b_imi Elküldve: 2013-03-09 21:01 Társalgó
valter320d írta: Így kell a motort gyorsan kiszedni ÁLLATOKKKKK!!!!!!!!!!!
http://wohoo.hu/post/6342
b_imi Elküldve: 2013-03-09 20:43 alufelni
Striker írta: Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy milyen szerepe van a tehermentesítő gyűrűnek?
Mert én levettem az alufelnimet (17") és semmilyen gyűrű nem volt alatta lehet hogy nem minden felni alá kell?!
Nagy baj ha nincs vagy ez csak részletkérdés?
b_imi Elküldve: 2013-03-06 18:36 Szívócsonk-pillangószelep
ember84 írta: Helló szia szakik!
Ledugózás esetén azt az egy tengelyt,ami működteti az összes pillangót,meghagyjátok??Vagy le kell venni,a vákuumharang szára maradjon csak?Köszi!!
b_imi Elküldve: 2013-02-14 12:25 320d Motor
xlzx írta:lalada írta:SirToma írta: Sziasztok Srácok.
20d 150le-nek mennyi az üzemi hőfoka, hűtővíz-re gondolok.
Olyan, mintha nem állna be teljesen függőbe a mutatóm, hanem 1mm-el balra dől.
Néztem a titkos menüben, 84fokon van.
Melegszik a kocsi rendesen, fűtés is oks.
Köszi:Toma
nekem anno a 150 lovas 86 fokot tartott néha 87-et. ( bemelegedett,város)
a mostani 163 lovas 84-85 körül ingadozik. (város)
termosztátot még nem cseréltem.
Neked nem is kell cserélned, az új eu4 eu5 motorok alacsonyabb hőfokon dolgoznak!(82-85)
b_imi Elküldve: 2013-02-12 13:12 320d Motor
Takiii írta:b_imi írta:kisg325 írta:b_imi írta:
A szíjfeszítővel ne várj, cseréld ki! Érdekes dolgokat művel ha beáll (tapasztalat)
Neked a görgővel volt gond és az állt be? Nekem az új szíj megnyikkan hidegben,szóval a feszítő részével lehet gond. Érdekes,hogy a régi gyári szíj nem ad hangot.
Igen a görgő megszorult. A gyári szíj nekem is jó volt, de a csere után nyikkan, pedig már két fajtát is kipróbáltam.
Cseréld ki a főtengelyékszíj-tárcsát az autódon, mert az nyekeg...
b_imi Elküldve: 2013-02-09 19:14 Szívócsonk-pillangószelep
kbalint írta: Sziasztok!
A pillangó szelepeket ha ki szeretné valaki szerelni.....
Az nem elég ha a gyáriról csak simán leszereli az ember a lapkákat
amit az a 2 kis csavar tart a tengelyen :: és utána simán vissza teszi őket ::
Minden fúrás faragás és facsavaros megoldás nélkül ?
El tud az esetleg ott szabadulni az a tengely ? Útba lesz esetleg valamiért ?
Gondolkodom az esztergált dugós szetten tömítésekkel...
Ebay-en 10eft kompletten, de ha a gyárit ilyen módon vissza lehetne tenni akkor annak jobban örülnék. Félreértés ne essék, nem a 10eft-ot sajnálom !!! Csak gondolkodtam ezen.
Tudna valaki ez ügyben kicsit segíteni a tapasztalataival ?
Van valakinek tapasztalata hogy milyen "szerekkel" és eszközökkel lehet a legtisztábbra pucolni a szívótorkot és az Egr-t ?
(pl. brigéciol és budikefe..... ) vagy
valami erős zsíroldó és forró víz nagy nyomással... ?
b_imi Elküldve: 2013-02-06 22:05 Autóvásárlás
zoliika írta: Bajor lego fanatikusoknak
b_imi Elküldve: 2013-02-05 17:28 320d Motor
kisg325 írta:b_imi írta:
A szíjfeszítővel ne várj, cseréld ki! Érdekes dolgokat művel ha beáll (tapasztalat)
Neked a görgővel volt gond és az állt be? Nekem az új szíj megnyikkan hidegben,szóval a feszítő részével lehet gond. Érdekes,hogy a régi gyári szíj nem ad hangot.
b_imi Elküldve: 2013-02-05 12:22 320d Motor
kisg325 írta: Én is szeretek "szart" venni,azért is vettem BMW-t!
Különben kihagytátok az izzításvezérlőt is a hibalistáról!
Az én autómban óra szerint 151.000 km van jelenleg,ami ugye biztos több,lévén,hogy valamikor kinti autó volt...
Én összesen a motorra 4 izzítógyertyát és egy izzításvezérlőt költöttem,ami hibának tekinthető. Egyéb költségeim más hibákból,kopásokból,stb. eredtek és más területein voltak az autónak.
Annyit még hozzátennék,hogy az első henger befecskendezője gyengébb,mint a többi,de határértéken belül van,illetve a generátor szíj feszítőjét kéne cserélnem,plusz a kisegítő fűtést valószínűleg.
Hiába beszélünk itt bármiről is,az autó előélete a lényeg! Természetesen egy idő után minden autó kezd hanyatlani,de nem mindegy,hogy mikor...
b_imi Elküldve: 2013-02-03 21:45 320d Motor
szotakdavid írta:ute107 írta:b_imi írta: e]
Én speciel leszarom, hogy jobban kopog 130-140-nél úgysincs motorhang. Viszont jobb a 6-os váltó, szebb a kasztni (nekem legalább is), ha meg csöndes autót akarok, nem dízelt veszek, hanem egy 330i-t.
De nem jobb kétszer annyiért porlasztót cserélni....Meg üzemanyag szivattyút.
Több 150le-ben volt motor cserélve, mint adagolósban.
De ezt ne itt tárgyaljuk mert kb. olyan kényes kérdés, mint a benzin-diesel vita...
Ha szeret a kérdezőnk szerelgetni akkor inkább a 136le-s. Ha inkább szereltetni szeret ($) akkor commonrail.
tuti megdobálnak páran...
Én osztom a véleményedet ha 6 gangot szeretne lehet tenni a 136 lovasra is és véleményem szerint is szerelhetőbb a 136 lovas mint a 150
b_imi Elküldve: 2013-02-03 20:34 320d Motor
vivaladiesel írta:szotakdavid írta:vivaladiesel írta:b_imi írta:tibi842 írta: Új vagyok az oldalon és egy bmw 320d e46 vásárlása előtt állok.
Kérdezném, hogy 136 vagy 150 lóerőset ajánljátok ?
Mindenfajta segítséget elfogadok !
Szerintem a 150 lovas már elég jól mozgatja a kasztnit és a 330Nm is meggyőző. Keveset fogyaszt, és nem hangos.
Ja, viszont kurv@ sok a típushibája... + lényegesen hangosabb mint az adagolós.
A 136 lovas jobb választás.
Ezt megerősíthetem,de sok a leharcolt 136 lovas.
És legalább annyi a 150 lovas lehajtott romhalmaz is.
Oda kell figyelni vásárláskor és legalább 4-5 autót meg kell nézni ahhoz, hogy legyen viszonyítási alap. Továbbra is az adagolósat javaslom.
Nincs ékszíjtárcsa, porlasztó, pillangószelep stb probléma vele mint a 150 lovassal. És nincs olyan "kopogós" motorhangja sem.
b_imi Elküldve: 2013-02-03 13:11 320d Motor
tibi842 írta: Új vagyok az oldalon és egy bmw 320d e46 vásárlása előtt állok.
Kérdezném, hogy 136 vagy 150 lóerőset ajánljátok ?
Mindenfajta segítséget elfogadok !
b_imi Elküldve: 2013-02-01 22:16 Bmw Mp3
kisg325 írta: Az én autóm 2004.07 havi és nem játszik mp3-at! Szépen benyelte a lemezt és nem akarta visszaadni.
Szóval nem feltétlen igaz az az állítás,hogy 2004 után a gyári fej alkalmas mp3-as lemez lejátszására. Lehet van ilyen,de nem mindegyik!!!