balazsnemeth fórum hozzászólásai

balazsnemeth Elküldve: 2015-09-22 23:46 Mi lehet a baj?

KGR írta:
balazsnemeth írta: Sziasztok,

Egy kis segítségre vagy tanácsra lenne szükségem!
Nem rég vettem egy E46 szériás 330XD kombit, volt vele pár probléma amit meg kellett csináltatni ilyen volt például az első féltengelyek cseréje (SKF), motortartó gumibakok (Gyári), az egyik testkábellel volt valami probléma ami miatt visszaesett az autó teljesítménye ezt kellett orvosolni, általános szerviz (szűrők, olaj), fékbetét.
Az egyik probléma jelenség viszont még ezek után is megmaradt, az pedig REZONANCIA ÁLLÓ HELYZETBEN AZ AUTOMATA VÁLTÓ D ÉS R ÁLLÁSÁBAN!!! P ÉS N MÓDBAN GYÖNYÖRŰEN KISIMUL AZ AUTÓ SEMMILYEN REZONANCIA, REMEMGÉS, RÁZÁS NEM TAPASZTALHATÓ! Teljesen olyan a jelenség mintha motortartó bak problémája lenne, pedig az ügye cserélve lett és még a motortartó konzol is meg lett húzva, mert ki volt lazulva. Azt hittük ezzel majd megoldódik a probléma, de nem. Nyílván nem jár olyannyira simán a váltó D és R állásában mint P és N módban, valamilyen szintű eltérés érezhető, de ennyire azért nem mert ez már az egészségre károsan rezonál ami semminek nem jó, beleremeg a kormány, a visszapillantó, és egyszerűen minden elég komoly szinten!
Ahogy felengedem a féket D vagy R állásban álló helyzetből és adok egy ki gázt akkor megszűnik a rezonancia!
Az autón a váltó frissen felújított, annak nem valószínű, hogy lehet valami gondja, viszont a turbinának van egy szabadon futója ami produkálhat ilyet. Le lett szedve és egy hozzáértő szakember megnézte azt mondta azzal sincs gond!
Ügye összkerekes a jármű, az első kardánt lekötve viszont megszűnik a rezonancia, hátrafele nem érezhető, mert Hardy tárcsa van a hátsó kardánon.
Valahol a hajtásláncnál lehet valami probléma, mintha valami összeérni valamivel ami ilyen mértékű rezonanciát eredményez...nem tudom...
2 hete szervízben van az autó, már ott tartanak, hogy mindent megnéztek és kizártak ami ilyen problémát okozhat, de nem tudják hogy ezek után mitől lehet!

Valaki találkozott már ilyen jelenséggel?? Szerintetek?? Vélemény??
Help please!!!



Szia!
Nekem 325xi-m van, szintén automata és nekem is rezonál a váltó D és R fokozatban, viszont egyáltalán nem annyira zavaró módon, mint ahogy te leírtad. Nekem csak a kormányon érezni, de pl a tükör már nem rezonál be. Menet közben szintén megszűnik a rezonancia. Én is voltam automata váltósnál és nekem is azt mondta rá, hogy ez ilyen és a váltónak nincs semmi baja ami engem megnyugtatott. Azóta belement több, mint 10ekm a kocsiba és nem változott a rezgés. Nem erősebb és nem gyengébb. Hibát nem produkál.


Szia!
Igen az még a normális kategóriába tartozna, a terhelés miatt persze egy minimális elviselhető rezgés azért átjön. Volt nekem ezelőtt E46 320D automata D és R fokozatban máshogy rezonált, de ez olyan rezonancia ami tuti nem normális, a szerelő sem nagyon érti nem találkozott még 25 év alatt ilyen problémával. Nagyon szeretem jó autó egyébként csak olyan rossz így teljesen élvezhetetlen! Egy dugót végig ülni pesten az kész rémálom...
Azon gondolkoztunk pont hogy használom így aztán meglátjuk hátha erősödik és jobban kideríthető vagy gyengébb lesz, de akkor nem valószínű.
KÖSZÖNÖM!

balazsnemeth Elküldve: 2015-09-22 23:36 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
balazsnemeth írta: Sziasztok,

Egy kis segítségre vagy tanácsra lenne szükségem!
Nem rég vettem egy E46 szériás 330XD kombit, volt vele pár probléma amit meg kellett csináltatni ilyen volt például az első féltengelyek cseréje (SKF), motortartó gumibakok (Gyári), az egyik testkábellel volt valami probléma ami miatt visszaesett az autó teljesítménye ezt kellett orvosolni, általános szerviz (szűrők, olaj), fékbetét.
Az egyik probléma jelenség viszont még ezek után is megmaradt, az pedig REZONANCIA ÁLLÓ HELYZETBEN AZ AUTOMATA VÁLTÓ D ÉS R ÁLLÁSÁBAN!!! P ÉS N MÓDBAN GYÖNYÖRŰEN KISIMUL AZ AUTÓ SEMMILYEN REZONANCIA, REMEMGÉS, RÁZÁS NEM TAPASZTALHATÓ! Teljesen olyan a jelenség mintha motortartó bak problémája lenne, pedig az ügye cserélve lett és még a motortartó konzol is meg lett húzva, mert ki volt lazulva. Azt hittük ezzel majd megoldódik a probléma, de nem. Nyílván nem jár olyannyira simán a váltó D és R állásában mint P és N módban, valamilyen szintű eltérés érezhető, de ennyire azért nem mert ez már az egészségre károsan rezonál ami semminek nem jó, beleremeg a kormány, a visszapillantó, és egyszerűen minden elég komoly szinten!
Ahogy felengedem a féket D vagy R állásban álló helyzetből és adok egy ki gázt akkor megszűnik a rezonancia!
Az autón a váltó frissen felújított, annak nem valószínű, hogy lehet valami gondja, viszont a turbinának van egy szabadon futója ami produkálhat ilyet. Le lett szedve és egy hozzáértő szakember megnézte azt mondta azzal sincs gond!
Ügye összkerekes a jármű, az első kardánt lekötve viszont megszűnik a rezonancia, hátrafele nem érezhető, mert Hardy tárcsa van a hátsó kardánon.
Valahol a hajtásláncnál lehet valami probléma, mintha valami összeérni valamivel ami ilyen mértékű rezonanciát eredményez...nem tudom...
2 hete szervízben van az autó, már ott tartanak, hogy mindent megnéztek és kizártak ami ilyen problémát okozhat, de nem tudják hogy ezek után mitől lehet!

Valaki találkozott már ilyen jelenséggel?? Szerintetek?? Vélemény??
Help please!!!



Hali!
Sajnos én nem tudok ehhez nagyon hozzászólni viszont írtál egy olyat ami viszont érdekelne engem ha nem baj!?
Ez a teljesítmény csökkenés rossz testkábel miatt ez melyik kábel volt pontosan és hogy jöttek rá, hogy az a ludas?!
Köszi!

Amm... viszont ha a kardámot lekötve nem csinálta, próbálták esetleg egy másik kardámmal, hogy akkor is rángat e?!


Sztem is ott lesz a gond,a kardán körül.
Esetleg a váltó körül is érdemes lenne szétnézni.Gondolom ott is vannak tartó bakok,amik átvihetnek rezgéseket.
De itt olvasgass kicsit:

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...-auto.html


Ezen a vonalon próbálunk menni, hátha... próbáltam keresni bontott kardánt hogy kiderítsük, de nem nagyon találtam, ritka darab ilyet nem sűrűn bontanak sajnos!
Érdekes egy probléma, esetleg hibás lenne a kardán és azért...csináltatok rá Hardy tárcsát és akkor nem fog rezonálni
Váltónál a bakok is rendben vannak amik még rezgést hozhatnának át, én is arra gondoltam.
Megnézem!
Köszönöm!

balazsnemeth Elküldve: 2015-09-22 23:30 Mi lehet a baj?

Pitykoo írta:
balazsnemeth írta: Sziasztok,

Egy kis segítségre vagy tanácsra lenne szükségem!
Nem rég vettem egy E46 szériás 330XD kombit, volt vele pár probléma amit meg kellett csináltatni ilyen volt például az első féltengelyek cseréje (SKF), motortartó gumibakok (Gyári), az egyik testkábellel volt valami probléma ami miatt visszaesett az autó teljesítménye ezt kellett orvosolni, általános szerviz (szűrők, olaj), fékbetét.
Az egyik probléma jelenség viszont még ezek után is megmaradt, az pedig REZONANCIA ÁLLÓ HELYZETBEN AZ AUTOMATA VÁLTÓ D ÉS R ÁLLÁSÁBAN!!! P ÉS N MÓDBAN GYÖNYÖRŰEN KISIMUL AZ AUTÓ SEMMILYEN REZONANCIA, REMEMGÉS, RÁZÁS NEM TAPASZTALHATÓ! Teljesen olyan a jelenség mintha motortartó bak problémája lenne, pedig az ügye cserélve lett és még a motortartó konzol is meg lett húzva, mert ki volt lazulva. Azt hittük ezzel majd megoldódik a probléma, de nem. Nyílván nem jár olyannyira simán a váltó D és R állásában mint P és N módban, valamilyen szintű eltérés érezhető, de ennyire azért nem mert ez már az egészségre károsan rezonál ami semminek nem jó, beleremeg a kormány, a visszapillantó, és egyszerűen minden elég komoly szinten!
Ahogy felengedem a féket D vagy R állásban álló helyzetből és adok egy ki gázt akkor megszűnik a rezonancia!
Az autón a váltó frissen felújított, annak nem valószínű, hogy lehet valami gondja, viszont a turbinának van egy szabadon futója ami produkálhat ilyet. Le lett szedve és egy hozzáértő szakember megnézte azt mondta azzal sincs gond!
Ügye összkerekes a jármű, az első kardánt lekötve viszont megszűnik a rezonancia, hátrafele nem érezhető, mert Hardy tárcsa van a hátsó kardánon.
Valahol a hajtásláncnál lehet valami probléma, mintha valami összeérni valamivel ami ilyen mértékű rezonanciát eredményez...nem tudom...
2 hete szervízben van az autó, már ott tartanak, hogy mindent megnéztek és kizártak ami ilyen problémát okozhat, de nem tudják hogy ezek után mitől lehet!

Valaki találkozott már ilyen jelenséggel?? Szerintetek?? Vélemény??
Help please!!!



Hali!
Sajnos én nem tudok ehhez nagyon hozzászólni viszont írtál egy olyat ami viszont érdekelne engem ha nem baj!?
Ez a teljesítmény csökkenés rossz testkábel miatt ez melyik kábel volt pontosan és hogy jöttek rá, hogy az a ludas?!
Köszi!

Amm... viszont ha a kardámot lekötve nem csinálta, próbálták esetleg egy másik kardámmal, hogy akkor is rángat e?!


Szia!
A komputer kidobta a légtömegmérőt hibának, viszont az ki lett mérve és teljesen rendben volt, teljesítménye viszont 30-40%-al visszaesett, a másik ami gyanús dolog volt hogy állandóan lemerült az aksi és zárlatos is lett. Úgy tudom hogy a légtömegmérőhöz tartozó testkábel volt a ludas.

Hát igen lehet azzal kéne megpróbálkozzunk... Köszi!

balazsnemeth Elküldve: 2015-09-22 20:49 Mi lehet a baj?

Sziasztok,

Egy kis segítségre vagy tanácsra lenne szükségem!
Nem rég vettem egy E46 szériás 330XD kombit, volt vele pár probléma amit meg kellett csináltatni ilyen volt például az első féltengelyek cseréje (SKF), motortartó gumibakok (Gyári), az egyik testkábellel volt valami probléma ami miatt visszaesett az autó teljesítménye ezt kellett orvosolni, általános szerviz (szűrők, olaj), fékbetét.
Az egyik probléma jelenség viszont még ezek után is megmaradt, az pedig REZONANCIA ÁLLÓ HELYZETBEN AZ AUTOMATA VÁLTÓ D ÉS R ÁLLÁSÁBAN!!! P ÉS N MÓDBAN GYÖNYÖRŰEN KISIMUL AZ AUTÓ SEMMILYEN REZONANCIA, REMEMGÉS, RÁZÁS NEM TAPASZTALHATÓ! Teljesen olyan a jelenség mintha motortartó bak problémája lenne, pedig az ügye cserélve lett és még a motortartó konzol is meg lett húzva, mert ki volt lazulva. Azt hittük ezzel majd megoldódik a probléma, de nem. Nyílván nem jár olyannyira simán a váltó D és R állásában mint P és N módban, valamilyen szintű eltérés érezhető, de ennyire azért nem mert ez már az egészségre károsan rezonál ami semminek nem jó, beleremeg a kormány, a visszapillantó, és egyszerűen minden elég komoly szinten!
Ahogy felengedem a féket D vagy R állásban álló helyzetből és adok egy ki gázt akkor megszűnik a rezonancia!
Az autón a váltó frissen felújított, annak nem valószínű, hogy lehet valami gondja, viszont a turbinának van egy szabadon futója ami produkálhat ilyet. Le lett szedve és egy hozzáértő szakember megnézte azt mondta azzal sincs gond!
Ügye összkerekes a jármű, az első kardánt lekötve viszont megszűnik a rezonancia, hátrafele nem érezhető, mert Hardy tárcsa van a hátsó kardánon.
Valahol a hajtásláncnál lehet valami probléma, mintha valami összeérni valamivel ami ilyen mértékű rezonanciát eredményez...nem tudom...
2 hete szervízben van az autó, már ott tartanak, hogy mindent megnéztek és kizártak ami ilyen problémát okozhat, de nem tudják hogy ezek után mitől lehet!

Valaki találkozott már ilyen jelenséggel?? Szerintetek?? Vélemény??
Help please!!!