atidesign fórum hozzászólásai

atidesign Elküldve: 2011-05-06 21:48 Heeelp...!

Sziasztok!

Sajnos megint ebbe a topikba kell írjak...
E46 320d 110KW EURO3 hoz keresek
TURBÓ-t (Garrett GT1749V)
minél olcsóbb kéne, ha lehet bontott és jó állapotú.
Esetleg felújítót ha tud valaki az is jó lenne...
Köszi

atidesign Elküldve: 2011-05-05 13:18 légzsák lámpa világít

Bero írta:
Zolee írta:
Bero írta: Hali! Valaki csinált már ilyen diódás megoldást légzsák lámpa világítása ellen? Én megcsináltam ezt a megoldást,de még mindig világít! Vagy ki kell ütni a hibakódot géppel ? Köszi


Hali! Ki kell ütni!


Köszöntem


szerintem nem kell kitöröltetni, mert ha az ellenállást megkapja aktívnak látja és nem jelez.
lehet nem jó irányba raktad be, vagy nem jó helyre, vagy más a hiba...

atidesign Elküldve: 2011-05-05 13:07 Porlasztó

DzsanniE írta:
atidesign írta:
DzsanniE írta: Sziasztok!
Honnan lehet a legkedvezőbb áron rendelni új vagy gyári felújított injektorokat M47N motorhoz? Persze garanciával!


Nent említettem - említettük hogy jártunk a bontott ill. a "Bosch" szervizek által felújított porlasztókkal, ne kövesd el te is ezt a hibát!
Meg kell rendelni a Bosch gyári felújított porlasztókat (ami általában új nem felújított) igaz 65.000./db. de nincs gond vele többet!
Privibe küldök kontaktot ha érdekel


Köszönöm a címet!
Eddig 4 kontakt van, 4 különböző áron, 55-148 ezer között. Mitől van vajon ekkora szórás?!


55 nemtudom...
148 érdekes, 110 a gyári, BMW szervizbe.
amit én kaptam 65 ért az gyári Bosch dobozban jött és a Bosch hologramos matricával lezárva!
Ja! És nem kell cseredarab!

atidesign Elküldve: 2011-05-04 10:19 Porlasztó

DzsanniE írta: Sziasztok!
Honnan lehet a legkedvezőbb áron rendelni új vagy gyári felújított injektorokat M47N motorhoz? Persze garanciával!


Nent említettem - említettük hogy jártunk a bontott ill. a "Bosch" szervizek által felújított porlasztókkal, ne kövesd el te is ezt a hibát!
Meg kell rendelni a Bosch gyári felújított porlasztókat (ami általában új nem felújított) igaz 65.000./db. de nincs gond vele többet!
Privibe küldök kontaktot ha érdekel

atidesign Elküldve: 2011-04-30 10:22 Porlasztó

Robinson írta:
smas írta:
atidesign írta:
Ááááá az sok, jó lessz a bontott...
Ok., 4 bontott befecskendezőt bele azt go! bontott porlasztó belerak, indít, csörög, zörög füstöl, nem megy...
Mi a szar lehet? elsőre szűrjük ki mi nem jó! a 4 bontott porlasztó bemérés(25e), a 4 porlasztóból 4 rossz , vissza a feladónak.


Melyik bontó volt ez? Azért azt áruld már el a köznek, hamár a Bosch szervizt is megírtad melyik volt



Ez többünket is érdekel


Nem bontót írtam hanem bontottat, egy ismerős széthúzott egy ilyen vasat és abból kaptam meg a porlasztókat "ha jók lesznek kifizeted" alapon...

atidesign Elküldve: 2011-04-28 19:45 Autóvásárlás

BarG írta:
Coyote írta:
atidesign írta:

Ez érdekes...
2003 gyárt, és J..-... rendszámmal...?
Miért cserélnek rendszámot...
Még valami! 2005 évjárat alatt nem találsz 200e km. alatti eladó kocsit magarországon tuti!


Nekem ez logikusnak tűnik: az mostani autóm is 2003-as és ITP a rendszáma. Tehát 2003 végén/2004 elején már simán jöhetett a J..
Amúgy a gyártási dátum meg a forgalombahelyezés dátuma között eltelhet pár hét vagy akár hónap is...


2004 májusban JD-vel jöttek az első uniós rendszámok, nekem is ilyen van. JA már tudtommal 2003 végén kijött, JC-vel áprilisban zártak az utolsó magyar zászlós rendszámok.

Kedves előttem szólók:
TI gerjesztitek az óra visszatekerősdit a hozzáállásotokkal!!!


Nem! Nem "mi" gerjesszük az óra visszatekerősdit a hozzáállásunkal, hanem ilyen a magyar mentalitás ilyen a magyar vér!!!
Ha csak 1000 ft. al többet kap érte a paraszt akkor már megérte neki átbasznia valakit!
Made In Hungary

atidesign Elküldve: 2011-04-28 18:57 Autóvásárlás

Coyote írta:
atidesign írta:

Ez érdekes...
2003 gyárt, és J..-... rendszámmal...?
Miért cserélnek rendszámot...
Még valami! 2005 évjárat alatt nem találsz 200e km. alatti eladó kocsit magarországon tuti!


Nekem ez logikusnak tűnik: az mostani autóm is 2003-as és ITP a rendszáma. Tehát 2003 végén/2004 elején már simán jöhetett a J..
Amúgy a gyártási dátum meg a forgalombahelyezés dátuma között eltelhet pár hét vagy akár hónap is...


Az lehetséges...
Mivel látom hogy közeli vagy ezért ha erre fele nézel kocsit szívesen átnézem ha gondolod...
eredetiségvizsgáló - műszaki szakértő vagyok

atidesign Elküldve: 2011-04-28 18:52 Valaki segítsen

Majti írta: Üdv!

E46-os faceliftes sedanba, hogy lehet a dsc-t teljesen kikapcsolni? Mert ha benyomom a gombot, elvileg akkor ki van kapcsolva, de még úgy is beleszól a vezetésbe.


Úgy tudod kikapcsolni a tejes felügyeletet ha a DSC gombot hosszan nyomod amíg felvillan a kipörgésgátló és a felkiáltó jel! Ez úgy is marad mindaddig amíg ugyan azon gombbal vissza nem kapcsolod

atidesign Elküldve: 2011-04-28 18:49 Porlasztó

zoliika írta:
atidesign írta:
Prof írta:
atidesign írta: Nos!
Tanuljatok az én káromon (320d E46 110Kw)
Kocsi terhelésnél egy bizonyos fordulaton becsörgött, erőtlen lett, de viszont keveset fogyasztott
Befecskendezők ki, bemérés (25e) 4 ből 3 szar(visszaengedi az üzemanyagot a részolajba).
Szerelő azt mondja hogy 65e/db. Bosch gyári felújított garival.
Ááááá az sok, jó lessz a bontott...
Ok., 4 bontott befecskendezőt bele azt go! bontott porlasztó belerak, indít, csörög, zörög füstöl, nem megy...
Mi a szar lehet? elsőre szűrjük ki mi nem jó! a 4 bontott porlasztó bemérés(25e), a 4 porlasztóból 4 rossz , vissza a feladónak.
Ok, nincs más hátra a sajátokat kell kell újíttatni!
Keres.... Wilker - Bosch szerviz csereporlasztó, 120e + 10e útiköltség és kézben a 4 Bosch szerviz által felújított befecskendezők.
Szerelő bepattintja, indít, , kerreg, csörög....
Azongya hogy ecsém mostmár gáz lehet mert mindegyikkel ezt csinálja lehet szétkapom a mocit... DE!
Mielőtt szétkapnám vigyük el beméretni ezeket is...
Na ne....! Ne nem vagyok én madár, vagy tán jutalékod van belőle vagy mi?
Ok azt mondja hogy figyelj én szerintem 99% hogy a porlasztók szarok!
Mondom hogy lenne már az! Bosch szerviz által felújított porlasztók...!
Ok, azt mondja figyelj! elmegyünk a Bosch műhelybe és beméretjük, ha jó én fizetem, ha szar te!
Mondom ok!
Másnap reggel, Bosch műhely, a "Bosch szerviz" (Wilker) által felújított porlasztókat rápattintja a gépre...
Ott voltam én is és végignéztem...!
Az első már a nyomáspróbán elvérzett, úgy spriccelt az összeillesztésnél mintha fölül is kéne befecskendeznie...
Na ez volt a probléma mondom én, erre a végén mondja a szerelő Bosch spec. hogy ecsém ezek szarabbak mindegyik mint amit odaadtál értük és még fizettél rá 120 ezret, ráadásul nem Bosch csúcsokat raktak bele hanem valami szar cseszkót.
Víz felkap, kéz remeg, telefon előkap, Wilker caling.....
Mondom mi a szitu, aszongya a "szakszervizes" jaja előfordul az ilyen a BMW és Land Rovernél, vigyem vissza és visszaadják a lét meg a befecskendezőimet.
Reggel go Fót (+10e) kis balhé meg kioktatás befecskendező csere lé vissza persze csak a 120e mert hogy ők nem kértek meg rá hogy méressem be.
Szerelő kérdezi hogy próbálkozzunk még valami porlaszófélékkel vagy rendelje meg a Bosch gyári felújítottat (65e/db) mert már majdnem kifizettem a garnitúrát amennyit potyára kidobtam...
Mondom itt a vége! Rendeld meg és bökd bele, de ha nem jó így sem akkor nemtudom mit mondasz majd...
2 nap múlva hív hogy mikor megyek már a kocsiért mert kész van és csak foglalja a helyet....

Ennyi....






computerrel miért nem néztétek meg "hozzávetőleges adatnak" ?

olyan szerelöhöz tuti nem vinném az autót, aki nem rendelkezik típus diaggal.



Természetesen megnézte, csak már ő sem akarta elhinni hogy a 3. garnitúrával is ugyan azt csinálja.


Ati!
Azt megkérdezhetném ,hogy mennyi km-nél haltak be a porlasztóid?Én is fo..ok nagyon az ilyen drága kalandoktól


Sajna ez nem kilométer függő volt nálam, hanem üzemanyag függő...

atidesign Elküldve: 2011-04-28 17:55 Porlasztó

Prof írta:
atidesign írta: Nos!
Tanuljatok az én káromon (320d E46 110Kw)
Kocsi terhelésnél egy bizonyos fordulaton becsörgött, erőtlen lett, de viszont keveset fogyasztott
Befecskendezők ki, bemérés (25e) 4 ből 3 szar(visszaengedi az üzemanyagot a részolajba).
Szerelő azt mondja hogy 65e/db. Bosch gyári felújított garival.
Ááááá az sok, jó lessz a bontott...
Ok., 4 bontott befecskendezőt bele azt go! bontott porlasztó belerak, indít, csörög, zörög füstöl, nem megy...
Mi a szar lehet? elsőre szűrjük ki mi nem jó! a 4 bontott porlasztó bemérés(25e), a 4 porlasztóból 4 rossz , vissza a feladónak.
Ok, nincs más hátra a sajátokat kell kell újíttatni!
Keres.... Wilker - Bosch szerviz csereporlasztó, 120e + 10e útiköltség és kézben a 4 Bosch szerviz által felújított befecskendezők.
Szerelő bepattintja, indít, , kerreg, csörög....
Azongya hogy ecsém mostmár gáz lehet mert mindegyikkel ezt csinálja lehet szétkapom a mocit... DE!
Mielőtt szétkapnám vigyük el beméretni ezeket is...
Na ne....! Ne nem vagyok én madár, vagy tán jutalékod van belőle vagy mi?
Ok azt mondja hogy figyelj én szerintem 99% hogy a porlasztók szarok!
Mondom hogy lenne már az! Bosch szerviz által felújított porlasztók...!
Ok, azt mondja figyelj! elmegyünk a Bosch műhelybe és beméretjük, ha jó én fizetem, ha szar te!
Mondom ok!
Másnap reggel, Bosch műhely, a "Bosch szerviz" (Wilker) által felújított porlasztókat rápattintja a gépre...
Ott voltam én is és végignéztem...!
Az első már a nyomáspróbán elvérzett, úgy spriccelt az összeillesztésnél mintha fölül is kéne befecskendeznie...
Na ez volt a probléma mondom én, erre a végén mondja a szerelő Bosch spec. hogy ecsém ezek szarabbak mindegyik mint amit odaadtál értük és még fizettél rá 120 ezret, ráadásul nem Bosch csúcsokat raktak bele hanem valami szar cseszkót.
Víz felkap, kéz remeg, telefon előkap, Wilker caling.....
Mondom mi a szitu, aszongya a "szakszervizes" jaja előfordul az ilyen a BMW és Land Rovernél, vigyem vissza és visszaadják a lét meg a befecskendezőimet.
Reggel go Fót (+10e) kis balhé meg kioktatás befecskendező csere lé vissza persze csak a 120e mert hogy ők nem kértek meg rá hogy méressem be.
Szerelő kérdezi hogy próbálkozzunk még valami porlaszófélékkel vagy rendelje meg a Bosch gyári felújítottat (65e/db) mert már majdnem kifizettem a garnitúrát amennyit potyára kidobtam...
Mondom itt a vége! Rendeld meg és bökd bele, de ha nem jó így sem akkor nemtudom mit mondasz majd...
2 nap múlva hív hogy mikor megyek már a kocsiért mert kész van és csak foglalja a helyet....

Ennyi....






computerrel miért nem néztétek meg "hozzávetőleges adatnak" ?

olyan szerelöhöz tuti nem vinném az autót, aki nem rendelkezik típus diaggal.



Természetesen megnézte, csak már ő sem akarta elhinni hogy a 3. garnitúrával is ugyan azt csinálja.

atidesign Elküldve: 2011-04-28 17:51 Autóvásárlás

kempelen írta:
Coyote írta:
kempelen írta:
Coyote írta:
Király. Magyarországi autó, most kérdeztem le az alvázszámot: WBAAS71030FY33274

Tippetek van, hogy hol tudok telefonon érdeklődni a múltja felől? Utolsó szervíz dátuma, stb?


Nos elöljáróban az alábbi adatoktól eltekintve még lehet jó autó, de azért mégis lehet kesernyés szájíze az embernek ha másképpen hírdetik most.

Forgalmi rendszám: Jxx-119
Gyártási idő: 2003 október 17
Az utolsó szervíz időpontja: 2009. október 16.
Utolsó ismert km óra állás: 244272

A szín és a kárpit stimmel a fényképek alapján (Chiarettorot metallic/Chameleonscwarz leder)




b.sszameg. Ezek szerint idősebb, és 244272 km volt benne 2009 októberben!!! áááááá basszus. Felejtős, ebbe így már nem merek belevágni.


Szerintem gondolkodj és nézdd meg!

Ez legalább ismert és utánajárható és ismert a tulaj is. Ellenben a sok másikkal, ami soha nem volt szervízben és semmi nem deríthető ki róla.
És van élet 200 ezer felett is!
Ismétlem, gondolkodj, mert lehet beleugrasz később egy olyanba amiről semmit nem tudsz és utána derül ki minden.
Megértelek, mert az embernek az nem fáj, amiről nem tud, de minden rosszban van valami jó. Bocs, nem akartam bölcselkedni.

Jah és én nem ismerem, soha nem láttam az autót. Lehet hogy egy szarkupac, de amíg nem láttad ne ítélkezz elhamarkodottan. Egy szemrevételezést mindenképpen megér.
Utána levonhatod a konzekvenciát és továbbállhatsz.


Ez érdekes...
2003 gyárt, és J..-... rendszámmal...?
Miért cserélnek rendszámot...
Még valami! 2005 évjárat alatt nem találsz 200e km. alatti eladó kocsit magarországon tuti!

atidesign Elküldve: 2011-04-28 17:43 AIR-BAG (légzsák)

Bero írta: Hali! Segítség kéne! Nemrég voltam diagon és légzsák(ülésfoglaltság jelző) és övfeszítő problémát írt! Nos az ülés f.jelző tuti szar,de az övfeszítővel mi gond lehet? Honnan lehet tudni vagy hogy tudom megnézni,hogy az is rossz? Nem volt törve az autóm,koccanás se és az övfeszítőből se jön ki semmi drót stb... Köszi a segítséget!



Gyújtás le, kulcs ki, anyósülés felemel, a nagy csatit szétpattint értelem szerűen (nem tör zúz) WD40 befúj mindkettőt, összepattint, és hibakódot töröltet.
Szerintem nem lesz gond vele...

atidesign Elküldve: 2011-04-27 16:17 Porlasztó

Nos!
Tanuljatok az én káromon (320d E46 110Kw)
Kocsi terhelésnél egy bizonyos fordulaton becsörgött, erőtlen lett, de viszont keveset fogyasztott
Befecskendezők ki, bemérés (25e) 4 ből 3 szar(visszaengedi az üzemanyagot a részolajba).
Szerelő azt mondja hogy 65e/db. Bosch gyári felújított garival.
Ááááá az sok, jó lessz a bontott...
Ok., 4 bontott befecskendezőt bele azt go! bontott porlasztó belerak, indít, csörög, zörög füstöl, nem megy...
Mi a szar lehet? elsőre szűrjük ki mi nem jó! a 4 bontott porlasztó bemérés(25e), a 4 porlasztóból 4 rossz , vissza a feladónak.
Ok, nincs más hátra a sajátokat kell kell újíttatni!
Keres.... Wilker - Bosch szerviz csereporlasztó, 120e + 10e útiköltség és kézben a 4 Bosch szerviz által felújított befecskendezők.
Szerelő bepattintja, indít, , kerreg, csörög....
Azongya hogy ecsém mostmár gáz lehet mert mindegyikkel ezt csinálja lehet szétkapom a mocit... DE!
Mielőtt szétkapnám vigyük el beméretni ezeket is...
Na ne....! Ne nem vagyok én madár, vagy tán jutalékod van belőle vagy mi?
Ok azt mondja hogy figyelj én szerintem 99% hogy a porlasztók szarok!
Mondom hogy lenne már az! Bosch szerviz által felújított porlasztók...!
Ok, azt mondja figyelj! elmegyünk a Bosch műhelybe és beméretjük, ha jó én fizetem, ha szar te!
Mondom ok!
Másnap reggel, Bosch műhely, a "Bosch szerviz" (Wilker) által felújított porlasztókat rápattintja a gépre...
Ott voltam én is és végignéztem...!
Az első már a nyomáspróbán elvérzett, úgy spriccelt az összeillesztésnél mintha fölül is kéne befecskendeznie...
Na ez volt a probléma mondom én, erre a végén mondja a szerelő Bosch spec. hogy ecsém ezek szarabbak mindegyik mint amit odaadtál értük és még fizettél rá 120 ezret, ráadásul nem Bosch csúcsokat raktak bele hanem valami szar cseszkót.
Víz felkap, kéz remeg, telefon előkap, Wilker caling.....
Mondom mi a szitu, aszongya a "szakszervizes" jaja előfordul az ilyen a BMW és Land Rovernél, vigyem vissza és visszaadják a lét meg a befecskendezőimet.
Reggel go Fót (+10e) kis balhé meg kioktatás befecskendező csere lé vissza persze csak a 120e mert hogy ők nem kértek meg rá hogy méressem be.
Szerelő kérdezi hogy próbálkozzunk még valami porlaszófélékkel vagy rendelje meg a Bosch gyári felújítottat (65e/db) mert már majdnem kifizettem a garnitúrát amennyit potyára kidobtam...
Mondom itt a vége! Rendeld meg és bökd bele, de ha nem jó így sem akkor nemtudom mit mondasz majd...
2 nap múlva hív hogy mikor megyek már a kocsiért mert kész van és csak foglalja a helyet....

Ennyi....




atidesign Elküldve: 2011-03-31 21:11 320d Motor

BarG írta:
MarcellHo írta:
tschikosch írta:
MarcellHo írta:
BarG írta:
MarcellHo írta: Hello!

Komplett 320d motort keresek turbóstól mindenestől eladót! 150 lovasat E 46-ba.
Előre is kössz az ötleteket!


Áruld el légyszi, hogy mibe halt bele az elődje


Hello!

A harmadik hengerembe bele került valami ami ripityára verte az egészet /a szelepek kifelé állnak és olyan mintha kalapács élével kapott volna sokat/ , a másik három hengeren és szelepeken nem látszódik semmi. Mi kerülhetett bele azt nem tudom, a pillangó szelepek megvannak és a turbólapátok is bár látszódik rajta sérülés úgyhogy kidobós az is...



Szia!

Sikerült azóta valamivel többet megtudni,mi verte szét a motort?


Még nem, mert nincs rá most cash... Így nem vizsgálódtunk annyira.


Agyaltam már rajta, hogy mi van akkor, ha a szívócsőben lerakódott cuccos útnak indul. Általában laza szerkezetű szokott lenni, de láttam már keményre összeégett fajtát is. Ha ilyen indul el, akkor az okozhat mechanikus sérülést, de nem olyan durvát, mint amit leírtál. Esetleg még az izzítógyertya csúcsa szokott megválni a jól megszokott helyétől, az rendben van?



Szerintem pillangószelepet nyelt a motorod a szívócsőből!
Haver ugyan így járt pár hónapja...
használtautón az alkatrésznél láttam komplett motort minap, vizslasd meg.

atidesign Elküldve: 2011-03-31 20:33 Porlasztó

DzsanniE írta: Sziasztok!
A porlasztót tulajdonképpen hogyan lehet felújítani, mit cserélnek ki rajta?
Mik az első jelek a hibájának?


ezeket a befecskendezőket csak az erre szakosodott műhelyek tudják felújítani, bemérni beállítani.
Egy ilyen gép 20-25 milla, nem hiába 5000+fa egy porlasztó bemérés...
Egy bemérés folyamata sem egyszerű, teljesen üzemi viszonyok közt méri be a gép.
Tehát nem otthoni barkács munka.