anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-07-16 01:39 Szívócsonk-pillangószelep

szotakdavid írta:
Bitu79 írta: Sziasztok.Az én gépem ugye benyás.Dupla vanos-os,valvetronic nélküli n40-es motorkódú 316i gép.Benyás motoroknál mi a helyzet a vakdugózással kapcsolatban?Ezeknél is érdemes megcsináltatni,vagy ez csak a dieselekre érvényes?Gondolom az enyémbe is van pillangószelep...




Jaj sírok és megint ki ez újra
Benyásoknál is megszokták, csak ott nagyobb kell. Parafadugó....

anubisz Elküldve: 2013-07-12 20:26 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila

Petyka írta: Szia Attila!

Szükségem lenne két hátsó rugóhoz E46-ba 2002-es évjárat!Mert sajnos az ami benne van eltört!!Tudnál ebben segíteni?
Előre is köszönöm!
panczel_peter@freemail.hu


Gyárit ne vegyél, újra el fog törni!! Nekem már a második gyári szett törött el. Ugyan ott és mindkettő, és kb 1,2 év alatt.Pont mire kicsúszol a garanciából. ( ha márkaszervizbe rakatod és rendeled meg )
A kettő árából már veszel egy szett einbach rugókészletet örök garival.

anubisz Elküldve: 2013-07-12 19:15 Mi lehet a baj?

zsitvayb írta:
Tano írta:
zsitvayb írta: De az okozhat ilyet, hogy ennyire szoruljon? Illetve ahogy irtam, ez nem is szorul, hanem inkabb mintha megakadna valamiben.
Mit lehet ezzel kezdeni?


Igen, beszorulhat ennyire. Vagy leszeded és letisztítod a rozsdát, vagy óvatosan lassú menetben megkoptatod mindkét féket.


Koszi. Bocs a hulye kerdesert, de egy par eve mar inkabb csak eszkoz az auto, mint hobbi, de jol gondolom ugye, hogy a masodik lehetoseget ugy ertsem, hogy amennyiben el tudok indulni az autoval? Mert jelenleg annyira szorul, hogy elindulaskor csak megemelkedik az auto hatulja, de mas nem tortenik.


Nekem is már egy esős nap másnapján csupa rozsda, télen meg 2 nap állás után szinte csattant,pattant ahogy elindultam, úgy ráragad. Rosszabb esetbe letépheti a ferrodolt is.
Én mosás után mindig kifékezem, már azért is, hogy a fék fogjon egyáltalán a következő kanyarba, meg hogy kiszáradjon.

anubisz Elküldve: 2013-07-12 19:08 Bőrfestés

norbeee írta: Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni bőrülések felújításában. Érdekelne hogy valaki csinált e már bőrfestést vagy kopás, szakadás javítást.
Az a szituáció hogy nagyon barkácsolhatnékom van, most veszek egy elhanyagolt állapotú bőrbelsőt, ami olcsó és felújításra szorul. A saját üléseimmel semmi gond, szövet és szinte gyári állapotban van, de szeretek molyolni az ilyenekkel így a leendő bőrüléseket én szeretném felújítani. Max ha nem sikerül nem teszem bele az autóba.
A bőrüléseken a ki- beszállás nyomai látszanak, illetve néhány karc van. Gondoltam hogy átfestem az egészet, így talán újszerűnek fog hatni. Emellett néhol gyűrődik ott azt gondoltam hogy az ülés szerkezetét megbontva feszítek a bőrön hogy kisimuljon.
Találtam bőrfestéket a neten, valaki hallott már róla?
http://racing-bazar.hu/alkatre...n_tipushoz

Igazán csak attól félek hogy miután bekenem nem fog e rátapadni a ruhámra pl nedvesség hatására?

Várom a segítségeteket, hozzászólásaitokat,

Norbi


Hát én is ettől rettegek, főleg, hogy gyakran hordok fehér gatyát. Előttem lebeg a kép, ahogy kiszállok a belvárosba, fekete folttal a seggemen, egy izzasztó nyári vezetés után, mondjuk ha rosszul zsírtalanítom, és gyengén tapad a festék.
Aszem inkább nézek egy szakembert, aki ezzel foglalkozik évek óta. Ahogy nézegettem a neten 80 körül már az egész belsőt rendbe rakják.

Főleg, hogy rendszeresen viaszoltam minden szarral.

anubisz Elküldve: 2013-07-06 00:56 Rugócsere

szotakdavid írta:
anubisz írta: Eibach PRO-KIT et raktam a kocsiba. Jó lett, kicsit keményebb lett, összességében jó, de nem vagyok tőle meghasalva. Lehet hogy csak furcsa, de úgy érzem a tempós huppanókba túl beül a hátulja, hogy mondjam, olyan érzés, mintha hátul ülne még 2 személy, vagy rakott lenne a kocsi.
Olyan nem tudom milyen érzés,azt hittem inkább jó kemény lesz hátul, bár az se jó, de lehet régóta jártam törött rugókkal, és elfelejtettem milyen normálissal menni, de mikor úgy 100 felett megül a hátulja a huppanón,szinte majdnem koppanásig,ez a hinta érzés nem kellemes, főleg 160 nál. Furcsa, bár még csak 120km mentem vele, jobban örültem volna ha keményebb hátul, lehet a csillapítókat is cserélnem kéne a hozzávalókkal. Elől fasza, ott semmi gond, pedig ott a nagy motor.


Gátlókat nézzétek meg.Nálam is volt ilyen pályán huppanóba néha bele is ért a kerék.


Most meghajtottam, jónak tűnik, kanyarokba stabilabb az biztos, nem dől a kaszni, de az úthibákat, kátyúkat nagyon kerülni kell, egyből felüt, szinte sír a lelkem olyankor. Pedig nem peres gumim van, abba bele is halnék, 19 es felnivel.

anubisz Elküldve: 2013-07-05 21:41 Gyertyamenet szakadás stb...

szotakdavid írta:
anubisz írta:
Tudod nem az a borzalom, hogy ennyit fizetsz, az a borzalom, hogy az alap hiba, az 4,5 ezerből javítható, csak éppen nem lehet megcsinálni, ha fent van a hengerfej,gondolom láttál már pár M54 et, ott aztán azért van mit lebontani. Karvára nem kis meló.És minden tömítés újra csere,ami aranyárba van, mert ugye ki rak be Kínait, mert az is van.
Ha ezt veszed alapul, mi az a 370 ezer, már ez majdnem egy kiló.
http://www.schmiedmann.hu/hu/1...spx?ppp=10
új hengerfej csavarok stb.. Márkaszervizbe egyből azzal kezdték, juj ott rengeteg tömítést cserélni kell, és vagy 23,24 munkaóra a szerelés, hogy kúrva nagy meló, és azért 3 kiló alapból. Ha ezt mind ott csináltatom 600 ezer lett volna vagy több.
Alapból azt mondták, nem tudják ott javítani a menetet, ki kel vinni Németbe a hengerfejet, hülye ez? akkor már veszek egy ujjat annyiért.
Van ott mit cserélni. A szerelés közben törött fűtéscső volt a legolcsóbb úgy 5000.
https://www.google.hu/search?q...mp;bih=751


Jó helyre vitted,Nem rég beszélgettem a Gergővel(polltom) h Ők h csinálják az ilyet hol perselyeztetik a meneteket stb..Sokat szoktam bejárni hozzájuk én kedvelem Őket


És E-mailre is válaszolnak, nálam az az első teszt, aki vissza se ír az felejtős, 21 századba aki linkre veszi ezt, az kocc. Autómentőt is úgy néztem, aki nem írt vissza ajánlat kérésre, az felejtős,aki vissza ír az komolyan veszi amit csinál,megnézi a fiókot, erőt vesz, hogy írjon, nem te fogsz odamenni, könyörögni, hogy pénzel tömhesd a zsebét. Van akit pár kiló-métert visznek a pályáról az fizet 25,30 at,190 km 27 ért szuper ár,35 fokba, ömlött róla a víz már itt a ház előtt mikor húzta fel a kocsit.
Adtam neki még 1500 jattot, mert én menni is alig tudtam a melegbe, nem klima nélküli szállítót vezetni .

anubisz Elküldve: 2013-07-05 21:10 Rugócsere

zoliika írta:
anubisz írta: Eibach PRO-KIT et raktam a kocsiba. Jó lett, kicsit keményebb lett, összességében jó, de nem vagyok tőle meghasalva. Lehet hogy csak furcsa, de úgy érzem a tempós huppanókba túl beül a hátulja, hogy mondjam, olyan érzés, mintha hátul ülne még 2 személy, vagy rakott lenne a kocsi.
Olyan nem tudom milyen érzés,azt hittem inkább jó kemény lesz hátul, bár az se jó, de lehet régóta jártam törött rugókkal, és elfelejtettem milyen normálissal menni, de mikor úgy 100 felett megül a hátulja a huppanón,szinte majdnem koppanásig,ez a hinta érzés nem kellemes, főleg 160 nál. Furcsa, bár még csak 120km mentem vele, jobban örültem volna ha keményebb hátul, lehet a csillapítókat is cserélnem kéne a hozzávalókkal. Elől fasza, ott semmi gond, pedig ott a nagy motor.


Nekem touringom van igaz és nekem is törve voltak a rugóim hátul,de mikor kicseréltem semmi ilyet nem tapasztaltam a mai napig élményszámba megy az úttartás és ez a futómű összeállítás ami van az autóm alatt.Azt is hozzá kell tenni,hogy bilstein gátlókkal és toronycsapágyakkal együtt cseréltem ki.Valószínű,hogy a gátlóid nem megfelelőek ehhez a rugó szetthez.Nekem kb 1 éve van alatta és boldog 40ekm Eibach-al


Nem mondom, hogy rossz,még keveset mentem vele, lehet a gátlókat is cserélnem kéne hozzá, így érzem, persze kanyarba jobba tartás feszesebb meg minden. Még tesztelnem kel, de érdekes, hogy elől az ért alig tudom egy kézzel megingatni az autót, ha rányomok, hátul meg azért sikerül kevesebb erővel, pedig most nincs is teletankolva, de kedden műszaki, majd meglátjuk mit mutat gépen. Lehet aztán, hogy beképzelem magamnak.

anubisz Elküldve: 2013-07-05 20:12 Gyertyamenet szakadás stb...

YELLOW írta: huhh haver, ez bő. és tanulságos. értem már mér voltál eltűnve. ezt szúrd be szervízértékelésnek is.
anno mikro a trafó meghalt, engem is ezzel szaratott be Miki, hogy kiszakadt a gyertya, előtte pont nála voltam beszereltetni szerintem a maga módján viccelődött, tudván a legrosszabra fogok gondolni én is.
a lényeg, hogy fain minden.

Tudod nem az a borzalom, hogy ennyit fizetsz, az a borzalom, hogy az alap hiba, az 4,5 ezerből javítható, csak éppen nem lehet megcsinálni, ha fent van a hengerfej,gondolom láttál már pár M54 et, ott aztán azért van mit lebontani. Karvára nem kis meló.És minden tömítés újra csere,ami aranyárba van, mert ugye ki rak be Kínait, mert az is van.
Ha ezt veszed alapul, mi az a 370 ezer, már ez majdnem egy kiló.
http://www.schmiedmann.hu/hu/1...spx?ppp=10
új hengerfej csavarok stb.. Márkaszervizbe egyből azzal kezdték, juj ott rengeteg tömítést cserélni kell, és vagy 23,24 munkaóra a szerelés, hogy kúrva nagy meló, és azért 3 kiló alapból. Ha ezt mind ott csináltatom 600 ezer lett volna vagy több.
Alapból azt mondták, nem tudják ott javítani a menetet, ki kel vinni Németbe a hengerfejet, hülye ez? akkor már veszek egy ujjat annyiért.
Van ott mit cserélni. A szerelés közben törött fűtéscső volt a legolcsóbb úgy 5000.
https://www.google.hu/search?q...mp;bih=751

anubisz Elküldve: 2013-07-05 19:46 Rugócsere

Eibach PRO-KIT et raktam a kocsiba. Jó lett, kicsit keményebb lett, összességében jó, de nem vagyok tőle meghasalva. Lehet hogy csak furcsa, de úgy érzem a tempós huppanókba túl beül a hátulja, hogy mondjam, olyan érzés, mintha hátul ülne még 2 személy, vagy rakott lenne a kocsi.
Olyan nem tudom milyen érzés,azt hittem inkább jó kemény lesz hátul, bár az se jó, de lehet régóta jártam törött rugókkal, és elfelejtettem milyen normálissal menni, de mikor úgy 100 felett megül a hátulja a huppanón,szinte majdnem koppanásig,ez a hinta érzés nem kellemes, főleg 160 nál. Furcsa, bár még csak 120km mentem vele, jobban örültem volna ha keményebb hátul, lehet a csillapítókat is cserélnem kéne a hozzávalókkal. Elől fasza, ott semmi gond, pedig ott a nagy motor.

anubisz Elküldve: 2013-07-05 19:16 Gyertyamenet szakadás stb...

Először azt hittem áprilisi tréfa júniusban, de hála a rutinomnak már kiszállva a kocsiból megmondtam mi a baj.
Tanulságos eposz azoknak akik esetleg nyomaték kulcsot nem ismerő szerelőkhöz hordják a kocsit. Én nem ezt tettem, de az előző tulajok biztos.
A történet lényege, hogy masszív 120 as tempómattal pályáról lejőve éreztem, hogy nem jár egy henger, be is írta a 4 est, szartam rá, de már nagyon viccesen járt a motor. Fogamat még megbütykölte az orvos. Visszaülve elindultam, mivel 60km-re voltam az otthontól.
Elindulva haza így, egy erősebb gázfröccsre egy csattanás a motortérből, na betyáros lett a kocsi hangja, mintha leszakadt volna a kipufogóm, csak minden zene a motortérből jött.
Szó szerint mint egy traktor, alapjárat, alig 4,500 szinte le,le állva .
Ház előtt kiszállva meghallgattam a kocsit, azonnal tudtam, a gyertya szakadt ki.
Hozzátenném, M54 hazavitt így is, majd meghalt, de kint lógott a gyertya, a trafó szétkenve, belátni a dugattyúhoz, de hazahozott így is!!!
CSÓKOLTATOM A SOK SZARRÁGÓ SZERELŐT, AKIK IZOMBÓL,ÉRZÉSRE HÚZZÁK A GYERTYÁT !!!

Tényállás: Ugye a menet javítás nem több pár ezernél, de mivel le kel venni a hengerfejet ugye nem kell részleteznem.

BMW Márkaszerviz, csak 300 ezret mondtak arra, hogy leveszik, és visszateszik a hengerfejet, és én javíttatom.
Net, Google, Pest, néztem egy szervizt, ami kurvára kockázatos. Úgymond öngyilkosság.
Bevállaltam, bíztam az emberismeretembe. Telefon, árajánlat. Autómentő szállítás 190 km 27000. Nem is rossz. Már volt egy átaludt éjszakám.
Borítékba küldtem fel 140 000 ret, a mentőssel, úgy, hogy csak képen láttam a szervizt, telefonon beszéltem csak velük.
Ajánlat 140 180 között, mindennel együtt,( ugye a teljes tömítés készlet aranyárba van ) alapból, ha nem törik, szakad közbe semmi.
Baráti az A1 300 ezeréhez képest ahol csak leszedték volna és visszarakják.
Bedobtam egy 60 ezres Einbach rugókészletet is a csomagtartóba, azt is berakatom akkor már.
Egyszer voltam csak a szervizbe a spanommal, az elég volt, hogy jól választottam, már nyugodtan aludtam.
Munka úgy másfél hét.Mivel bontottuk a motort, akkor más megcsináltattam egy pár dolgot.
Szelepszár szimeringek cseréje
Szelep perselyek cseréje
Bal első gömbfej csere
Komplett rugó csere 4DB
Futómű állítás
Kipufogó katalizátornál repedve volt, hegesztés, amit sebészi szépségű varrattal megcsináltak.
Végeredmény, 370 ezer, ami nagyon baráti ennyi melóért ( annak tükrében, hogy cseréltek már nekem 350Ft tömítést 25000 ért a BMW szakszervizbe. )
Telefon, kész a kocsi. Szutykosan odavíve, a kocsi szépen lemosva átadás előtt.
Semmi alkatrészt nem vittem, csak trafót rendeltem mindjárt kettőt is, schmiedmann -tól amit nagyon köszönök neki, mert méltányos kedvezményes árat mondott, és sürgősen feladta, már másnap reggel megjött, de sajnos nem tudtam használni, mert akkor még nem tudtam, hogy a gyertya lötyögni fog a helyén.De az lett beszerelve.
Autó szépen megy, motort nem hallom alapjáraton, mintha nem is járna.
Egy futáscső volt a mi törött a szerelés közbe, mert már ramaty volt. Nem hívogattak 1 naponta, hogy még ezt, még azt kel kidobni, cserélni. Mikor mondtam a szimeringeket, nem azt mondták, oké dobjuk ki, hanem majd előbb megnézik, mert lehet nem is kell cserélni, ha szarok akkor szólnak.
Fotók, a hengerről síkra köszörülés után, beszerelés előtt, több kép, de ha akartam volna videóra is rögzítik a szerelést, vissza lehet nézni.
Persze nem operatőrrel, de van kamera a szervizbe.
Nem kel mondanom egy ilyen szerelésnél mi mindent elbaszhat a sok lézer szerelő, mikor csontra van majdnem bontva a motor.
Elég egy jól meg nem húzott csavar, rosszul rögzített bilincs, fűtéscső, tömítés
Vanos beállításról nem is beszélve.
Van ingyen kávé,kóborolhatsz, nézheted mit csinálnak, amit csak akarsz. Gyári rendszerre kötött gyári diagnosztika, nem laptop DJ, ami azért nem semmi.
Már ránézésre se egy rabló banda, főleg beszélgetés után maximális a bizalom.
5600 az óradíj ami a BMW 14 ezréhez képest ingyen van.
A gépmunkát is helyben csinálják, mindent egy helyen. Ezentúl ide fogok járni.
Ha megáll a kocsi inkább felvitetem akkor is jobban megéri, meg ha feljárok szervizelni akkor is.
Hát így jártam, egy szakadt menet ami 370 be került.De lehetett volna rosszabb is.
Tanulságnak írtam, ne engedjétek, hogy érzésre húzzák a gyertyákat, mert szopás lesz a vége.
Aki esetleg így jár tudja mire számítson.
A kocsit itt csinálták. http://polltom.hu/
Én ajánlom őket.
Mindjárt rakok pár képet hogy nézett ki a trafóm.






anubisz Elküldve: 2013-06-02 21:11 Társalgó

BalaBMW írta:
nickname írta:
BalaBMW írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta: Haliho mindenki!

A napokban vegre felkerul az M-tech II loksim elore es az lenne a kerdesem, hogy a fekhuto cso mindenkeppen kell-e vagy aki utolag rakott fel ilyet az nem is vette meg ezt bele?

Koszi!


nekem sincs benne és lehet nem is lesz. szépen be lehet igazítani, a középső rácson tud oda is menni levegő. ha úgy van kicsit csúnya az üreg, de amúgy szinte észre sem venni. nekem szinte egyik képen sem látni... ha jó áron lesz lehet megveszem hozzá.


Köszi Yellow! Hozzávetőlegesen kb mennyibe kerülne a 2 db?


ha minden igaz 14ezer/db körül vannak. ezek új árak. legalábbis a bogácsi talin is megerősített egy srác, aki pont nem rég érdeklődte meg.


Köszi! Meglátjuk akkor...


Nem érdemel meg az autó 30 ezer forintot ??? "na ezért nem veszek Magyarországon BMW-t"



Nem azt mondtam, hogy nem érdemli meg mert eddig is mindent megkapott bőven. Most rakjuk össze az új löksit az új kiegészítőkkel, de nem tudtam, hogy ez szükséges-e vagy sem. Még előbb ki kell találnom, hogy a ködlámpa takarókkal hogyan lehet összehozni. Erre irányult a "meglátjuk akkor..." rész.


Nekem van ilyen fent, sajnos 3 napja elcsaptam egy nyulat, ki is verte, vehetek 2 újat, mert eddig ahol néztem csak párba van.Én külföldről rendeltem a régit,színre fújva, sajnos nem stimmelt 100% ra, kicsit csiszolni kellett belőle a szélein. Most már csak 1 van.
Már mint nekem ilyen van, nem a rácsos vagy mi.
http://www.bimmian.com/Fog-Lig...6-3-Series

anubisz Elküldve: 2013-05-25 13:10 Futómû és hibái

jlaci74 írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta: Aki cserélt már hátul szilenteket, meg tudná mondani hogy kell ott variálni? Mert ugye ha veszek Powerflexet az oda nem ad, csak ugye 4db a bölcső, 2db a stab rúd, és 2 db a lengőkar, aztán doszt. Hát ott még van vagy 70 féle gumi szilent a robbantott rajzon.
Azokat nem érdemes cserélni, azért nem gyártanak hozzá? vagy azokat gyárival kel cserélni?
Vagy csak ahhoz gyártanak ami számít a futómű stabilitásba?
Ezt basszus kibogarászni, na aztán rendelj, több 10 ezrekért.
Mert ez ami itt van ez fos, a képen, vagy csak ezek számítanak?
http://static.bmwfanatics.hu/u...547014.jpg

ez itt ehhez képest világvége!!
http://static.bmwfanatics.hu/u...623927.jpg

http://static.bmwfanatics.hu/u...638659.jpg



Szia anubisz keresd jl lacit ö gyárt powerflex szilentet és olyan helyre is ahová nem gyártanak powerflexet!


Köszönöm, de azok nem verik szét a futóművet? olvastam valahol, amiket esztergálni lehet,azok már túl kemények országútra.vagy önti őket spéci anyagból? Lehet ilyet csak úgy gyártani, attól félek még a futóműt is szétszedi, ha túl kemény. Nekem nem kell versenyszilen, csak kb olyen ami komfortosabb, mint a Powernek a normál szériája.

Ja, és azt se tudom az ki, hol találni?
Megtaláltam, de a többire válaszolhatsz, neked ilyenek vannak benne?


Néhány infó, elsőkézből...

2 éve gyártjuk, garanciális probléma és negatív visszajelzés nélkül, nem csak versenyautókba, hanem sok utcai tuning és full széria autóba is bekerültek.

Az e36 / e46 hátsó lengőkar készlete 10 db mozgópontot ( szilentet ) tartalmaz,amiből 2 GE-csapágy ( sok neve van, felső keresztlengőkar külső szilentje ) , ezt nem szoktuk poliuretánra cserélni. A többi 8-at csináljuk , és persze van diffi, híd, stabrúd, első lengőkar szilent is ...
Nem túl kemény, nem keverendő a versenyautókban használt zöld szilnetekkel, azok már valóban túl ridegek utcai használatra...



Köszönöm a választ. Te merre laksz amúgy, beszerelést is vállaltok? Már nagyon limuzinosnak, érzem a hátulját,szerintem sose voltak még cserélve 300 ezer alatt. Néha úgy érzem önálló életre szeretne kelni a hátsó rész egy kanyarba.Persze a törött rugó is, amit rendeltem szintén, azt se zárom ki, hogy azért törnek a hátsó rugóim, mert már minden szilent fos. Nem szólnak, de lehet már nagyon inog ott minden, a rugó lehet nem szereti ezt az ide oda mászkálást.

anubisz Elküldve: 2013-05-23 22:54 Tükör

placa írta:
anubisz írta:
ateszka86 írta: sziasztok. érdeklődnék, h vennék egy M3 tükröt és mi kell ahhoz h elektromosan behalytható legyen? eddig nekem nem volt ez a funkció


Én is gondolkoztam rajta, de sedamon kicsit mulyán néz ki, nem stimmel az összhang, kupé az más. Szerintem gondold meg.Arra is gondoltam lehet kisebb a látható tér, én meg inkább szeretek jobban látni, főleg ha városba kacsázok, ( bár hozzáteszem nem használtam, nem tudom mekkora a látótér )gondolom nem szar,mert nem tennék az M3 ra, de megszokás lehet,nekem először kicsinek tűnne. Lehet, hogy ízlésficamom van, de sedánhoz nagyon nem megy. 4 ajtó és a kis tükör, nem tudom, rendesen bántja a szemem.
Amúgy itt lent árulnak egyet kompletten behajthatós, vezetékkel mindennel.

kérdezz rá tőle.

http://www.bmwfanatics.hu/apro...ml?id=3677


Én árulom azokat a tükröket, mert rosszat vettem, ezen nincs memória funkció (7 eres vezeték), és nekem olyan kellett volna, ami memóriás (11 eres vezetékkel).
Nem tudtam, hogy ennyi variáció van, de itt egy szép összefoglaló:
http://www.bimmerfest.com/foru...hp?t=39558


ajjaj, tényleg jobb ha megkérdez valakit, aki ezt befordítja szakszerűen, nem kis szöveg

anubisz Elküldve: 2013-05-23 21:50 Futómû és hibái

valter320d írta:
anubisz írta: Aki cserélt már hátul szilenteket, meg tudná mondani hogy kell ott variálni? Mert ugye ha veszek Powerflexet az oda nem ad, csak ugye 4db a bölcső, 2db a stab rúd, és 2 db a lengőkar, aztán doszt. Hát ott még van vagy 70 féle gumi szilent a robbantott rajzon.
Azokat nem érdemes cserélni, azért nem gyártanak hozzá? vagy azokat gyárival kel cserélni?
Vagy csak ahhoz gyártanak ami számít a futómű stabilitásba?
Ezt basszus kibogarászni, na aztán rendelj, több 10 ezrekért.
Mert ez ami itt van ez fos, a képen, vagy csak ezek számítanak?



ez itt ehhez képest világvége!!






Szia anubisz keresd jl lacit ö gyárt powerflex szilentet és olyan helyre is ahová nem gyártanak powerflexet!


Köszönöm, de azok nem verik szét a futóművet? olvastam valahol, amiket esztergálni lehet,azok már túl kemények országútra.vagy önti őket spéci anyagból? Lehet ilyet csak úgy gyártani, attól félek még a futóműt is szétszedi, ha túl kemény. Nekem nem kell versenyszilen, csak kb olyen ami komfortosabb, mint a Powernek a normál szériája.

Ja, és azt se tudom az ki, hol találni?
Megtaláltam, de a többire válaszolhatsz, neked ilyenek vannak benne?

anubisz Elküldve: 2013-05-23 21:42 Tükör

ateszka86 írta: sziasztok. érdeklődnék, h vennék egy M3 tükröt és mi kell ahhoz h elektromosan behalytható legyen? eddig nekem nem volt ez a funkció


Én is gondolkoztam rajta, de sedamon kicsit mulyán néz ki, nem stimmel az összhang, kupé az más. Szerintem gondold meg.Arra is gondoltam lehet kisebb a látható tér, én meg inkább szeretek jobban látni, főleg ha városba kacsázok, ( bár hozzáteszem nem használtam, nem tudom mekkora a látótér )gondolom nem szar,mert nem tennék az M3 ra, de megszokás lehet,nekem először kicsinek tűnne. Lehet, hogy ízlésficamom van, de sedánhoz nagyon nem megy. 4 ajtó és a kis tükör, nem tudom, rendesen bántja a szemem.
Amúgy itt lent árulnak egyet kompletten behajthatós, vezetékkel mindennel.

kérdezz rá tőle.

http://www.bmwfanatics.hu/apro...ml?id=3677