ateszka86 fórum hozzászólásai

ateszka86 Elküldve: 2013-01-07 14:03 Olajzabálás

YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:

ha mész szerelőhöz, akkor a cooler csövét kell levenni, főleg a bemenő ágnál, ha ott áll benne az olaj, akkor annyira nem jó,ha a cooler kimenő oldalán is, akkor meg pláne

és ha a turbo rossz,mert huz jól, akkor bontobol evgyek vagy vmi megoldas? fleujitttani


én nem mondom, hogy rossz. attól, hogy húz, az azt jelenti, hogy a geometria vagy bármi nincs letapadva, van töltés. az aolajat azért köpi a turbó, mert mondjuk a csapágyazásnál átenged a szimering, mert neked a motorolaj keni azt is. ha jól mondom.

ha csak enyni a baj,akkor gondolom az nem oylan nagy összeg remélem jol gondolom


ha ennyi... de akkor is újítani kell a turbót. tulajdonképpen ez megy tönkre csak, ha a lapát nem kap be valami csavart
de ezt csak azé mondom, hogy a coolerről a csövet levenni nem nagy dolog, megnézni meg lehet. legalább kiderül csapágy, szimering ügyileg, hogy áll a turbód.
ha nincs sok olaj ott benne, akkor szerintem hagyd még nem olyan vészes a fogyás. ha szimeringnél (szelepszár) menne el, vagy bekerülne az égéstérbe gyűrűk miatt, akkor azt kimutatná egy ződkártyás mérés (amitől még nem bukna meg az autó, de a gyári értékhez lehet viszonyítani), meg azért kicsit kéks füstje lenne a kipufgáznak.

de valahol olvatsam hogy a hidegkben is fogy vmennyit az olaj...én mostanaban -10 és -25 fok közt járok vele

ateszka86 Elküldve: 2013-01-07 13:51 Olajzabálás

YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:

ha mész szerelőhöz, akkor a cooler csövét kell levenni, főleg a bemenő ágnál, ha ott áll benne az olaj, akkor annyira nem jó,ha a cooler kimenő oldalán is, akkor meg pláne

és ha a turbo rossz,mert huz jól, akkor bontobol evgyek vagy vmi megoldas? fleujitttani


én nem mondom, hogy rossz. attól, hogy húz, az azt jelenti, hogy a geometria vagy bármi nincs letapadva, van töltés. az aolajat azért köpi a turbó, mert mondjuk a csapágyazásnál átenged a szimering, mert neked a motorolaj keni azt is. ha jól mondom.

ha csak enyni a baj,akkor gondolom az nem oylan nagy összeg remélem jol gondolom

ateszka86 Elküldve: 2013-01-07 13:45 Olajzabálás

YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: sziasztok. ma néztem a nivo pálcát és az olajszint felénél van...ezelött a maxon volt, kb 5000km-mentem vele, közbe is néztem még novemberben is maxon volt, most peidg felénél...a turbo jo értéket mutatott, oljafolyás nincs... mitől lehet szerintetek?

Holnap megyek kb 700km-t,kivancsi vagyok azalatt mit mutat. még ne töltsek utánna ugye?



azt ugye tudod, hogy az sem mindegy, hogy hideg motornál, egy éjszakás állás után nézed a szintet, vagy meleg motornál leállítás után rögtön...

nem akkor ne parázzak? ne töltsek utanna? hideg motornal volt, 2 napos állás után. ezelött id hideg motorra néztem, csak akkor bőven plussz fokok voltak kint.



nem úgy értem....
hanem amikor legutóbb nézted, akkor is hideg motornál tetted? vagy leállítás után rögtön? (amikóóó a szint felénél vóóót)
mert ugye az olajnak kell egy kis idő amíg visszacsurog. igazából üzemmeleg motor hazsnálat után 10-15 perccel kell szintet nézni, ez a kb félhivatalos megfogalmazás.


ugyan igy hideg motornal volt...igy már gáz mi?



szerintem igen. igaz ez még levetítve 0,1 liter/1000 km kb. csak mintha azt írtad volna pont tegnap, hogy neked a turbódnak semmi baja, stb most látom kezd benned megtörni a hit
igazából ha azt vesszük 10ezer alatt 1 liter fogyás, végülis nem gáz, főleg ha azt nézem, hogy dízel, nem is a korszerűbb motor, km is van benne... áhh faxom sem tudja

ne töltsek még utánna? holnap megyek 700km akkro leviszem a szerelőhöz,h mit mond...a tubo kürl se volt olja nyom sehol...és jo értékete mutatott egy honapja kb...ha a turbo akkor az gondolom nagyon huzos összeg lesz...


ha mész szerelőhöz, akkor a cooler csövét kell levenni, főleg a bemenő ágnál, ha ott áll benne az olaj, akkor annyira nem jó,ha a cooler kimenő oldalán is, akkor meg pláne

és ha a turbo rossz,mert huz jól, akkor bontobol evgyek vagy vmi megoldas? fleujitttani
? mert ujat semmiképp nem tudok venni

ateszka86 Elküldve: 2013-01-07 13:38 Olajzabálás

YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: sziasztok. ma néztem a nivo pálcát és az olajszint felénél van...ezelött a maxon volt, kb 5000km-mentem vele, közbe is néztem még novemberben is maxon volt, most peidg felénél...a turbo jo értéket mutatott, oljafolyás nincs... mitől lehet szerintetek?

Holnap megyek kb 700km-t,kivancsi vagyok azalatt mit mutat. még ne töltsek utánna ugye?



azt ugye tudod, hogy az sem mindegy, hogy hideg motornál, egy éjszakás állás után nézed a szintet, vagy meleg motornál leállítás után rögtön...

nem akkor ne parázzak? ne töltsek utanna? hideg motornal volt, 2 napos állás után. ezelött id hideg motorra néztem, csak akkor bőven plussz fokok voltak kint.



nem úgy értem....
hanem amikor legutóbb nézted, akkor is hideg motornál tetted? vagy leállítás után rögtön? (amikóóó a szint felénél vóóót)
mert ugye az olajnak kell egy kis idő amíg visszacsurog. igazából üzemmeleg motor hazsnálat után 10-15 perccel kell szintet nézni, ez a kb félhivatalos megfogalmazás.


ugyan igy hideg motornal volt...igy már gáz mi?



szerintem igen. igaz ez még levetítve 0,1 liter/1000 km kb. csak mintha azt írtad volna pont tegnap, hogy neked a turbódnak semmi baja, stb most látom kezd benned megtörni a hit
igazából ha azt vesszük 10ezer alatt 1 liter fogyás, végülis nem gáz, főleg ha azt nézem, hogy dízel, nem is a korszerűbb motor, km is van benne... áhh faxom sem tudja

ne töltsek még utánna? holnap megyek 700km akkro leviszem a szerelőhöz,h mit mond...a tubo kürl se volt olja nyom sehol...és jo értékete mutatott egy honapja kb...ha a turbo akkor az gondolom nagyon huzos összeg lesz...

ateszka86 Elküldve: 2013-01-07 13:33 Olajzabálás

YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: sziasztok. ma néztem a nivo pálcát és az olajszint felénél van...ezelött a maxon volt, kb 5000km-mentem vele, közbe is néztem még novemberben is maxon volt, most peidg felénél...a turbo jo értéket mutatott, oljafolyás nincs... mitől lehet szerintetek?

Holnap megyek kb 700km-t,kivancsi vagyok azalatt mit mutat. még ne töltsek utánna ugye?



azt ugye tudod, hogy az sem mindegy, hogy hideg motornál, egy éjszakás állás után nézed a szintet, vagy meleg motornál leállítás után rögtön...

nem akkor ne parázzak? ne töltsek utanna? hideg motornal volt, 2 napos állás után. ezelött id hideg motorra néztem, csak akkor bőven plussz fokok voltak kint.



nem úgy értem....
hanem amikor legutóbb nézted, akkor is hideg motornál tetted? vagy leállítás után rögtön? (amikóóó a szint felénél vóóót)
mert ugye az olajnak kell egy kis idő amíg visszacsurog. igazából üzemmeleg motor hazsnálat után 10-15 perccel kell szintet nézni, ez a kb félhivatalos megfogalmazás.


ugyan igy hideg motornal volt...igy már gáz mi? azt tudom,h egyből nem szabad. de mindig mikor néztem hidegn néztem bőven...eddig maxon most igy télen lement félre,...



ateszka86 Elküldve: 2013-01-07 13:27 Olajzabálás

YELLOW írta:
ateszka86 írta: sziasztok. ma néztem a nivo pálcát és az olajszint felénél van...ezelött a maxon volt, kb 5000km-mentem vele, közbe is néztem még novemberben is maxon volt, most peidg felénél...a turbo jo értéket mutatott, oljafolyás nincs... mitől lehet szerintetek?

Holnap megyek kb 700km-t,kivancsi vagyok azalatt mit mutat. még ne töltsek utánna ugye?



azt ugye tudod, hogy az sem mindegy, hogy hideg motornál, egy éjszakás állás után nézed a szintet, vagy meleg motornál leállítás után rögtön...

nem akkor ne parázzak? ne töltsek utanna? hideg motornal volt, 2 napos állás után. ezelött id hideg motorra néztem, csak akkor bőven plussz fokok voltak kint.



ateszka86 Elküldve: 2013-01-07 13:19 Olajzabálás

sziasztok. ma néztem a nivo pálcát és az olajszint felénél van...ezelött a maxon volt, kb 5000km-mentem vele, közbe is néztem még novemberben is maxon volt, most peidg felénél...a turbo jo értéket mutatott, oljafolyás nincs... mitől lehet szerintetek?

Holnap megyek kb 700km-t,kivancsi vagyok azalatt mit mutat. még ne töltsek utánna ugye?

ateszka86 Elküldve: 2013-01-07 00:31 320d Motor

bacsy írta:
Tano írta:
bacsy írta: Sziasztok!

Szeretnék venni egy 3-as BMW-t 2001-2005 közötti évjáratot...


Hi!
Ebbe azért azt is számold bele, hogy arányaiban is a legnagyobb részt az autóknak a 20d képviseli, ezért van abból nagyobb kínálat, valamint itt is azért fordul elő többször. Szerintem kellően megbízható motor ha megkapja ami kell neki. Évente mennyit mennél vele? Mert ha inkább rövid távra vagy városban használnád viszonylag kevés éves menetteljesítmény mellett, akkor a benzines megfelelőbb neked.


2 opció van. Vagy Győr - Budapestet járnám meg minden hétvégén oda-vissza és talán hétköznap is 1x, vagy csak Bp-en belül főként olyan 20km munkahelyig és vissza. Azt olvastam, hogy a 320d-nek a turbója szeret tönkremenni, de nem tudom persze, hogy sűrűbb-e vele a baj, mint mondjuk a 318d-vel? Milyen költséggel kell amúgy számolni egy évben egy 320d-nél? Kb. ill mire kell figyelni a vásárlásnál? Tipikus hibák esetleg?
Köszönöm előre is!


nekem 200ezer km fölött van,turbonak semmi baja,ha oda figyelsz,karbantartod,akkor meghálálja. Nekem eddig ami volt, szilent cserék elöl-hátul, a légtömegmérőm, rakoncátlankodik, 1500 és 2500-nal picit megtorpan,de ez még igy maradhat ,majd késöbb bontobol veszek,az ugy sokkal olcsobb,beszerelési garanciaval és még egr szelep tisztitas lesz,és még a baloldali gumibakot cseréltem. ezeken kivül kopogjam le semmi probléma. Amikor veszed, kössétek gépre,emeltesd fel,az alja sokat elárul. fogyasztásban nagyon jóóó. 50-60ezer km-ként kartergaz szürő csere. én ajánlom, ha egy megkimélt jo állapotut fogsz ki,ami nehéz, ha nem ilyent,akkor megeszi az életed.

ateszka86 Elküldve: 2013-01-04 23:32 Olvasólámpás belsõ világítás

sziasztok.
2001 BMW e46-om van és gondoltam kicserélem a belső,csomagtér és rendszámtábla világításom LED-re. Meg is vettem a ledeket, bent elöl két szofita,hátul sima T10 foglalatu jár mire beraktam az utolsot hátul, az egész kialudt,utanna visszarktam a sima égőt akkor égett az egész ujra. a csomagtérnél kijelezte h nem égnek a hátsó lámpák, a rendszámnál már nem is világított. csak az a megoldás van h canbusost vegyek és azzal biztos mindenhol fog müködni vagy van valami más megoldás is? köszi szépen a segítséget

ateszka86 Elküldve: 2013-01-04 23:01 Segítsetek!

kecsurobi írta:
szotakdavid írta:
kecsurobi írta: üdv az normális ha beindítom a kocsit és kialszik a piros olaj jelző,de utána kivillan narancssárgán 10 másodpercig kb.Ez normális?


Olajszinted jó??ha igen akkor olajgomba lesz a szar


olaj szint az jó olaj glomba az hol van?


nekem is ezt csinalja...olajszint érzékelő a rossz,de felesleges erre költeni..

ateszka86 Elküldve: 2012-12-24 12:55 Boldog Karácsonyt

Boldog Karácsonyt Kívánok!

ateszka86 Elküldve: 2012-12-22 17:11 M3-as elsõ lökhárító 3-as bmw-re

YELLOW írta:
csatis1 írta:
ateszka86 írta: sziasztok,gondolkozom első M lökösön, ez nagyon jó árban van, szerintetek ? mennyire lenen pontos az illeszkedés?
http://www.deviltuning.hu/?old...mek=112284

ami van nekem gyári lökös annál ennek mennyivel nagyobb a magassaga? csak mert az ültetés miatt igy is eléggé alacsonyan van és ha ez még jobban leér mint a gyárim,akkor biztos a felakadás mindenhol. Köszi a segítséget.


Amit én vettem, az ugyanannyira ér le, mint a gyári nem M-es. Passzolni szépen passzolt mindenhol, a merevítő, a ködlámpa és a ködlámpa burkolata is. Az M-es tartókat kellett hozzá még megvenni. A lökös héj a középső ráccsal 109EUR+posta volt.
A német e-aby-ről vettem. Utánanéztem neked, már nem lehet kapni nála. www.kawi-trading.de
Ha gondolod kérdezz rá náluk.
Néztem az e-bay-en, van más eladótól is, de azt nem tudom mennyire passzol. Elméletileg jónak kell lenni. A kép szerint felrakva ez jó pl: http://www.ebay.de/itm/BMW-3er...0009592%26





csatis1 amit Te linkeltél az M-es lökös, a devil-es meg M-packett II. nem mindegy melyik kell neki.


http://www.deviltuning.hu/?old...mek=112284
ezt szerintetek megvehetem? fog passzolni teljesen? néztem hozzá ködlámpa még plussz 15ezer, az M tartó az kb még mennyi és azt honnan lehet beszerezni itthon? köszi a segítséget

ateszka86 Elküldve: 2012-12-21 23:03 Mi lehet a baj?

vikti írta:
szotakdavid írta:
vikti írta: Hello.
Megint egy kérdés.
Mi végett lehet az, hogy nemakar úgy húzni az autó mint eddig? 3-as E46-os 136 lovas de úgy vettem észre, hogy nemakar ugy ugarni meg nemis nyom ugy az ülésbe mint eddig.
Turbónál azt a vákkumos szelepet lepróbáltam teszt géppel-működött.
Valami javaslat?
Köszi!


Hali

Erőtlen a kocsi vagy későn reagál a gáz adásra??


Gázadásra reagál, inkább az erejével van a gond.


légtömegmérő rendben?

ateszka86 Elküldve: 2012-12-21 22:40 M3-as elsõ lökhárító 3-as bmw-re

sziasztok,gondolkozom első M lökösön, ez nagyon jó árban van, szerintetek ? mennyire lenen pontos az illeszkedés?
http://www.deviltuning.hu/?old...mek=112284

ami van nekem gyári lökös annál ennek mennyivel nagyobb a magassaga? csak mert az ültetés miatt igy is eléggé alacsonyan van és ha ez még jobban leér mint a gyárim,akkor biztos a felakadás mindenhol. Köszi a segítséget.

ateszka86 Elküldve: 2012-12-18 19:22 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

asszem ehhez nem is kell csak rádugom a helyzetjelző izzó helyére,adtak plussz ellenállást is. de tartót nem :@