anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-04-02 19:06 Egyenetlen alapjárat

BalaBMW írta: Nekem valami olyan kéne ami macskára és nyestre is hatásos, mert folyamatosan összejárják és összesz@rják a kocsit... Vettem az OBI-ban ultrahangos riasztót, 2 hét múlva vittem vissza, hogy semmit sem ér...


ezt mondtam én is. Nem hiszem, hogy van olyan ami lefedi az egész kocsit, az enyémet is szarrá járják, max ha mellé kötsz egy pitbúlt...

Ennyi hülye ötletet szórj rá port, majd lemossa az eső, meg a szél

http://www.gyakorikerdesek.hu/...haztetotol

anubisz Elküldve: 2013-04-02 19:04 Egyenetlen alapjárat

szotakdavid írta:
anubisz írta:
kempelen írta:
Bero írta: Lehet valami nyest volt tényleg,mert így egyik napról a másikra nem hinném,hogy szétmálik a cső.. Tényleg jó lenne megtudni,hogy működik-e ez a riasztó


Ez hatásos:



Kettős szerepe van. Véd a nyest ellen - ezt tényleg nem szereti - és védi a motoralkatrészeket is. Olyan mint egy film védőréteg.

Hátránya: a kezelést 2-3 havonat meg kell ismételni

Nálam teljesen bevált. Egyszer volt a motortérben lábnyom. A szervo melletti szivacsburkolatot kaparta meg. Azt kicseréltem és használom ezt a spray-t. Azóta ha idegen helyen is állok, legfeljebb a kocsi tetején van lábnyom. A motortérben azóta sem.

Otthon ráadásul van még egy ultrahangos riasztó is az autó felett, mivel nem hermetikusan zárt a kocsi helye. Ott azóta sem fordult elő lábnyom sem.



ennek jobban hiszek, mert a szagra nagyon érzékenyek a kifinomult szaglással rendelkező állatok, ez biztos hatásosabb, és nem nagy meló, 2 havonta befúlni ott mindent.


Hol szoktad vásárolni??


google
http://kartevomentesites.org/t...vedelmere/
vagy máshol.

anubisz Elküldve: 2013-04-02 18:58 Egyenetlen alapjárat

kempelen írta:
Bero írta: Lehet valami nyest volt tényleg,mert így egyik napról a másikra nem hinném,hogy szétmálik a cső.. Tényleg jó lenne megtudni,hogy működik-e ez a riasztó


Ez hatásos:



Kettős szerepe van. Véd a nyest ellen - ezt tényleg nem szereti - és védi a motoralkatrészeket is. Olyan mint egy film védőréteg.

Hátránya: a kezelést 2-3 havonat meg kell ismételni

Nálam teljesen bevált. Egyszer volt a motortérben lábnyom. A szervo melletti szivacsburkolatot kaparta meg. Azt kicseréltem és használom ezt a spray-t. Azóta ha idegen helyen is állok, legfeljebb a kocsi tetején van lábnyom. A motortérben azóta sem.

Otthon ráadásul van még egy ultrahangos riasztó is az autó felett, mivel nem hermetikusan zárt a kocsi helye. Ott azóta sem fordult elő lábnyom sem.



ennek jobban hiszek, mert a szagra nagyon érzékenyek a kifinomult szaglással rendelkező állatok, ez biztos hatásosabb, és nem nagy meló, 2 havonta befúlni ott mindent.

anubisz Elküldve: 2013-04-02 18:55 Egyenetlen alapjárat

Ha meg hat, nem mindegy, hogy milyen.

Ultrahangos nyestriasztó hangszórókkal, Kemo M094 Főbb jellemzők 4 különálló hangszóró Hangárnyékolt területek elkerülhetők Leírás Ha a nyestriasztót a motorházban csak egyetlen helyre rakjuk, a motor leárnyékolhatja azt. A hangszórók több helyre történő

http://www.conrad.hu/conrad.ph...pid=857138

itt már egész hifit kel beszerelni a motortérbe. Biztos bírja majd a hőt, főleg nyáron.

anubisz Elküldve: 2013-04-02 18:50 Egyenetlen alapjárat

Bero írta: Lehet valami nyest volt tényleg,mert így egyik napról a másikra nem hinném,hogy szétmálik a cső.. Tényleg jó lenne megtudni,hogy működik-e ez a riasztó


Kamu. El hiszed, hogy ennyi mindent riaszt az ultrahang? Csak akkor tudod, meg ha van egy nyugodt nyested,és beindítasz egy ilyet, amúgy soha. Na ezt teszteld akkor le

anubisz Elküldve: 2013-04-02 18:42 Egyenetlen alapjárat

szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
Bero írta: Ez érdekes mondjuk! Rendeltem motorvédő burkolathoz 1-2 plusz csavart mert hiányzik belőle,és van egy kis rés alul.. Nemrég költöztem be városba,kinn áll az utcán,eddig garázsban volt,kertes házban. Na majd körülnézek


Nyestnek hívják az állatot,nálunk is van lent a parkolóban én is kis apró tappancsokat találtam a kocsin azt hittem macska,de nyest sajnos a mai napig itt van lent.Lehet vásárolni 12V-s nyest risztót és társait sokat gondolkoztam rajta h veszek egyet.


hosszú, vékony ,lapos, hosszú farokkal, sokszor láttam már futkosni parkolókba,simán befér.
Pedig a 6 hengeresnél alig van hely.Elég ha kapaszkodás közbe letép valamit, nem is kell szétrágni.


Szereti a meleg helyeket,főleg így télen simán feltud mászni melegedni a motorhoz.
Valami hasonlón gondolkoztam: http://www.riasztoszerek.hu/sp...jarmuvekbe


csak azt kéne megtudni,tényleg hatásos e, nem csak parasztvakittás.Hisz úgyse tudod meg,hat e vagy nem, max ha atomra rág mindent valami. Már mindent riasztanak ultrahangal, az a gyanús, nyestet, csótányt,vakondot,kutyát, meg isten tudja még mit.
Lehet hülyeséget mondok, de túl olcsó, ahhoz képest, ha annyira hatásos. Már az a gyanús.
jaj neeeeeeeeeeeeeee, még kullancsot is, na persze!!!!!!!!!!!! Akkor csak mindenki a nyakába rakna egy ilyet, ha erőbe kóborol, jaj már mindent riasztanak vele Szerintem ezek mind kamuk.

mindent egybe ))))))) 10 az egybe, ez a legjobb, elriasztja az egész erdőt

http://www.riasztoszerek.hu/sp...vadriaszto

anubisz Elküldve: 2013-04-02 18:13 Egyenetlen alapjárat

szotakdavid írta:
Bero írta: Ez érdekes mondjuk! Rendeltem motorvédő burkolathoz 1-2 plusz csavart mert hiányzik belőle,és van egy kis rés alul.. Nemrég költöztem be városba,kinn áll az utcán,eddig garázsban volt,kertes házban. Na majd körülnézek


Nyestnek hívják az állatot,nálunk is van lent a parkolóban én is kis apró tappancsokat találtam a kocsin azt hittem macska,de nyest sajnos a mai napig itt van lent.Lehet vásárolni 12V-s nyest risztót és társait sokat gondolkoztam rajta h veszek egyet.


hosszú, vékony ,lapos, hosszú farokkal, sokszor láttam már futkosni parkolókba,simán befér.
Pedig a 6 hengeresnél alig van hely.Elég ha kapaszkodás közbe letép valamit, nem is kell szétrágni.

anubisz Elküldve: 2013-04-02 18:10 Egyenetlen alapjárat

Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
Miscrew írta:
anubisz írta:
Bero írta: Nagyjából ide vág az én esetem. Nekem konkrétan nem volt alapjáratom. kanyarba lefulladtam,üresbe is. Büdös is volt a kocsiban. Megnéztük géppel,nem írt ki semmi hibát. http://sdrv.ms/ZNyQfe Annyi volt a furcsa,hogy a katalizátor előtti lambda furcsa értéket mutatott,de semmi más. Alapjárati motorom okés,AC pumpa okés,megpróbáltuk lehúzni a légtömegmérőt akkor a fordulatszámom nem eset le,végig 1200-1300 fordulaton volt. Elvittem egy másik BMW szerelőhöz,rátette gépre,semmi újat nem mondott,mert a gép szerint semmi hibája a kocsinak... Hátranéztünk a kartergázcső felé,hát be se volt kötve!!! Sőt,nem is volt ott a cső! A szívósornál hátul nem volt rácsatlakoztatva,a kartergázszűrőhöz meg ami megy cső az teljesen szét volt "málva",nem is érintkezett,teljesen szétment és levegőt szívott. (olyan volt mintha valaki direkt szétvágta volna!!!,pedig rajtam kívül senki nem nyúlt a kocsimba)Bedugtam egy kicsit a lyukat az ujjammal és lám,rendbe jött az alapjárat és rendesen dolgozott a gép. Ma megrendeltem az új gyári csövet,holnapra meg is jön,remélem be tudom szerelni a csövet Gondoltam megosztom a tapasztalataim veletek.


Csak, az a furcsa eddig miért volt jó a kocsi, ha rá se volt dugva, gondolom nem húzta le valaki a napokba.



330CI-nél úgy jártam, hogy sajna hengerfejes lett és még pár extra...sikerült 3 kilóért megcsináltatni...visszahozták a kocsit és annyi füst jött az utastérbe mikor nyomattam a levegőt, hogy majd meghaltunk...a poén az egészben, hogy a kartergáz szűrő után a szívósorba visszavezető cső el volt vágva...a szívósor pedig ledugózva...sajnos a szerelőnek nem fért bele annyi, hogy szóljon, hogy ez kicsi kókány...de hát nem kell mindig jól járni...


Nekem is ugyanez! El volt vágva és pont ott ahol Te írod! Ez vajon miért lehet,hogy ott van elvágva?! Csak az én kocsim már 2 éve nem volt szerelőnél,mindent én csináltam vagy akkori após jelöltem De mindvégig ott voltam és nem csinált semmi rosszat,hűtőt kellett eddig cserélni meg önindítót,közelébe sincs a kartergáznak! Amit Anubisz ír az is kérdés,hogy eddig jó volt a kocsi,most meg szétment! (kb 1 hete kezdte az ingadozást) Ez is érdekes! Rágcsálók vannak a motortérben? Most már csak az a kérdés,hogy fogom megcsinálni,de majd megoldom valahogy


annyit hozzátennék, hogy számtalanszor találtam apró tappancs nyomokat a motor borításon, és a motor tető, és a borítás között nem sok rés van, mégis ott mászkált valami.Pedig alul is takarva van, mégis felmászik valami.Városban.


Ez érdekes mondjuk! Rendeltem motorvédő burkolathoz 1-2 plusz csavart mert hiányzik belőle,és van egy kis rés alul.. Nemrég költöztem be városba,kinn áll az utcán,eddig garázsban volt,kertes házban. Na majd körülnézek


mert pont ezért írtam, ha ilyen komoly volt a gond, akkor azzal nem jártál 4 évig, és gondolt egyet, most ő rossz lesz. Az valamiért most rágódott el, ha nem vágta szét senki. Nem szerelte a kocsit senki.

anubisz Elküldve: 2013-04-02 17:55 Egyenetlen alapjárat

Bero írta:
Miscrew írta:
anubisz írta:
Bero írta: Nagyjából ide vág az én esetem. Nekem konkrétan nem volt alapjáratom. kanyarba lefulladtam,üresbe is. Büdös is volt a kocsiban. Megnéztük géppel,nem írt ki semmi hibát. http://sdrv.ms/ZNyQfe Annyi volt a furcsa,hogy a katalizátor előtti lambda furcsa értéket mutatott,de semmi más. Alapjárati motorom okés,AC pumpa okés,megpróbáltuk lehúzni a légtömegmérőt akkor a fordulatszámom nem eset le,végig 1200-1300 fordulaton volt. Elvittem egy másik BMW szerelőhöz,rátette gépre,semmi újat nem mondott,mert a gép szerint semmi hibája a kocsinak... Hátranéztünk a kartergázcső felé,hát be se volt kötve!!! Sőt,nem is volt ott a cső! A szívósornál hátul nem volt rácsatlakoztatva,a kartergázszűrőhöz meg ami megy cső az teljesen szét volt "málva",nem is érintkezett,teljesen szétment és levegőt szívott. (olyan volt mintha valaki direkt szétvágta volna!!!,pedig rajtam kívül senki nem nyúlt a kocsimba)Bedugtam egy kicsit a lyukat az ujjammal és lám,rendbe jött az alapjárat és rendesen dolgozott a gép. Ma megrendeltem az új gyári csövet,holnapra meg is jön,remélem be tudom szerelni a csövet Gondoltam megosztom a tapasztalataim veletek.


Csak, az a furcsa eddig miért volt jó a kocsi, ha rá se volt dugva, gondolom nem húzta le valaki a napokba.



330CI-nél úgy jártam, hogy sajna hengerfejes lett és még pár extra...sikerült 3 kilóért megcsináltatni...visszahozták a kocsit és annyi füst jött az utastérbe mikor nyomattam a levegőt, hogy majd meghaltunk...a poén az egészben, hogy a kartergáz szűrő után a szívósorba visszavezető cső el volt vágva...a szívósor pedig ledugózva...sajnos a szerelőnek nem fért bele annyi, hogy szóljon, hogy ez kicsi kókány...de hát nem kell mindig jól járni...


Nekem is ugyanez! El volt vágva és pont ott ahol Te írod! Ez vajon miért lehet,hogy ott van elvágva?! Csak az én kocsim már 2 éve nem volt szerelőnél,mindent én csináltam vagy akkori após jelöltem De mindvégig ott voltam és nem csinált semmi rosszat,hűtőt kellett eddig cserélni meg önindítót,közelébe sincs a kartergáznak! Amit Anubisz ír az is kérdés,hogy eddig jó volt a kocsi,most meg szétment! (kb 1 hete kezdte az ingadozást) Ez is érdekes! Rágcsálók vannak a motortérben? Most már csak az a kérdés,hogy fogom megcsinálni,de majd megoldom valahogy


annyit hozzátennék, hogy számtalanszor találtam apró tappancs nyomokat a motor borításon, és a motor tető, és a borítás között nem sok rés van, mégis ott mászkált valami.Pedig alul is takarva van, mégis felmászik valami.Városban.

anubisz Elküldve: 2013-04-02 17:10 Egyenetlen alapjárat

Bero írta: Nagyjából ide vág az én esetem. Nekem konkrétan nem volt alapjáratom. kanyarba lefulladtam,üresbe is. Büdös is volt a kocsiban. Megnéztük géppel,nem írt ki semmi hibát. http://sdrv.ms/ZNyQfe Annyi volt a furcsa,hogy a katalizátor előtti lambda furcsa értéket mutatott,de semmi más. Alapjárati motorom okés,AC pumpa okés,megpróbáltuk lehúzni a légtömegmérőt akkor a fordulatszámom nem eset le,végig 1200-1300 fordulaton volt. Elvittem egy másik BMW szerelőhöz,rátette gépre,semmi újat nem mondott,mert a gép szerint semmi hibája a kocsinak... Hátranéztünk a kartergázcső felé,hát be se volt kötve!!! Sőt,nem is volt ott a cső! A szívósornál hátul nem volt rácsatlakoztatva,a kartergázszűrőhöz meg ami megy cső az teljesen szét volt "málva",nem is érintkezett,teljesen szétment és levegőt szívott. (olyan volt mintha valaki direkt szétvágta volna!!!,pedig rajtam kívül senki nem nyúlt a kocsimba)Bedugtam egy kicsit a lyukat az ujjammal és lám,rendbe jött az alapjárat és rendesen dolgozott a gép. Ma megrendeltem az új gyári csövet,holnapra meg is jön,remélem be tudom szerelni a csövet Gondoltam megosztom a tapasztalataim veletek.


Csak, az a furcsa eddig miért volt jó a kocsi, ha rá se volt dugva, gondolom nem húzta le valaki a napokba.

anubisz Elküldve: 2013-04-02 16:37 Egyenetlen alapjárat

Miscrew írta:
anubisz írta: Ez már így szívás, nekem sincs ötletem, ha minden cserélve lett. El kel vinned egy normális diagnosztikushoz. Ugyanis, ha nem ír más hibát, és minden adat normális, a BMW szervizbe is csak tátogni fognak.
Vidd el ide, itt már sok komoly rejtett problémát megoldottak. http://injektor.hu/
Hallgass rám, különben még fél évig masszírozzák majd mindenhol a kocsit, hol ennyiért, hol annyiért.
Még a motor vákuumot érdemes megnézni, nem e a kartergáz szellőztető szelep, az még szokása ilyet csinálni, ha megadta magát, de puszira kicserélni, nem olcsó,a csövekkel együtt, és szar meló is. De simán lehet valami vákuum cső is lyukas, abból meg van bőven, mire mindet leellenőrzöd megőszülsz, hogy nem e lyukas valahol, és szív falsot.



Hello!

Úgy látom, hogy helyben is van...elviszem oda mert már megőszültem :d kartel gáz szűrőt és csöveket cseréltem már múlt évben...a másik kocsimon ( jó móka volt). szívósor hossz állítóm már adta meg magát, de azt cseréltem...valami szétrágott belül a kocsin télen pár apróságot a tűzfalnál így nem kizárt, hogy a vákuum csőhöz is megjött az étvágya...
köszönöm a segítséget!


én jártam náluk, nem egy gerinctelen banda. a főnők 30 éve ezt csinálják, olvass csak bele az oldalukon.Előbb hívd fel őket időpont miatt. Lehet ott kel hagynod a kocsit, ha nem jönnek rá egyből, mert ott sok mindent mérnek. Egy családi ház aljába van. Én az injektorokat tisztítottam ott ki.

anubisz Elküldve: 2013-04-02 16:20 Egyenetlen alapjárat

Ez már így szívás, nekem sincs ötletem, ha minden cserélve lett. El kel vinned egy normális diagnosztikushoz. Ugyanis, ha nem ír más hibát, és minden adat normális, a BMW szervizbe is csak tátogni fognak.
Vidd el ide, itt már sok komoly rejtett problémát megoldottak. http://injektor.hu/
Hallgass rám, különben még fél évig masszírozzák majd mindenhol a kocsit, hol ennyiért, hol annyiért.
Még a motor vákuumot érdemes megnézni, nem e a kartergáz szellőztető szelep, az még szokása ilyet csinálni, ha megadta magát, de puszira kicserélni, nem olcsó,a csövekkel együtt, és szar meló is. De simán lehet valami vákuum cső is lyukas, abból meg van bőven, mire mindet leellenőrzöd megőszülsz, hogy nem e lyukas valahol, és szív falsot.

anubisz Elküldve: 2013-04-02 16:08 Féktárcsa és fékbetét

kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
szotakdavid írta:
kecsurobi írta: üdv szorul a jobb első kerék járt már valaki Így?Szedjem le az egéssz féknyerget vagy mi lehet a baja?


Melegszik a felnid??

azt még nem néztem csak amikor felemeltem akkor alig bírtam tekerni.



megnéztem melegszik a felni.



szedd le a nyerget, mert biztos a dugó van megszorulva. Teljes pucolás, és javítókészlet. Ha rozsdás a dugattyú, ki kell cserélni, amíg el nem vetemedik a tárcsád is.

anubisz Elküldve: 2013-03-28 18:14 Társalgó

[quote="Peti320i"]
anubisz írta: 1 lóerős pofon

YouTube videó

Ez állat!!!!


Egy ilyen mikulást, hogy ütsz le, ha beléd köt? A ló se tudta lerúgni, egyből felpattant, és ment tovább, hiába a pata, a patkóvas

anubisz Elküldve: 2013-03-28 17:56 Társalgó

Micsoda szarr..ók a Rendőrök néha.!!!!!!!!!!!

http://www.vezess.hu/hirek/sza...ualisdoboz