batigol09 fórum hozzászólásai

batigol09 Elküldve: 2016-11-16 14:13 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
batigol09 írta:
batigol09 írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

(1.8 is m44) Ma reggel indítotoma kocsit és az alapjárat 500 és 1000 között ingadozik miközben dadog a motor. Hagyom járni es nagyjából 1 perc után beáll minden ahogy kell és megy. Szerintetek hol kezdjem a probléma keresését ill. mik lehetnek? Hangsúlyozom nem maradandó a hiba csak az elején csinálja. köszönöm szépen!


szerintem az egyik henger nem indul el. diaggal ki kellene olvasni.
esetleg főtengely jeladó kontakt probléma is lehet. vagy akár több más is, de azt élő adatból lehetne vizsgálni, milyen hőmérsékletet mér a beszívott levegőnek, mennyiségét stb.


Köszi. Ez ma reggel volt. Delutan nem produkàlta. Kivancsi vagyok holnap reggelre..
Es ezt hogy kell elképzelni? Az egyik henger késöbb ébred??


akár. bár lehet az utóbbi hozzászólásod után, hogy az üzemanyag nyomás nem oké.
ha holnap reggel megint csinálja, akkor holnapután próbáld meg, hogy 3x ráadod a gyújtást, de amikor gyújtást adsz várj 2-3 sec-et. és majd csak a 3. gyújtásráadás után indíts. ha akkor nem produkálja reggel, akkor az AC engedi vissza az üzemanyagot. nem tartja a nyomást.


Oke koszonom. Kiprobalom.


Hello. Kiprobaltam rendesen inditottam es indult is ahogy eddig. Akkor most??


de most mit próbáltál ki? a normál indítást, vagy a 3x gyújtásos témát?


bocsi, normálisan indítottam, nem csináltam 3x -i gyújtást... szóval akkor nem tudom mi lehet(ett)

batigol09 Elküldve: 2016-11-16 10:09 Mi lehet a baj?

batigol09 írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

(1.8 is m44) Ma reggel indítotoma kocsit és az alapjárat 500 és 1000 között ingadozik miközben dadog a motor. Hagyom járni es nagyjából 1 perc után beáll minden ahogy kell és megy. Szerintetek hol kezdjem a probléma keresését ill. mik lehetnek? Hangsúlyozom nem maradandó a hiba csak az elején csinálja. köszönöm szépen!


szerintem az egyik henger nem indul el. diaggal ki kellene olvasni.
esetleg főtengely jeladó kontakt probléma is lehet. vagy akár több más is, de azt élő adatból lehetne vizsgálni, milyen hőmérsékletet mér a beszívott levegőnek, mennyiségét stb.


Köszi. Ez ma reggel volt. Delutan nem produkàlta. Kivancsi vagyok holnap reggelre..
Es ezt hogy kell elképzelni? Az egyik henger késöbb ébred??


akár. bár lehet az utóbbi hozzászólásod után, hogy az üzemanyag nyomás nem oké.
ha holnap reggel megint csinálja, akkor holnapután próbáld meg, hogy 3x ráadod a gyújtást, de amikor gyújtást adsz várj 2-3 sec-et. és majd csak a 3. gyújtásráadás után indíts. ha akkor nem produkálja reggel, akkor az AC engedi vissza az üzemanyagot. nem tartja a nyomást.


Oke koszonom. Kiprobalom.


Hello. Kiprobaltam rendesen inditottam es indult is ahogy eddig. Akkor most??

batigol09 Elküldve: 2016-11-15 20:13 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
batigol09 írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

(1.8 is m44) Ma reggel indítotoma kocsit és az alapjárat 500 és 1000 között ingadozik miközben dadog a motor. Hagyom járni es nagyjából 1 perc után beáll minden ahogy kell és megy. Szerintetek hol kezdjem a probléma keresését ill. mik lehetnek? Hangsúlyozom nem maradandó a hiba csak az elején csinálja. köszönöm szépen!


szerintem az egyik henger nem indul el. diaggal ki kellene olvasni.
esetleg főtengely jeladó kontakt probléma is lehet. vagy akár több más is, de azt élő adatból lehetne vizsgálni, milyen hőmérsékletet mér a beszívott levegőnek, mennyiségét stb.


Köszi. Ez ma reggel volt. Delutan nem produkàlta. Kivancsi vagyok holnap reggelre..
Es ezt hogy kell elképzelni? Az egyik henger késöbb ébred??


akár. bár lehet az utóbbi hozzászólásod után, hogy az üzemanyag nyomás nem oké.
ha holnap reggel megint csinálja, akkor holnapután próbáld meg, hogy 3x ráadod a gyújtást, de amikor gyújtást adsz várj 2-3 sec-et. és majd csak a 3. gyújtásráadás után indíts. ha akkor nem produkálja reggel, akkor az AC engedi vissza az üzemanyagot. nem tartja a nyomást.


Oke koszonom. Kiprobalom.

batigol09 Elküldve: 2016-11-15 18:17 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

(1.8 is m44) Ma reggel indítotoma kocsit és az alapjárat 500 és 1000 között ingadozik miközben dadog a motor. Hagyom járni es nagyjából 1 perc után beáll minden ahogy kell és megy. Szerintetek hol kezdjem a probléma keresését ill. mik lehetnek? Hangsúlyozom nem maradandó a hiba csak az elején csinálja. köszönöm szépen!


szerintem az egyik henger nem indul el. diaggal ki kellene olvasni.
esetleg főtengely jeladó kontakt probléma is lehet. vagy akár több más is, de azt élő adatból lehetne vizsgálni, milyen hőmérsékletet mér a beszívott levegőnek, mennyiségét stb.


Köszi. Ez ma reggel volt. Delutan nem produkàlta. Kivancsi vagyok holnap reggelre..
Es ezt hogy kell elképzelni? Az egyik henger késöbb ébred??

batigol09 Elküldve: 2016-11-15 14:54 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

(1.8 is m44) Ma reggel indítotoma kocsit és az alapjárat 500 és 1000 között ingadozik miközben dadog a motor. Hagyom járni es nagyjából 1 perc után beáll minden ahogy kell és megy. Szerintetek hol kezdjem a probléma keresését ill. mik lehetnek? Hangsúlyozom nem maradandó a hiba csak az elején csinálja. köszönöm szépen!

batigol09 Elküldve: 2016-11-08 16:56 váltó

Sziasztok!
Az alany egy 318is coupe manuál. Észrevettem h csöpög az olaj és behatárolván a váltótól jön. Azt még nem tudom hogy az elejéről vagy a végéről. Azt szeretném kérdezni, hogy mely tömítések lehetnek lúdasak ebben az esetben? Nem vészes még de zavar.. köszönöm

batigol09 Elküldve: 2016-10-25 15:57 Lengéscsillapitó

Sziasztok!

E36 coupem-at ültetve vettem. Szeretném vissza a gyári golyalábakat
rugókat, mert a magyar utakra sajna nagyon gáz... Csak parkolva király
Szereztem első hátsó lengókart, rugókat, toronycsapágyastul. Kell még valami amit "túrjak"? Illetve nagy munka kicserélni őket?

köszönöm!!

batigol09 Elküldve: 2016-09-05 09:45 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Lenne egy olyan probléma, (318 is) hogy van egy kicsi olajcsöpögésem valahonnan. Alánéztünk első körben azt láttuk, hogy a motor alja olajos. A szerviz szerint le kéne mosnom a motort hogy pontosan lássuk honann indul a csöpögés. Van esetleg tippetek honnan jöhet? A motor teteje és jobb oldala száraz, bal alsó részénél lehet probléma.(ott látni frissebb olajat.) A főtengely szimmeringnél szintén nem szór olajat. Köszi előre is!

batigol09 Elküldve: 2016-08-30 19:24 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
batigol09 írta:
batigol09 írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta: Sziasztok! 318 is a probléma a kovetkező: néha nehezen indul, de nem hidegen hanem üzemmelegen. 2 helyett 4-5 öt is teker mire beindul. Nem folyamatos a hiba ritkan jön elő. Hol keressem a hibát?(üzemanyag van ) Aki tud kérem segitsen! Köszi!!


mit gondolsz lehet összefüggés a nehezen indulás, és a sokáig állás között?
vagy ha 1-2 napot áll az autó akkor is indul könnyen, vagy 2 óra állás után is indul nehezen?


Utóbbi 3 hétben 2x fordult elő, akkor indult nehezen amikor a vízhőfok mutató 90 fok alatt volt.
Ha áll az autó 1 v 2-3 napot akkor nem jelentkezik. Üzemanyag volt benne bőven.
Úgy gondolom ez nem egy bonyolult motor, gondolok itt gyertyára, üzemanyagpumpa esetleg?
Vagy nem tudom benzineseknél mi lehet. Eddig nekem leginkább dízel bmw -m volt.


Önindító?


azt mondod akkor indul nehezen ha 90 fok alatt van a víz.
hát ha áll több napot, akkor is alatta van, még sincs gond elmondásod szerint.
önindító miért lenne? forgatja a motort. vagy lassan forgatja? akkor meg lehet akksi. de akkor még nehezebben indulna több nap állás után.
gyertya általában ha kezd rosszalkodni, akkor melegen indulgat nehezen. általában.
nekem továbbra is az a véleményem, hogy üzemanyag nem okés.
vagy most találgathatok helyetted, feltételezhetek dolgokat.
vagy akkor full hidegen és full melegen nincs gond? csak köztes részen? lehet rossz valami hőfokjeladó, a légtömegmérőben, vagy a vízhőfok, és mondjuk emiatt nem tudja, mit is keverjen. de ez sem jó.
meg kéne nézni valami normális BMW-s diaggal van-e benne valami hiba tárolva, és élő adatokat. lehet látszódna valami.


köszi, elviszem mindenképp, csak tapogatóztam... mondom én a bonyolult dieselekhez szoktam eddig...

batigol09 Elküldve: 2016-08-30 16:28 Mi lehet a baj?

batigol09 írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta: Sziasztok! 318 is a probléma a kovetkező: néha nehezen indul, de nem hidegen hanem üzemmelegen. 2 helyett 4-5 öt is teker mire beindul. Nem folyamatos a hiba ritkan jön elő. Hol keressem a hibát?(üzemanyag van ) Aki tud kérem segitsen! Köszi!!


mit gondolsz lehet összefüggés a nehezen indulás, és a sokáig állás között?
vagy ha 1-2 napot áll az autó akkor is indul könnyen, vagy 2 óra állás után is indul nehezen?


Utóbbi 3 hétben 2x fordult elő, akkor indult nehezen amikor a vízhőfok mutató 90 fok alatt volt.
Ha áll az autó 1 v 2-3 napot akkor nem jelentkezik. Üzemanyag volt benne bőven.
Úgy gondolom ez nem egy bonyolult motor, gondolok itt gyertyára, üzemanyagpumpa esetleg?
Vagy nem tudom benzineseknél mi lehet. Eddig nekem leginkább dízel bmw -m volt.


Önindító?

batigol09 Elküldve: 2016-08-30 16:19 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
batigol09 írta: Sziasztok! 318 is a probléma a kovetkező: néha nehezen indul, de nem hidegen hanem üzemmelegen. 2 helyett 4-5 öt is teker mire beindul. Nem folyamatos a hiba ritkan jön elő. Hol keressem a hibát?(üzemanyag van ) Aki tud kérem segitsen! Köszi!!


mit gondolsz lehet összefüggés a nehezen indulás, és a sokáig állás között?
vagy ha 1-2 napot áll az autó akkor is indul könnyen, vagy 2 óra állás után is indul nehezen?


Utóbbi 3 hétben 2x fordult elő, akkor indult nehezen amikor a vízhőfok mutató 90 fok alatt volt.
Ha áll az autó 1 v 2-3 napot akkor nem jelentkezik. Üzemanyag volt benne bőven.
Úgy gondolom ez nem egy bonyolult motor, gondolok itt gyertyára, üzemanyagpumpa esetleg?
Vagy nem tudom benzineseknél mi lehet. Eddig nekem leginkább dízel bmw -m volt.

batigol09 Elküldve: 2016-08-29 22:00 Mi lehet a baj?

Sziasztok! 318 is a probléma a kovetkező: néha nehezen indul, de nem hidegen hanem üzemmelegen. 2 helyett 4-5 öt is teker mire beindul. Nem folyamatos a hiba ritkan jön elő. Hol keressem a hibát?(üzemanyag van ) Aki tud kérem segitsen! Köszi!!

batigol09 Elküldve: 2016-08-22 16:09 Ajtónyítási Gondok!

Sziasztok Márkatársak!

E36 nál a követjkező a problémám.
Ha nyitom vagy zárom a kocsit előfordul, hogy a gomb nem megy le ill. fel. (bal első) Ha bedugom a zárba a kulcsot és "manuálisan" nyitom akkor sem mindig kapja el, azaz hiába forog a kulcs, a kocsi zárva marad. Ezt teljesen random csinálja van hogy 10ből 10 jó, de van h elkezd rosszalkodni. Mi lehet a probléma szerintetek? modul, zárbetét, kapcsoló?

köszönöm szépen!

batigol09 Elküldve: 2016-07-22 07:22 Chip tuning

Robin68 írta:
batigol09 írta: Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy van e vagy volt e valakinek tapasztalata "neves cég" által (ac, steinbauer stb) tuning box -al kapcsolatosan. Ebben valahogy bíznék, nem úgy mint elnézést a sarki chippesbe, aki okosabb a gyári mérnököknél is és majd jól hazavágja a kocsim... 20d -m van azt vezsem észre hogy picit lomhább alacsony fordulaton, nem akarok bele +100 lóerőt, csak hogy egy kicsit rugalmasabb legyen. E46 om valahogy az volt emlékeim szerint. köszii


Egy csippel még nem oldod meg a hibát amitől lomha. Azt a pénzt lehet, hogy a probléma megoldására kéne inkább költeni.


Mindent megkap az autó amire szüksége van, nem sóher vagyok és a kocsi hibátlan. köszi.
Annyit írtam hogy szerintem az e46 om- at 150 le-s motorral fürgébbnek éreztem...
tapasztalat után érdeklődtem nem okoskodásért.

batigol09 Elküldve: 2016-07-21 18:19 Chip tuning

Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy van e vagy volt e valakinek tapasztalata "neves cég" által (ac, steinbauer stb) tuning box -al kapcsolatosan. Ebben valahogy bíznék, nem úgy mint elnézést a sarki chippesbe, aki okosabb a gyári mérnököknél is és majd jól hazavágja a kocsim... 20d -m van azt vezsem észre hogy picit lomhább alacsony fordulaton, nem akarok bele +100 lóerőt, csak hogy egy kicsit rugalmasabb legyen. E46 om valahogy az volt emlékeim szerint. köszii