anubisz0718 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

anubisz0718 Elküldve: 2012-10-16 20:43 Futómû és hibái

ember84 írta: És akinek 5-öse,illetve 7-ese van,annak is ilyen vagy azok jók?Mondjuk legközelebb 7-est veszek az tuti!

Ne aggódj ezen, szerintem már túl liheged. Nagyon viszi a nyomvályú!!Az enyémet is, pedig összkerekes. 225/45/17 van rajta, ezzel a mérettel már nagyon viszi, a nagyobb mérettel még jobban. Aki nem ismeri a jelenséget, vagy az árokba hajt, vagy fut a szervizbe, hogy eltört a kormánymű. Némely nyomvályú komoly 2 kezes mutatvány egyenesbe tartani. Pedig nálam igazán célba van lőve a futómű. BMW szervizbe gyárira lőve. És kérdeztem ott a szerelőt, és igen a 7 még jobban viszi, szinte mindet, ha 2 hónapos a kocsi akkor is.
Nap mint nap tucatszám viszik a milliós BMW ket próbakörre. Nem az autó a hibás, az útnak kéne simának lenni, mint Németbe. Ha meg vízzel van tele a nyomvályú, jobb ha elkerülöd, mert hamar a fán, vagy a mezőn kötsz ki, ha 100 felett belerongyolsz egy ilyenbe. Főleg széles gumikkal.

anubisz0718 Elküldve: 2012-10-16 13:52 Egyenetlen alapjárat

kbalint írta: Szerintetek mi lehet a probléma ?

YouTube videó

Csak az első hideg indításnál van ez a bizonytalan alapjárat, kicsit ejt a fordulaton meg beremeg valami.....


Olvastasd ki a hibatárolót, lehet sima OBD2 hibaolvasó is megmondja, addig hiába találgatsz. Inkább fél évig találgatsz?

anubisz0718 Elküldve: 2012-10-16 12:43 Autóvásárlás

Helioport írta: Nem árulok zsákbamacskát, ismerem a kereskedősrácot kisgyerekkorunk óta. De ez nem reklám, ez az én személyes benyomásom:
Bemegyek a kereskedésbe beszélőre, hát mit látok? Ezt a kis csodát!!! Nincs kivikszolva, ki van takarítva, első forgalombahelyezésére most került sor itthon. Mondom, ez instant get. Alap felszereltség, de elképesztő az állapota! 2.666.666 HUF.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-6245598

MENJ EL ODA, ÉS NÉZD MEG, ELÀMULSZ, ÉS NEM AKAROD MAJD ELHINNI, MENNYIRE EGYBEN VAN!


Mint a szerviz értékelések. Ott is a szerelő, a tulaj írja magáról,hogy nagyon fasza, és csak odajárj.
Ennek nem a hirdetések között kellene lennie? NO Comment

anubisz0718 Elküldve: 2012-10-15 19:08 Autóvásárlás

bd93 írta:
Alesi írta:
Coyote írta:
Magnus írta: Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni BMW vásárláshoz, illetve érdekelne a véleményetek ezzel kapcsolatban.

Második BMW-m lesz, egy E46 320Ci SE után.

E60-as ötöst néztem ki, 530i vagy ( és én ezt szeretném inkább) 545i lesz, amint megveszem LPG-t tetetek bele.( külföldön élek, itt olcsó, üzemanyaggal oda jövök ki árban hónap végére városi használattal kb mint egy 320D-vel, 15 literrel számolva az 545öt - ennyivel el kell, hogy ketyegjen nem? )
Az, hogy melyik lesz attól függ, hogy melyiket találom majd ár/felszereltség arányban a legjobbnak8 valószínű, hogy 2004-2006 közötti évjárat lesz)
Azt szeretném kérdezni, hogy tudnátok-e valami tanácsot adni, hogy mi az amire figyelnem kell ezeknél a modelleknél, illetve, hogy az SMG illetve az aktív tempomat mennyire necces vagy megbízható.

Másik dolog amit szeretnék megkérdeni azoktól akik jártasabbak a témában az, hogy egy E92 335i-t vett nemrég egy ismerősöm aki szerint városban elmegy 8 literrel. Lehetséges ez? mennyire megbízható az a turbós motor? ( ez egy B opció lehetne, csak azért mert nagyon tetszik a formája, viszont erre még egy fél évet várnom kellene plusz óckodom tőle, mert az E46 ot is azért adtam el többek között mert kicsi volt( plusz a 170 lóhoz sokalltam a 10.5-11 litert )


A válaszokat előre is köszönöm, ha kapok



Szerintem egy E60 545i LPG-vel olyan, mint egy kínai iPhone hamisítvány aranybevonattal.

Ha nincs pénzem az "igazira" akkor inkább lemondok róla.


Ennyi erovel a BMW dizel motorral is ugyanez...


hát szerintem az hogy dizel meg az h gáz nagyon nem ugyanaz nem szeretnék dizel BMW-t de az lpg-t nagyon elítélem magnus vegyél suzuki-t erre ennyit tudok mondani Coyote egyetértek undorító dolog egy pöpec 45i motort "kiherélni" lpg-vel gusztustalan ha nincs pénzed rá ne vegyél 545i-t


Arra van neki, csak etetni nem mindegy, ezeket a 645 Cupékat is szarél, húgyér osszák. 4 milláért kupac számra lehet venni, de a szerviz rutinos látogatói, mindenhol áll vagy 3,4
fogyasztásról meg ugye ne beszéljünk.

anubisz0718 Elküldve: 2012-10-15 18:52 Benzin adalékok

veszkoo85 írta:
Scotty írta: Sziasztok!
Apró megjegyzésem lenne a témához.Ha a benzinhez vizet keverünk valóban a fajsúly különbség miatt ugye szétválnak.Ám, ha hozzácsapunk némi alkoholt (pl.denaturált szesz is jó), már szépen elkeverednek.


hali mindenkinek.benzinkútas vagyok ilyen hülyeségeket már rég nem olvastam,köszi jókat nevettem.


Szinte látom, ahogy vödrökbe hordják a vizet a nagy tartályba a benzin mellé, utána meg hordószámra az alkoholt Legyúlnak egy 6 méteres bottal, és jól elkeverik. Hihetetlen az emberi fantázia mire nem képes.

anubisz0718 Elküldve: 2012-10-11 17:08 Hűtővíz..:S

YELLOW írta:
PITTIBL11 írta:
YELLOW írta:
PITTIBL11 írta: Sziasztok!!! (BMW e46 2000-es motor évjárat 98

Nem az én autóm hanem az egyik barátomé.
Most vette, és az a probléma hogy hiába öntöm fel neki maxra a hűtőfolyadékot pedig már az úszó is teljesen fenn van! Ekkor kupak rá mehet tovább 2 nap múlva normál használatnál műszerfalon kis ikon jelez kevés a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadékszintje. Ekkor ha lassan megpróbáltam levenni a tartály kupakját gőz és komoly bugyogás mellett (fórrt) mindig vissza zártam míg meg nem hűlt. Ma megint feltöltöttem légtelenítő csavart álló motornál levettem maxnál feljebb öntöttem és a termosztáttól érkező csövön próbáltam a lehető legtöbb levegőt kiszedni. Igazából a gyári légtelenítést nem tudom ez az egyik kérdés. Sehol nem látok vízfolyást nem gondolnék hengerfejre mert se az olajba nincs víz se a vízbe olaj. Ma ahogy feltöltöttem hagytam járni 15 percig nem tűnt el a víz nem forrt fel a viszkó jó. De nem értem hogy lehet hogy 2 nap alatt üres lesz a kiegyenlítő tartály?
Előre is köszi a választ.
Ha kimaradt valami vagy van valami ötlet akkor írjatok válaszolok.



kell bele azért anyag, ha le volt engedve.... középső rostélynál tekerd meleg állásba a középső tárcsát, illetve maxra a hőfokot így kell járatni, addig amíg üzemmeleg nem lesz, aztán célszerű megállni az autóval, hogy nyisson ki rendesen minden termosztát. csak így lehet lelégteleníteni rendesen. én is sokáig csak néztem.... hova megy a víz




Ezt értem király! de akkor nem valószínű a hengerfely igaz? Csúpán a légtelenítés lehet a gáz? Most hozta be németből a srác. Levett sapkával járassam? és ha kell öntsek mindig utána? csak mert írtad célszerű megállni akkor alapjáraton nem is éri el a két termosztát nyitását?



csak alapjáraton vedd le a sapkát, mert másképp kilő a víz. óvatosan kell levenni. meg ami van légtelenítő azokat is kinyitni. nekem le lett belőle engedve, aztán feltöltés után még vagy 2 liter simán belement, de sosem ment a pirosirányában. mondjuk november környéke volt, akkor hűt rendesen.
azért írtam menjél vele, amikor eléri az üzemit, akkor megállsz, letekered a kupakot óvatosan, aztán hagyod egy picit. majd visszateker, és álló helyzetben nyomod neki olyan 2500 fordulattal, hagy melegedjen a víz, hogy minden kinyisson. azt a szervizes pumpát nem értem, mert ha nem megy az autó, akkor a fűtéskör nincs nyitva és ha ott van levegő, akkor onnan nem jön ki....


Pedig számtalanszor csinálta előttem, nemrég pár napja. Kis termosztát csere miatt. Feltölti rácsavarja azt a szart,nyom rajta párat, közbe megnyitja a légtelenítő csavart, ahogy ott kezd folyni a víz elzárja, letekeri a pumpát, és kész, ültem a kocsiba és már mentem is, azóta ott áll a víz mint a cövek.

anubisz0718 Elküldve: 2012-10-11 17:05 Hűtővíz..:S

PITTIBL11 írta:
anubisz0718 írta:
PITTIBL11 írta:
anubisz0718 írta:
YELLOW írta:
PITTIBL11 írta: Sziasztok!!! (BMW e46 2000-es motor évjárat 98

Nem az én autóm hanem az egyik barátomé.
Most vette, és az a probléma hogy hiába öntöm fel neki maxra a hűtőfolyadékot pedig már az úszó is teljesen fenn van! Ekkor kupak rá mehet tovább 2 nap múlva normál használatnál műszerfalon kis ikon jelez kevés a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadékszintje. Ekkor ha lassan megpróbáltam levenni a tartály kupakját gőz és komoly bugyogás mellett (fórrt) mindig vissza zártam míg meg nem hűlt. Ma megint feltöltöttem légtelenítő csavart álló motornál levettem maxnál feljebb öntöttem és a termosztáttól érkező csövön próbáltam a lehető legtöbb levegőt kiszedni. Igazából a gyári légtelenítést nem tudom ez az egyik kérdés. Sehol nem látok vízfolyást nem gondolnék hengerfejre mert se az olajba nincs víz se a vízbe olaj. Ma ahogy feltöltöttem hagytam járni 15 percig nem tűnt el a víz nem forrt fel a viszkó jó. De nem értem hogy lehet hogy 2 nap alatt üres lesz a kiegyenlítő tartály?
Előre is köszi a választ.
Ha kimaradt valami vagy van valami ötlet akkor írjatok válaszolok.



kell bele azért anyag, ha le volt engedve.... középső rostélynál tekerd meleg állásba a középső tárcsát, illetve maxra a hőfokot így kell járatni, addig amíg üzemmeleg nem lesz, aztán célszerű megállni az autóval, hogy nyisson ki rendesen minden termosztát. csak így lehet lelégteleníteni rendesen. én is sokáig csak néztem.... hova megy a víz


A szervizbe rátesznek egy pumpát,nyom rajta 5x azt jól van.Be se kell indítani.


oksa ezt értem persze a leggyorsabb út! csak jó lenne pár alternatíva.


Én egyszer csináltam, maradt benne, 100m mentem a kocsival egyből pirosba ugrott a mutató. Ha nem sikerül jól,megsüthetitek a motort, egy pillanat alatt.


Tehát valszeg akkor a légtelenítés csak az autó baja? akkor hengerfej ok? a leírtak alapján?


Soha ne mond, hogy soha. Nekem egy hajszálrepedésen szivárgott el a víz, és persze levegősödött le. Mivel nem rég vette ilyet megmondani nem lehet. Ha annyira levegős lenne a kocsi,hogy ennyi vizet felzabál még mindig, nem tudnál menni vele, pár méternél többet, mert azonnal pirosba ugrana a mutató. Ha valahol elszivárog akkor nem hirtelen, hanem fokozatosan kezd mászni a mutató, nagyobb teljesítményen. És persze akkor a lámpa is világit, hogy kevés a víz.Kizárt hogy ennyire levegős még mindig és nem melegszik a motor.

anubisz0718 Elküldve: 2012-10-11 16:50 Hűtővíz..:S

PITTIBL11 írta:
anubisz0718 írta:
YELLOW írta:
PITTIBL11 írta: Sziasztok!!! (BMW e46 2000-es motor évjárat 98

Nem az én autóm hanem az egyik barátomé.
Most vette, és az a probléma hogy hiába öntöm fel neki maxra a hűtőfolyadékot pedig már az úszó is teljesen fenn van! Ekkor kupak rá mehet tovább 2 nap múlva normál használatnál műszerfalon kis ikon jelez kevés a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadékszintje. Ekkor ha lassan megpróbáltam levenni a tartály kupakját gőz és komoly bugyogás mellett (fórrt) mindig vissza zártam míg meg nem hűlt. Ma megint feltöltöttem légtelenítő csavart álló motornál levettem maxnál feljebb öntöttem és a termosztáttól érkező csövön próbáltam a lehető legtöbb levegőt kiszedni. Igazából a gyári légtelenítést nem tudom ez az egyik kérdés. Sehol nem látok vízfolyást nem gondolnék hengerfejre mert se az olajba nincs víz se a vízbe olaj. Ma ahogy feltöltöttem hagytam járni 15 percig nem tűnt el a víz nem forrt fel a viszkó jó. De nem értem hogy lehet hogy 2 nap alatt üres lesz a kiegyenlítő tartály?
Előre is köszi a választ.
Ha kimaradt valami vagy van valami ötlet akkor írjatok válaszolok.



kell bele azért anyag, ha le volt engedve.... középső rostélynál tekerd meleg állásba a középső tárcsát, illetve maxra a hőfokot így kell járatni, addig amíg üzemmeleg nem lesz, aztán célszerű megállni az autóval, hogy nyisson ki rendesen minden termosztát. csak így lehet lelégteleníteni rendesen. én is sokáig csak néztem.... hova megy a víz


A szervizbe rátesznek egy pumpát,nyom rajta 5x azt jól van.Be se kell indítani.


oksa ezt értem persze a leggyorsabb út! csak jó lenne pár alternatíva.


Én egyszer csináltam, maradt benne, 100m mentem a kocsival egyből pirosba ugrott a mutató. Ha nem sikerül jól,megsüthetitek a motort, egy pillanat alatt.

anubisz0718 Elküldve: 2012-10-11 16:34 Hűtővíz..:S

YELLOW írta:
PITTIBL11 írta: Sziasztok!!! (BMW e46 2000-es motor évjárat 98

Nem az én autóm hanem az egyik barátomé.
Most vette, és az a probléma hogy hiába öntöm fel neki maxra a hűtőfolyadékot pedig már az úszó is teljesen fenn van! Ekkor kupak rá mehet tovább 2 nap múlva normál használatnál műszerfalon kis ikon jelez kevés a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadékszintje. Ekkor ha lassan megpróbáltam levenni a tartály kupakját gőz és komoly bugyogás mellett (fórrt) mindig vissza zártam míg meg nem hűlt. Ma megint feltöltöttem légtelenítő csavart álló motornál levettem maxnál feljebb öntöttem és a termosztáttól érkező csövön próbáltam a lehető legtöbb levegőt kiszedni. Igazából a gyári légtelenítést nem tudom ez az egyik kérdés. Sehol nem látok vízfolyást nem gondolnék hengerfejre mert se az olajba nincs víz se a vízbe olaj. Ma ahogy feltöltöttem hagytam járni 15 percig nem tűnt el a víz nem forrt fel a viszkó jó. De nem értem hogy lehet hogy 2 nap alatt üres lesz a kiegyenlítő tartály?
Előre is köszi a választ.
Ha kimaradt valami vagy van valami ötlet akkor írjatok válaszolok.



kell bele azért anyag, ha le volt engedve.... középső rostélynál tekerd meleg állásba a középső tárcsát, illetve maxra a hőfokot így kell járatni, addig amíg üzemmeleg nem lesz, aztán célszerű megállni az autóval, hogy nyisson ki rendesen minden termosztát. csak így lehet lelégteleníteni rendesen. én is sokáig csak néztem.... hova megy a víz


A szervizbe rátesznek egy pumpát,nyom rajta 5x azt jól van.Be se kell indítani.

anubisz0718 Elküldve: 2012-10-11 16:10 elektromos üzemanyagszivattyú

m_attila írta:
anubisz0718 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Úgy néz ki megoldódott a reggeli hidegindítási gondom, és a néha nem járó hengerek gondja.
Leírom, hátha okul valaki belőle. Hozzám híven azért oda pöccintem, ha sokan fel is kapják a vizet, az itt kapott tippek többsége, semmit nem ér. Sokszor jobban jár az ember, ha a maga logikáját használja,( már ha van neki ) nem más ötletei után megy.
Ugyanis hiába írtam, mondtam, hogy hiába egyből felállt a 3Bár benzinnyomásom, már gyújtás ráadásakor, de leírtam, hogy rajtahagytam a műszert, és 2 óra alatt kapásból 1,5 bárt engedett el állás közben. Gondolhatod reggelre, vagy 2 nap állás után menyi benzin maradt a rendszerbe. Semmi. Persze hogy nem röffent pöccre, és járt szárul a motor, mert eltelt vagy 1 perc, mire kidolgozta magából a lelevegősödött részt.
Itt egy kedves ember mondta, hogy az nem gond, ha ennyit vissza enged a rendszer. Nem mondom a nevét, mert nagyon rendes, csak hát ha nem hiszek neki, már 3 nap múlva jó a kocsim, nem szívok még fél évet vele.
Ugyanis, semmit nem engedhet vissza a rendszer. 6 gyertya ujjak. Másnap megint szopott a kocsi.
Üzemanyagpumpát cseréltek, mert szóltam, hogy ejt a rendszer,ma 5 foknál pöccre indult, és jár minden henger.
Mondták, hogy még a gyári pumpa volt benne, a kocsiba meg van vagy 350 ezer.
Kompresszióm minden hengerbe egyforma, 12,1, 12,2 mind 12 felett van. És van már benne bőven kilométer.
Még elviszem egy injektor tisztitatásra mert az 1 injektor hidegen kicsit eltérő értéket mutat, de utána beáll a normális értékre.
Azt azért hozzá teszem, hogy beraktak egy pumpát, 26 ért, de gondolom valami félújítót, mert ma hallom reggel ,hogy nagyon halhatóan zúg. Ez ennyimé nem szólt.
Jobban járok, ha már most beszerzek egy gyárit, mert a csillagjósok is ómennek ítélik, ha egy üzemanyagpumpa szól, és idegesít is, mert halható.
Igen, nem megyek panaszkodni, mivel egy fillért se kértek a szerelésért, mert haverom intézte, csak a gyertyákat, és a pumpát fizettem ki. 2 napig ott volt a kocsi, mértek rajta mindent. Pofátlanság lenne most szólni, te vedd már ki ezt a pumpát, ők se tudták, hogy ez szólni fog. Mondták ne vegyek 60 ért, van egy 26 ért,
Lényeg, hogy a hiba úgy néz ki megoldódott, és a benzinpumpa volt a hibás. Hozzáteszem, hogy sokan tippelték azt is, de becsapós volt, mert tudta a 3 bárt,de mégis fos volt.
Azért írtam le, ha valakinek ilyen tünetei vannak, érdemes megnézni, rajtahagyni a műszert reggelig, menyit ejt vissza a rendszer, nem e az miatt vannak indítási gondok, vagy esetleg égéskimaradás reggel hidegen.


én lehet rosszul tudom, mert miért ne tudhatnám rosszul amikor az autó leáll, akkor elvileg a pumpának kell lennie olyan szerepnek, hogy ne legyen nyomás a rendszerbe, tehát elengedi, valamennyi anyag marad benne. még régen olyan 99 környékén hallottam egy off autónál, hogy a gyújtás ráadásnál azért kell várni addig a hangig , ugye kis zúgás, majd 2-3 sec múlva vége, hogy a pumpa előállítsa a nyomást a rendszerben. persze lehet nekem is hazudtak. vagy nem tudták jól.

Á.Az a lényeg, hogy indításkor egyből készen kell állnia a rendszernyomásnak, bár én se vagyok szerelő. De logikus, ha 2 óra alatt ennyit ejt, reggelre a benzintankig le levegősödik. de csak idáig kel elmenni, itt is le van írva érthetően.
http://www.injektor.hu/index.j...&akt=2

NYOMÁSTÁROLÓ.

A K, KE, K-Lambda Jetronic rendszereknél alkalmazzák. A motor leállítása után -korlátozott ideig- tartja a nyomást, hogy a következő indítás problémamentes legyen. Egyszerű szerkezete folytán szinte problémamentes alkatrész.
Korszerű, szakaszos befecskendező rendszereknél nem alkalmaznak nyomástárolót, itt az üzemanyag szivattyú integrált részét képezi egy visszacsapó szelep, amely a motor leállítása után lezár. Így a nyomás alatti üzemanyag nem tud az üzemanyag tartályba visszafolyni. Előfordul, hogy a visszacsapó szelep nem zár megfelelően, ilyenkor a motor nem indul újra, amíg a szivattyú újra fel nem termeli a rendszerbe a hiányzó benzint.




Úgy legyen, bár érdekességképen megjegyezném, hogy szerintem ha a gyújtást ráteszed egyből felépül (t) az üzemanyagnyomás.



Más nem volt cserélve, 6 gyertya, bár a régiekkel se volt még gond, és ugyan úgy ugrált benne a motor reggel hidegen, amint cserélve lett a pumpa, pöccre indult,egész éjjel 5 fokba állt az utcán. Nekem is egyből megvolt a nyomás. Ha nem számítana, minek lenne egy valag visszacsapó szelep benne. Hiába a nyomás, ha tele van levegővel. Ha 2 napot állt a kocsi, még borzalmasabban járt reggel. Gondolom addigra teljesen luftos lett, és nem volt egyenletes a befecskendezés amíg át nem nyomta a rendszeren,mert ezt kb 1 percig csinálta,és utána minden rendbe volt.

anubisz0718 Elküldve: 2012-10-11 11:28 elektromos üzemanyagszivattyú

YELLOW írta:
anubisz írta: Úgy néz ki megoldódott a reggeli hidegindítási gondom, és a néha nem járó hengerek gondja.
Leírom, hátha okul valaki belőle. Hozzám híven azért oda pöccintem, ha sokan fel is kapják a vizet, az itt kapott tippek többsége, semmit nem ér. Sokszor jobban jár az ember, ha a maga logikáját használja,( már ha van neki ) nem más ötletei után megy.
Ugyanis hiába írtam, mondtam, hogy hiába egyből felállt a 3Bár benzinnyomásom, már gyújtás ráadásakor, de leírtam, hogy rajtahagytam a műszert, és 2 óra alatt kapásból 1,5 bárt engedett el állás közben. Gondolhatod reggelre, vagy 2 nap állás után menyi benzin maradt a rendszerbe. Semmi. Persze hogy nem röffent pöccre, és járt szárul a motor, mert eltelt vagy 1 perc, mire kidolgozta magából a lelevegősödött részt.
Itt egy kedves ember mondta, hogy az nem gond, ha ennyit vissza enged a rendszer. Nem mondom a nevét, mert nagyon rendes, csak hát ha nem hiszek neki, már 3 nap múlva jó a kocsim, nem szívok még fél évet vele.
Ugyanis, semmit nem engedhet vissza a rendszer. 6 gyertya ujjak. Másnap megint szopott a kocsi.
Üzemanyagpumpát cseréltek, mert szóltam, hogy ejt a rendszer,ma 5 foknál pöccre indult, és jár minden henger.
Mondták, hogy még a gyári pumpa volt benne, a kocsiba meg van vagy 350 ezer.
Kompresszióm minden hengerbe egyforma, 12,1, 12,2 mind 12 felett van. És van már benne bőven kilométer.
Még elviszem egy injektor tisztitatásra mert az 1 injektor hidegen kicsit eltérő értéket mutat, de utána beáll a normális értékre.
Azt azért hozzá teszem, hogy beraktak egy pumpát, 26 ért, de gondolom valami félújítót, mert ma hallom reggel ,hogy nagyon halhatóan zúg. Ez ennyimé nem szólt.
Jobban járok, ha már most beszerzek egy gyárit, mert a csillagjósok is ómennek ítélik, ha egy üzemanyagpumpa szól, és idegesít is, mert halható.
Igen, nem megyek panaszkodni, mivel egy fillért se kértek a szerelésért, mert haverom intézte, csak a gyertyákat, és a pumpát fizettem ki. 2 napig ott volt a kocsi, mértek rajta mindent. Pofátlanság lenne most szólni, te vedd már ki ezt a pumpát, ők se tudták, hogy ez szólni fog. Mondták ne vegyek 60 ért, van egy 26 ért,
Lényeg, hogy a hiba úgy néz ki megoldódott, és a benzinpumpa volt a hibás. Hozzáteszem, hogy sokan tippelték azt is, de becsapós volt, mert tudta a 3 bárt,de mégis fos volt.
Azért írtam le, ha valakinek ilyen tünetei vannak, érdemes megnézni, rajtahagyni a műszert reggelig, menyit ejt vissza a rendszer, nem e az miatt vannak indítási gondok, vagy esetleg égéskimaradás reggel hidegen.


én lehet rosszul tudom, mert miért ne tudhatnám rosszul amikor az autó leáll, akkor elvileg a pumpának kell lennie olyan szerepnek, hogy ne legyen nyomás a rendszerbe, tehát elengedi, valamennyi anyag marad benne. még régen olyan 99 környékén hallottam egy off autónál, hogy a gyújtás ráadásnál azért kell várni addig a hangig , ugye kis zúgás, majd 2-3 sec múlva vége, hogy a pumpa előállítsa a nyomást a rendszerben. persze lehet nekem is hazudtak. vagy nem tudták jól.

Á.Az a lényeg, hogy indításkor egyből készen kell állnia a rendszernyomásnak, bár én se vagyok szerelő. De logikus, ha 2 óra alatt ennyit ejt, reggelre a benzintankig le levegősödik. de csak idáig kel elmenni, itt is le van írva érthetően.
http://www.injektor.hu/index.j...&akt=2

NYOMÁSTÁROLÓ.

A K, KE, K-Lambda Jetronic rendszereknél alkalmazzák. A motor leállítása után -korlátozott ideig- tartja a nyomást, hogy a következő indítás problémamentes legyen. Egyszerű szerkezete folytán szinte problémamentes alkatrész.
Korszerű, szakaszos befecskendező rendszereknél nem alkalmaznak nyomástárolót, itt az üzemanyag szivattyú integrált részét képezi egy visszacsapó szelep, amely a motor leállítása után lezár. Így a nyomás alatti üzemanyag nem tud az üzemanyag tartályba visszafolyni. Előfordul, hogy a visszacsapó szelep nem zár megfelelően, ilyenkor a motor nem indul újra, amíg a szivattyú újra fel nem termeli a rendszerbe a hiányzó benzint.


anubisz0718 Elküldve: 2010-11-12 04:04 Klíma automatika hiba

Hát éjjel ki szereltem ezt a SÜNIT, de nem semmi volt,a legszebb hogy már mikor el értem,meg mozgattam,egyből be indult a ventilátor. Azért ki szedtem teljesen,meg pucoltam, bár nem hiszem hogy volt értelme. Meg fújtam kontakt sprével. Mire vissza szereltem ott mindent de most megy tökéletesen, nem tudom hogy meddig fog menni,vagy csak nem érintkezett rendesen, most jó, de azért be szerzek egy bontottat, tartaléknak.akkor hullámzott a fordulat mikor csak rá adtam a gyújtást, de nem járt a motor. Járó motornál teljesen szabályosan pörög, ha le veszem a fordulatot teljesen hangtalan.Lehet szét rázott ott mindent a sok kátyú, mert nekem nagyon fel üt, mert elég kemény a futómű,úgyhogy ráz mindent
Köszönöm mindenkinek aki segített mert nem volt tudtom róla, hogy ez lehet az ok. biztos szoptam volna vele, meg szerviz feleslegesen, ott meg cseréltették volna,és még ki tudja meddig el járok vele.
Kösz mindenkinek.
És már van Magyar biztossitték kiosztási listám, innen, azért is kösz.

anubisz0718 Elküldve: 2010-11-11 20:11 Klíma automatika hiba

Meg kaptam,köszönöm szépen.]

anubisz0718 Elküldve: 2010-11-11 19:59 Klíma automatika hiba

[Köszönöm el küldtem az e-mailt. 28 ast több helyre is írja, bár nem hiszem hogy bizti lenne, de jobb ha azt is átnézem,de Franciául nem megy
Köszönöm.

anubisz0718 Elküldve: 2010-11-11 19:28 Klíma automatika hiba

Hát bizony gondoltam rá,mer csak ki kel pattintani a helyéről azt rá dugni a másikat.Most így nincs senkim,de körbe telefonálok, igen ez jogos, a kizárásos alapon csak ki derül.Bár a fene tudja, csak futkosok utána a szervizbe meg rá dugja a gépet és megmondja,meg kímélem magam a futkosástól,főleg ha 12 l es fogyasztást is számolom XD meg a 40 átlag kátyút,műszeres kimérés,vagy próba nélkül felesleges neki álmon, csak felesleges pénzkidobás lenne.Csak a szopás az hogy semmi lég be fúvásom nincs, azt rám jön a hideg,vagy pára, akkor cumi. Holnap Péntek,szervizbe a fű se nő ilyenkor.Az eladó vezérlő meg Szolnokon vagy hol van,Győrből nem megyek azért le hogy bele próbáljam,akkor már majdnem ott vagyok ha ujjat veszek,és ha el küldi és szar, akkor meg főleg. Na mindegy, akkor nem álok neki bütykölgetni,hiába szedek ki bármit, úgyse tudom meg hogy rossz e, ha nézem.Vezérlő modult már szét kaptam,meg tisztítottam,kontaktot néztem,kijelzőt is szét kaptam, vissza az egész,ugyan az hol szét esik a kép hol nem. be vetettem az Ukrán módszert is, meg csapkodtam egy párszor semmi reakcióMást nem érdemes vele csinálnom.
« előző12következő »