a szar? 1 alkatrész. Aranyosan el kezdett zörögni, ha gázra lépek. Menet közben nem hallom, de ha állok és túráztatom szuper, mintha valami lemez elszabadult volna benne.
Nem tett jót a kipufogó rendszeremnek ez a leszerelés, azóta az egyik ellenőrző szondám állandóan beír P0036 most meg ez a szar zörög. Ezért mondom, egy évek óta beállt rendszert bontasz, csak költheted utána a pénzt, mert ha bontod, valami tuti szétmegy.
Ez most valami katalizátor dob, vagy csak hangtompító.

http://bmwfans.info/parts/cata..._silencer/

anubisz Elküldve: 2013-07-17 16:27 Társalgó

Így kel vezetni uraim


YouTube videó

anubisz Elküldve: 2013-07-17 15:12 Motortartó gumibak

YELLOW írta: úgy néz ki befosott az egyik tartó bak.
célszerű párban cserélni?
gyári gumis olajos izés, vagy poliuretán esetleg ebből is?
időben mennyi kb kicserélni? szerelés ára kb mennyi lehet?


minek a kemény, hogy jobban rázza a kasznit, tegyél be gyárit, az már kibírja alattad, és párba, logikus, hogy a másik is el lehet már gyengülve, aztán kezded előröl, ha 6 hónap után az megy szét.Gondolom a motort meg kel emelni, nekem már cseréltek de m.szervizbe, nem kis pézzé, de már vagy 3 éve

anubisz Elküldve: 2013-07-17 15:09 Elsõ lengõkar hátsó szilent

YELLOW írta: tegnap nekem is bekerültek (Mikiéknél nyíregyen) a jlaci féle poliuretán szilentek. remélem jó lesz, mármint tartósságra. fékezésre mindenképp jobb a dolog, olyan pontosabbnak érzem, ám egy bizonyos hang csak nem szűnt meg, lehet az toronycsapágy lesz, nem nyiszogásos, hanem ilyen kattanás szerű, de tompa, halk. az is lehet csak az üveg mentén hűzódó szart kéne bekenni valamivel, mert nyiszog az is, ki lehet száradva.
ma lehet elviszem megnézetem a műszakis csávóval a szilenteket mit mond rá, megmozgatva.


Engem lebeszéltek róla, mondta ha a sportrugó után még azokat is berakom, szétszedi a kocsit, főleg egy 12 éves darabot. Hallgattam az okos szóra.Így is elég kemény lett, hát még úgy, már rettegek ha vasúti átjáró jön, azóta óvatosabban vezetek, főleg most ki lettek cserélve a difi, h.leng szilentek és a leng,csillapító

anubisz Elküldve: 2013-07-17 02:21 Társalgó

jlaci74 írta:
anubisz írta:
SirToma írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Csak ide írom, mert nem egy lényeges kérdés. E46 ba milyen a gyári csillapító? olajos, gázos, vagy olaj/gáz kombinációs. Most cseréltetek 2 hátsót, gyárit, már a kezembe volt, de meg nem mondom az milyen, fekete meg új, azt jóvan. De mintha úgy tudnám, hogy gázos,de biztos van nálam okosabb..
Előre is köszi.
33 50 6 752 402


a régiek szerintem olajos, aztán volt vegyes, meg gázos is. nekem eztet mondták, de konkrétat nem tudok, nekem Sachs van benne és gázos. FL modell.


Sziasztok.

Én bilstein b4 gáz/olajosat vettem,azok vannak a kocsi alatt mostmár 2 éve,és ha jól emlékszem,Mátyás Atti mintha azt mondta volna anno,hogy a gyáriak is gáz/olajosak.
Nem vagyok 100% biztos benne,de ez rèmlik...
Elégedett vagyok a gátlókkal,jól bírják.

Üdv:Tomi


hát valami kis enyhe olajfoltot láttam az egyik felső részén, hogy attól e azt nemtom.


A köznyelv által gázosnak nevezett csillapítókban is van olaj,
csak éppen a gáz nyomás alatt tartja , így nem habosodik, nem ritkul , ezáltal stabilabb a működése széles terhelési és hőmérséklet tartományban .


értem. Szét vágni nem akarom, mert még nem hasaltak el, csak nem mai darabok, meg állítólag már a vizsgán szóltak érte.Nem voltam ott, de tuti még a gyáriak vannak benne, de ha nem is már nálam csak belement vagy 180, mert én nem cseréltem őket hátul.

anubisz Elküldve: 2013-07-16 20:55 Társalgó

SirToma írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Csak ide írom, mert nem egy lényeges kérdés. E46 ba milyen a gyári csillapító? olajos, gázos, vagy olaj/gáz kombinációs. Most cseréltetek 2 hátsót, gyárit, már a kezembe volt, de meg nem mondom az milyen, fekete meg új, azt jóvan. De mintha úgy tudnám, hogy gázos,de biztos van nálam okosabb..
Előre is köszi.
33 50 6 752 402


a régiek szerintem olajos, aztán volt vegyes, meg gázos is. nekem eztet mondták, de konkrétat nem tudok, nekem Sachs van benne és gázos. FL modell.


Sziasztok.

Én bilstein b4 gáz/olajosat vettem,azok vannak a kocsi alatt mostmár 2 éve,és ha jól emlékszem,Mátyás Atti mintha azt mondta volna anno,hogy a gyáriak is gáz/olajosak.
Nem vagyok 100% biztos benne,de ez rèmlik...
Elégedett vagyok a gátlókkal,jól bírják.

Üdv:Tomi


hát valami kis enyhe olajfoltot láttam az egyik felső részén, hogy attól e azt nemtom.

anubisz Elküldve: 2013-07-16 20:41 Társalgó

YELLOW írta:
anubisz írta: Csak ide írom, mert nem egy lényeges kérdés. E46 ba milyen a gyári csillapító? olajos, gázos, vagy olaj/gáz kombinációs. Most cseréltetek 2 hátsót, gyárit, már a kezembe volt, de meg nem mondom az milyen, fekete meg új, azt jóvan. De mintha úgy tudnám, hogy gázos,de biztos van nálam okosabb..
Előre is köszi.
33 50 6 752 402


a régiek szerintem olajos, aztán volt vegyes, meg gázos is. nekem eztet mondták, de konkrétat nem tudok, nekem Sachs van benne és gázos. FL modell.


Én se tudom, OM hez sehol nincs írva hogy mi van benne, vagyis én nem láttam 1 oldalon se ahol néztem.

anubisz Elküldve: 2013-07-16 17:52 Társalgó

Mikor ezt megláttam sírva fakadtam, nagyon meg kell már nézni honnan mit vesz az ember, na de egy Kínai kormánymű a Német is alig bírja az utakat, ez meddig bírná, 6 hónapig?
http://www.weiku.com/steering-...-part.html

http://www.alibaba.com/showroo...w-e46.html

anubisz Elküldve: 2013-07-16 17:26 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

negativ0001 írta: Sziasztok! Megvolt az olajcsere a szervoban, meg az atmosas stb, de a siro hangjat nem oldotta meg. Igaz csak melegen csinalja....de az epp eleg.
Lehet valahol kapni feljavito szettet a pompahoz?


vidd el szakértő félújítóhoz, az biztos megoldja. Talán meg is mondja mitől sír, ha már ezzel foglalkozik.
esetleg ilyen helyre http://www.kormanymu.hu/

vagy veszel egy bontottat 20, 25 ezerért, de az hogy meddig bírja, ki tudja.
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-...0661288176

itt is van bontott
http://www.schmiedmann.hu/3241...snalt.aspx
ennél csak több lesz a felújítás a kiszereléssel együtt, meg vissza.

szerintem újíttasd fel 2 év gari az nem rossz
Szervoszivattyú
Javítható típusok: nettó 15-38.000 Ft, 2 év garancia
Az intervallumban feltüntetett árak autó típustól függően változnak

Bizonyos típusok esetében az árak eltérhetnek

anubisz Elküldve: 2013-07-16 17:18 Fûtés - Klíma

semjenijoco írta: Sziasztok!

Lenne nekem egy 2001-es 320D, 150lovas E46-os Compactom, amiben tönkrement a hűtőventillátor.
A kérdésem az lenne, hogy egy 2003-as 320d E46 limuzinból kioperált hűtőventillátor megfelelő-e bele?Vagy tud-e valaki ebbe való cuccot?

A kocsim adatai:
alvázszám: wbaat71030fr65741
motorszám: 80409927204D4

Előre is köszönöm segítségét!


Jocó


Ez a tied.
http://bmwfans.info/parts/cata...ditioning/

ez amit írtál. a száma megegyezik tehát jónak kel lenni.

http://bmwfans.info/parts/cata...ditioning/

64 11 8 372 792

biztos a venti ment tönkre? tutira megnéztétek? nem a süni?

anubisz Elküldve: 2013-07-16 17:09 Egyenetlen alapjárat

Pocses írta:
Csinosfiu69 írta:
Orlando írta: Hello!
A problémám az, hogy indításnál néha nem ugrik fel rendesen 1000 fölé a fordulat és áll be szépen alapjáratra, hanem 100-300 fordulaton ingadozik pár másodpercig és utána megy fel a normális alapjárat értékre.


Nem értem, szerintem az alapjárat normális értéke 300 körűl van, ezt jelöli is a km óra egy kis vonallal. Engem kifejezetten zavar, hogy az alapjáratom magas, 800-1000 körüli, nyáron, teljesen meleg motornál is.


Teljesen jó a 800-1000 közötti alapjárat. A "km óra" ezt nem jelöli vagy akkor most is tanultam valamit. A 300-as alapjárat az nagyon alacsony lenne




300 as az jó? no, azt kívánom mindenki annyival járjon na de az 1000 alattit se mondanám valami patentnak. Inkább az a 650 700 körüli. főleg ha a klíma is megy, stb...

anubisz Elküldve: 2013-07-16 10:46 Társalgó

Csak ide írom, mert nem egy lényeges kérdés. E46 ba milyen a gyári csillapító? olajos, gázos, vagy olaj/gáz kombinációs. Most cseréltetek 2 hátsót, gyárit, már a kezembe volt, de meg nem mondom az milyen, fekete meg új, azt jóvan. De mintha úgy tudnám, hogy gázos,de biztos van nálam okosabb..
Előre is köszi.
33 50 6 752 402

anubisz Elküldve: 2013-07-16 10:37 Szívócsonk-pillangószelep

csbalu írta:
bbali81 írta:
csbalu írta:
bbali81 írta: Sziasztok,

Tegnap kiheréltük a szívósort Alapvetően a pillangók nem voltak szar állapotban ha valakinek kell esetleg szívesen odaadom

Szerintem most +50 LE van a motorba

Dávid és Laci köszi az instrukciókat

üdv:
BBali


A dugó meg magától jött magyarországra mi?
Szép munka





Jogos! Köszönet a dugók beszerzésében csbalu kollégának


Legközelebb is, jó sokat kerestem rajtad! Köszi!


Bitu79 nek is szerezzetek. Le akarja dugózni a benyást....