bal0gtibi Elküldve: 2015-10-27 21:28 Lambdaszonda - benzinben
Robee86 írta:Bitu79 írta:Robee86 írta:szotakdavid írta:Robee86 írta:
Szia Bitu79,
félreértesz, nem az a bajom, hogy drága a szervizelés, mert ezzel tisztában voltam/vagyok (tavaly november óta kb. 600.000 Ft-ot költöttem az autóra). A problémám az, hogy nem bírják megoldani a problémámat és az én pénztárcámon akarnak kísérletezgetni... Tudom, hogy prémium és hogy drága, sőt nem is lenne bajom azzal, ha pl. azt mondanék, hogy teszem azt 150.000 Ft és a kocsi 100%, hogy jó lesz, de ez a "kicseréljük az összes szondát párszázezerért, majd meglátjuk hogy mi lesz..." hozzáállás baromira nem tetszik.
A DISA-t meg a szolenoid szelepet már megrendeltem, szóval azokat mindenképp ki fogom cserélni, aztán ha továbbra is fennáll a lambdaszonda hiba, akkor megnézetem oszcilloszkóppal.
Üdv.
Robi
Még mindig csak Nagy Miklóst tudom javasolni a problémádra!!!! Pesten voltál X szerelőnél akkor ez a plusz 200km igazán nem sok,de persze ez csak az én véleményem. Mikinek nem tudsz olyan problémát mutatni amire ne tudná a megoldást!
Ha a két alkatrész cseréje nem segít, lehet hogy tényleg elugrok Nyíregyházára.
Bocsi ha durva voltam.
Abszolút nem és amúgy egyet is értek veled. Én se vagyok annak a híve, hogy prémiummal járunk, de ha javítani kell, akkor jön a fejvakarás meg a "sufnituning".
Szia,
sikerült kideríteni mi volt a probléma?
Nálam is hasonló gond lehet a lambda környékén, de legalább alapjáraton morog is a motor.
Btw, ha bárkinek van egyéb ötlete, hogy a 4 lambdából, 3hoz miért ír be hibakódot a fűtőáramkörökre akkor ne tartsa magában. Erősen kétlem h mind3 szondának elpusztult volna ez a része. Esetleg valami ötlet, hogy hová érdemes vinni, akik mérni is tudnak és nem csak alkatrészt cserélgetni?