Bero írta:
Robinson írta:
hil írta:
BarG írta:
Hogy mennyi plusz lóerőt sikerült ráerőszakolni a motorra, az nem jelenti azt, hogy a tuning jó vagy rossz, mert lehet, hogy annyi plusz lóerőt sikerült kiszorítani, hogy egy nagyobb reccsenéssel oda lesz a váltó, vagy valamelyik egyéb gépelem. A kicsi lóerőnövekményes gép meg simán többszázezer km-t mehet még a tuning után. Akkor melyik is a jó tuning?! Egy biztos dolog van csak - az a gép, amelyikből több erőt vettünk ki, az hamarabb kopik és hamarabb megy tönkre.
Sziasztok!
Bocs, de most bezárom a "piramist". Emlékeim szerint ezt magam is megfogalmaztam annak idején, de sokan szinte lehülyéztek érte.
Őszintén ajánlok minden érdeklődőnek egy komoly személyes beszélgetést bmw320d4-el. Nem azért, mert most jól benyalok neki, hanem azért, mert marha sokat beszélgetünk, és közben folyamatosan derülnek ki dolgok, amiket tud a gépünk. Olyan komoly program van belenyomorítva abba a pár KB-ba, hogy csak úgy lesek. Rákérdezek Mikinél egy-két dologra amit tapasztalok, és tud rá válaszolni, hogy azt miért csinálja az autó. Rengeteg dolog le van kezelve, le van szabályozva, be van hangolva stb. Nem véletlenül. ezek között van olyan is, amire még Miki sem tud mit mondani, tudja, hogy van, de nem tudja, hogy pontosan mi módon.
Megdöbbentően részletes programja van ezeknek az autóknak, és ezen infók alapján amiket eddig összegyűjtöttem, nincs az a cég ACS-en és Hamann-on kívül, akik hozzányúlhatnak a kocsimhoz.
Egyetértek,de engem meggyőztek még a g-power munkái és a HPF is. Tudom ők sok mindent cserélnek is a verdába,de ő rájuk is rámerném bízni a gépem (nem mintha,ha az enyémet akarnám)
Az Alpina is ide tartozik
Komoly helyeken szétszedik a motort, átalakítják, erősebb alkatrészeket építenek be, és több millió eurós tesztpadokon állítják be. Na ehhez képest a sámlira rakott laptop nevetséges
A különbséget (jó magyar szokás szerint) a "szakszöveggel" próbálják kompenzálni...