anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-02-20 20:14 Index relé

YELLOW írta:
senna írta: Üdv. Most vettem egy E46 2001-es autót és az indexe néha gyorsan villog aztán normálisan. Olyan mintha ki lenne égve egy izzó! Mi lehet a baja?


van benne angyalszem, vagy valami LED-es cucc?


Ez jó, mert nekem is ezt csinálja, reggel hidegen, az elő indexelésnél 3,4 szer gyorsan nyomja, utána beáll a normális ütemre. Érdekes módon utána már nem nagyon csinálja.
Nem hinném, hogy csak 3,4 mp ig rossz a kontakt valamelyik égőnél, és csak reggel.
Minden esetre érdekes. Nincs lelkierőm utána nézni, mivel nincs égőm kiégve. Roh..on meg.

anubisz Elküldve: 2013-02-19 13:36 Egyenetlen alapjárat

dankoj írta:
Peti0124 írta:
YELLOW írta:
kory05 írta:
Peti0124 írta: Sziasztok!
Nekem egy E36 318iS -em van és mikor beindítom ingadozik az alapjárat!Aztán pár perc múlva beáll rendesen de van hogy újabb pár perc múlva újra kezdi!Menet közben is egy gázon,van hogy megtorpan az autó,elkezd lassulni és olyankor padlógázt kell neki nyomni és 1-2 mp-en belül feltámad újra!Néha lassításkor is a kuplung benyomása után is van hogy úgy leesik a fordulatszám hogy leáll!
Esetleg valakinek valami ötlet hogy mi lehet a gond? Vagy esetleg más is járt már így? Ha igen akkor mi a gyógymód?
Előre is köszi!


szerintem alapjárati motor probléma! próbáld meg azt kitisztítani!


volt már iylen hiba, hozzászólások között kell kell keresni. de nem alapjérati motor.
légtömegmérő csatiját húzd le, ha akkor nem csinálja, meg van a hiba. vagy főtengely jeladó. üzemanyag pumpa (vagy szűrő). én ezeken a vonalakon indulnék el. vagy csak rossz az üzemanyag. mivel is-ről beszélünk az szeret pörögni. nálam és sokaknál bevállt dolog, tankolsz 15 liter 100-as V-Power Racing-et, ha volt a tankban sima 95, mondjuk 5-8 éiter akkor enniy. és mész vele, meghajtod. meghajtást értsd pl mész 90-nel, de 3.-ban. bemelegedett motornál szépen kihúzatod 5500-6000-ig. nem egy 4-6 hangeresnél bevállt.


Köszi a segítséget! A héten megnézek minden variációt!


Sziasztok nekem az E 46 1.6 produkálja ugyanezeket a tüneteket! Nekem leginkább hidegen van úgy, hogy 2. harmadik indításra indul úgy ahogy kellene!! első indításkor bedadog van hogy le is áll!! Továbbá ha el is kapja nagy nehezen ha elindulok hiába nyomom a gázt folyamatosan nem megy sehová csak csiga lassúsággal akar menni, majd kis idő és elkapja utána jó minden!?
Köszönöm előre is a segítséget!!


Olvastasd ki azt a hibatárolót, nem véletlen van benne. Ha már menni is alig akar a kocsi, biztos van benne valami támpont. Addig csak fikció minden. Lehet itt bármi, haldokolhat az üzemanyag rendszer, lehet szűrő, haldokló AC. Ha nem jár 1, vagy több hengered, az azért igen látványos, mert érzed a kocsin, és pillanatok alatt világit az ML. Nem mondom, hogy csodaszer, de nem véletlen kezdenek minden autón először hibatárolót olvasni. Persze,nem szeretik az emberek, mert az már kapásból 4,től 10 ezerig terjed ( attól függ, hol és menyire akarnak levágni ) főleg, ha nem is ott szereltetsz. és még csak nem is történt semmi, csak rádugtak egy valamit.

anubisz Elküldve: 2013-02-18 20:07 Társalgó

Bero írta:
anubisz írta:
valter320d írta: Egy kicsit komoly cucc!
http://like.startlap.hu/?cikk=...az-felulet


Nem láttál még ilyet? Már ruha is van ilyenből Öltöny, és sok egyéb. Lepereg róla a víz.
A felnidet is kezelheted ilyennel ,nem ragad rá a fékpor,és a kosz. ( legalábbis egy darabig )


Hol lehet ilyet kapni? Felnire nem lenne rossz ötlet..


http://www.wolf.hu/index.php?i...arcsapolir
de van rengeteg termék.
http://www.nanotermekek.hu/nan...evonat.htm
keress rá a neten,ami szinpatikusabb.

anubisz Elküldve: 2013-02-18 18:58 Társalgó

valter320d írta: Egy kicsit komoly cucc!
http://like.startlap.hu/?cikk=...az-felulet


Nem láttál még ilyet? Már ruha is van ilyenből Öltöny, és sok egyéb. Lepereg róla a víz.
A felnidet is kezelheted ilyennel ,nem ragad rá a fékpor,és a kosz. ( legalábbis egy darabig )

anubisz Elküldve: 2013-02-17 22:54 E46 magyar kézikönyv

chryscoo írta: Sziasztok! Nekem is el tudná valaki küldeni a magyar kézikönyvet?? Köszi szépen
e-mail cimem: chryscoo@citromail.hu


Bocsánat, de lent van,le lehet tölteni, van fent szervizelési útmutató is.

Példának okáért a szervizeléshez.
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...g-meg.html

anubisz Elküldve: 2013-02-17 21:41 Üzemanyag fogyasztás

Jonerto írta:
anubisz írta:
Jonerto írta:
anubisz írta:
Jonerto írta: Sziasztok.
Tegnapi 200km-es utam alatt ilyen fogyit írt ki BC.
Valójában nem ennyi lett amit rátankolással mértem meg,hanem 5,2l/100km.
Hogy lehet a BC-t beállítani,hogy a valós adatot mutassa?


ezt még egy Smart is megirigyelné 80 al országúton

Ez is országúton volt 90-110 tempóval.



ja, most nézem, a tied diesel. Ott lehet mutat ilyet pillanatnyilag, teljesen simán, vagy enyhe lejtőn, de ez átlagba jött ki, gondolom, az meg igen kevés.de az a reálisabb az 5,2 bár az se sok

Igen ez az átlag lett,de volt 3,8 is a kijelzön szintén átlagot mérve.



Nekem 10,6 on áll,sok hosszú távval, 80,90 el, kevés várossal város, bő gázzal, hamar 11,12 mutat

anubisz Elküldve: 2013-02-17 20:38 Heeelp...!

YELLOW írta:
anubisz írta:
harmas írta:
ateszka86 írta: sziasztok! Kb harmadjára megkérdezem, hátah most több sikerrel járok azt a műanyag lábtartót h tudom kivenni h megragasszam?


Lecsavarozod a motorháztető karját, ha lent van látni fogsz még egy csavart (eddig takarva volt), a küszöbborítást három patentig felfeszíted, és a mű.lábtartót kb 3cm-ert hátrahúzva (két kis L alakú fül van rajta) ki tudod venni.


ha ránézek egy ilyenre, már csak látszik, hogy lehet kiszedni, merre, mit enged, hol van a rögzítés tényleg sértődés nélkül


ráadásul már meg is lett válaszólva, mint múltkor. ezért kellene csak egy helyen feltenni a kérdést... (tányleg csak sértődés nélkül)

ennyi idő alatt már kiszedte volna. Hol van így a sikerélmény, hogy megoldottam magam

anubisz Elküldve: 2013-02-17 20:15 Heeelp...!

harmas írta:
ateszka86 írta: sziasztok! Kb harmadjára megkérdezem, hátah most több sikerrel járok azt a műanyag lábtartót h tudom kivenni h megragasszam?


Lecsavarozod a motorháztető karját, ha lent van látni fogsz még egy csavart (eddig takarva volt), a küszöbborítást három patentig felfeszíted, és a mű.lábtartót kb 3cm-ert hátrahúzva (két kis L alakú fül van rajta) ki tudod venni.


ha ránézek egy ilyenre, már csak látszik, hogy lehet kiszedni, merre, mit enged, hol van a rögzítés tényleg sértődés nélkül

anubisz Elküldve: 2013-02-17 20:01 Üzemanyag fogyasztás

Jonerto írta:
anubisz írta:
Jonerto írta: Sziasztok.
Tegnapi 200km-es utam alatt ilyen fogyit írt ki BC.
Valójában nem ennyi lett amit rátankolással mértem meg,hanem 5,2l/100km.
Hogy lehet a BC-t beállítani,hogy a valós adatot mutassa?


ezt még egy Smart is megirigyelné 80 al országúton

Ez is országúton volt 90-110 tempóval.



ja, most nézem, a tied diesel. Ott lehet mutat ilyet pillanatnyilag, teljesen simán, vagy enyhe lejtőn, de ez átlagba jött ki, gondolom, az meg igen kevés.de az a reálisabb az 5,2 bár az se sok

anubisz Elküldve: 2013-02-17 19:47 Társalgó

szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta: Sziasztok!

Nincs valakinek a környékemen felesleges 225 45 17-es 1db gumija kopott félre kopott bármi érdekel PÓTKERÉKNEK kell.

köszi Dávid


menj be egy gumishoz, ha nem találsz, amiket kidobásra várnak ,kupacokba, amiket leszednek, biztos kapsz ingyen egyet, vagy pár 100 Ft ért.


Voltam nincs a környékemen Xlzx ígért,de csak két hét múlva megy gumiztatni nekem meg a héten kéne.


Dunakeszi környékén nincs egy nagyobb gumis? nem semmi.

Vizsgáztatni viszed?

anubisz Elküldve: 2013-02-17 19:43 Társalgó

szotakdavid írta: Sziasztok!

Nincs valakinek a környékemen felesleges 225 45 17-es 1db gumija kopott félre kopott bármi érdekel PÓTKERÉKNEK kell.

köszi Dávid


menj be egy gumishoz, ha nem találsz, amiket kidobásra várnak ,kupacokba, amiket leszednek, biztos kapsz ingyen egyet, vagy pár 100 Ft ért.

anubisz Elküldve: 2013-02-17 19:40 Üzemanyag fogyasztás

Jonerto írta: Sziasztok.
Tegnapi 200km-es utam alatt ilyen fogyit írt ki BC.
Valójában nem ennyi lett amit rátankolással mértem meg,hanem 5,2l/100km.
Hogy lehet a BC-t beállítani,hogy a valós adatot mutassa?


ezt még egy Smart is megirigyelné 80 al országúton

anubisz Elküldve: 2013-02-17 04:36 E46 lámpa

hetykepityke írta: Sziasztok!

Most vettem észre amikor beálltam a garázsba, hogy elromlott a magasság állító motor a jobb elsőmben! Facelift előtti e46 316i.

Gyorsan találtam is egy eladó motort bele, de érdekelne, hogy pontosan mit is jelent a "ZKW" rövidítés? Enyém vajon olyan? Hol tudom megnézni?

A hirdetés

Köszönöm a választ!!


Gondolom a világítás rendszer gyártója, mint mondjuk a fékrendszernél az ATE , ha nem majd kijavítanak.
http://www.zkw.at/
ott a szám a hátulján amúgy. 8352206
http://bmwfans.info/parts/cata...2%C2%A0206

anubisz Elküldve: 2013-02-16 20:16 Műszerfal kijelzés

valaki133 írta: Sziasztok. Szeretném a segítségeteket kérni, hogy mi lehet a probléma ha a müszerfalam nem mutat semmit és ezt irja ki : pppppp e36 bmw ről van szó.
Köszönöm


Piszkáltad és utána jött elő? vagy csak magától?

Bár attól mindig frászt kapok, ha más helyett kel a keresőt használnom, találtam egy, 2 infót.

https://www.google.hu/search?q...=firefox-a

http://www.unofficialbmw.com/repair_faqs/obc.html

Ezt fórdítsd le, mert itt állandóan sírnak, ha google fordítást másolok be.Ezt kipróbálhatod.

What to do if you get PPPP displayed on the OBC

I've heard that disconnecting the battery for a long time (like 1 hour) will make this go away.
I lived with this problem for several (3) years. I tried disconnecting the battery for the 1+ hours or so to no avail. The ultimate solution was to disconnect the computer itself from its multi-pin connector. I left it unhooked for approximately 24 hours. Upon reconnecting the computer.....viola a full up and running OBC II.

Jeff Wilcox
So here is what works most of the time.

With the key in the "Radio" position (Radio and OBC light up, but not the instrument cluster), press the "CODE" button. Then push the little reset-hole with a Pen and hold it, 'till the computer blinks in the display, and it will ask you for a time and date entry. - You now have re-adapted the coding plug to the computer. - Normally the computer goes into a PPPP mode when the car has been boosted, or some other very drastically voltage changes have occurred.

(return to contents)

http://www.unofficialbmw.com/a...oting.html

anubisz Elküldve: 2013-02-16 17:51 Társalgó

Mik vannak, egy ilyet túl élni.

http://www.vezess.hu/vezetunk/...ualisdoboz