Burns írta:
atidesign írta:
Bakker kint van a hõcserélõ....
Persze mindent ki kellett szedni.
Mûszerfal, merevítõ keret, müszeregyszég, fûtés - hûtésrendszer és a végén pedíg a hõcserélõhûtõt...
Nagy szopás nem kívánom senkinek.
Ráadásul gyári hibás a hûtõ a gyári összeeresztésnél elengedett és ott szökött meg a gáz!
GÁZ...!
Errõl a beavatkozásról nem csináltál véletlenül egy fotó sorozatot? Konkrétan az érdekelne, hogy a klíma tisztító habot hol lehet bejuttatni a hõcserélõre, és hol van a kondenzvíz kivezetés?
Szia.
Képeket nem csináltam ugyan de tudok segíteni az ügyben.
A höcserélõre a tisztítót elég macera bejuttatni.
Az utastérszûrõ felõl lehet mégpedíg úgy hogy ki kell bontani a tüzfalig az utastérszûrõ házat ez 2 nagyobb elem.
Utána látni lehet a vrntilátor házat, három csavarra meg két patental le lehet venni a fedelét, utána már látni a ventilátort, azt egy nagy fémpatent fogja középen azt kioldani és kijön a ventilátor ami mögött ott van a hõcserélõ.
Arra lehet ráfújni a habot, utána várni min 30 percet addig össze lehet rakni a cuccot.
A kondenzvíz a fûtésház alján távozik, ott van csatlakoztatva egy gumi ágyba mely kivezeti a seb.váltó fökött lévõ védõburkolatra és onnan elfolyik.
Miután összeraktuk a ventilátor + utastérszûrõházat és eltelt már 30 perc akkor nyitott ablakokkal a ventilátor legmagasabb fokozatában fujassuk a levegõt 5-10 percig. A KLÍMA NE LEGYEN BEKAPCSOLVA!
Ennyi dióhélyban...