anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-02-09 13:43 Heeelp...!

kakszy írta: Sziasztok!Van egy 530d bmw kombi 2000.11. havi autóm egy kérdésem lenne gondol az autó egyet és nem indul de van amikor 3 hónapig nem csinálja van amikor meg egy héten kétszer egy kis várás után meg magától pöc röff indul tesomnak is ugyanez a baja csak neki többet csinálja az övé 525d és manuális az enyém automata sztem valami típus hiba lehet csak nemtudja meg mondani senki hogy mi ez ha valaki találkozott ilyennel kérlek titeket segítsetek!Elvileg gázolaj csövek rendbe,szivatyúk is teker rendesen szóval nemtom!Kérlek titeket ha valaki tud S.O.S.-be segítsen nagyon sürgős lenne!!!!!!!!!!!!


Elég gyenge az esemény leírás, ugye van,hogy úgy nem indul, hogy semmi kijelzés a műszerfalon, vagy csak kőcsőrül,és úgy nem indul, Nem indul,az igen tág fogalom.
Ezt jobban le kellene írni, nem mindegy, hogy az immobi tilt le valamiért, vagy indulna,de nem kap naftát.

anubisz Elküldve: 2013-02-09 13:24 Autós biztonsági (fedélzeti) kamera

Robinson írta:
anubisz írta:
Informatikai témában tevékenykedő, független igazságügyi szakértő vizsgálta meg a Smarty kamerát, és az alábbi megállapítást tette: “A kamera által rögzített file utólag nem manipulálható. A rögzített GPS-adatok pontosak, a valóságnak megfelelnek. Ezen információk birtokában kijelenthető, hogy a Smarty autós kamera által rögzített anyag egy bizonyítási eljárásban felhasználható.”


Az ilyen "szakértői" kijelentéseken mindig nagyon jót mosolygok


Persze nincs lehetetlen, csak lehet kiderül, ha szakember fogja ellenőrizni, vagy az adott szaktekintély megtalálása nem is egyszerű dolog aki ezt meg tudja tenni.
Trafipaxnál már elfogadták többeknek, meg balesetnél is. Akkor mindenki menne és manipulálná a fájlokat, és minden hapy.

anubisz Elküldve: 2013-02-08 21:41 Autós biztonsági (fedélzeti) kamera

Veszel egy ilyet,ez mindent tud! 3 kamerát is rá köthetsz, és nem látszik.
http://smartykamera.hu/keszule...-rendszer/
hozzá egy ilyen távirányítót,amivel ha akaród egyből,ki, be kapcsolod.
http://smartykamera.hu/keszule...zelo-gomb/
és egy ilyen kamerát hozzá,de van választék kamerából bőven
http://smartykamera.hu/keszule...cd-kamera/
na ez rendszer
de rakhatsz a hátsó szélvédőhöz is, azt is rá tudod kötni.

Ja, és egy Kínai nem biztos, hogy tudja ezt. 20 ezerért.

Informatikai témában tevékenykedő, független igazságügyi szakértő vizsgálta meg a Smarty kamerát, és az alábbi megállapítást tette: “A kamera által rögzített file utólag nem manipulálható. A rögzített GPS-adatok pontosak, a valóságnak megfelelnek. Ezen információk birtokában kijelenthető, hogy a Smarty autós kamera által rögzített anyag egy bizonyítási eljárásban felhasználható.”

anubisz Elküldve: 2013-02-08 21:32 Autós biztonsági (fedélzeti) kamera

Ez most vicc? ilyen kamerákat akartok felszerelni? Azért nem mindegy hogy néz ki a műszerfal,hogy hova rögzíted,Bazi nagy kamera a szélvédőre ragasztva, vagy a műszerfalra. Had röhögjön a nép.
Olyat kel venni ami alig látszik, és minden adatot rögzít, mert amúgy meg minek?
Ja, és 20 ezerért, csodaműszer Kínából,ami mindent tud, na meddig bírja,az kérdés.
Egy komoly cucc 100 ezer körül van,ami alig látszik.

anubisz Elküldve: 2013-02-08 00:30 BMW távvezérlõs gyújtáskulcs

E46CoupeAdam írta: sziasztok!

Egy olyan problémám lenne hogy kocsihoz kaptam két kulcsot, viszont valamilyen érthetetlen módon ha leálltam vele nem tudtam közvetlen lezárni egyikkel sem, hanem várnom kellett kb egy percet s majd csak utána zárt nyitott...
olvasgattam nézegettem és meg is csináltam a sokak által ajánlott betanítást is végrehajtottam. de az eredmény elszomorító lett hiszen a kulcsok nem kommunikáltak, nem volt zár/nyit funkció... hívtam a magiszt ott a fóliázásra hivatkoztak (amit kétlek) másik hivatalos márkaszervíz a grundmodulra hivatkozik...
esetleg valakinek valamit tipp? kulcs akksi/csere? stb?

az autó: 2004 bmw e46 coupe facelift


Milyen fólia? enyém is fóliázva van, és még sokaknak, bebaszna ha azon a hártya műanyagon nem menne át a jel. Taníts után egyáltalán nem is mennek a kulcsok? akkor valószínű a GM szarakodik. Egyszerre nem romlik el 2 kulcs, és egyszerre nem merül le mind a kettő. De azért próbáld még, hátha elsőre nem sikerült.

anubisz Elküldve: 2013-02-05 20:44 Autóvásárlás

szotakdavid írta:
InsectKiller írta:
andree írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
si3rrabravo írta:
Sophie írta: Sziasztok, megint én

Erről mi a véleményetek ? Márka-kereskedésből :
http://www.hasznaltauto.hu/aut...iz-6483968

köszi
Sophie


Miért van olyan érzésem, hogy azok a pecsétek egy napon lettek beleütve abba a könyvbe!

Lehet ez már paranoia?


nem csak neked volt ez, de én már nem mertem leírni sőt egy grafológus az írásképet is egyformának mondaná... hiába próbálták... másképp


Figyu, mit kell ezt úgy túl lihegni? Bemész a szervizbe ahol a pecsétet belevágták, és a számítógépbe minden adat benne van, mit, mikor cseréltek a kocsin, egy normális tulaj, meg a komolyabb javításokról minden számlát elrak. Persze ezt csak rendes hivatalos BMW szervizre értem, nem ilyen zug szervizekre akik 20 ezerért csinálnak könyvet. És elviszed megnézeted nem e volt buherálva az óra. Szakszervizbe megmondják, ha meg olyan jól csinálták, megérdemlik a plusz profitot. A trehányabb fajta csak rádug egy laptopot és átírja. Az meg kimutatható.


Szia,
Ezt az autót én is megnéztem, és nem képen hanem személyesen. Első ránézésre elég tetszetős a gép, viszont annál rejtelmesebb.
1: a kilométer az árulkodó jelek alapján valós (kormány, pedálok, belső)
2: elég sok apró sérülés, jobb oldalán 6-8 horpadás, sárvédő meghúzva, hátsó lökös repedt
3: tetősínnél a bal oldalon hátul sérülés
4: NEM INDULT BE!!!!!!! (ez történt Kedden)
5: ADTAM NEKI MÉG EGY LEHETŐSÉGET, BEINDULT DE SAJNOS EGY IGAZI FÜSTGÉP (erre már készültek)

Összegezve:
Külső hibák kevés költséggel javíthatók, belső koszos de alapvetően szép, SZERVÓ ONTJA AZ OLAJAT, MOTOR NAGYON NEHEZEN INDUL, HA BEINDUL NAGY MENNYISÉGŰ OLAJ SZAGÚ FÜSTÖT OKÁD.

NEM AJÁNLOM, SEMMIKÉPPEN!


7hónap alatt 20e km és el kell hinni, h 250 van benne?!



ott a pont


de 250 van benne és rendszeresen szervizelt, 200 pecséttel. 250 ezer meg sem árt egy kocsinak, ha rendbe van tartva. Én voltam egy, 2 kereskedésbe, pont ott akartak életet lehelni a kocsiba, mert mindjárt jön a vevő,a kocsi meg nem indult.
Undorító ez az Ország.Mutathat bármilyen könyvet, meg 1000 pecsétet.
Ha nem 2,3 éves a kocsi, ahol még elhihető, hogy rendszeresen a szervizbe hordják,amúgy szart sem érnek az ilyen könyvek. Szemfényvesztés. Önigazolás arra, hogy elhidd azt amit úgyse hiszel el.
Ez olyan, hogy volt régen egy távoli haverom, volt egy Porschéje, és mikor a forgalmit mutatta mindenkinek, eltakarta az évjáratot az ujjával
250 ezer múltkor bent voltam a BMW márkaszervizbe,ott álltak a használt valós kilométeres BMW amiket árultak, 5,6 évesen már mind 250 000 felett volt a km állás.

anubisz Elküldve: 2013-02-05 19:40 Autóvásárlás

YELLOW írta:
si3rrabravo írta:
Sophie írta: Sziasztok, megint én

Erről mi a véleményetek ? Márka-kereskedésből :
http://www.hasznaltauto.hu/aut...iz-6483968

köszi
Sophie


Miért van olyan érzésem, hogy azok a pecsétek egy napon lettek beleütve abba a könyvbe!

Lehet ez már paranoia?


nem csak neked volt ez, de én már nem mertem leírni sőt egy grafológus az írásképet is egyformának mondaná... hiába próbálták... másképp


Figyu, mit kell ezt úgy túl lihegni? Bemész a szervizbe ahol a pecsétet belevágták, és a számítógépbe minden adat benne van, mit, mikor cseréltek a kocsin, egy normális tulaj, meg a komolyabb javításokról minden számlát elrak. Persze ezt csak rendes hivatalos BMW szervizre értem, nem ilyen zug szervizekre akik 20 ezerért csinálnak könyvet. És elviszed megnézeted nem e volt buherálva az óra. Szakszervizbe megmondják, ha meg olyan jól csinálták, megérdemlik a plusz profitot. A trehányabb fajta csak rádug egy laptopot és átírja. Az meg kimutatható.

anubisz Elküldve: 2013-02-05 17:23 Társalgó

Ocsi írta:
YELLOW írta:
Ocsi írta: Sziasztok egy kis segítség kellene,mégpedig van egy E46 coupe-m 2002 -es 1.6 és ingadozik az alapjárat,rádugtuk gépre és azt mutatta,hogy a 2-3 hengernél kimarad a gyújtás,menet közben ezt nem érzékelem.Gyertyát cseréltem,de semmi esetleg még a gyújtótrafót kellene még kicserélni vagy lambda szondát...... nem tudom
Mi lehet a baj???
Válaszotokat előre is köszönöm.



inkább trafó gyanús. de folyamatosan ég a check engine lámpa? mert nekem eleinte indításnál volt gond, aztán gyorsan leállít, újraindít és jó lett. majd 3. alkalomnál menet közben de onnantól nem javult meg, trafó gond. az mondjuk fura, hogy egyszerre 2 is tönkre megy. de egyszerű. az 1,4 henger trafóját tedd át a 2,3-ba és nézd meg. ha a trafó viszi a hibát, akkor nem kell gondolkozni tovább.
alapjárati problémát a légtömegmérő is okozhat. húzd le a csatiját, ha a hoba eltűnik, akkor az a rossz. bár ez nem írna be hengerre hibát.



egyáltalán nem ég az engine lámpa vagyis csak akkor gyullad ki ha hidegen és sokáig járatom,vagy gondoltam még a kartergáz szűrőre,hogy ott fals-ot szív,mondjuk akkor sem gyújtás hibát....


cumis egy hiba, ha megtalálod az okát írd majd meg. Én is szívtam ilyesmivel. Melegen kutya baja nem volt, ha hidegen indítottam, és úgy járt a motor, egy idő után kigyulladt néha a lámpa,és szintén nekem is beírt, egy, vagy több hengert. Ha egyből elindultam,és nem járattam hidegen,semmi gond nem volt,100m után, ha meg is álltam, már nem volt gond. Nehezen megtalálható hiba, valami piti dolog okozza,Valamiért hidegen vagy túl dús, vagy szegény a keverék, azért csatol le 1,2 henger. Trafód szar lenne, melegen is szarakodna. Trafó cserélgetéseken én is átmentem,mert a diag csak azt mondja meg, hogy nincs égés a hengerbe, azt nem, hogy miért. Azt nem írja oda, hogy az miatt nincs,cseréld ki. Jellegzetes még, hogy változóan csatol le hengert, néha csak a 6 ost, van hogy többet is, van, hogy 4,5 de érezni is hogy nagyon darabos a járás. Ha leállítod, és újra beindítod,akkor már nem, és megszűnik a hiba.
Én azóta cseréltem AC, azóta pöccre indul, de hidegen érzem elég darabos a járás még, valami tuti van, csak nincs lelkierő megkeresni ilyen dugi hibát, egyből elindulok, és kutya baja,azóta semmit nem ír be. Furcsa lenne, ha csak hidegen 3,4 percig lenne rossza a trafó, esetleg több is egyszerre, és utána kutya bajuk.
Melegen bármire lett rakva minden tökéletes értéket mutatott.

anubisz Elküldve: 2013-02-04 22:41 Társalgó

m_attila írta:
zoliika írta:
m_attila írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta: Rendszám kitakarás level 99


ez azé elég off de a km igen valós, ahhoz képest nem is rossz az állapot, főleg, hogy tudjuk a vw konszern anyagai miylenek...


pdtdi se vennék 400 ezerrel,az biztos, azok az extrák KÉZI MOSÓBAN MOSATOTT na, aztán ott karcolják a legjobban, ez őrült
Nagyon jókat lehet mulatni az eladó kocsik ( fényezésén ) nem a festésre gondoltam


az 1.9-esek nem voltak rosszaka pd-ben... érdekes, hogy csak a 2.0 pd-ben kellett visszahívásos cserét csinálni az elemekre... és ha már ennyire off, akkor a merci dízelek után nekem a másodikhelyen a vw konszern dízelei vannak. a bmw csak azután jön. (és most tömeges fújjj a nézőtérről )


Nekem az első olasz jtd utánna,francia dci,aztán ford tdci és a legutolsó helyen a Bmw!


?
Zoli megőrültél?


Áhhh nem,csak próbálok felzárkózni a tapasztaltabbjaihoz!



értem értem hdi forever ami egy laza chip után is már fossa szét a kuplungot

Megj

Jobb ha tudjátok, hogy autóitokat egy csónakmotor hajtja 20d M47n 180lóerővel) és(30d m57N) 260 lóerővel



Ámen. Isten bocsásd meg neki

anubisz Elküldve: 2013-02-04 21:51 Társalgó

Ha szemmel mindent el lehetne intézni, az utcákon csak halottak és terhes nők lennének...

anubisz Elküldve: 2013-02-04 21:48 Társalgó

YELLOW írta:
BalaBMW írta: Rendszám kitakarás level 99


ez azé elég off de a km igen valós, ahhoz képest nem is rossz az állapot, főleg, hogy tudjuk a vw konszern anyagai miylenek...


pdtdi se vennék 400 ezerrel,az biztos, azok az extrák KÉZI MOSÓBAN MOSATOTT na, aztán ott karcolják a legjobban, ez őrült
Nagyon jókat lehet mulatni az eladó kocsik ( fényezésén ) nem a festésre gondoltam

anubisz Elküldve: 2013-02-04 20:48 BMW kulcsok

[quote="YELLOW"]egy kis videó a cseréről (elem), és tanításra 3 verzió, gondolom más típusra is ki lehet próbálni.


YouTube videó

a ragasztás az itt nagyon fos lett, nem is nagyon mutogatja, csak egy ezred másodpercre, na az a nem mindegy, hogy úgy ragaszd össze valamivel, ami normális, de szét is lehessen újra szedni, ha gond van vele.

anubisz Elküldve: 2013-02-04 19:50 320d Motor

lacaca írta: Bocs ,olvasom ezt a sok hozzászólást ,rengeteg hibáról ,sok ráköltött pénzről,ez ezért az azért rossz! Hmmmmm-- én nem értem, Biztos,hogy nektek is BMW-tek van? Vagy az enyém nem az??


Ne kiabáld el. Ha beindul a leépülés, nálad se 20 ezer lesz a blokk végén. Elég egy 20 centis kátyú 80 ál, és már cserélheted a fél első futóművet 100 ezrekért.

anubisz Elküldve: 2013-02-04 18:14 Féktárcsa és fékbetét

kory05 írta:
anubisz írta:
kory05 írta:
anubisz írta:
kory05 írta:
anubisz írta:
kory05 írta: sziasztok!
tanácsot szettnék kérni. le kell cserélnem az első féktárcsáimat. nem akarok egy vagyont költeni rá, de gagyit se akarok venni. valami jó középkategória kéne. milyet vegyek? kinek milyen márka vált be?


Ha sportosan vezetsz, és mélyeket fékezel felejtsd el a gagyit, mert még a gyári is elvetemedik, ott már a belépő 60 ezertől felfelé. Ha gyenge városi vezetés mellé mindegy mit raksz fel.
Bárki bármit mást mond, az igazság ez. Ilyen ATE, olyan izé, az is csak egy középkategória, és az is be vetemedik,ha megdolgozod.
Normális vezetés mellett bármit felrakhatsz. Ha meg minőséget akarsz minimum itt kel kezdened.
http://www.motorsportworld.co....discs.html
Hozzáteszem ha kíméled nálam 330 as nál sincs semmi gond a gyárival. Persze 200 ról nem izzásig nyomom, hanem szakaszosan fékezek.


tehát akkor azt mondod ,hogy vannak a sport tárcsák ami 60ezetről kezdődnek az alatt meg tökmindegy mit veszek?



biztosan állíthatom, ne szórd a pénzt feleslegesen, ha egyszerűen vezetsz csak, és nem kellenek a csicsás divatos vágott fúrt tárcsák ( fele szart se ér ) veszel egy egyszerű rá való féktárcsát egy normális gyártótól, mondjuk egy sima natúr ATE tárcsát, és kész.
ZIMMERMANN is vehetsz 10 ezer csak, és nagyon jó tárcsagyártó

Brambot azt kerüld el!!

belső hűtéses a tiéd?





egyszerűen vezetek. nekem egyszerű féktárcsa kell semmi csicsa semmi divat! csak azt hittem a10ezres tárcsa és pl egy 35ezres tárcsa között is van valami lényegesebb különbség. mondjuk nem hullámosodik ki a második erőteljesebb fékezésnél. de akkor köszi a tanácsot ki nézek valami olcsót. nem hűtős, csak sima.


azért mondom, ne szórd a pénzt 2,25 ezres tárcsákra darabonként. Ha egyszerűen vezetsz mind megfelel, csak a terhelést nem mind bírja.Ha véletlen még is gond adódik, leszabályoztatod, 1500 ért megcsinálják, nekem is kellett egyszer azóta semmi gond vele.
Nagy sebességről nem kell izzóra fékezni mindig. Nem fogsz te 180 ról vészfékezéseket csinálni.


amik most vannak fent azok is jók még nincs szinte semmi válla. nem tudom milyen fajták, ezekkel vettem a kocsit csak hullámosra lettek fékezve. az a tervem veszek most újakat felteszem, ezeket meg amik most vannak fent leszabályoztatom és jók lesznek tartaléknak!


tökéletes elgondolás, én is azt tenném, azok jók még tartaléknak.

anubisz Elküldve: 2013-02-04 18:00 Féktárcsa és fékbetét

kory05 írta:
anubisz írta:
kory05 írta:
anubisz írta:
kory05 írta: sziasztok!
tanácsot szettnék kérni. le kell cserélnem az első féktárcsáimat. nem akarok egy vagyont költeni rá, de gagyit se akarok venni. valami jó középkategória kéne. milyet vegyek? kinek milyen márka vált be?


Ha sportosan vezetsz, és mélyeket fékezel felejtsd el a gagyit, mert még a gyári is elvetemedik, ott már a belépő 60 ezertől felfelé. Ha gyenge városi vezetés mellé mindegy mit raksz fel.
Bárki bármit mást mond, az igazság ez. Ilyen ATE, olyan izé, az is csak egy középkategória, és az is be vetemedik,ha megdolgozod.
Normális vezetés mellett bármit felrakhatsz. Ha meg minőséget akarsz minimum itt kel kezdened.
http://www.motorsportworld.co....discs.html
Hozzáteszem ha kíméled nálam 330 as nál sincs semmi gond a gyárival. Persze 200 ról nem izzásig nyomom, hanem szakaszosan fékezek.


tehát akkor azt mondod ,hogy vannak a sport tárcsák ami 60ezetről kezdődnek az alatt meg tökmindegy mit veszek?



biztosan állíthatom, ne szórd a pénzt feleslegesen, ha egyszerűen vezetsz csak, és nem kellenek a csicsás divatos vágott fúrt tárcsák ( fele szart se ér ) veszel egy egyszerű rá való féktárcsát egy normális gyártótól, mondjuk egy sima natúr ATE tárcsát, és kész.
ZIMMERMANN is vehetsz 10 ezer csak, és nagyon jó tárcsagyártó

Brambot azt kerüld el!!

belső hűtéses a tiéd?





egyszerűen vezetek. nekem egyszerű féktárcsa kell semmi csicsa semmi divat! csak azt hittem a10ezres tárcsa és pl egy 35ezres tárcsa között is van valami lényegesebb különbség. mondjuk nem hullámosodik ki a második erőteljesebb fékezésnél. de akkor köszi a tanácsot ki nézek valami olcsót. nem hűtős, csak sima.


azért mondom, ne szórd a pénzt 2,25 ezres tárcsákra darabonként. Ha egyszerűen vezetsz mind megfelel, csak a terhelést nem mind bírja.Ha véletlen még is gond adódik, leszabályoztatod, 1500 ért megcsinálják, nekem is kellett egyszer azóta semmi gond vele.
Nagy sebességről nem kell izzóra fékezni mindig. Nem fogsz te 180 ról vészfékezéseket csinálni.