anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-05-08 19:37 Futómû és hibái

BarG írta:
YELLOW írta:
Pistamann írta:
Csacsa12 írta:
Pistamann írta: Sziasztok

Lenne egy olyan kérdésem, hogy 225/45/17-es gumiknál az úthiba eléggé elrántja a kormányt, szerintetek egy erősített lengőkar hátsó szilent javítana a helyzeten?


Szevasz!
Ha masszív acéllal erősíted, az elviseli ezeket a pompás utak adta pofonokat.
Ha épeszű erősítettben gondolkodsz, akkor nem a válasz. Nem véletlenül tettek oda rezgés csillapító elemet valamiféle ruganyos anyagból.
Üdv, Cs



Mi az ami segítene?


keskenyebb gumi de komolyan.



Igaza van Yellow-nak a keskenyebb gumival, a 205/50R17 sokkal kevésbé nyomvályú érzékeny.
Nincs igaza Csacsa-nak, mert a gumi alkatrészek keményítése, de akár csak az új, feszesebb állapot visszaállítása igenis segít a stabilabb futás elérésében. Én úgy járok 272e km-nél, hogy minden km-t én tettem meg az autóval és volt szerencsém végigélvezni a stabilitás csökkenését. Tavaly ősszel értem el oda, hogy a hátsó futóműben minden egyes guminyavalyát kicseréltettem és akkor bizony nagyon sokat javult a stabilitás és bizony a nyomvályú érzékenység is csökkent. Most cseréltettem az első stabrúd szilenteket és újfenn lépésként érzem az új állapot felé. Az első lengőkar hátsó szilenteket még 70e km táján cseréltem tömör gumi szilentekre és azt sem bántam meg. A versenyautóknál elsődleges a stabilitás, ezért sokkal keményebb szilentekkel mennek, sőt akár szilentek nélkül is.
Ha nagyon zavar a nyomvályús kóválygás, akkor 205/50R17!



Hátul van egy pár, nekem is ki kéne cserélgetnem őket, mert szerintem még sosem volt, de
megláttam menyi van ott hátul, az élettől is elment a kedvem. Le kell ott mindent bontani.

anubisz Elküldve: 2013-05-08 19:30 AIR-BAG (légzsák)

Bocsánat, hogy beleszólok, ( bár nem telefon ) de nem egyszerűbb, ha felhívsz egy márkaszervizt, ahol megmondják pontosan, mint itt egymás pletykájára, szóbeszédjére várni?
Úgy is csak ott cserélik ha kell, bárhol is laksz. Nem fogják kiküldeni csomagba, hogy szereld be. Már aki spórol azon a 10 perces telefonon. Ha nincs a kocsiról infó a gépbe, úgy is azt mondják, be kel menni, hogy megnézzék, milyen van benne, és kell e cserélni.

anubisz Elküldve: 2013-04-24 01:31 Társalgó

330i 365 Le, 1200 ezerért, nesze chip tuning

http://www.bimmian.com/Active-...6-3-Series

anubisz Elküldve: 2013-04-24 01:16 Társalgó

Ez kormány, egy ilyet beszerzek, ha lesz, plusz 200 ezrem.

http://www.coopersport.ca/STW/71#



anubisz Elküldve: 2013-04-23 19:20 Egyenetlen alapjárat

negativ0001 írta: Na sracok sikerult megoldanom a alapjaratot. Altalaban egy heten 1-2szer ingadozott es amikor nagyon lement kb 600 korulire, akkor gyorsan felnyitottam a motorhaztetot es a szezorok csatlakozoit kezdtem lehuzogatni es a levego bypass csatijat is es egyikre sem vol valtozas. Kezdtem gyanakodni a lambdara, de a szerelom azt mondta, hogy azzal nem lehet gond, mert nem jelezett vissza a muszerfal. Na, de bizony azzal volt a gond, mert eroskodtem, hogy tesztelje le a szondat, mert az auto megy megy, jol megy meg minden, de nem ugrik ugy ahogy en elkepzeltem, foleg egy E21 318i utan.
A fogyasztasa ok, de tobb 0.5-0.7L-el mint amit a muszerfal mutat.
Szonda letesztelve 0.40V-0.61V kozott ingadozott csak, na meg az altagja be volt allva majdnem stabil 0.45re.A gyari ertek 0.1-0.9Volt. A frekvenciaja 10valtas/sec helyett 4/sec volt.
Szoval le volt lustulva amit a muszerfal nem jelez vissza. Lattam, hogy megtudjak pucolni is, de en inkabb ujat vettem egy Densot amit megkaptam 10.500 Huf-ert.
Hat azota meg nem volt alapjarat problema, de az autot mintha kicsereltek volna olyan jol reagal a gazpedalra.



Végre valaki le is írja, mi volt a megoldás, hogy más is tudjon kombinálni.

anubisz Elküldve: 2013-04-19 20:19 Felni csere

YELLOW írta:
anubisz írta:

nyugodtan felrakhatsz hegesztett felnit!! Tökéletesen lehet hegeszteni az alut is, ha szakember csinálja. Vicceltek? autóiparba is hegesztik a kasznikat, (alu ) 100 milliós kocsiknál is, R8 az AUDI stb, had ne soroljam, azok is szétesnek az 500 lóerő alatt, meg mindent az alu iparba, oszlopokat amik 100 tonnákat viselnek el. repülő ipar. Ne beszéljetek hülyeséget!!


na jó vágom, de én nem tenném fel. ez az én zizim.


nagy gond amúgy se lehet, már ha tényleg nem valami barom csinálta, max ha reped újra, eldobja a levegőt. Persze egy jó szakember a javíthatatlant nem javítja. Olyat szintén nem amit már más heggesztett, max ha újra húzza, de akkor se biztos, mert ha gond van akkor őt viszik a Bíróságra, mert a másik aki előtte csinálta szar melót csinált. Már minden sarkon felnit javítanak. Én észre se vettem, hogy az enyém már volt hegesztve a perem, egy 2,3 centis darabon, egyből kiszúrta. Át is húzta,megcsinálta rendesen, da azzal is eljártam 150 ezret. Persze, ha ketté szakadna egy felni, már én se vállalnám be, de ilyen perem hegesztést simán. Mondjuk ami a csavaroknál törik, azt biztos nem raknám fel, mert az le is szakadhat, ha szar a munka, de szerintem azt nem is javítják meg, pont ezért.

anubisz Elküldve: 2013-04-19 20:00 Felni csere

bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta:
anubisz írta:
gampetibor írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta:

Nyilván megszívtam, de ezzel már nem tudok mit kezdeni és én is biztos vagyok benne ,hogy tudott róla.. Meglehet ezt javíttatni szerintetek?
Ja és ez a gumi ereszti a levegőt kolléga azt mondta, telefonba hogy 0,7 bár kül szokott lenni és hetente fújta, de hogy csak a szelep szar..



ha ilyet megcsinálnak, akkor a tiéd is... kérdés, maga az alu anyag az egész felnit nézve, mennyira van elfáradva...



lehet h jó én nem tom mert nem értek hozzá de hogy én egy ilyet tuti nem tennék fel az biztos!


Most vagy én vagyok hülye a nethez, vagy mások nagyon okosak, de ha kérdezek valamit,akkor figyelem ki válaszol.Az ember ír, aztán se kép, se hang, a kérdező meg be van lépve. Lassan már, könyörögni kell, hogy bocsánat, had segítsek már.
Na akkor forrasztasson mindenki ahol tud. fél óra bámulás után meguntam. Tényleg vicc az egész.



Szia megy a gépem 0-24-be.
Várom a részleteket pm-be. Győr kb 100km.
Köszi előre.


szerintem ne kínlódj vele. én sem raknék fel hegesztett felnit. ha meg sok a 100km ezért, akkor tényleg hagyd. vagy keress egy sufnis aluhegesztő bácsit, aztán lesz ami lesz.


Félreértettél Yellow? Dehogy sok a 100km, szívesen megyek ennyit minőségi munkáért.


nyugodtan felrakhatsz hegesztett felnit!! Tökéletesen lehet hegeszteni az alut is, ha szakember csinálja. Vicceltek? autóiparba is hegesztik a kasznikat, (alu ) 100 milliós kocsiknál is, R8 az AUDI stb, had ne soroljam, azok is szétesnek az 500 lóerő alatt, meg mindent az alu iparba, oszlopokat amik 100 tonnákat viselnek el. repülő ipar. Ne beszéljetek hülyeséget!!

anubisz Elküldve: 2013-04-19 19:56 Felni csere

bbubbuka írta:
anubisz írta:
gampetibor írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta:

Nyilván megszívtam, de ezzel már nem tudok mit kezdeni és én is biztos vagyok benne ,hogy tudott róla.. Meglehet ezt javíttatni szerintetek?
Ja és ez a gumi ereszti a levegőt kolléga azt mondta, telefonba hogy 0,7 bár kül szokott lenni és hetente fújta, de hogy csak a szelep szar..



ha ilyet megcsinálnak, akkor a tiéd is... kérdés, maga az alu anyag az egész felnit nézve, mennyira van elfáradva...



lehet h jó én nem tom mert nem értek hozzá de hogy én egy ilyet tuti nem tennék fel az biztos!


Most vagy én vagyok hülye a nethez, vagy mások nagyon okosak, de ha kérdezek valamit,akkor figyelem ki válaszol.Az ember ír, aztán se kép, se hang, a kérdező meg be van lépve. Lassan már, könyörögni kell, hogy bocsánat, had segítsek már.
Na akkor forrasztasson mindenki ahol tud. fél óra bámulás után meguntam. Tényleg vicc az egész.



Szia megy a gépem 0-24-be.
Várom a részleteket pm-be. Győr kb 100km.
Köszi előre.


100km én annyiból majdnem Pestre felérek. Győr Sopron Megyét írtál, azt hittem itt laksz valahol 20,30km re. Akkor már tényleg mindegy, Pestre viszed vagy Győrbe

anubisz Elküldve: 2013-04-19 19:15 Felni csere

gampetibor írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta:

Nyilván megszívtam, de ezzel már nem tudok mit kezdeni és én is biztos vagyok benne ,hogy tudott róla.. Meglehet ezt javíttatni szerintetek?
Ja és ez a gumi ereszti a levegőt kolléga azt mondta, telefonba hogy 0,7 bár kül szokott lenni és hetente fújta, de hogy csak a szelep szar..



ha ilyet megcsinálnak, akkor a tiéd is... kérdés, maga az alu anyag az egész felnit nézve, mennyira van elfáradva...



lehet h jó én nem tom mert nem értek hozzá de hogy én egy ilyet tuti nem tennék fel az biztos!


Most vagy én vagyok hülye a nethez, vagy mások nagyon okosak, de ha kérdezek valamit,akkor figyelem ki válaszol.Az ember ír, aztán se kép, se hang, a kérdező meg be van lépve. Lassan már, könyörögni kell, hogy bocsánat, had segítsek már.
Na akkor forrasztasson mindenki ahol tud. fél óra bámulás után meguntam. Tényleg vicc az egész.

anubisz Elküldve: 2013-04-19 18:39 Felni csere

bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Megszívtam a felnivel..

http://kepfeltoltes.hu/130419/...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/130419/...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/130419/...es.hu_.jpg

Valaki valami ötlet?
Győr-Moson-Sopron megyébe hol tudnék találni olyan spéci szervizt ami ezt megoldja?
Lehet kuka?


hát nem nézted meg? eladó nem mondta? vagy nálad lett ilyen? ha az eladó hallgatott én befenyíteném...


http://www.powerfanatics.com/f...mp;start=0

Nem mondott semmit.. És természetesen ő nem tud semmiről..
Vélemények ezt lehet javítani..
2napja van fent a kocsin, bp-ről hozták el nekem éjjel találkoztak nem vették észre sajnos. Plusz le is volt alapozva..



"A képek alapján nem néz ki vészesnek a dolog, ahogy neked is írtám PÜ-ben a repedéseket, töréseket hegesztéssel javítják. Én budapesten ismerek több ilyen helyet. Aki ismer a kolléga közelében lévő ilyen műhelyt az írhat neki."

hát ez a komment.... tudott róla. csak tipikusan baszik elismerni. persze hülye volna, ha nem nézted meg normálisan, és mivel már fel is tetted és mentél vele, akár mondhatja is, hogy azóta repedt el.

szóval az első mondatban úgy csinál, mint aki most látja képen először a repedést persze állítja nem néz ki vészesen a dolog, meg lehet hegeszteni, persze mindezt képről állapítja meg. a lóf@szt. látta ő azt saját szemével. ezzel csak nyugtatni akar, hogy nem vészes meg ilyenek, nehogy komolyabbá forduljon az ügy. igen mondhatja itt sok, hogy üldözési mánia, de nagy tétben mernék fogadni, hogy igazam van.


Nyilván megszívtam, de ezzel már nem tudok mit kezdeni és én is biztos vagyok benne ,hogy tudott róla.. Meglehet ezt javíttatni szerintetek?
Ja és ez a gumi ereszti a levegőt kolléga azt mondta, telefonba hogy 0,7 bár kül szokott lenni és hetente fújta, de hogy csak a szelep szar..






Ha közel vagy Győrhöz ide hozd, itt van profi aki megcsinálja, nem csak ezt, hanem minden alkatrészt hegeszt aluval,de kimondottat gumis, felnis,javítás. Nem ajánlanám, ha nem oda járnák. Ha érdekel megírom.

anubisz Elküldve: 2013-04-19 01:02 Hûtõvíz

DEU36 írta: Szasztok!
Nekem most kezdi kivágni a biztosítékot a BMW a folyamatos hűtőrendszer problémáival.
Kezdődött, hogy eltörött a kiegyenlítőtartály mellet elhaladó műanyagcső. Mintha szét lett volna marva, teljesen elvékonyodott. BMW szervíz meg is csinálta 216 Juroért. Rá 3 hónapra jövünk vissza Magyarból és München előtt kivillan a sárga lámpa, kevés a víz. Lassan hazapöfögtem vele, be a szervízbe, eltörött egy másik cső, ami a motor közepén van, minden alatt jó eldugva, javítás 413 juró, merhogy 3 óra megy rá, amúgy egy 22 eurós műanyag. Most nézem a motortert, mert egyfolytába érzem ennek a fagyállófolyadéknak a szagát, megint vízfoltos a védőlemez alul, most máshol csöpög. Kezdem egy szar lada emlékeit felidézni, ami hasonló dolgokat művelt. Ez most valószínű a vízpumpa lenne?
Lassan műanyagcsövekre költök 1000-t? Há mi a szar ez, csak egy szar, ami ha 14éves lesz ugyanolyan mint a többi. Hálátlan kurva, megy is a levesbe. Hiába szakszervíz csinálta, na az is egy külön kategoria, de nem ide tartozik.
Ér valamit szerintetek az ilyen hűtőtömítő folyadék, nem tartom jó dolognak, de én már nem akarom 150-t kicseréltetni a vízpumpát is. Há már annyi pénzt költöttem rá, hogy lassan nem is érdemes eladni. De ezután mi jön még, mivel kezd majd kiidegelni, hol találok E46-os betegségekről osszefoglalót, lehet fel kéne készülnöm, bár már meghirdettem, nagyon felidegesített.


Mit vársz egy 1999 es kocsitól, hogy sose romlik el? Alap, ha szét van maródva a hűtőcsövek, nem csak azt az egyet kel kicserélni, hanem mindet, mivel egyszerre rohad szarrá,a hűtőből kivezető is mállik belül mint a kakaó, a többi is ugyan olyan szar. Most jönnek a melegek,majd valahol szétreped a pályán, aztán nézhetsz.Ezt az egészet én már kijártam. Amint meg van bolygatva a fossá mállott rendszer, utána apránként megy szarrá. Nekem a hűtő cserével kezdődött, aztán a többi cső volt a folytatás. Még a kiegyenlítőm is hosszába szétrepedt a pályán. Műanyag, 12 év alatt gondolhatod megzabálja a forró víz. Sajna kint drága a szerviz. Nem csak neked, még azoknak is akik ott élnek. A vízpumpa meg úgy megtud halni, hogy na. Kutya baja, leállítod, áll vagy 2 napot, indítod, már fossa a vizet. Az is csak pár évet bír. Főleg télen szokása. Gondolod, ha 1 éves M6 od lenne azt olcsóbban szerelnék kint?
Csak megnyugtatlak, nekem már itthon is cseréltek 350Ft os tömítést 25000 ért, az olajszűrő ház alatt. meg olaj leeresztő csavart 7000 ért. olaj le, csavar ki, csavar be olaj vissza. 7 papír.

anubisz Elküldve: 2013-04-15 20:08 Motorolaj

Zolee írta:
anubisz írta: Most a Longlife 04 melyikbe nem lehet tenni? M54, vagy S54?

6 henger: N52; M52TU; M54; NEM(!) S54

most az előző után, vagy az utolsó előtt kell érteni a NEM et

S54: SAE 10W-60 az milyen motor? Melyikbe van olyan? ott engedi a 10 est.

a NEM az S-es motorokra vonatkozik
az S54 az E46 M3 motorja


Gondoltam,hogy M3 csak nem akartam baromságot leírni. Ha esetleg tévedek.

anubisz Elküldve: 2013-04-15 19:52 Szervószivattyú

lorand007 írta:
YELLOW írta:
lorand007 írta:
YELLOW írta:
lorand007 írta: Tiszteletem mindenkinek, szervószivatyúban kell olajat cserélni?, mert nekem amióta megvan az autó nem cseréltem, szóval 6 éve kb azelőtt nem tudom, hogy cseréltek e, köszönöm


érdemes. asszem 2 év/40ezer km, de lehet 4 év. 1 liter elég, szóval olyan 2-3ezerből megvan+ugye a csere. a rásegítés jobb elsz mindenképp az új olajjal.


Az ilyenfajta szervizeket otthol szoktam csináni, megtudom ezt is oldani házilag? ha igen mit bontsak le, hogy leengedjem , köszönöm


akna kell hozzá. nekem asszem úgy volt, hogy a tartálynál lévő csövek le lettek szedve, majd kormányt tekergetve olajat kinyomta. de asszem a kormányműnél is le lett véve egy cső. a rendszer légteleníti magát a tartály kupakján keresztül. feltöltés után járatni kell járó motornál, hogy nyomja ki magából a levegőt, és mindig tölteni utána olajat. nekem még egy pici maradt is az 1 literből.


Az akna nem gond, csak a pontos menete a fontos, hogy tudjam, megpróbálom a leirásod alapján, köszönöm


nyomatékra érdemes figyelni, nem csak érzésre, ilyen szerelésnél, mert vagy szivárgás, vagy szakadás ( menet ) lesz a vége.

anubisz Elküldve: 2013-04-15 19:43 Motorolaj

akkor én csak ilyet rakhatok bele.
M54: LL-04; LL-01

anubisz Elküldve: 2013-04-15 19:37 Motorolaj

Most a Longlife 04 melyikbe nem lehet tenni? M54, vagy S54?

6 henger: N52; M52TU; M54; NEM(!) S54

most az előző után, vagy az utolsó előtt kell érteni a NEM et

S54: SAE 10W-60 az milyen motor? Melyikbe van olyan? ott engedi a 10 est.