b_imi fórum hozzászólásai

b_imi Elküldve: 2012-05-07 22:42 Társalgó

TomiBMW írta: Sziasztok!
Kérnék tőletek 1 kis segítséget, mint friss BMW tulaj! Hátha vki pont ráér...
Szval a gép: 2002-es E46 sedan 150Le. Eladásra vettem, úgyhogy kérem mindenki így közelítse meg a problémát!
Szval légzsák ég, kiolvasás stb. kiderül hogy a fej-függöny légzsák és az oldallégzsák hiányzik, túl nagy az ellenállás! A bal oldalról van szó! Ezt a 2 dolgot kéne beszereznem elég szűkös határidő alatt mert a szerelőm Szerdára vállalta a kocsit!
Tud vki segíteni honnan tudom a legolcsóbban beszerezni a 2 légzsákot? Állítólag 2001-ben volt 1 váltás és onnantól 2 indítós...
A Másik:
A váltó rudazattal lesz gond sztem, átmentem egy macska tetemen és lehet az ütötte fel, de nem azonnal jött a jelenség! Szval ha 5-ösbe akarom berakni vagy inkább kivenni akkor nehezen jár a váltó, res állapotba a 3as és 4 es közé pedig nem megy vissza olyan könnyedén. Mi lehet a baj? És mennyire bonyolult a szervízelése?

Köszönöm a segítségeket előre is!

Tomi


Lehet az eladásra vett autóval jól átbasztak?
Ha a légzsák ég, el kell oltani

Szerk.: Kasza Mestert keresd

b_imi Elküldve: 2012-05-06 16:16 Társalgó

Ma megint büszkék lehetünk, hiszen Michelisz Norbert a BMW-vel egy parádés rajt után futamot nyert.

b_imi Elküldve: 2012-04-24 22:04 Társalgó

Coyote írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: úgy olvastam, hogy április 15-től már büntethető a lejárat is.

Azt is mondják, hogy csak a plombált, bontatlan doboz jó - mihez kezdjek a BMW-vel, ahol külön gyári doboz van az ülés alatt??? Muszáj átraknom a tartalmat, mert nem akarok külön dobozt. Tippek?


amit veszel a teszkóban, azon sincs plomba. csak le van ragasztva.
na és ha nincs rajta plomba? vagy a ragasztás sérült? nagyügy... rokonoknál voltunk gyerek elvágta a kezét azé van felbontva.... oszt menjen az anyjába.


Az enyém még 1550.- volt Szerintem vegyél egyet aztán le van tudva 5 évig.


csak éppen a fertőtlenítő csak 3 évig jó... oszt ha nyomtatok cimkét mint gyárilag? simán megoldható


Nekem a gyári csomagolás mindig szimpatikusabb volt, mint ez a gagyi dobozos verzió. De ha ez kell a hatóságnak ám legyen.


Most akkor az nem jó, ha átpakolom a teszkós tartalmát a gyári dobozba?


Szerintem azt hagyd úgy ahogy vetted.

A gyári cuccot én nem dobtam ki. Még ha le is járt, mindig jobb, mint egy izzadt póló, ha be kell kötni egy sebet.

b_imi Elküldve: 2012-04-24 20:44 Társalgó

YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: úgy olvastam, hogy április 15-től már büntethető a lejárat is.

Azt is mondják, hogy csak a plombált, bontatlan doboz jó - mihez kezdjek a BMW-vel, ahol külön gyári doboz van az ülés alatt??? Muszáj átraknom a tartalmat, mert nem akarok külön dobozt. Tippek?


amit veszel a teszkóban, azon sincs plomba. csak le van ragasztva.
na és ha nincs rajta plomba? vagy a ragasztás sérült? nagyügy... rokonoknál voltunk gyerek elvágta a kezét azé van felbontva.... oszt menjen az anyjába.


Az enyém még 1550.- volt Szerintem vegyél egyet aztán le van tudva 5 évig.


csak éppen a fertőtlenítő csak 3 évig jó... oszt ha nyomtatok cimkét mint gyárilag? simán megoldható


Nekem a gyári csomagolás mindig szimpatikusabb volt, mint ez a gagyi dobozos verzió. De ha ez kell a hatóságnak ám legyen.

b_imi Elküldve: 2012-04-24 20:33 Társalgó

YELLOW írta:
Coyote írta: úgy olvastam, hogy április 15-től már büntethető a lejárat is.

Azt is mondják, hogy csak a plombált, bontatlan doboz jó - mihez kezdjek a BMW-vel, ahol külön gyári doboz van az ülés alatt??? Muszáj átraknom a tartalmat, mert nem akarok külön dobozt. Tippek?


amit veszel a teszkóban, azon sincs plomba. csak le van ragasztva.
na és ha nincs rajta plomba? vagy a ragasztás sérült? nagyügy... rokonoknál voltunk gyerek elvágta a kezét azé van felbontva.... oszt menjen az anyjába.


Az enyém még 1550.- volt Szerintem vegyél egyet aztán le van tudva 5 évig.

b_imi Elküldve: 2012-04-24 20:20 Társalgó

YELLOW írta:
Robin68 írta:
Coyote írta:
b_imi írta: Figyeljetek az EÜ. DOBOZ szavatosságára. Úgy látszik megint kevés a bevétel...


nebassz... mennyit kellett fizetned? Az enyémben kb. a gyári csomag van (2004-es). Valószínűleg a géz inkább fertőzne...


Pont ma büntették meg az egyik kollégám ismerősét az E.Ü. doboz lejárata miatt mert ugye még sárga mellény is volt nála, ugyanis azt is kérték tőle. Helyszíni bírságot kapott, 50.000Ft! Nem akartam elhinni de láttam a kollégám reakcióját a hír hallatán. Gyorsan meg is néztem az enyémet de van még egy évem. Ha már senki sem akar nagyon száguldozni mert az is zsebbenyúlós rendesen akkor valami fogást kell találni az autósokon..........




nem büntethet meg!!! ha lejárt csak figyelmeztet. ha nem lenne, akkor büntethetne meg.


Több ismerőstől hallottam, hogy megint nézik és osztogatják a büntit. Jobb megelőzni a bajt.

b_imi Elküldve: 2012-04-24 18:58 Társalgó

Figyeljetek az EÜ. DOBOZ szavatosságára. Úgy látszik megint kevés a bevétel...

b_imi Elküldve: 2012-04-21 19:27 Üzemanyag fogyasztás

gampetibor írta:
hil írta:
gampetibor írta:
b_imi írta:
gampetibor írta:
Végre valaki aki be meri vallani az autója normális fogyasztását! A többi meg nem nekünk hazudik hanem magának, csak tudnám miért!?


Én nem emlékszem, hogy az eltelt 4 év alatt egyszer is ott álltál volna mellettem, amikor tankoltam.
Elég gáz hazugnak nevezni valakit úgy, hogy nem ismered a tényeket.


Szerintem meg hazudni elég gáz és nem emlékszem hogy névszerint említettelek volna a kamusok között valamiért viszont mégis magadra vetted!?
Akinek nem inge ne vegye magára!


Sziasztok! Szerintem teljesen felesleges a fogyasztáson vitatkozni. Főleg a városi fogyasztás nézegetése marhaság szerintem. Miért? Mert van olyan és most Bp-re gondolok, hogy valaki a csúcsforgalmi időszakon kívül autózik, minden lámpánál zöldet kap (ideális eset, bár azok nem úgy vannak beállítva) és simán közlekedik. Neki alacsony a "városi" fogyasztása. Aztán van, aki kifogja és nap mint nap a dugóban araszol 1 óra alatt megtéve fél Km-t, neki nagyon magas a fogyasztása. És ugye mindkét esetben, Bp-i városi fogyasztásról beszélünk. Korrekt?



Persze hogy korrekt csak ha átlagfogyasztási adatok miatt olvassa valaki ezt a topikot akkor nem arra kíváncsi hogy hajnal kettőkor sárgán villogó lámpák mellett, erős hátszélben, tojással a pedál alatt mit fogyaszt Budapesten városban az autó! Mert aztán megveszi az autót és anyázik majd itt a forumon mert 7,5-8 litert eszik neki a 20d pesten pedig neki itt azt mondták 5 literrel mennek városban. Korrekt?


De melyik 320d tulajdonos fórumozó írta be ide, hogy 5l-t fogyaszt az autója városban??
Kevered az átlagfogyasztást a városival

b_imi Elküldve: 2012-04-21 13:40 Üzemanyag fogyasztás

gampetibor írta:
Végre valaki aki be meri vallani az autója normális fogyasztását! A többi meg nem nekünk hazudik hanem magának, csak tudnám miért!?


Én nem emlékszem, hogy az eltelt 4 év alatt egyszer is ott álltál volna mellettem, amikor tankoltam.
Elég gáz hazugnak nevezni valakit úgy, hogy nem ismered a tényeket.

b_imi Elküldve: 2012-04-20 20:25 Társalgó

K_Gergo írta: Bár úgy hangzik, nem tisztán hazugság a szlogen, hogy a német luxusautókban nagy tempónál is túl lehet élni egy balesetet.


Be is indult a sok frusztrált, irigy fikamatyi. Ott legalább kiélhetik magukat. Nem sok empatikus ember van a hozzászólók között.

b_imi Elküldve: 2012-04-19 23:37 Társalgó

Tano írta:
YELLOW írta: most érdeklődtem munkahelyen, aszonták teljesen jó.
most 3 útvonal van:

1: M3 - Hungária - Üllői
2: M3 - M31 - M0 - 4
3: M3 - M0 - 4

aki járatos volt pesten, ő az 1-es verziót javasolta, én is azt látom legegyszerűbbnek, bár lehet a leghosszabb. a lényeg nem akarom szétrázatni az autót.


A te esetedben a 2-es verzió a legjobb! Felesleges bemenni a körútig, az M0 is teljesen jó minőségű a keleti részen.


Lehet meg akarja mutatni az autónak a fővárost

b_imi Elküldve: 2012-04-18 11:03 Üzemanyag fogyasztás

Coyote írta:
kchris írta: még egy kérdés: nemsokára gumicsere fog figyelni (nyári), fogyasztásban kimutatható az hogy "Energy" gumi vagy normál?


Full kamu, ha meg beruházol egy igazán vérprofi fogyasztáscsökkentő gumira (Michelin Energy Saver) akkor sztem sosem gazdálkodod ki az ártöbbletet a fogyasztáscsökkenésből (persze most nem néztem utána, hogy mennyibe kerül egy ilyen gumi).

Faterom kísérletezett ezzel (Peugeot 406 2.0 HDi) 2 decis csökkenést látott, de ahogy telt-múlt az idő, ez is eltűnt, valószínűleg inkább csak placebo hatás volt az a 2 deci is (100-200 km nem elég mintavételezéshez)

Az összes ilyen kamu marhaság közül nekem egyedül az üzemanyag tudott felmutatni különbséget, az is csak benzinesnél. Ami igazán számít, az a gumi mérete, ha spórolni szeretnél, de rakj rá 225/45 R17-et vagy ennél nagyobbat. Inkább egy keskenyebb 15-ös vagy 16-os kereket, ami nem néz ki jól, de legalább könnyen megy vele a gép



3 fajta gumival is teszteltem Magyar - Olasz útvonalon.
225/45R17 Michelin Pilot Primacy 5,6 l
205/55R16 Goodyear HydraGrip 5,2 l
225/45ZR17 Michelin Pilot Sport 3 GRNX 5,2 l
Nem nagy a különbség fogyasztásban, viszont zajszintben igen.

b_imi Elküldve: 2012-04-18 08:14 Üzemanyag fogyasztás

BMW_0902 írta: Menten lehidalok. Vagy ahogyan Ford Fairlane fogalmazna: eszem f@szom megáll!

Most Ti tényleg azon töritek magatokat, és versenyeztek, hogy hogyan eszik kevesebbet a BMW-tek klímával, vagy klíma nélkül, meg ha nyomod neki, meg ha nem? Persze kell spórolni, de kérdem én ennyire?

Elképedve olvasom a hozzászólásokat, mindenki alálicitál a másiknak...

Valaki esetleg még nem hozott ki a 320d-jéből 3 litert? vagy 2,5-et? Mert akkor Ö esetleg alapjáraton gurult 200 km-t, vagy ahogyan gampetibor fanatikus társam fogalmaz "egyébként ha meg tolnátok nem enne semmit"

Persze nem azt mondom, hogy nem számít a fogyasztás! Dehogyisnem ilyen benzin és diesel áraknál, de szerintem azért a BMW-nél nem az az első, hogy mennyit fogyaszt, hanem hogy milyen élvezetet ad. Általában nem a fogyasztásért vesszük, hanem az élvezetért.
És igen. Én megetetek vele közel 10 litert is. Vállalom. De cserébe mindig nagy mosollyal az arcomon szállok ki az autóból és nem azt nézem, hogy mikor kapcsoljak vissza meg mikor ne nyomjam a gázt. (Jó, az utóbbit nézem, de csak azért, hogy nehogy kukucskáéknak jó napot szerezzek!)

És azt is tudom, hogy legközelebb még nagyobb köbcentis BMW-m lesz. Persze benzines, mert hát hadd szeresse! Egyszer élünk, avagy carpe diem!

/Ja és nem vagyok milliomos, nem tankolok ingyen, én is ugyanúgy becsületesen dolgozom éjjel nappal keservesen a forintjaimért stb./


Nem igazán értem, miért feltételezed valakiről, hogy valótlant állít.
Az meg, hogy miért vesz valaki BMW-t szerintem magánügy. Különben 5l-es átlaggal is lehet mosolyogva autózni

b_imi Elküldve: 2012-04-17 12:41 Üzemanyag fogyasztás

csbalu írta: Hasonló lesz a szituáció nálam is. Napi 80km ebből 70 autópálya. Tervezett tempóm 110 tempomattal gumik 205/55 R16. Reménykedem az 5L körüli fogyasztásban. Szerintetek reális?
Beteges dolog a deciket számolgatni de havi 1800km-nél már számít ez is... és amit Coyote írt éves szinten azért összejön 70-80e Ft különbség, amit mondjuk akár rá lehet költeni a kocsira vagy egy hétvégi pihenésre.

Coyote írta: Akkor leírom én is:

- Tél, mínuszok, kinn állás, napi 2 hidegindítás, illetve autópálya 140 km/h bemelegedés után (legalábbis a víz bemelegedett, az olaj csak később): 6,7 liter/100km
- Átlagos fogyasztás tavasztól őszig, 90% autópályázással (Siófok-Fehérvár naponta!) 140 km/h-nál, nyáron mindig klímával: 6,5 liter/100km
- sok csekk befizetése utáni lenyugodás után, autópályán 130 km/h-nál, és klíma nélkül március óta: 5,8 liter/100km
- Szlovéniába, Bledbe utazás 99% autópályán 110-el: 5,2 liter/100km

tanulság: ha nem tolnám neki a felső sebességhatárig, havi szinten 14-15 liter gázolajat tudnék megspórolni. (Az autópályáról nem mondok le, mert ott nem érvényesülnek a magyar utak káros hatásai) Ez kb. 6000 Ft, ami semmit sem számít, valljuk be, de éves szinten 72000 Ft, amibe már beleférne ez-az.

Lassulnom kéne.




Ezzel a tempóval és gumi mérettel simán lehet hozni az 5l körüli fogyasztást.
Lassan tényleg le kell nyugodni, mert egyszerűen nem éri meg.

b_imi Elküldve: 2012-04-13 18:23 Valaki segítsen

carobi írta:
YELLOW írta:
carobi írta: Akinek van vagy volt 318is BMW-je mondja meg nekem legyenszíves, hogy a forgalmiban 318i vagy 318is van írva és a teljesítményhez mennyi van írva, mert azt mondta a kereskedő, hogy 140 LE az autóm, amikor vettem tőle, de a forgalmiban nekem 85Kw van írva, erre azt mondta, mert a kompjuterben nincs olyan, hogy 318is és ezért töltötték ki a forgalmit így. Ezt akkor láttam meg amikor kifizettem Ez igaz lehet ?


ennek csak örülj.... annyival kevesebb az átiratás, meg az adó rá.
már csak azt kell tudni valóban az a motor van-e benne. ha tudnál keresni egy motorkódot, vagy képet a motorról, akkor megmondom valóban iS vagy sem


A motor kódja (forgalmiból) : 184E2 de azonnal megnézem a kocsiban mi van ))



A 184E2 -> 318i (M43)