anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-02-03 18:39 Társalgó

xmanez88 írta:
BarG írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: elmennek most már a búspicsába. nem azért fizettem, hogy most megint. ennek a célja megint a lehúzás. én lexarom, levizsgázok, de egy fityinget nem fizetek. egyszer már megfizettem, ez törvénytelen pénzbeszedés. komolyan mondom nem hiszem el, sneki nem akarja kiüldözni ezeket a férgeket.


Jön az új KRESZ – mindenkinek vizsgázni kell


amit ehhez írnák,azt nem írom le inkább.
bedobták az új rendszám lehúzás trükköt, most jött ez, és a baleseti adó, stb...


A segíííííílyezést kéne megszüntetni a rohadás egye ki a nyíkukat!!!!


Ha az újravizsgázás azt jelentené, hogy max 10e Ft-ért kellene vizsgázni, de ennek eredményeként:
- lehetne pályán 150-nel menni
- múmiák nem kapnának jogsit - tényleg megnéznék és aki nem lát, nem hall, nem tud gondolkodni és reflexei sincsenek már, attól tényleg elvennék a vezetés lehetőségét
- nem néznék gyerekeknek a közlekedőket a 30-as táblákkal
- a rendőröknek nevezettek tényleg a dolgukkal foglalkoznának - pl baleseteknél rendesen terelnének, veszélyes helyeken figyelnének/intézkednének
- az újravizsga bevételeit visszaosztanák a közlekedés javítására
Egy ilyen vágyálomszerú világban én még örülnék is az újravizsgáztatásnak.
De hogy mi lesz e helyett, azt mindnyájan tudjuk.



igazából a hír 2012-05-26 17:03:21 jelent meg, szerintetek napirenden van még?



nem is néztem, hogy ez ilyen régi cikk. Lehet semmi nem lesz belőle.

anubisz Elküldve: 2013-02-03 18:38 Műszerfal kijelzés

Tano írta:
vikti írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Én azért nem szedem szét


hát pedig igazán szétszehetnéd. sőt mindenki szedje már szét. nem olyna nagy munka, csak 10 csavart kell kitekerni, és 30perc alatt megvan. mer a szerelő aszonta ennek így kell működni, hogy valahol lóg a bél.



Én szétszedném gond nélkül ha tunám h hova kössem utána a kábelt...


A WDS-ben megtalálod hogy hova kell bekötni.


Pont rád gondoltam, te majd megküldöd neki, csak nem akartalak ajánlgatni. Bár nekem Kínai ez a rajz is. Kíváncsi leszek ő, hogy boldogul vele

anubisz Elküldve: 2013-02-03 13:43 Műszerfal kijelzés

vikti írta:
anubisz írta:
vikti írta:
YELLOW írta:
vikti írta: Hi
Olyan gondom van, hogy a műszerfalon nemvilágít a visszajelző ha behúzoma kéziféket.
Az gond, hogy nemmegy a kázifékhez egy szál kábel sem.
A kérdésem az hogy, ha húznék egy kábelt a kéziféktől akkor a kábel másik végét hova kössem be? A műszerfal dugójába, ha oda akkor hányas pinbe?


szerintem a kézifékkar alatt lennie kell egy kis kapcsolónak. most valamiért a Lada képe ugrik be, de gondolom itt is úgy lehet.
műszerfaltesztnél világít? mert lehet a műszerfalon ment ki a LED-je, vagy ki van takarva, vagy mit tudom én.


Igen a kapcsoló ottvan a kar alatt, a műszerfal tesztnél világít a LED-nek semmi baja.
Csak a kábel hiányzik amit ha húznék oda nemtudnám hova kötni a másik végét.

akkor jó, ha megvan a kapcsoló. Most vetted a kocsit, hogy csak most vetted észre?
Akkor tényleg csak az a baj, be kell vezetékezni.

Nem,nemmost vettem csak most van rá időm foglalkozni ilyen kicsinységgel is,eddig volt rajta komolyabb munka is ami szerencsére már megvan.


Vannak itt ilyen elektromos szakik, akik tudják ezeket a bekötési rajzokat, majd megírják. Én azért nem szedem szét, hogy merre kellene bekötni, majd ők megmondják.
Nem is tudom, az hova csatlakozik, még nem volt ilyen gondom. Ugye a műszer egység hátulján csak komplett csatlakozók vannak, abból, hogy melyik vezetékből hiányzik félúton, ki tudja. Mert biztos nem a müszerfaltól nem megy a zsinór, valahol félúton van elvágva, kiszedve.

anubisz Elküldve: 2013-02-03 13:22 Műszerfal kijelzés

vikti írta:
YELLOW írta:
vikti írta: Hi
Olyan gondom van, hogy a műszerfalon nemvilágít a visszajelző ha behúzoma kéziféket.
Az gond, hogy nemmegy a kázifékhez egy szál kábel sem.
A kérdésem az hogy, ha húznék egy kábelt a kéziféktől akkor a kábel másik végét hova kössem be? A műszerfal dugójába, ha oda akkor hányas pinbe?


szerintem a kézifékkar alatt lennie kell egy kis kapcsolónak. most valamiért a Lada képe ugrik be, de gondolom itt is úgy lehet.
műszerfaltesztnél világít? mert lehet a műszerfalon ment ki a LED-je, vagy ki van takarva, vagy mit tudom én.


Igen a kapcsoló ottvan a kar alatt, a műszerfal tesztnél világít a LED-nek semmi baja.
Csak a kábel hiányzik amit ha húznék oda nemtudnám hova kötni a másik végét.

akkor jó, ha megvan a kapcsoló. Most vetted a kocsit, hogy csak most vetted észre?
Akkor tényleg csak az a baj, be kell vezetékezni.

anubisz Elküldve: 2013-02-03 13:02 Társalgó

YELLOW írta: elmennek most már a búspicsába. nem azért fizettem, hogy most megint. ennek a célja megint a lehúzás. én lexarom, levizsgázok, de egy fityinget nem fizetek. egyszer már megfizettem, ez törvénytelen pénzbeszedés. komolyan mondom nem hiszem el, sneki nem akarja kiüldözni ezeket a férgeket.


Jön az új KRESZ – mindenkinek vizsgázni kell


amit ehhez írnák,azt nem írom le inkább.
bedobták az új rendszám lehúzás trükköt, most jött ez, és a baleseti adó, stb...

anubisz Elküldve: 2013-02-03 12:51 Műszerfal kijelzés

vikti írta: Hi
Olyan gondom van, hogy a műszerfalon nemvilágít a visszajelző ha behúzoma kéziféket.
Az gond, hogy nemmegy a kázifékhez egy szál kábel sem.
A kérdésem az hogy, ha húznék egy kábelt a kéziféktől akkor a kábel másik végét hova kössem be? A műszerfal dugójába, ha oda akkor hányas pinbe?


Gondolod a te kocsidból kihagyták ezt a funkciót? vagy valaki kikötötte egész a műszarfalig? nem hiszem. Valami más lehet a gond. Szerintem ne kötözgess semmit a műszarfalra, ha nem akarsz nagyobb gondot. Én se tudom hol a kapcsolója, valaki majd megmondja, lehet az szart be, vagy más a gond.

anubisz Elküldve: 2013-02-03 07:00 hátsó ablaktörlő

anubisz írta:
ignasow írta:
Tano írta:
ignasow írta: Ok megnézem! A reléje merre van? ahol a motorvezérlő?


Ige, abban a dobozban van ez is.


Köszi az infot, egyébként honnan lehet egy ilyen relét beszerezni? ki kell csak húzni? vagy forrasztás meg minden? Üdv.


Nem a 4 es az? fordítás szerint ablakmosó kettős relé.


igen az a reléje , megnéztem a javítási útmutatóba, de a GM is vezérli az egészet, nem biztos a motor a gond, ha a relé jó lesz, lehet a GM ed szarakodik!!


Wiper and washer system
The wiper and washer functions in E46
vehicles are controlled by the ZKE V
general module (GM V). Driver input to
the system is via the multi-function
stalk switch to the right of the steering
column.
Operational faults in the wiper/washer
system will set Diagnostic Trouble
Codes (DTCs) which can be accessed
through BMW scan tools DIS or MoDiC.
The components of the wiper/washer
system are described below. Some
functions or components are optional,
as indicated.
Wiper/washer stalk switch. The system
has four wiper settings for the
windshield at the steering column stalk
switch.

anubisz Elküldve: 2013-02-03 01:26 hátsó ablaktörlő

ignasow írta:
Tano írta:
ignasow írta: Ok megnézem! A reléje merre van? ahol a motorvezérlő?


Ige, abban a dobozban van ez is.


Köszi az infot, egyébként honnan lehet egy ilyen relét beszerezni? ki kell csak húzni? vagy forrasztás meg minden? Üdv.


Nem a 4 es az? fordítás szerint ablakmosó kettős relé.

anubisz Elküldve: 2013-02-02 16:50 Autóvásárlás

djhulk írta: "The crankcase ventilation valve is incorporated in the aluminum cylinder head cover."
Tehát ez a szelep nem tűnik szokványosnak ebben az M56 kódjelű motorban. Az alumínium hengerfej fedőbe van építve?



neked ez a tank szellőztető szeleped
http://bmwfans.info/parts/cata...her_valve/

Igen neked nincs benne olyan.
de itt a típusod.
http://bmwfans.info/parts/cata...ne/browse/

anubisz Elküldve: 2013-02-02 16:33 Autóvásárlás

anubisz Elküldve: 2013-02-02 16:25 Autóvásárlás

Ha esetleg a szellőztető szeleped a hiba, akkor erre kell számtani.
http://blog.bavauto.com/8003/d...on-system/

anubisz Elküldve: 2013-02-02 16:19 Autóvásárlás

djhulk írta:
anubisz írta:
djhulk írta:
YELLOW írta:
djhulk írta: Na leszaladtam a garázsba és lőttem 3 képet a motorról, a galériámban látjátok feltöltve. Egy kicsit más, mint amilyen képet ti küldtetek.
A műanyag burkolat rajta van a négyszögletű olajsapkán, jó erősen le kellett nyomnom hogy a sapkát el tudjam benne fordítani, de sikerült. Járó motornál is kipróbáltam az olajsapkát letekerni, ilyenkor elkezdett furán járni a motor, mintha szakaszosabb lett volna, egyértelműen megváltozott, olyan darabos lett. Ez mit jelenthet és vmi köze van-e a service engine soon lámpához szerintetek?


szerintem neked az a burkolat nincs a helyén, lejejbb kell nyomni, vagy vedd le ha lejön... aztán az olajsapka tekerés. iylen motrot még nem is láttam. érdekes ez az amcsi kiadás...
ha megváltozott a járás, akkor nem a kartergáz szellőztető szeleppel van gond.


Vmi tipp, hogy mi más lehet?


szerintem a szelep nem ír be ilyen hibát, hogy a lámpa is égjen. Azt ki kéne olvasni a hibatárolót. volt kiolvasva? mit írt be?


Pénteken kiolvastuk és vmi szekunder levegős dolgot is írt, de aztán kitöröltük azt.. mondta a szervizes srác, hogy az a tankban vmi szelep, de nem túl fontos, ne foglalkozzak vele. aztán lehet hogy visszajött a probléma és megint azt jelzi.


az a szellőztető szelep a motornál van, ha egyre gondolunk, az szellőzteti vissza az üzemanyag gőzt a szívósorba. Nekem is egyszer beállt, kitisztítottam és utána semmi gond nem volt vele. 15 ezer lett volna a csere.Lehet ezt írja be neked, az nem a tankba van.Egy mágnes szelep.
http://bmwfans.info/parts/cata...her_valve/


anubisz Elküldve: 2013-02-02 16:09 Autóvásárlás

djhulk írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
djhulk írta: Na leszaladtam a garázsba és lőttem 3 képet a motorról, a galériámban látjátok feltöltve. Egy kicsit más, mint amilyen képet ti küldtetek.
A műanyag burkolat rajta van a négyszögletű olajsapkán, jó erősen le kellett nyomnom hogy a sapkát el tudjam benne fordítani, de sikerült. Járó motornál is kipróbáltam az olajsapkát letekerni, ilyenkor elkezdett furán járni a motor, mintha szakaszosabb lett volna, egyértelműen megváltozott, olyan darabos lett. Ez mit jelenthet és vmi köze van-e a service engine soon lámpához szerintetek?


szerintem neked az a burkolat nincs a helyén, lejejbb kell nyomni, vagy vedd le ha lejön... aztán az olajsapka tekerés. iylen motrot még nem is láttam. érdekes ez az amcsi kiadás...
ha megváltozott a járás, akkor nem a kartergáz szellőztető szeleppel van gond.


ilyet se láttam még milyen motor ez?


325i usa, ennek vettem. Automata.
Viszont találtam vmi elég érdekeset a neten: http://aakmotorsports.com/conf...5-330.aspx
itt a jobb oldali motorkép eléggé hasonlít az enyémre. Azt írja, hogy az a California SULEV motor, ami "Super Ultra Low Emissions Vehicle", mert ott alacsonyabb emisszióval engedik a kocsikat forgalomba helyezni. Na erre varrjatok gombot


ott is lejjebb van a borítás a képen, ki lehet simán tekerni a sapkát.

anubisz Elküldve: 2013-02-02 16:04 Autóvásárlás

djhulk írta:
YELLOW írta:
djhulk írta: Na leszaladtam a garázsba és lőttem 3 képet a motorról, a galériámban látjátok feltöltve. Egy kicsit más, mint amilyen képet ti küldtetek.
A műanyag burkolat rajta van a négyszögletű olajsapkán, jó erősen le kellett nyomnom hogy a sapkát el tudjam benne fordítani, de sikerült. Járó motornál is kipróbáltam az olajsapkát letekerni, ilyenkor elkezdett furán járni a motor, mintha szakaszosabb lett volna, egyértelműen megváltozott, olyan darabos lett. Ez mit jelenthet és vmi köze van-e a service engine soon lámpához szerintetek?


szerintem neked az a burkolat nincs a helyén, lejejbb kell nyomni, vagy vedd le ha lejön... aztán az olajsapka tekerés. iylen motrot még nem is láttam. érdekes ez az amcsi kiadás...
ha megváltozott a járás, akkor nem a kartergáz szellőztető szeleppel van gond.


Vmi tipp, hogy mi más lehet?


szerintem a szelep nem ír be ilyen hibát, hogy a lámpa is égjen. Azt ki kéne olvasni a hibatárolót. volt kiolvasva? mit írt be?

anubisz Elküldve: 2013-02-02 15:55 Autóvásárlás

YELLOW írta:
djhulk írta: Na leszaladtam a garázsba és lőttem 3 képet a motorról, a galériámban látjátok feltöltve. Egy kicsit más, mint amilyen képet ti küldtetek.
A műanyag burkolat rajta van a négyszögletű olajsapkán, jó erősen le kellett nyomnom hogy a sapkát el tudjam benne fordítani, de sikerült. Járó motornál is kipróbáltam az olajsapkát letekerni, ilyenkor elkezdett furán járni a motor, mintha szakaszosabb lett volna, egyértelműen megváltozott, olyan darabos lett. Ez mit jelenthet és vmi köze van-e a service engine soon lámpához szerintetek?


szerintem neked az a burkolat nincs a helyén, lejejbb kell nyomni, vagy vedd le ha lejön... aztán az olajsapka tekerés. iylen motrot még nem is láttam. érdekes ez az amcsi kiadás...
ha megváltozott a járás, akkor nem a kartergáz szellőztető szeleppel van gond.


ilyet se láttam még milyen motor ez? Ennek a szélén van az olajbeöntő? És főleg ki kell csavarni a 2 csavart ami tartja a motor burkolatot, hogy olajsapkát ki tudd tekerni?
Basszus