anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-03-04 18:27 Pc Ház

csatis1 írta:
anubisz írta:
Nem semmi vagy, még nekem se jutott volna ilyen megoldás az eszembe, bár én már szinte semmire nem használok cd,dvd lemezt, max xbox játékok kiírására.


Hát én is szinte csak az újratelepítések alkalmával használom, de ez olyan jól passzol a rendszerhez!


Már azt is USB ról csinálom, gyorsabb is, win 7, win 8 at is mind usb van a telepítő.

anubisz Elküldve: 2013-03-04 17:48 Társalgó

ez vicc? Magyarba ölnének a gép előtt, és ha 70x állok sorba? 100Euróért én is bármit megígérek, főleg napi 50x

http://www.nlcafe.hu/ezvan/201...ualisdoboz

anubisz Elküldve: 2013-03-04 16:33 Pc Ház

csatis1 írta: Nem PC ház, de van köze a PC-hez.
A múlt hétvégén újra akartam rakni a gépemet, de a ZOTAC-omhoz nincs külső DVD-m.
Kértem egy DVD-t a telepítéshez, de arról meg kiderült hogy nem jó.
Kicsit berágtam.
Levettem a szekrény tetjén 3 éve porosodó Yamaha DVD S540 lejátszóm, aminek a motorja megadta magát és úgy döntöttem hogy átalakítom külső optikai meghajtónak. Még passzol is az erősítőm fölé.

Ilyen volt:








Kibeleztem:






Vettem egy DVD-írót és egy mobil keretet. Utóbbinak a belseje kell csak a csatlakozáshoz:





Kipróbáltam, de a 2,5"-os keret kevés meghajtani a DVD-t. Raktam bele hát másikat, amivel már működött is.
Csináltam neki lábakat és egy rögzítőlemezt az oldalához:






Beállítottam a meghajtót, hogy a tálca pontosan passzoljon a nyílásba:






Fedelet rá, csatlakozókat bedug és kész:





Még a tálca kidobás gombot és a ki/be kapcsoló gombot kell megoldani, egyébként szuperál...


Nem semmi vagy, még nekem se jutott volna ilyen megoldás az eszembe, bár én már szinte semmire nem használok cd,dvd lemezt, max xbox játékok kiírására.

anubisz Elküldve: 2013-03-03 23:42 Mi lehet a baj?

ibiza1217 írta: Sziasztok.az lenne a kérdésem,hogy hol találom a (sünit)egy e36 touring-ban???Válaszotokat előre is köszönöm.


Ahogy nézem nálatok Bal oldalon van, E46 ba ugyan ott csak a jobb oldalon. A videón látod.

YouTube videó

http://www.bmwe36blog.com/fixi...d-diy.html

digitálishoz van csak süni, analóghoz más fajta van ott a képen látszik.

http://bmwfans.info/parts/cata...r_ac_unit/

anubisz Elküldve: 2013-03-03 23:17 Nem tudom mi a baja az autómnak

Eddig tartotta Walliszos ömlengés, a kocsi mégse lett jó, és ugrott 100 ropi, a szerelőd, aki meg azt mondta nem lehet szar az AC mert akkor be se indulna, üzenem bekaphatja. Jó szerelőkkel vagy körülvéve. Micsoda lúzer szerelők vannak, és ilyenek szerelnek BMW ,mi meg sírunk, hogy soha nem lesz jó a kocsi.

anubisz Elküldve: 2013-03-03 00:22 E46 TÍPUSHIBÁK

interlagos írta: Gondoltam, írok egy kicsit E46 coupe tipushibákról, amik nálam előjöttek...
2002/12, 330ci Mtech II. Interlagos Blue Metallic

0-90.000Km-ig:
-Navigáció pixelhiba (először csak egy pötty, ami fél év alatt fél kijelző méretűre nőtt) gariban cserélték az egészet
-Bal ablakemelő 2x gariba
-Ülésfoglaltság érzékelő gariban csere
-Bal ajtózárgariban csere
-Jobb oldali ablakemelő gariban csere
-Bal, és Jobb oldali ajtókéder, két év után a hátsók is felét garancia, felét én álltam. (120.000Ft)
-Első lengőkar szilentek
-Féktárcsák, betétek (100e)
-Kardáncsukló (45e)
-Hardy tárcsa (bontott, 10e)
-Gyújtótrafó 2x6db csere még gariban

90.000Km-170.000Km-ig:
-Hátsó rugók eltörtek kb. 120.000-nél
-Hátsó gátlókból ömlött az olaj kb 120.000-nél
-Új lengőkarok, stab pálcák, első teleszkópok kb. 120.000-nél
-130.000.nél új ablakemelő bal oldalra (30e)
-135.000km SMG váltó kuplungfelújítás
-138.000km Önindító felújítás
-140,000 ablakkapcsoló eltört, bőrülés elkezdett kikopni, repedni (pedig minden héten kenve van, világos színű bőr,, hamar vége)
-140,000km kipufogó két helyen kifúj
-145.000km Hátsó ledes lámpa ledjei elkezdtek kiégni
-Rendszámtábla világítás berohadt kb. 160.000-nél


Míg garis volt az autó a Miskolci Szinva Motor BMW szervízbe vittem, ami azután megszűnt, majd Bp-re Wallis.





0 km óta nálad van a kocsi?

anubisz Elküldve: 2013-03-03 00:21 E46 TÍPUSHIBÁK

K_Gergo írta:
tomy320ci írta: Sziasztok!

Megoldódott a problémám. Egyik ismerősöm és egy idősebb lakatos csinálta meg. Érezhetően egyben van a kocsi, és nem érzem úgy mintha ki akarna esni a futómű a helyéről. Ha bárkinek hasonló problémája van, szóljon, bátran tudom ajánlani őket. A 100 ezresnek mondott mutatványt 50 alatt meg lehet úszni.


nálam is, szinte szóról-szóra így.

Ez csak a kupéknál jön elő?

anubisz Elküldve: 2013-03-03 00:15 Önindító

Sn4k3 írta:
YELLOW írta:
zoley88 írta:
Sn4k3 írta: Üdvözlet Tegnap este még előrébb álltam a kocsival 3-4 métert de ma nem akar tekerni az öninditó.

Az aksi biztos jó 3 hónapos 120 amp banner
eltekerem a kulcsot felgyullad minden ami kell el is alszanak de meg sem mukkan az öninditó . nem találom az öninditó biztosítékját se
2001 320 D turing
ha valakinek van valami ötlete azt megköszönném.


nekem pár hete volt egyszer ilyen, még mentem is vele majd leáltam pár percre a szerelőnél, aztán akartam továbbmenni és csak száraz kattogás volt indítózáskor. főnökúr azonnal hozta a bikát és úgy beindult. azóta is jó...


azt írja meg se mukkan a önindító, akkor nem valószínű. mert a lámpa még legalább villódzna, ha meg se kattan az önindító. illetve gondolom ezt a csúnya kattogást leírta volna, mint tapasztalt furcsa esemény. nem vagyok benen biztos, hogy az akksi lesz rossz. az önindítón van a relé, lehet az halt meg. vagy valahol lelazult a testkábel mondjuk. tipp.


Ma reggelre beindult elmentem a lőtérre vele aztán pár perc múlva már megint semmi
tiszta ideg voltam rángattam a kocsit aztan 1x elkezdet tekerni úgyhogy valószínüleg rellé lesz a ludas ( A rellét hol találom benne?)

Az aksi kizárva 3 hónapos 120amp banner




a 2 es
http://bmwfans.info/parts/cata...m/starter/

anubisz Elküldve: 2013-03-02 18:25 Társalgó

Lengőkaron elől, hátúl is van, nekem is volt már cserélve valameik, azokat érdemes megnézni, ha arra gyanakszol, mert nagyon trutyis tud lenni, vagy beálltak, vagy a vezeték szar, vagy trutyis a csati, meg kéne tisztítanod őket, hátha feléled,
Nem hiszem, hogy a motor szállt el a lámpánál, de ki tudja, jobb ha előbb a 2 külsőt nézed meg, mert azok állnak a trutyiba. vezetékeket stb. ha azokra gondolsz. Sajnos nem emlékszem nekem mikor rossz volt mit írt be, mert a BMW szervizbe olvasták ki, és ott is lett cserélve, mert olyan ramaty volt a sok trutyitól, alig lehetett leszedni a hátsót.

De neked az elsőt írja Front léptető motort, akkor lehet az elsőt kéne megnézned ami a lengőkaron van.
Amúgy igazad lehet, mert terhelés érzékelő, tényleg,mert akkor állít a motor magasságot, ha terhelésre megül az autó.
Akkor én linkeltem rosszat, mert az nem VHAC hanem HVAC

látod, elég komplett rendszer, be ragadhat, a vezetékeket nézd meg mert test zárlatot ír.
http://bmwfans.info/parts/cata...l_4_wheel/
Főleg a hátsónál nagyon betudnak rágódni azok a csiklók rajta.

kibogoztam a VHAC az a Vertikalis hdlght aim control, tényleg az lesz amit írtál! De az első, arra írta neked.

anubisz Elküldve: 2013-03-02 18:16 Társalgó

ember84 írta:
anubisz írta:
ember84 írta: Sziasztok!
Örülök,végre tudtam kódolni INPA-val a porlasztóm.Viszont:lights switch centerbe:31 stepping motor defect
34 VHAC,front load sensorshort-circuit to ground

Megkérek mindenkit,akinek elég erős ehhez az angolja,lefordítja a pontos hibát??Köszi mindenkinek,meg akik segítettek a kódolásba,azoknak mégegyszer!!


ezt a googlal is lefordíthatatlan volna. Léptető motor hiba, első terhelés érzékelő test rövidzárlat
Ha nem is tökéletesen fordít, de meg lehet érteni.

amúgy ez a klímával kapcsolatos, ott nem megy valami léptető motorod, valami zárlatos.


Az én értelmezésem szerint ez lámpamodul,azon belül a xenon magasságállító motorja a lámpába,a másik lehet a lengőkaron az érzékelő,ami állítja.na a kettő közül mi lehet szar??Köszi a fordítást anubisz!!


Most erre mit mondjak, a VHAC itt van a kitárgyalás, az a klíma valami, én csak ebből indulok ki, és az AC is utal rá, de nézd meg, hülyeséget meg nem akarok írni, csak amit látok.
http://www.e46fanatics.com/for...p?t=825274
azt nem tudom, hogy egy hibát írtál, vagy az kettő csak egybe van írva.Lehet, hogy azt is írja, de nem tudom ez egy, vagy kettő mert egybe írtad.
Bár ez HVAC lehet az számít.

anubisz Elküldve: 2013-03-02 17:46 Társalgó

anubisz Elküldve: 2013-03-02 16:53 Társalgó

ember84 írta: Sziasztok!
Örülök,végre tudtam kódolni INPA-val a porlasztóm.Viszont:lights switch centerbe:31 stepping motor defect
34 VHAC,front load sensorshort-circuit to ground

Megkérek mindenkit,akinek elég erős ehhez az angolja,lefordítja a pontos hibát??Köszi mindenkinek,meg akik segítettek a kódolásba,azoknak mégegyszer!!


ezt a googlal is lefordíthatatlan volna. Léptető motor hiba, első terhelés érzékelő test rövidzárlat
Ha nem is tökéletesen fordít, de meg lehet érteni.

amúgy ez a klímával kapcsolatos, ott nem megy valami léptető motorod, valami zárlatos.

anubisz Elküldve: 2013-03-02 14:04 Társalgó

az oroszok megint

YouTube videó

anubisz Elküldve: 2013-03-01 20:46 Nem tudom mi a baja az autómnak

hil írta:
Pintyi86 írta:

min nevettél jól nem érdekel ha át is basznak én ki tudom fizetni az a lényeg hogy működik és nem érdekel , hogy 100k fizetek a 5k meloért az a lényeg hogy el tudok menni melózni mert 18 embert foglalkoztatok és a kb 24h alatt vissza jött az ára. na ez a nevetséges öcsém !


Szia Pintyi86!
Már megbocsáss, de számomra némi bukfenc van a történetben: ha van miből kifizetned, mert mint írtad 24 óra alatt visszajött az ára, akkor mi a fenének Magad szerelted be, mert mintha azt említetted volna?

bye:hil



aki napi 100 ezret keres,az 316 os 2001 es BMW vel mászkál, pont ilyen a( Mogyar pogár )

anubisz Elküldve: 2013-03-01 19:12 Nem tudom mi a baja az autómnak

anubisz írta:
Pintyi86 írta:
YELLOW írta:
Pintyi86 írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Pintyi86 írta:
Pintyi86 írta: Nos !
Ki cseréltem a szívósor tömítéseket és a benzin szűrőt alapjárati motor tisztítás fék spray-vel a Légtómegmérő nem volt koszos gyertya ki be hengerenként.
NEM MARADT MÁS MINT A DISA SZELEP CSERE AZAZ A FORGÓATYUSHÁT SZÉLŐZTETŐ SZELEP mert amikor cseréltük a tömítéseket meg nézte a szerelő és elégé mozog azaz a végén a szelep mozog ez adja a csörög hangot és ettől nem tud zárni rendesen innen jön a falsh levegő.
itt igazolódik be a wallis-ba amit mondtak nem hűje gyerekek ők ö a BMW SZERVIZ !!!


Sziasztok !
Megoldódott a probléma a Disa szelep cserével 83.000ft magam cseréltem ki innen szívott fals levegőt mivel a membránja elromlott és csörgött más szerelő csak találgat benzinszűrő , vákuumcső, lambda szonda, ac pumpa, meg szívósor lamella csörög meg ilyen hülyeségek.
A Wallis a legnagyobb Király ők a HIVATALOS BMW SZERVIZ NEM MÁS hiába 20.000-ft a DIAGNOSZTIKA legalább nem szédítenek hogy ez meg az a baja és írásba is adja amire feleltséget válla.
Akinek kiég a check lámpa az ne szórakozzon irány a Wallis mert más ha nem is kéri el a munkadíjat akkor is anyagárba 100.000-nél járhatok mire megoldódik a hiba és ne felejtsétek senki csak a gyári eredeti BMW program tudja kiolvasni nem kalózmásolat amit nem is lehet frissíteni.


Szia!
Már megbocsáss, de a Wallis ekkora dicsérete talán túlzó! A DISA szelep szerintem nem a forgattyúsház szellóztető szelep, mert akkor mit keres a szívó csövön? Mellesleg 8-9K körül lehet kapni tuti jót pl Kasza Mester. A különbségből nem kevés "Bambit" ihattál volna.

bye:hil



az a kertergázszelep lenne nem? lehet azt cserélték neki, csak a drágábbat (DISA) számolták fel?
mondjuk erre gondoltam, nem rég erről linkelgettek itt páran videjót


SZIASZTOK !

ÚJAT VETTEM GYÁRIT AZÉRT VOLT 83k MERT HÁLA ISTENNEK VAN MIBŐL MEG VENNI.
VETTEM BONTÓBA ÉS CSÖRGÖTT MONDTA A WALLIS NÉZZEM MEG KÉZZEL RÁNGASSAM MEG A SZELEPET A VÉGÉN ÉS HA CSÖRÖG SZAR.
HIGGYÉTEK EL NEM VAGYOK HŰJE GYEREK NEM TUDNAK BEHÚZNI ÉS NEM IS ÚGY NÉZEK KI MINT AKIVEL MEG MERNÉK PRÓBÁLNI. DE ÉN IS DOBTAM HÁTAST MERT AMIKOR MONDA A WALLIS AUGUSZTUSBAN HOGY DISA BAJA VAN AKKOR MÉG CSAK 58.000 VOLT DE A BOSCH A BESSZÁLLÍTÓJUK ÉS A WALLIS FELVÁSÁROLTA AZ EGÉSZET 2013.01-TÖL ÉS CSAK KÖZVETLEN A WALLIS-TOL VAGY KÜLFÖLDÖN TUDOD MEG VENNI BOSCH GYÁRI SZÁMMAL AZT ÍRJA 0-DB A GYÁRTÁS SZÜNETEL UTÁNAGYÁRTOTT MEG NEM LÉTEZIK. PEDIG 47%-OM VAN A BÁRDINÁL !


ha meg tudod venni, akkor jó. a lányeg, hogy megjavult.


Köszi te legalább vágod a témát csak azt akartam le írni ,hogy ha nincs jó bmw szerelőd akkor irány a wallis mert az összes szerelő mind mást mást mond.
2 szerelőt ismerek el 1: Wallis 2: Illatos ut 9 bmw-sek.



Lesz még ennek a nagy Walliszozásnak sírás a vége, csak arról már nem beszélnek az emberek, nem szeretnek lúzernak látszani.
Majd ha legközelebb 300 ezret hagysz ott a semmire, akkor meg csöndbe leszel. Wallisnál gusztustalanabb BMW szerviz nem igen van az Országba. Persze nem malmoznak meg, ha ismersz valakit. Majd rájössz, és nem is sorolnám,a lehúzásos, link átbaszós,munkákat kifizettető,de meg nem csináló mutatványaikat, ha annyira dicséred, fizesd majd meg a tanulópénzt. Ámen.

Még annyit, lehetsz 200kg is, ha nem tetszik a rendszer, majd talpig vasba visznek el a zsaruk, a kocsit meg nem kapod meg amíg nem perkálsz, ezt csak arra írom, hogy te nem is úgy nézel ki,akivel meg mernék csinálni. Mit csinálsz? Max falba rúgsz.
Vagy leversz 5 szerelőt? Az jó, majd látunk az Rtl en a fókuszba,a BMW ámokfutó.