anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-04-03 19:16 Segítsetek!

zsolte36 írta: sziasztok!a tanácsotokat szeretném kérni,e36 320i 24v-es autóm van és a gázt beleszeretném rakatni és mennyire érné meg és hogy mennyit kajálna belőle 100km-en? havonta 800-900km megyek. köszi a válaszokat elöre is!


Szerintem jobb ha ott nézel utána ahol szerelik, mert azokon az oldalakon van megtérülési kalkulátor is. Több fajta rendszer van, többfajta teljesítménnyel, és árral. Így ezt megmondani nem lehet. Nem soknak van itt gázos autója, minden más meg csak találgatás. Amit tudok róla azért mert én is gondolkodtam rajta még régen, de már 2 évvel ezelőtt 350 ezer lett volna egy profi rendszer, ami csak 5,10% teljesítménycsökkenést hozott volna.
Ugye és már vannak sport reduktorok is, ami komolyabb teljesítményre képes, sokkal több fogyasztásért. Ha a kocsid 10 L eszik, gázból nyugiba rászámolhatsz, 15 litert. de 3 liter az minimum.

Csak mutatóba
http://www.autogaz-szerviz.hu/...lesi-arak/

az meg ugye nem tisztázott, ha szerelni kell a kocsit, akkor mi van, mert ha más nyúl a rendszerhez bukik a garancia,akkor hol fogod szervizelni a kocsit? gondolom csak oda hordhatod ahol beszerelték,és ha bontani kell a motort, ők meg nem értenek a BMW hez, na nem tudom, de nem egyszerű. Ha más szervizbe kotorásznak bele, akkor a gáz szerelők tárják szét a kezüket, ha gond van vele. Ezért mondtam le róla.

anubisz Elküldve: 2013-04-03 18:29 Vicces :)

anubisz Elküldve: 2013-04-03 16:57 Gumiabroncs

YELLOW írta:
zoliika írta: Végül erre esett a választás.A conti és michelin mániámból lentebb vettem és lett ezRohadt kiváncsi vagyok csak az a baj ,hogy most jöttem de már mennem is kell vissza így legközelebb április végén tudom felrakatni.Lényeg megvan és a felnik is gyönyörűek lettek


ha már Vredestein, akkor ezt tettem volna fel: Ultrac Cento


tudom nem érdekel mit mondok. de amit vettél, az nem tudom, hogy vezeti el a vizet normálisan. amit én linkeltem az sem eső gumi, de nem is akar annak tűnni.
ez az ultrac sessanta olyan, mint az F1, csak itt a vízelvezető nem szélességre szűkül össze, hanem a profil mélysége csükken lépcsőbe. ami pedig pont segíti az aquaplaning-et. ahogy kisebb lesz a mélység a sok víz, ott feltorlódik, megnő a nyomása, aztán már úszik is a kerék. az a jó esőgumi, aminek ezek a V minták full ki vannak vezetve a gumi szélére. ráadásul az ennyire asszimetrikus gumi mégcsak nem is szép. de ha már a hangok miatt, akkor inkább ez: Sportrac 5
ha neked beválik, akkor örülök neki, a tapasztalatokra mindenképp kiváncsi leszek.


Ezzel vigyázni kell, mert egy embernek volt a kocsiján, 5 ös BMW amíg friss a gumi jó a tapadás, amint kezd kopni, a vízen olyan lesz mint a jégen. Úgy eldobja a tapadást ahogy illik, felúszik, vizet alig nyom már ki. Felesre kopva erős esőben, már nagyon kell vigyázni.Én pont ezért nem vettem, meg féltem, hogy hangos lesz a minta miatt.
Már az Ultrac Sessanta értem.

anubisz Elküldve: 2013-04-03 11:20 Egyenetlen alapjárat

anubisz írta:
Miscrew írta:
YELLOW írta:
Miscrew írta:
anubisz írta: Amúgy nekem is lehet még valami gond, egyszer át kell nézetnem az összes vákuum csövet, mert ha reggel elindítom a kocsit, és úgy járatom hidegen elég zavarosan jár, majd beír égéskimaradást, most utólag a 6 hengerbe, ha viszont indítás után elindulok egyből, akkor soha.Nekem is gond lehet még ott valamivel, lehet lukas valami gumicső.
Hidegen 2,3 percig áll fent a hiba,de csak ha nem indulok el,csak egy helybe járatom.
Utána már simán jár. Indulni pöccre indul -10 ben is.


Akkor gyanús, hogy pont ugyanaz a hiba...90%-ban nekem is a 6-os hengerre írja a gyújtáskimaradást. Kb egy percig ingadozik és érezni remegést majd egy fura hang után teljesen kisimul minden. De ezt csak egy nap egyszer adja elő, utána szépen indul.
Lehet még a vákuum rendszert átfutom egyszer...


na jó de repedt vákuumcső miatt miért ír be égéskimaradást? az akkor van, ha nem robban be az anyag, azaz nincs szikra, tehát gyertya vagy trafó. jó az égéhez kell ugye az éghető anyag meg a levegő. de egy vákuumcső miatt én nem értem, attől miért maradna el az égés???


Trafót és gyertyát már cseréltem rajta...szóval az nem lehet sajna...


nekem is ujjak a gyertyák, trafók meg jók, mert a cserélgetéses mutatványt rég eljátszottam, amúgy se mindig a 6 hengert írja be, és már vagy másfél éve így használom,ugyanis, ha elindulok vele egyből semmi baja, utána se amíg nem hűl annyira le a motor, hogy ismét 1000 ről kezdje az alapjárat fordulatot. Csak addig áll fent a hiba amíg 1000 ről csökken a fordulat úgy 600,700 ig az üzemi alapjáratra. Nyáron azért szinte elő se jön, télen csinálja sűrűn, mert akkor hamarabb kihűl a motor.
Mocskos egy hiba. Már akkor se csinálja ha megemelem a fordulatot, amíg nem áll alapjáratra reggel hidegen,csak kicsit a gázon tartom a lábam és 1000 ren tartom a fordulatot, kb 2 percig, utána már semmi gond vele. De amíg csont hideg addig az első 2 percbe nagyon szarúl jár a motor. Ugye erről már csináltam videót is, mert utána már a 100ft os is megáll élével a motor borításon. Mivel más hibát nem produkál nem érdekel egyenlőre, reggel nem járatom 2 percig hidegen, hanem kíméletesen elindulok vele egyből, és semmi gond.

Csak azért nem vittem el az injektor.hu hoz amit neked mondtam, mert ugye én Győrben lakom, és az Érden van.Kocsit meg ott kell hagyni, hogy reggelig hüljön,és úgy kössenek rá műszert, kimérni mindent, amíg hidegen produkálja, mert utána minden érték normális. Lehet ezt több napig el kel játszani. Injektorokat tisztították ki nekem ott, azt megvártam, de ott is minden érték egyforma volt, 1 nél volt egy nagyon pici eltérés, ami bőven a tűréshatáron belül volt.
Én úgy sejtem, ugye nem vagyok szerelő, de szerintem hidegen, mikor beindítom valami miatt rosszul dúsít a rendszer, vagy túl sovány, vagy túl dús a keverék, és ez miatt szar az égés néha valamelyik hengerbe. Hidegen a lambda se szabályoz. Mocskos kis sunyi,dugi hiba lehet, amit ha elviszel márkaszervizbe, 100 ezerért csak masszírozzák a kocsit, és hápognak, mert melegen hiába mentem oda, gépre rakva minden tökéletes.
Ide ilyen műhely kell,ahol kimérnek mindent, nem a fél motort akarják kicseréltetni.
BMW szervizbe mondták, lehet végig kéne nézni az összes vákuum csövet, na köszi, vagy 30 ezerért, aztán lehet nem is az a gond. Kompresszióm is atom egyforma, minden hengerbe 12,6 Ha lesz cserekocsim, leviszem és otthagyom pár napra, találják meg a hibát.
Márkaszervizbe rákötik a gépet, ha minden normális,utána egyből kezdődik a hápogás, és a csontokból,belekből való jóslás súlyos ezrekért.

anubisz Elküldve: 2013-04-03 10:36 Tötés probléma

matug írta: Sziasztok!
Kb 2-3 hete van tulajdonomban egy 2002 e46 320d.
Van egy kis gondom vele...a kocsi teljesen normálisan indul, semmi baj vele, csak azt vettem észre h időnként elmegy a rádió adás, aztán szép lassan rájöttem h nem antenna probléma, m a cd is elmegy,majd észrevettem h az összes lámpám/világításom(xenon helyzetjelző, fék,tolató,belső világítás még a digitális kijelző a műszerfalon is) vibrál ahogy jár a kocsi...
néha kikapcsol a navi képernyője is és nagyritkán nullázódik a komputer is, meg abs lámpa is egy pillanatra felvillan menet közben.
Akksi saru nem laza, azt néztem
Vmi töltés problémára gyanakszom, mint laikus!generátor, fesz szabályzó
holnap megyek vele villamossági szerelőhöz,
volt vkinek hasonló???hátha nem kell napokig keresgélni a hibát

Köszi előre is!


Test kábel szokott csinálni ilyet, valami test probléma lehet. Pont ezt csinálta nekem, a rádió ki, bekapcsolással bezárólag, aztán indításkor se kép, se hang. Kiderült az aksin a testkábel volt fellazulva.Nekem is minden lenullázott. Valami miatt a tied se kap pillanatokra áramot, és akkor megy el minden, és szakadozik a rendszer. Szerintem hamar meglesz a gond, rámér a generátorra, aksira, ha azok jók, marad a test hiba keresés.

anubisz Elküldve: 2013-04-03 10:26 Egyenetlen alapjárat

Miscrew írta:
YELLOW írta:
Miscrew írta:
anubisz írta: Amúgy nekem is lehet még valami gond, egyszer át kell nézetnem az összes vákuum csövet, mert ha reggel elindítom a kocsit, és úgy járatom hidegen elég zavarosan jár, majd beír égéskimaradást, most utólag a 6 hengerbe, ha viszont indítás után elindulok egyből, akkor soha.Nekem is gond lehet még ott valamivel, lehet lukas valami gumicső.
Hidegen 2,3 percig áll fent a hiba,de csak ha nem indulok el,csak egy helybe járatom.
Utána már simán jár. Indulni pöccre indul -10 ben is.


Akkor gyanús, hogy pont ugyanaz a hiba...90%-ban nekem is a 6-os hengerre írja a gyújtáskimaradást. Kb egy percig ingadozik és érezni remegést majd egy fura hang után teljesen kisimul minden. De ezt csak egy nap egyszer adja elő, utána szépen indul.
Lehet még a vákuum rendszert átfutom egyszer...


na jó de repedt vákuumcső miatt miért ír be égéskimaradást? az akkor van, ha nem robban be az anyag, azaz nincs szikra, tehát gyertya vagy trafó. jó az égéhez kell ugye az éghető anyag meg a levegő. de egy vákuumcső miatt én nem értem, attől miért maradna el az égés???


Trafót és gyertyát már cseréltem rajta...szóval az nem lehet sajna...


nekem is ujjak a gyertyák, trafók meg jók, mert a cserélgetéses mutatványt rég eljátszottam, amúgy se mindig a 6 hengert írja be, és már vagy másfél éve így használom,ugyanis, ha elindulok vele egyből semmi baja, utána se amíg nem hűl annyira le a motor, hogy ismét 1000 ről kezdje az alapjárat fordulatot. Csak addig áll fent a hiba amíg 1000 ről csökken a fordulat úgy 600,700 ig az üzemi alapjáratra. Nyáron azért szinte elő se jön, télen csinálja sűrűn, mert akkor hamarabb kihűl a motor.
Mocskos egy hiba. Már akkor se csinálja ha megemelem a fordulatot, amíg nem áll alapjáratra reggel hidegen,csak kicsit a gázon tartom a lábam és 1000 ren tartom a fordulatot, kb 2 percig, utána már semmi gond vele. De amíg csont hideg addig az első 2 percbe nagyon szarúl jár a motor. Ugye erről már csináltam videót is, mert utána már a 100ft os is megáll élével a motor borításon. Mivel más hibát nem produkál nem érdekel egyenlőre, reggel nem járatom 2 percig hidegen, hanem kíméletesen elindulok vele egyből, és semmi gond.

anubisz Elküldve: 2013-04-02 20:34 Egyenetlen alapjárat

BalaBMW írta:
anubisz írta:
BalaBMW írta: Na ez kéne csak olcsóbban!


Jaj sírok 1 hét múlva a kocsidból csak roncs lenne, a sok lespriccelt járókelő szétzúzná


Nekem úgy áll a kertben a kocsi, hogy megoldható lenne. Lehet, hogy levadászok egyet az e-bayről...


úgy igen. Ha túl tiszta a kocsi reggelre, sok volt a kóbor macska kocsimosás megoldva. De akkor 2 oldalra kell, mert kitakarja a kocsi az érzékelőt felugrik a másik oldalról.

Még a rablók ellen is jó, ki akar csurom vizesen még kocsit feltörni

anubisz Elküldve: 2013-04-02 20:26 Egyenetlen alapjárat

BalaBMW írta: Na ez kéne csak olcsóbban!


Jaj sírok 1 hét múlva a kocsidból csak roncs lenne, a sok lespriccelt járókelő szétzúzná

anubisz Elküldve: 2013-04-02 19:58 Egyenetlen alapjárat

Amúgy nekem is lehet még valami gond, egyszer át kell nézetnem az összes vákuum csövet, mert ha reggel elindítom a kocsit, és úgy járatom hidegen elég zavarosan jár, majd beír égéskimaradást, most utólag a 6 hengerbe, ha viszont indítás után elindulok egyből, akkor soha.Nekem is gond lehet még ott valamivel, lehet lukas valami gumicső.
Hidegen 2,3 percig áll fent a hiba,de csak ha nem indulok el,csak egy helybe járatom.
Utána már simán jár. Indulni pöccre indul -10 ben is.

anubisz Elküldve: 2013-04-02 19:37 Egyenetlen alapjárat

kempelen írta:
anubisz írta:

én se láttam online csak itt, gondoltam linkelem, mert többe kerül a telefon, az utánajárás, mint egy postaköltség, és házhoz viszik, főleg ha valaki nem Gárdony közei.Max ha arra jár.


Bocsánat! Agárd és nem Gárdony, de úgyis össze vannak nőve.

Egyébként itt találhatóak a viszonteladók és azt hiszem anubisz neked helyben van:

http://rovarcsapda.eu/viszontelado_partnereink



igen, tudom is hol van. Győr Plázával szembe.

anubisz Elküldve: 2013-04-02 19:35 Egyenetlen alapjárat

kempelen írta:
BalaBMW írta: Nekem valami olyan kéne ami macskára és nyestre is hatásos, mert folyamatosan összejárják és összesz@rják a kocsit... Vettem az OBI-ban ultrahangos riasztót, 2 hét múlva vittem vissza, hogy semmit sem ér...


Motortérben nehéz az ultrahangost elhelyezni, mert nem fed le minden sarkot és még kábelezheted is be. Ezért jobb belső motortérben a spray és tényleg olyan szaga van, hogy elkerüli a nyest. Macska nem nagyon mászik be a motortérbe és ha mégis, csak a motor melege miatt, mert fázik. Csak a nyest olyan gecó, hogy még kedve is van rágcsálni a motortérben. Viszont ezt a viaszos vékony réteget és ennek a szagát ő sem komálja.

Kültérben, illetve az autó tetejét nehéz megvédeni, mert előbb-utóbb úgyis átjárják a nyestek, macskák. De a lemezbe nem hiszem, hogy beleharap, csak sajnos legfeljebb összekercolja, mert ugye lefelé már nem ugrik, hanem csúszik a lábaival kapaszkodva.

Sajnos minden városban és nagyobb településen teljesen elterjedt kártevők. nem szeretnék most belemenni semmiféle vitába, főleg nem állatvédő emberekkel, de már régen meghaladta a védett kategóriát, mert annyian vannak, mint a verebek. De ebbe ne is menjünk bele...



undorító. Állítólag Amerikába vagy 400 millió kóbor macska él.Több mint lakos. Milliószámra ölik meg a védett madarakat. Városi patkányok, mint a galambok. Tele fertőzéssel. Én már láttam kóbor macskát szar..i, láttad volna mi jön ki a valagából, vagy 20 féreg lógott ki belőle félig. Te belelépsz egy ilyenbe és hazaviszed a cipőn.

Egy párat már kivasaltam, ha nem elég gyors, ráhúzom egyből a kocsit. Csak úgy pattognak a kerék alatt.

anubisz Elküldve: 2013-04-02 19:27 Egyenetlen alapjárat

Elektromos légycsapó szupi

http://www.riasztoszerek.hu/sp..._Legycsapo

istenem, miket kitalálnak, hogy lehúzzanak.

anubisz Elküldve: 2013-04-02 19:21 Egyenetlen alapjárat

kempelen írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
anubisz írta:
kempelen írta:
Bero írta: Lehet valami nyest volt tényleg,mert így egyik napról a másikra nem hinném,hogy szétmálik a cső.. Tényleg jó lenne megtudni,hogy működik-e ez a riasztó


Ez hatásos:



Kettős szerepe van. Véd a nyest ellen - ezt tényleg nem szereti - és védi a motoralkatrészeket is. Olyan mint egy film védőréteg.

Hátránya: a kezelést 2-3 havonat meg kell ismételni

Nálam teljesen bevált. Egyszer volt a motortérben lábnyom. A szervo melletti szivacsburkolatot kaparta meg. Azt kicseréltem és használom ezt a spray-t. Azóta ha idegen helyen is állok, legfeljebb a kocsi tetején van lábnyom. A motortérben azóta sem.

Otthon ráadásul van még egy ultrahangos riasztó is az autó felett, mivel nem hermetikusan zárt a kocsi helye. Ott azóta sem fordult elő lábnyom sem.



ennek jobban hiszek, mert a szagra nagyon érzékenyek a kifinomult szaglással rendelkező állatok, ez biztos hatásosabb, és nem nagy meló, 2 havonta befúlni ott mindent.


Hol szoktad vásárolni??


google
http://kartevomentesites.org/t...vedelmere/
vagy máshol.


Köszi,szerintem rendelek is egyet.


én is ilyet rendelek, le is írják, hogy kel használni, főleg nem meleg motornál.


Az anubisz által linkelt oldalon is lehet rendelni, de én egy helyi kis gazdaboltban szoktam venni személyesen Gárdonyban. Mert a nagy nagy szuper fehérváron senki sem tart.



én se láttam online csak itt, gondoltam linkelem, mert többe kerül a telefon, az utánajárás, mint egy postaköltség, és házhoz viszik, főleg ha valaki nem Gárdony közei.Max ha arra jár.

anubisz Elküldve: 2013-04-02 19:18 Ablaktörlõ

senna írta:
Tano írta:
senna írta: Üdv. Ismét működik az ablaktörlőm,magától megjavult! Elképzelhető hogy mikor esett az eső akkor beázott az első ablaktörlő motor? Ha igen mit tudok tenni hogy többet ne ázzon be?


Ha nagyon szét van töredezva az ablak tövében a műanyag vízelvezető, akkor elképzelhető hogy ráfojhat.


Lehet megtaláltam a bajt! Mind a két oldalt ahol kifolyik a víz azon a kis lukon a müanyag alatt a teleszkopoknál tele volt falevéllel és szutyokkal,kitisztítottam,gondolom most már szabadon tud elfolyni a víz és nem telik meg a motor alatt , most is mentem vele esőben és működik rendesen! Remélem csak ez volt a baj!) Valaki vélemény?

arra figyelni kell, nagyon szutykos volt az enyém is, úgy kellett kikaparni, kiporszívózni,Merciknél ez komoly gond szokott lenni, még be is ázott a kocsi némely régebbi típusnál, az elvezetés miatt mert nem tudott elmenni a víz.

anubisz Elküldve: 2013-04-02 19:10 Egyenetlen alapjárat

szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
anubisz írta:
kempelen írta:
Bero írta: Lehet valami nyest volt tényleg,mert így egyik napról a másikra nem hinném,hogy szétmálik a cső.. Tényleg jó lenne megtudni,hogy működik-e ez a riasztó


Ez hatásos:



Kettős szerepe van. Véd a nyest ellen - ezt tényleg nem szereti - és védi a motoralkatrészeket is. Olyan mint egy film védőréteg.

Hátránya: a kezelést 2-3 havonat meg kell ismételni

Nálam teljesen bevált. Egyszer volt a motortérben lábnyom. A szervo melletti szivacsburkolatot kaparta meg. Azt kicseréltem és használom ezt a spray-t. Azóta ha idegen helyen is állok, legfeljebb a kocsi tetején van lábnyom. A motortérben azóta sem.

Otthon ráadásul van még egy ultrahangos riasztó is az autó felett, mivel nem hermetikusan zárt a kocsi helye. Ott azóta sem fordult elő lábnyom sem.



ennek jobban hiszek, mert a szagra nagyon érzékenyek a kifinomult szaglással rendelkező állatok, ez biztos hatásosabb, és nem nagy meló, 2 havonta befúlni ott mindent.


Hol szoktad vásárolni??


google
http://kartevomentesites.org/t...vedelmere/
vagy máshol.


Köszi,szerintem rendelek is egyet.


én is ilyet rendelek, le is írják, hogy kel használni, főleg nem meleg motornál.