banditosz001 fórum hozzászólásai

banditosz001 Elküldve: 2015-03-26 11:41 E46 dynavin clone fejegység

Sziasztok!
Ma rendeltem meg a következő csodaszerkezetet

http://www.ebay.com/itm/321601...EBIDX%3AIT

Csak szeretnék véleményt kérni azoktól akiknek már van ilyen vagy ehhez hasonló fejegységük.
Nem számítok tőle gyári hangzásra meg semmi ilyesmire, leginkább a bluetooth meg a navigáció meg a kártyáról/usb-ről való zenehallgatás miatt vettem. És a videók meg az olvasott vélemények alapján azokban annyira nem is rossz.
Szóval ha tudtok mondani valami okosságot előre a beszereléshez vagy h mire számítsak akkor azt megköszönném.
Pl. érdekelne hogy a rádió antennájához vajon kell-e valamilyen átalakító vagy sem?

banditosz001 Elküldve: 2015-02-08 21:38 Mi lehet a baj?

leroyclub írta:
banditosz001 írta: Ha már úgyis kulcsokról van szó..nekem csak egy kulcs van a kocsihoz sajna.hogyan tudok pótkulcsot csináltatni/venni a kocsihoz?


Én elmentem egy kulcsoshoz marassal aksival tanitassal egyut volt 10korul. Mr suszter ha jol emlexem.


Köszi!
Az nem lenne rossz én kérdeztem az én kulcsos ismerősöm debrecenben de azt mondta neki nincs ilyen gépe...ha eszedbe jut a pontos címe akkor írd már meg azért.

banditosz001 Elküldve: 2015-02-08 20:23 Mi lehet a baj?

vidarene1991 írta:
banditosz001 írta: Ha már úgyis kulcsokról van szó..nekem csak egy kulcs van a kocsihoz sajna.hogyan tudok pótkulcsot csináltatni/venni a kocsihoz?


ebay


A wallisosról tudtam én is eddig kb ennyiért. De ebayről? hogyan?ehhez nem egy speciális kulcs kell chippel?

banditosz001 Elküldve: 2015-02-08 20:16 Mi lehet a baj?

Ha már úgyis kulcsokról van szó..nekem csak egy kulcs van a kocsihoz sajna.hogyan tudok pótkulcsot csináltatni/venni a kocsihoz?

banditosz001 Elküldve: 2015-02-08 19:41 Mi lehet a baj?

jrtom írta:
banditosz001 írta: Sziasztok!
Ma a következő hibával szembesültem:
Nyomom az elektromos ablak gombját és hallom hogy megy a motor egy darabig aztán abbahagyja, az ablak pedig egyáltalán meg se mozdul. Az előzménye az volt hogy nagyon hidegben elsőre nem akarta csak nagyon nehezen felhúzni az ablakot, de működött mindig még eddig, most viszont az ablak meg se moccan se le se fel csak a motor búg. Vélemény?Mi a baj?Mi kellhet hozzá?


Ablakemelőszerkezet csere. Típushiba.

ok.köszi.ez egyértelmű válasz.próbálok ilyet keríteni valahonnan..

banditosz001 Elküldve: 2015-02-08 19:23 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
Ma a következő hibával szembesültem:
Nyomom az elektromos ablak gombját és hallom hogy megy a motor egy darabig aztán abbahagyja, az ablak pedig egyáltalán meg se mozdul. Az előzménye az volt hogy nagyon hidegben elsőre nem akarta csak nagyon nehezen felhúzni az ablakot, de működött mindig még eddig, most viszont az ablak meg se moccan se le se fel csak a motor búg. Vélemény?Mi a baj?Mi kellhet hozzá?

banditosz001 Elküldve: 2015-02-02 23:24 Néha nem megy a 4.henger..mitől van ez és mit lehet vele csinálni??

Szergej_18 írta: 323Ci E46. Hidegen nem megy egy henger, ezt okozhatja gyertya, gyújtótrafó, vagy gyújtókábel, ami ebben nincs mivel a trafó közvetlenül a gyertyára csatlakozik. NGK gyári gyertyák ma lettek cserélve, azóta a motor nem hűlt ki teljesen, így nem tudom, hogy megoldotta-e a problémát. Ha nem, akkor az lenne a következő, hogy megnézem melyik henger nem megy, úgy, hogy a trafóról lehúzom járó motornál a csatlakozót, így az a henger is leáll, leesik a fordulat, de ha azt húzom le amelyik alapból sem megy, akkor semmi változást nem fogok tapasztalni. Ezután egy másik henger trafóját kicserélem a rossz henger trafójára, így meglátom, hogy a trafó-e a rossz.

KÉRDÉS: HA JÁRÓ MOTORNÁL LEHÚZOM A TRAFÓRÓL A CSATLAKOZÓT, AKKOR NEM-E FOG BELEHALNI AZ ECU? HA VALAKI CSINÁLT MÁR ILYET ÍRJA MEG LÉGYSZÍVES A TAPASZTALATÁT. VAGY CSÖRGESSEN MEG ÉS VISSZAHÍVOM, ÍGY EGYSZERŰBB. (06307339240) ELŐRE IS KÖSZÖNÖM!


Itt egy link én hasonlóval küzdök 2 hónapja. olvasgasd végig hogy itt miket írtunk le. nekem az 5.és 6. henger csinálja ezt..csak remélem nem ez a baja a tiednek is mert erre eddig még nem született megoldás..egyébként meg kösd gépre nézz valós adatot és nem kell lehúzni semmit, ki fogja írni melyik a rossz..

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...motor.html



banditosz001 Elküldve: 2015-01-20 16:34 Futómû és hibái

YELLOW írta:
banditosz001 írta: Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy nemrég vettem egy e46 320i kombit ami elég szokatlan nekem eddig, mármint a futóműve. A futómű tökéletes át lett nézve, minden jó benne tesztpadon is volt és minden ok.(nemrég jött ausztriából)A vezetési élmény fantasztikus autópályán és tökéletes minőségű úton, meg se moccan bármilyen kanyarba be lehet tenni. A kormány nem kotyog feszes az egész autó.Ez így mind tökéletes is lenne...viszont sajna az út egyenetlenségein nem is annyira csak kicsit rosszabb úton hihetetlenül pattog a kocsi, másodpercekre úgy érzem hogy hiába fogom a kormányt úgysincs az úton a kocsi :S Lehet ezt csak meg kell szokni de ez nekem még nagyon rémisztő néha(nem járok valami jó utakon sajna). Normális ez így? jah és téli 205-ös gumik vannak csak rajta..


az elpattogáshoz anniyt, hogy szerintem a gyári guminyomás értékek kicsit túlzóak.
pl ha jól emlékszem, hátra a terhelt érték 2,7-2,9 Bar. na de ezt is akkor kell mérni, amikor az autó már meg van pakolva. ha üresen enniyre fújod fel, akkor pattogni is fog, és ha még belemegy a terhelés, akkor ez az érték nőni fog, ugye nagyobb súly, nagyobb nyomás.
én a 225 és a 245 ös gumiba is 2,25, 2,4-et szoktam tenni. de télen a 195-be is előre 2,2 hátra 2,35-öt kb. és egyik gumi sem kopik rendellenesen. sokan azt is rosszul gondolják, hogy a nagyobb gumiba nagyobb nyomás kell. nem igaz! csak több levegő. mert nagyobb belső térhez, több levegő kell, ugyanakkora nyomás előállításához. országúti kerékpárok, fatland BMX-ek-ben 8-10 Bar nyomás van a gumikba, miközben egy régi ikarus buszban 6,5.
no az egész mesének az a lényege, hogy lehet túl keményre van fújva a kerék. vagy épp még defekttűrő gumi is lehet rajta, emiatt sokkal pattógosabb. vagy a lengéscsillapító mégsem, olyan jól csillapít már. egyébként én is ha rosszabb úton, pl kereszt pici huplik vannak, és gyorsan megyek, nem ütnek, de amikor átmegyek felettük a DSC be-be villan. ergó pillanatra a levegőben van a kerék, mert kipörög. mondjuk ehhez elég nagy tempó kell. ha nem jelez be, akkor hidd el az úton van a kerék.


A gumik nem defekttűrőek és 2,3bar van mindegyikben. Olyan nekem is volt hogy bejelzett a dsc és olyankor is pattogott valóban csak akkor ugye elvette a gázt automatikusan. ez a jelenség már viszont városban is volt amikor 50-el mentem egy kanyarban és gödrök meg huplik voltak és egy pillanatra azt éreztem hogy nem uralom a hátulját és átmegy a másik sávba. Persze nem történt ilyen mert csak 1mp-ig tartott az egész de nekem nagyon rémisztő vagy legalábbis érdekes volt, más kocsinál még nem tapasztaltam ilyet. Most újra megnéztem és az egyik hátsó lengéscsillapító már nem 100as de ezért nem kéne szerintem ilyet csináljon.

banditosz001 Elküldve: 2015-01-19 22:49 Motor-váltó

anubisz írta:
banditosz001 írta: Sziasztok!
Lenne egy érdekes jelenség ismét hátha hallott már valaki ilyet. Szóval nem mindig hallható de mostanság egyre gyakrabban egy ciripelő hang jön a motortérből akkor ha alacsony fordulaton(1000-1500) elkezdem nyomni neki a gázt , de ez utána, magasabb fordulaton meg is szűnik nagyon hamar. Én is úgy vettem észre hogy nem váltottam vissza és akkor ugye erőlködött szegény és akkor nagyon hangosan ciripelt. Én valami szíjra gyanakodnék...de ebből a hangból nem tudom megállapítani.


Nem valamelyik görgő? azok ciripelnek ha el kezdenek fáradni.


Még nem vittem szerelőhöz mert most semmi időm rá meg csak néha csinálja meg ha erőltetem.Lehet az a baja az nagy baj amúgy ?

banditosz001 Elküldve: 2015-01-19 22:26 Futómû és hibái

Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy nemrég vettem egy e46 320i kombit ami elég szokatlan nekem eddig, mármint a futóműve. A futómű tökéletes át lett nézve, minden jó benne tesztpadon is volt és minden ok.(nemrég jött ausztriából)A vezetési élmény fantasztikus autópályán és tökéletes minőségű úton, meg se moccan bármilyen kanyarba be lehet tenni. A kormány nem kotyog feszes az egész autó.Ez így mind tökéletes is lenne...viszont sajna az út egyenetlenségein nem is annyira csak kicsit rosszabb úton hihetetlenül pattog a kocsi, másodpercekre úgy érzem hogy hiába fogom a kormányt úgysincs az úton a kocsi :S Lehet ezt csak meg kell szokni de ez nekem még nagyon rémisztő néha(nem járok valami jó utakon sajna). Normális ez így? jah és téli 205-ös gumik vannak csak rajta..

banditosz001 Elküldve: 2015-01-19 22:18 Motor-váltó

Sziasztok!
Lenne egy érdekes jelenség ismét hátha hallott már valaki ilyet. Szóval nem mindig hallható de mostanság egyre gyakrabban egy ciripelő hang jön a motortérből akkor ha alacsony fordulaton(1000-1500) elkezdem nyomni neki a gázt , de ez utána, magasabb fordulaton meg is szűnik nagyon hamar. Én is úgy vettem észre hogy nem váltottam vissza és akkor ugye erőlködött szegény és akkor nagyon hangosan ciripelt. Én valami szíjra gyanakodnék...de ebből a hangból nem tudom megállapítani.

banditosz001 Elküldve: 2014-12-17 23:58 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta: Szerinted az jó üzlet, ha rá költesz 400 ezret, és 10 000 /1 liter helyett 10000 / 0.5 litert fog enni? Főleg ha ugyan úgy enni fogja.
Szerinted? évi 5 liter olaj / 50 000 km vagy egyben 400 ezres kiadás.


Félreértetted.Ha visszaolvasol kiderül hogy nagyon valószínű sőt biztos hogy meg kell bontania motort úgyis és ha már szétszedjük meg lehet nézni hogy mit lenne érdemes cserélni főleg ha az okozza a fennálló hibát is esetleg.Amúgy meg nem tudom hol kerül 400ezerbe egy motorfelújítás de nálunk biztos nem, annak az áráért két kitűnő állapotú használt motort is veszek...

banditosz001 Elküldve: 2014-12-17 23:29 Hidegindításkor "himbál" a motor

pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
anubisz írta:
pifou23 írta: hello.kb nekem is ilyen problémám van csak nekem az 5-ös hengert ir ki a gép.van már valami ötlett a megoldásra?a benzinpumpa kivételével már minden ki lett cserélve.


Gondolom a trafókat már fel cserélted, hogy nem az a rossz e.


Már mindent kiprobáltam holnap motort cserélek megláttjuk lesz e változás.ha igen akkor a motorral lesz valami mechanikus hiba,mert mindent a régi motorrol rakok át.


Én arra lettem figyelmes hogy az elmúlt 3napban nem használtam a kocsit és mikor beindítottam a kocsit természetesen az alapjáratra való visszaesés után himbált megint ahogy kell.Viszont most már nem hagyta abba amikor elérte a hőfok a kék jelzést sőt már majdnem üzemi volt és akkor is csinálta...viszont mikor naponta használom akkor kb 5perc és elhagyja a himbálást. Ebből én arra következtettem(paraszt logika) hogy valószínű tényleg az ac pumpát kéne valahogy megnézzem mert szerintem ha napokig nem használom elejti a nyomást és amúgy hidegen elég hangos is az AC.
Szerintem motort ezért nem kéne s cserélni,eddig minden szerelő szerint elektromos a gond bárki is vizsgálta...


Én ma cseréltem egy tökéletesen müködö kocsibol ac pumpát,szüröt,az összes szenzort,a kopogás szenzort is vanost,injektor sort,gyergyát,trafot,motorvezérlöt,válto vezérlöt,termosztátot.és minden maradt a régibe semmi nem változott!persze az összes alkatrészt amit cseréltem a másik kocsiba beleraktam és az továbra is tökéletesen indul a rossz kocsi alkatrészeivel!!!


Huh, na ezzel most eléggé megijesztettél. De a tied mit is produkál pontosan, részletesen?


Beinditom,felmegy az alapjárat kb 1000re utána elkezd csökkeni a fordulat ejti le alapjáratra és akkor jön a baj himbál a motor nagyon.ha eléri a kék jelzés végét megálitom.ujrainditom és tökéletesen jár a motor.az 5.-dik hengert irja hibának.ha kitörlöm a hibát közbe ahogy jár a motor ha elérte a kék jelzést akkor kisimul a motor és tökéletesen jár.neked?gondolom hasonlo


Ajjjaaj.Huh pontosan ez a hiba nálam is és még senki nem jött rá és nekem az 5ös 6os hengert írja hibának...ez így elég kiábrándító azt hittem ezt meg fogom oldani valamelyik alkatrész cseréjével amiket felsoroltál,mostmár tanácstalan lettem hogy mi lehet a baj. Írj már légszi mindenképp hogy mire jutottál vele, minden részlet érdekel. Amúgy hol próbálkoztak vele?


Ne agodj nem lesz gond vele én németországba egy bmw szerviz vezetöje vagyok.nekem is ez az elsö ilyen hibám.de megoldom még nem volt kocsi amit nem csináltam meg.csak ez jelenleg nem egy tipus hiba.nekem is ez az elsö ilyen 5 év alatt.de megfejtem holnap már lesz konkrét dolog szerintem mi okozhatja ezt.


Nagyon köszönném! Végre valaki talán meg tudja oldani, itt nálunk nem sikerült senkinek se még, meg eszközük se nagyon van hozzá. Jó lenne megtudni hogy melyik alkatrész okozza még ha mechanikus is, azért az egész motort nem szívesen cserélném ki


holnap este jelentkezem hogy sikerül a hibát megoldani.vagy ha fejlemény lesz evvel kapcsolatban.


Ok.köszi!Írhatsz PM-et vagy itt is olvasom .



Sziasztok.A hiba megálapitása pontosan még nincs meg de a motorba lesz a probléma.valoszinű hogy ha vanos esetleg nem jo a kocsiba elálitotta a vezérlést lehetséges hogy vezérlést kell állitani vagy hidrotöke is lehet de a motort még nem bontottam meg.A hiba biztos a motorba lesz igy elektronikus dolgokkal nem érdemes veszödni.

Köszi!Értem.Majd ha jutsz még valamire esetleg a pontos hibàra és annak a megoldàsi mòdjàra kérlek írd màr le hogy itt is meg tudjuk oldani mert pl az én szerelőm teljesen kizàrta a mechanikus hibàt és elektromos szakihoz küldött aki persze nem oldotta meg.amùgy szerintem az enyém romlik szépen lassan,egyre több idő mire lisimul tökéletesen a jàràsa Jah és ami a legfontosabb szerinted jàrhatok vele így???heti pàrszàzat megyek vele így is...nem tehetek benne nagyobb kàrt??





Az én kocsim kész van.igaz én motort cseréltem benne de az uj blokkon nem volt semmi mindent a régi motorrol raktam át.És tökéletesen jár a motor.most van még egy kocsi ami ezt a hibát csinálja azon probálkozom a motor hiba pontos megálapitása érdekébe.1-2 hiba lehet már csak hogy kiderüljön.



Az jó lenne...mert nekem nincs kéznél egy másik motor a kocsihoz...akkor a legnagyobb sajnálatomra januárban majd mi is megbontjuk a motort.Ugyis eszi egy kicsit az olajat(10.000km után már nagyon is ott már 1l kellett bele)Amúgy erről mi a véleményed?normális ez?vagy tipushiba?


normális aránylag.ezek a motorok eszik az olajat egy kicsit.milyen olajat használsz?


Ez a kocsi nemrég jött ausztriából.180.000km-el ami szervízkönyves és végig volt ragasztgatva a motortérben is a összes szervízcímke meg látszik hogy nem most rakták oda szóval gondolom talán valós lehet a kocsi belseje alapján is.Az osztrákok szervizelték utoljára 174000-nél azóta ment 10.000-et és mostanig öntöttem bele 1l-t.Nem tudom milyen olajat tettek bele csak annyi volt a címkén hogy 10-40es amit furcsáltam is de gondolom mostmár hogy azért rakták bele mert már ette az olajat..Amúgy szerinted mire számítsak ha megbontjuk?Az itteni szerelő azt mondta bármi lehet..hengerfej felújítás, szelepszár szimering, hidrotőke..előre félek tőle. amúgy szerinte nyugodtan használjam addig mert nagyobb kárt nem tudok benne tenni.szerinted?


banditosz001 Elküldve: 2014-12-17 22:48 Hidegindításkor "himbál" a motor

pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
anubisz írta:
pifou23 írta: hello.kb nekem is ilyen problémám van csak nekem az 5-ös hengert ir ki a gép.van már valami ötlett a megoldásra?a benzinpumpa kivételével már minden ki lett cserélve.


Gondolom a trafókat már fel cserélted, hogy nem az a rossz e.


Már mindent kiprobáltam holnap motort cserélek megláttjuk lesz e változás.ha igen akkor a motorral lesz valami mechanikus hiba,mert mindent a régi motorrol rakok át.


Én arra lettem figyelmes hogy az elmúlt 3napban nem használtam a kocsit és mikor beindítottam a kocsit természetesen az alapjáratra való visszaesés után himbált megint ahogy kell.Viszont most már nem hagyta abba amikor elérte a hőfok a kék jelzést sőt már majdnem üzemi volt és akkor is csinálta...viszont mikor naponta használom akkor kb 5perc és elhagyja a himbálást. Ebből én arra következtettem(paraszt logika) hogy valószínű tényleg az ac pumpát kéne valahogy megnézzem mert szerintem ha napokig nem használom elejti a nyomást és amúgy hidegen elég hangos is az AC.
Szerintem motort ezért nem kéne s cserélni,eddig minden szerelő szerint elektromos a gond bárki is vizsgálta...


Én ma cseréltem egy tökéletesen müködö kocsibol ac pumpát,szüröt,az összes szenzort,a kopogás szenzort is vanost,injektor sort,gyergyát,trafot,motorvezérlöt,válto vezérlöt,termosztátot.és minden maradt a régibe semmi nem változott!persze az összes alkatrészt amit cseréltem a másik kocsiba beleraktam és az továbra is tökéletesen indul a rossz kocsi alkatrészeivel!!!


Huh, na ezzel most eléggé megijesztettél. De a tied mit is produkál pontosan, részletesen?


Beinditom,felmegy az alapjárat kb 1000re utána elkezd csökkeni a fordulat ejti le alapjáratra és akkor jön a baj himbál a motor nagyon.ha eléri a kék jelzés végét megálitom.ujrainditom és tökéletesen jár a motor.az 5.-dik hengert irja hibának.ha kitörlöm a hibát közbe ahogy jár a motor ha elérte a kék jelzést akkor kisimul a motor és tökéletesen jár.neked?gondolom hasonlo


Ajjjaaj.Huh pontosan ez a hiba nálam is és még senki nem jött rá és nekem az 5ös 6os hengert írja hibának...ez így elég kiábrándító azt hittem ezt meg fogom oldani valamelyik alkatrész cseréjével amiket felsoroltál,mostmár tanácstalan lettem hogy mi lehet a baj. Írj már légszi mindenképp hogy mire jutottál vele, minden részlet érdekel. Amúgy hol próbálkoztak vele?


Ne agodj nem lesz gond vele én németországba egy bmw szerviz vezetöje vagyok.nekem is ez az elsö ilyen hibám.de megoldom még nem volt kocsi amit nem csináltam meg.csak ez jelenleg nem egy tipus hiba.nekem is ez az elsö ilyen 5 év alatt.de megfejtem holnap már lesz konkrét dolog szerintem mi okozhatja ezt.


Nagyon köszönném! Végre valaki talán meg tudja oldani, itt nálunk nem sikerült senkinek se még, meg eszközük se nagyon van hozzá. Jó lenne megtudni hogy melyik alkatrész okozza még ha mechanikus is, azért az egész motort nem szívesen cserélném ki


holnap este jelentkezem hogy sikerül a hibát megoldani.vagy ha fejlemény lesz evvel kapcsolatban.


Ok.köszi!Írhatsz PM-et vagy itt is olvasom .



Sziasztok.A hiba megálapitása pontosan még nincs meg de a motorba lesz a probléma.valoszinű hogy ha vanos esetleg nem jo a kocsiba elálitotta a vezérlést lehetséges hogy vezérlést kell állitani vagy hidrotöke is lehet de a motort még nem bontottam meg.A hiba biztos a motorba lesz igy elektronikus dolgokkal nem érdemes veszödni.

Köszi!Értem.Majd ha jutsz még valamire esetleg a pontos hibàra és annak a megoldàsi mòdjàra kérlek írd màr le hogy itt is meg tudjuk oldani mert pl az én szerelőm teljesen kizàrta a mechanikus hibàt és elektromos szakihoz küldött aki persze nem oldotta meg.amùgy szerintem az enyém romlik szépen lassan,egyre több idő mire lisimul tökéletesen a jàràsa Jah és ami a legfontosabb szerinted jàrhatok vele így???heti pàrszàzat megyek vele így is...nem tehetek benne nagyobb kàrt??





Az én kocsim kész van.igaz én motort cseréltem benne de az uj blokkon nem volt semmi mindent a régi motorrol raktam át.És tökéletesen jár a motor.most van még egy kocsi ami ezt a hibát csinálja azon probálkozom a motor hiba pontos megálapitása érdekébe.1-2 hiba lehet már csak hogy kiderüljön.



Az jó lenne...mert nekem nincs kéznél egy másik motor a kocsihoz...akkor a legnagyobb sajnálatomra januárban majd mi is megbontjuk a motort.Ugyis eszi egy kicsit az olajat(10.000km után már nagyon is ott már 1l kellett bele)Amúgy erről mi a véleményed?normális ez?vagy tipushiba?

banditosz001 Elküldve: 2014-12-16 23:42 Hidegindításkor "himbál" a motor

pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
anubisz írta:
pifou23 írta: hello.kb nekem is ilyen problémám van csak nekem az 5-ös hengert ir ki a gép.van már valami ötlett a megoldásra?a benzinpumpa kivételével már minden ki lett cserélve.


Gondolom a trafókat már fel cserélted, hogy nem az a rossz e.


Már mindent kiprobáltam holnap motort cserélek megláttjuk lesz e változás.ha igen akkor a motorral lesz valami mechanikus hiba,mert mindent a régi motorrol rakok át.


Én arra lettem figyelmes hogy az elmúlt 3napban nem használtam a kocsit és mikor beindítottam a kocsit természetesen az alapjáratra való visszaesés után himbált megint ahogy kell.Viszont most már nem hagyta abba amikor elérte a hőfok a kék jelzést sőt már majdnem üzemi volt és akkor is csinálta...viszont mikor naponta használom akkor kb 5perc és elhagyja a himbálást. Ebből én arra következtettem(paraszt logika) hogy valószínű tényleg az ac pumpát kéne valahogy megnézzem mert szerintem ha napokig nem használom elejti a nyomást és amúgy hidegen elég hangos is az AC.
Szerintem motort ezért nem kéne s cserélni,eddig minden szerelő szerint elektromos a gond bárki is vizsgálta...


Én ma cseréltem egy tökéletesen müködö kocsibol ac pumpát,szüröt,az összes szenzort,a kopogás szenzort is vanost,injektor sort,gyergyát,trafot,motorvezérlöt,válto vezérlöt,termosztátot.és minden maradt a régibe semmi nem változott!persze az összes alkatrészt amit cseréltem a másik kocsiba beleraktam és az továbra is tökéletesen indul a rossz kocsi alkatrészeivel!!!


Huh, na ezzel most eléggé megijesztettél. De a tied mit is produkál pontosan, részletesen?


Beinditom,felmegy az alapjárat kb 1000re utána elkezd csökkeni a fordulat ejti le alapjáratra és akkor jön a baj himbál a motor nagyon.ha eléri a kék jelzés végét megálitom.ujrainditom és tökéletesen jár a motor.az 5.-dik hengert irja hibának.ha kitörlöm a hibát közbe ahogy jár a motor ha elérte a kék jelzést akkor kisimul a motor és tökéletesen jár.neked?gondolom hasonlo


Ajjjaaj.Huh pontosan ez a hiba nálam is és még senki nem jött rá és nekem az 5ös 6os hengert írja hibának...ez így elég kiábrándító azt hittem ezt meg fogom oldani valamelyik alkatrész cseréjével amiket felsoroltál,mostmár tanácstalan lettem hogy mi lehet a baj. Írj már légszi mindenképp hogy mire jutottál vele, minden részlet érdekel. Amúgy hol próbálkoztak vele?


Ne agodj nem lesz gond vele én németországba egy bmw szerviz vezetöje vagyok.nekem is ez az elsö ilyen hibám.de megoldom még nem volt kocsi amit nem csináltam meg.csak ez jelenleg nem egy tipus hiba.nekem is ez az elsö ilyen 5 év alatt.de megfejtem holnap már lesz konkrét dolog szerintem mi okozhatja ezt.


Nagyon köszönném! Végre valaki talán meg tudja oldani, itt nálunk nem sikerült senkinek se még, meg eszközük se nagyon van hozzá. Jó lenne megtudni hogy melyik alkatrész okozza még ha mechanikus is, azért az egész motort nem szívesen cserélném ki


holnap este jelentkezem hogy sikerül a hibát megoldani.vagy ha fejlemény lesz evvel kapcsolatban.


Ok.köszi!Írhatsz PM-et vagy itt is olvasom .



Sziasztok.A hiba megálapitása pontosan még nincs meg de a motorba lesz a probléma.valoszinű hogy ha vanos esetleg nem jo a kocsiba elálitotta a vezérlést lehetséges hogy vezérlést kell állitani vagy hidrotöke is lehet de a motort még nem bontottam meg.A hiba biztos a motorba lesz igy elektronikus dolgokkal nem érdemes veszödni.

Köszi!Értem.Majd ha jutsz még valamire esetleg a pontos hibàra és annak a megoldàsi mòdjàra kérlek írd màr le hogy itt is meg tudjuk oldani mert pl az én szerelőm teljesen kizàrta a mechanikus hibàt és elektromos szakihoz küldött aki persze nem oldotta meg.amùgy szerintem az enyém romlik szépen lassan,egyre több idő mire lisimul tökéletesen a jàràsa Jah és ami a legfontosabb szerinted jàrhatok vele így???heti pàrszàzat megyek vele így is...nem tehetek benne nagyobb kàrt??