anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-03-11 20:45 Társalgó

si3rrabravo írta: Anubisz, ezzel nem ertek egyet, hogy a masik lesz a hibas. Ha meg is lehet fordulni, azert megis ejszaka van, a kocsit ha pont oldalbol veri telibe, akkor nem sok olyan lampatest van ami konnyeden eszlelheto, mint amikor valami mogott mesz vagy valami pont szembe jon veled. Nincs az autok oldalan prizma szeriaban legjobb tudomasom szerint.


én ugyan ezt gondoltam, csak mikor jobban belegondoltam, annak kell figyelni aki megy az úton, mivel nem előtte fordult meg, gondolom, és atom egyenes az út. Vagy ha valaki megfordul csak nem kell belemenni. Ha égtek a lámpái, és nem volt záróvonal, bizony a másik a hibás, nem figyelt. ez olyan mint amikor valakibe belemegyek hátulról, mindig az a hibás, nem aki elől ment. Ha ég a lámpád és 80 al mész simán látod, hogy valaki előtted az úton manőverezik.

anubisz Elküldve: 2013-03-11 20:38 Nem tudom mi a baja az autómnak

HGabor írta:
anubisz írta:
HGabor írta:
anubisz írta: itt se találod?
http://bmwfans.info/parts/cata...se/engine/

http://bmwfans.info/parts/cata...se/engine/cylinder_head_vanos/

tudod melyik oldali ment tönkre?


Áhh, király. Meg van.
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=15

Melyik oldali? Ezen a képen csak 1 db-ot látok. Mindkét oldalon van?


5 ös, és a 18 as, nem? az kettő. a főtengely jeladóból meg egy van.


Uhh, írt valamit még, de csak a camshaft maradt meg bennem.


tudd meg melyik kell, melyik oldali, hisz 2 tengely van benne, nehogy a jót cseréld ki.

anubisz Elküldve: 2013-03-11 20:34 Nem tudom mi a baja az autómnak

HGabor írta:
anubisz írta: itt se találod?
http://bmwfans.info/parts/cata...se/engine/

http://bmwfans.info/parts/cata...se/engine/cylinder_head_vanos/

tudod melyik oldali ment tönkre?


Áhh, király. Meg van.
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=15

Melyik oldali? Ezen a képen csak 1 db-ot látok. Mindkét oldalon van?


5 ös, és a 18 as, nem? az kettő. a főtengely jeladóból meg egy van.

elvégre 2 vez.tengely van benne, jeladónak is kettőnek kel lenni

anubisz Elküldve: 2013-03-11 20:27 Társalgó

bbali81 írta:
anubisz írta:
bbali81 írta:
anubisz írta: Tegnap előttem fektettek valakit a tepsibe, hát elbas..a az estém, mert éjjel volt. Korom sötétbe nyílt egyenes úton akart megfordulni, nem szabálytalan, csak hát jött oldalról egy másik kocsi, tele is vágta. Sofőr oldalt, meg is hajlott szinte kiflibe a régi puntó.
Ennyi egy élet.
http://atv.hu/cikk/20130311_me...et_okozott


Mit keverték arra? Az 1-és út pusztulat szar bàr ez sajnos többről is elmondható. Ismerem jól az utat sokszor járok Győr és gönyű között.
Jahh át tudja az ember értékelni az aznapi dolgokat az tuti....


mivel Győrbe lakom Komáromból jöttem. Elég tré volt a helyzet, lezárva vagy 2 órára.
atom egyenes belátható szakasz, Gönyü előtt van csak 1 kanyar, előtte a hosszú egyenesbe.
Val szinüleg a másik lesz a hibás, mert látnia kellett volna, megfordulni meg meglehet az úton, ott nincs záróvonal. Pont a sofőrnél vágta telibe,berepültek az árokba. Úgy 5,6 kocsi állt előttem, elég korán értem oda. Ki se szedték a faszit, azonnal meghalt, mikor odaértem vagy fél órára szedték ki, de már mentők se voltak ott, csak az utolsó taxi, meg vagy 3 tűzoltókocsi.


Jaaaaa hàt ez az info nem volt meg, hogy győri vagy én is le húztam ott 10 évet. Majd ha megyek legközelebb szólok hátha.


csak ne Komárom felé gyere, olyan az út mintha lebombázták volna néha már úgy megyek több km az ellenkező sávba, az még néhol járható.

anubisz Elküldve: 2013-03-11 20:25 Nem tudom mi a baja az autómnak

anubisz Elküldve: 2013-03-11 20:23 Nem tudom mi a baja az autómnak

HGabor írta:
anubisz írta:
HGabor írta:
HGabor írta: Sziasztok!

Van egy kis gáz az autóval, de jelenleg még passzolom, hogy mi.
Szombaton kezdődött, de nem tudom, hogy van e köze hozzá.
Kivettem a rendszámtábla világítás izzóját, majd bepróbáltam a led-es sofitát, de nem lett jó a méret. Rendszámtábla világítás nélkül elindítottam az autót, mutattam a szomszédnak.
Ekkor nehezen indult, nem pöccre, ahogy szokott.
Visszaraktam az izzót, majd másnap indult pöccre megint. Még aznap egyik indításnál nehezen indult.
Ma is nehezebben indult, a szokásos 1 mp helyett 3 mp volt kb.
Mentem vele 8 km-t, megálltam, de nem állítottam le az autót. D-ben hagytam, féken a láb, asszony fél perc alatt beszállt, majd elindultam. Ekkor egyből kanyarodtam volna, de nem fordult a kormány, mintha elment volna a szervó. Nyomom a gázt és nem megy, meg se mozdul. Leállítottam, majd ment rendesen.
Mentem vele 10 km-t, leparkoltam.
3 óra múlva indítom, nehezen indult, kb 3 mp.
Teljesen jó volt, viszont ki kellett lőnöm egy kicsit és azt vettem észre, hogy erőtlen az autó kb 2500 felett. Nyomtam neki egy padlót 40-es tempónál, de kb lomha módon 50-ig gyorsított fel úgy, hogy tövig nyomtam a pedált.
Kiraktam kézi váltóba, elkezdtem nézegetni, hogy mi lehet a gond. 1-esbe jól húz, viszont a többi fokozatban baromi lomha. Kb 2500-3000-es fordulatnál vége az erőnek, de még eddig is lomhább, mint szokott.
LEhet, hogy a leállás után is így viselkedett, de mivel városban elvált az automata 2000 körül, nem vettem észre semmit.

Este megyek ismerőshöz kiolvasni géppel, hátha dob valamit.

Nem tudom mi lehet a gond, leállt volna pár henger? De ilyenkor a műszerfalon írnia kéne valamit, nem?

Szerk.:
a motor teljesen szépen, egyenletesen jár.


Vezérműtengely jeladó.

Köszönet Hil-nek és Vsop-nak!


ugyan így jártam én is, nekem is kanyarodás közben állt le, majdnem lementem az útról, elment minden szervó, kormány fék, minden rá indítottam és ment tovább


Szerencse, hogy "csak" ennyi baja van. Idegeskedtem ma egy kicsit.

Tudnál abban segíteni, hogy az unixnál melyik az, ami kell nekem? Holtponti jeladó címszó alatt találtam meg, de van vagy 15 fajta és mindegyik máshogy néz ki.
Realom-en sem találtam, hogy legyen egy viszonyítási alapom.

Bárdiban pedig nincs készleten.


számát se tudod?

anubisz Elküldve: 2013-03-11 20:16 Nem tudom mi a baja az autómnak

HGabor írta:
HGabor írta: Sziasztok!

Van egy kis gáz az autóval, de jelenleg még passzolom, hogy mi.
Szombaton kezdődött, de nem tudom, hogy van e köze hozzá.
Kivettem a rendszámtábla világítás izzóját, majd bepróbáltam a led-es sofitát, de nem lett jó a méret. Rendszámtábla világítás nélkül elindítottam az autót, mutattam a szomszédnak.
Ekkor nehezen indult, nem pöccre, ahogy szokott.
Visszaraktam az izzót, majd másnap indult pöccre megint. Még aznap egyik indításnál nehezen indult.
Ma is nehezebben indult, a szokásos 1 mp helyett 3 mp volt kb.
Mentem vele 8 km-t, megálltam, de nem állítottam le az autót. D-ben hagytam, féken a láb, asszony fél perc alatt beszállt, majd elindultam. Ekkor egyből kanyarodtam volna, de nem fordult a kormány, mintha elment volna a szervó. Nyomom a gázt és nem megy, meg se mozdul. Leállítottam, majd ment rendesen.
Mentem vele 10 km-t, leparkoltam.
3 óra múlva indítom, nehezen indult, kb 3 mp.
Teljesen jó volt, viszont ki kellett lőnöm egy kicsit és azt vettem észre, hogy erőtlen az autó kb 2500 felett. Nyomtam neki egy padlót 40-es tempónál, de kb lomha módon 50-ig gyorsított fel úgy, hogy tövig nyomtam a pedált.
Kiraktam kézi váltóba, elkezdtem nézegetni, hogy mi lehet a gond. 1-esbe jól húz, viszont a többi fokozatban baromi lomha. Kb 2500-3000-es fordulatnál vége az erőnek, de még eddig is lomhább, mint szokott.
LEhet, hogy a leállás után is így viselkedett, de mivel városban elvált az automata 2000 körül, nem vettem észre semmit.

Este megyek ismerőshöz kiolvasni géppel, hátha dob valamit.

Nem tudom mi lehet a gond, leállt volna pár henger? De ilyenkor a műszerfalon írnia kéne valamit, nem?

Szerk.:
a motor teljesen szépen, egyenletesen jár.


Vezérműtengely jeladó.

Köszönet Hil-nek és Vsop-nak!


ugyan így jártam én is, nekem is kanyarodás közben állt le, majdnem lementem az útról, elment minden szervó, kormány fék, minden rá indítottam és ment tovább

anubisz Elküldve: 2013-03-11 20:13 Társalgó

bbali81 írta:
anubisz írta: Tegnap előttem fektettek valakit a tepsibe, hát elbas..a az estém, mert éjjel volt. Korom sötétbe nyílt egyenes úton akart megfordulni, nem szabálytalan, csak hát jött oldalról egy másik kocsi, tele is vágta. Sofőr oldalt, meg is hajlott szinte kiflibe a régi puntó.
Ennyi egy élet.
http://atv.hu/cikk/20130311_me...et_okozott


Mit keverték arra? Az 1-és út pusztulat szar bàr ez sajnos többről is elmondható. Ismerem jól az utat sokszor járok Győr és gönyű között.
Jahh át tudja az ember értékelni az aznapi dolgokat az tuti....


mivel Győrbe lakom Komáromból jöttem. Elég tré volt a helyzet, lezárva vagy 2 órára.
atom egyenes belátható szakasz, Gönyü előtt van csak 1 kanyar, előtte a hosszú egyenesbe.
Val szinüleg a másik lesz a hibás, mert látnia kellett volna, megfordulni meg meglehet az úton, ott nincs záróvonal. Pont a sofőrnél vágta telibe,berepültek az árokba. Úgy 5,6 kocsi állt előttem, elég korán értem oda. Ki se szedték a faszit, azonnal meghalt, mikor odaértem vagy fél órára szedték ki, de már mentők se voltak ott, csak az utolsó taxi, meg vagy 3 tűzoltókocsi.

anubisz Elküldve: 2013-03-11 19:34 Mi lehet a baj?

xlzx írta: szevasztok!


Elhagytam mind2 rendszámtábla világításomat. Leesett a fedelük,majd eloxidálódtak a csatik és kész káosz van na de ez a kisebbik probléma. Ma reggel már nem nyílt a csomi. Létezik hogy beázott a kapcsoló is? Kulcsra és kulcson való gombnyomásra is nyílik! Ez akkor a mikro kapcsolóra utal? Már 3x forrasztottam meg a kábelt ami a csomi ajtó jobb oldalán megy a kasztnihoz, ott mindig elenged, még lusta voltam megnézni. Igaz amikor forrasztanom kellett, akkor gombnyomásra sem nyílt! Szerintetek megint kábel szakadás vagy a mikrokapcsoló?

köszi!

igen, egybe van, egybe is lehet leszedni, nagyon fos tud lenni benne minden, le kel szedned és megnézni milyen, max át kel hidalnod vezetékkel, ha már meg van szakadva a réz érintkező lap, vagy csere az egész.
de hogy nem sikerül a forrasztás? hogy tud szétjönni a forrasztás, ha előtte forrasztóvizzel kezeled, és úgy forrasztod,azt szét tépni se lehet ott

anubisz Elküldve: 2013-03-11 19:22 Mi lehet a baj?

arról nem is beszélve a láncod 15000Ft mi ebbe 200 ezer?
http://www.schmiedmann.hu/11%2...reses.aspx
ha 40 ért berakják akkor is csak 65 ezer, meg az aprólék, feszítő, ha cserélni kell az semmi.
a másik, hogy ugye van feszítőd, az ráfeszíti azt amit lazul az évek alatt, ezek nem hasalnak el egyhamar. az én kocsimba már vagy 350 van minimum. Ha meg már nagyon laza az szól nagyon, akkor jön vagy a feszítők cseréje, stb, max a lánc. Tényleg ritkán ugrik át és szakad, csak némely típusnál volt ez egy ideig típushiba. Addig meg semmi tünetet nem okoz, hisz hogyan is okozna amíg a vezérlés nem megy el, nem ugrik át. Csak szól halhatóan, de még akkor is sokszor csak a feszítő patron a gond, vagy a görgő, mert elgyengül. Át fognak verni, és nem kis összeggel.

http://bmwfans.info/parts/cata...ing_chain/

anubisz Elküldve: 2013-03-11 18:46 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
anubisz írta:
maddog írta: de ha a gép jelzi a hibát akkor mit tudok tenni, hagyjam figyelmen kívül? később lehet rosszabbul járok vele nem?


Olyat nem jelez egy gép se, hogy hé figyu itt egy kód, mert megnyúlt a vezérműlánc.
Fel kellett volna írnod a hibakódokat, és rákeresni. Ha van egy kódod, sokszor más is okozhatja, összetett dolog ez, egy sima P0170 kódra ír vagy 6 féle dolgot, hogy mi okozhatja.Talán megnézték a láncot, hogy laza? te mint laikus, elhiszed, hogy mert kicsit lazább a láncod azért indul harmadjára a kocsid, utána meg semmi baja.
Örök szabály, ha nem indul, nehezen indul a kocsi, legelőször az üzemanyag rendszert kell vizsgálni, kizárásos alapon, nem a kuplungot cserélni. Utána lehet sorba menni.


de még vez.tengely jeladó is lehet, lehet már nem valami fain a kontakt


azé mondom, ott valami sumbuk van, lehet beírt egy jeladó hibát,azok meg cserélnék a láncot 200 ért. Nem nézte meg miket írt be a gép, utólag meg így kitalálni.

anubisz Elküldve: 2013-03-11 18:41 Mi lehet a baj?

maddog írta: de ha a gép jelzi a hibát akkor mit tudok tenni, hagyjam figyelmen kívül? később lehet rosszabbul járok vele nem?


Olyat nem jelez egy gép se, hogy hé figyu itt egy kód, mert megnyúlt a vezérműlánc.
Fel kellett volna írnod a hibakódokat, és rákeresni. Ha van egy kódod, sokszor más is okozhatja, összetett dolog ez, egy sima P0170 kódra ír vagy 6 féle dolgot, hogy mi okozhatja.Talán megnézték a láncot, hogy laza? te mint laikus, elhiszed, hogy mert kicsit lazább a láncod azért indul harmadjára a kocsid, utána meg semmi baja.
Örök szabály, ha nem indul, nehezen indul a kocsi, legelőször az üzemanyag rendszert kell vizsgálni, kizárásos alapon, nem a kuplungot cserélni. Utána lehet sorba menni.

anubisz Elküldve: 2013-03-11 17:24 Mi lehet a baj?

szerintem ne cseréltesd ki, előbb mérjetek benzinnyomást, mindenképpen. Ugyan ez volt a gondom, és az AC volt a hibás, vissza engedte a nyomást, már el volt gyengülve.
Le fognak rántani 100 rugóra, és utána is szar lesz. Mit fogsz csinálni?
nem is 100 most nézem,majdnem 200, felejtsd el!!! már az összeg is brutális.

anubisz Elküldve: 2013-03-11 17:19 Mi lehet a baj?

ez nálad is nagy valsz. AC pumpa lesz, 70% az csinálja, nehezen kap üzemanyagot, vagy valami el van tömődve a rendszerben, szűrő, esetleg injektor szar.

anubisz Elküldve: 2013-03-11 17:18 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
maddog írta: Sziasztok! Már irtam ide a problémámmal, hogy reggel néha sokadjára indul csak a kocsi amúgy jó..Elvittem szervízbe(nem BMW) rátették gépre, vezérműnél jelzett.. Beszerzik a szerszámokat a motorhoz, de azt mondták 99% vezérműlánc csere, 150be beleszalad szervízdíj nélkül.. Ez valóban ennyi vagy tudtok rá valami jobb megoldást?? BMW 318ti amúgy..


ennek semmi köze hozzá. szerintem csúnyán le fognak húzni.


pont ezt írtam, csak megelőztés