batigol09 fórum hozzászólásai

batigol09 Elküldve: 2014-03-21 16:40 hûtõ

batigol09 írta: Sziasztok!

Csapágyas lett a VISCO -m ezért tegnap kicseréltettem. Találtam megfelelőt, bontottat ugyan de hibátlan. A helyzet az most, hogy úgy sűvít a kocsi mintha kint 45 fok lenne és a hűtő menne "1000" -el. A szerelő azt mondta,h semmi gáz, kell idő míg az a gyantaszerű folyadék (ami a viscoban van) "szétterül", mert lehet sokáig volt fekve tárolva. Járt már valaki így esetleg? köszönöm (40 km -ert mentem azóta a kocsival)


megoldódott... új vásárlása

batigol09 Elküldve: 2014-03-21 08:25 hûtõ

Sziasztok!

Csapágyas lett a VISCO -m ezért tegnap kicseréltettem. Találtam megfelelőt, bontottat ugyan de hibátlan. A helyzet az most, hogy úgy sűvít a kocsi mintha kint 45 fok lenne és a hűtő menne "1000" -el. A szerelő azt mondta,h semmi gáz, kell idő míg az a gyantaszerű folyadék (ami a viscoban van) "szétterül", mert lehet sokáig volt fekve tárolva. Járt már valaki így esetleg? köszönöm (40 km -ert mentem azóta a kocsival)

batigol09 Elküldve: 2014-03-19 13:12 Plasti Dip - a folyékony gumi

szotakdavid írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta:
laci320d írta: Hali!

Yellow hogy bírja a strapát a Plasti dip elöl a veséken a gépen?


teljesen tökéletes!!! semmi baja. bírja a gőzborotvát is. szal faxa!


Elég rég volt már itt forgalom.
Yellow, neked még mindig bírja a veséken?
Most töprengek rajta pont, hogy vennem kellene ilyen spray-t és a coupe belső díszléceit, ajtó könyöklőket le kellene fújni.
Vajon ott is bírja 1-2 évig?



Én is gondolkozom rajta,Dunakeszis cég..hazai
Yellow h bírja Neked??



Sziasztok!

Esetleg képet közöltök hogy milyen a vese és a díszlécek?

köszönöm

batigol09 Elküldve: 2014-03-08 19:06 Chip tuning

viktor írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta: Uhh most látom milyen háborút indítottam el a kérdésemmel!
Azt reméltem hogy személyeskedés nélkül meglehet ezt a témát beszélni...
Javasolnám hogy az szóljon hozzá akinek van/volt beszerelve chip tuning a BMW!-be és arról mi a tapasztalata.

Azt hogy kell-e nekem vagy másnak majd eldönti a tulajdonos!
Valóban a sógora a hozzászólónak a Szabolcs?

Az hogy lehet rá kötni biztosítást az egy előny és pozitívum,igaz hogy nem olcsó de ha vki a biztonságra utazik annak ez egy jó megoldás lehet.
Hogy a biztosító mennyit és hogyan(mire) fizet gond esetén az más kérdés,külön körbe kell járni!
Én mint laikus úgy látom hogy ha szakemberhez!! viszi a tulaj akkor vállalható a kockázat.
Itt olyanra gondolok aki nem egy-két BMW chippel évente hanem van komoly tapasztalata és visszajelzés a vevők felől.
Ettől függetlenül biztos hogy van kockázata de ezt mindenki maga dönti el hogy kell-e neki.

Én azért tovább is várnám a tapasztalatokat!!


figyelj, bár nemt udom anyagi helyzeted, de ne a csipsz legyen már az a hűdefontos dolog, hanem egyéb szinten legyen már rendbe a verdád. én szerintem felesleges. az tény a dízel autók jobban csippezhetőek, több tartalék van bennük, és valóban a régebbi vw konszern autói valóban jobbak ilyen szempontból.
ha kevés az erő, akkor miért enm vettél nagyobb motorost? amihez minden hozzá van igazítva gyárilag, ahhoz méretezve. vagy jó kimondani a haverok előtt, hogy csipszezett az autó? ez is valami farok növelő tényező lett? szerintem szard le a csippet. elég az a 150 ló, lehet kibírná a 170-t is, lehet valakinek tökéletesen megy sok ezret, de gyárlag még többet tud elmenni. a másik dolog, ha pár évre veszed, gondolj bele el is kell adni. értelmes ember, aki nem sztrítréjszing hülyegyerek, nem fog csippes autót venni, vagy nagyon nyomott áron, aki meg úgyis odaadja, az alapból gyanús ahogy hil is írta, kajálj az árából, vagy tankold meg a gépet és kirándulj egyet.
tudom milyen sikereik vanank a dízelnek, de nekem még mindig nem fér össze a sport-dízel kapcsolat, mint az a bolondéria, hogy kabrió dízel motorral. nekem ez brutális megerőszakolása a stílusnak.

szerk.: persze megértem, egy erősebb autó adói drágábbak, de majd egyszer eljő az az idő, amikor elkell menni beméretni az autókat, és ami több mint a gyári, azt az alapján fognak adóztatni, akokr majd elsz kopp. ezektől kitelik.

Figyelj!
A farokméregetésből már régen kinőttem mert lassan 50 vagyok és nem a haverok előtt akarok vakítani mint a 20 évesek!
Valóban ne turkálj a pénztárcámba mert semmi közöd hozzá hogy mire költöm a pénzemet!
Egyenlőre csak tájékozódom és arra voltam kíváncsi hogy esetleg fogyasztás csökkentés mellett lehet-e teljesítményt növelni és nem a fordítottja!!
Nem eladásra vettem az autómat és szeretném optimálisan jól "feljavítani" amit lehet,ezért is rakosgatok bele "extrákat" ami nekem kellhet.
Egyáltalán nem biztos hogy teszek bele chipet,pont erre való a fórum hogy a hozzászólások alapján eldöntöm hogy kell-e nekem vagy nem.
Sok hasznos tanácsot adsz a fórumon de ne oktassál már ki ilyen idős fejjel majd én tudom mit teszek!!

Amikor hasznos tanácsot adtál már többször is akkor mindig pontoztalak is és díjazom a segítő készségedet!

Ezután is megköszönöm ha tárgyilagosan segítesz de nem ebben a stílusban!(ha kérhetlek rá)
Lehet én reagáltam túl a hsz-t de fogadd el tőlem hogy ilyen vagyok.

És a verdámat rendben tartom szerintem ezek után is!!

Üdv!



azt nem tudom miért vetted magadra a farokméregetéses témát?
általánosságban írtam. aki volt már valamiféle összerezdülésen, tudhatja mi megy. kb úgy beszélnek róla, mintha kinek lenne nagyobb. és ez lenne az életben a legfontosabb.
nekem pedig ez a stílusom bocs. és igen túlreagáltad, mert csak részben szólt neked, és pont ezt nem szűrted le belőle, ami a mondani valója lett volna.
és igen azt nem értem, hogy miért utólagosan kell oylanra tenni az autót, amilyen az igényed? miért nem olyat veszel? értem én, hogy soke setben vane gy kevésbé felszerelt, de jó állapotú autó, míg a jobban felszerelt lelakott, de amint szétbombázod az autót, hogy szinte az egész belét kicseréled, az marha sok pénz, idő, energia, munka, és lehet szarul pakolsz össze valamit (ez sem neked szól, tehát a megszólítást ne magadra vedd, úgy kell érteni, hogy mindnekihez szólok, személyesen, akit érint), aztán csörögni, zörögni fog minden.
ha meg olyan korú vagy, akkor tudnod kellene, hogy ezek a kérdések mindig meddők lesznek, vagy hogy is akarjam már magának kifejezni, mert akinek chip van, azok közül kevesen fogják beismerni, hogy hát igen olcsó húsnak híg a leve, vagy több baja lett az autónak, mert tulajdonképpen az ember képtelen beismerni önmagáról, hogy hát hülye volt, elcseszte. illetve olyan ez, hogy az alkoholmentes sörtől is be fogsz rugni, ha normális üvegbe teszed, ami alkoholos üveg. nem tudom, de fogadni emrnék rá, hogy az ilyen búcsús chip-esek semmit nem csinálnak az autóval, max a tulaj hiszi el. hisz azt gondolja ha fizetett érte, az benne is van, és a hipokrampusz meg faxom tudja miylen agyi részek, ezt el is hitetik vele. ugyenez a dircsi-szürcsi. nagyobb szívóhang, az ember rögtön másnak érzi az autót, közben max 2LE-ha lett több, amit nem érez meg egy átlagos ember.
ahol van pad és lemérik az autót, szerinted mennyiből tart, "chip-pelés" után egy gombot nyomni, ami pozitív irányba billenti a mérést?

másik. a plussz teljesítményhez, több energia kell, ergő több tüzelőanyag. fizika általános iskola. sosem írtam, és nem is fogok csip programot írni, de ugye ahhoz, hogy kevesebebt is fogyasszon, azt úgy lehet szerintem elérni, hogy alacsony fordulaton, szegényebb keverékkel megy, de emiatt nem lesz rugalmas, magas fordulaton lehet neki adni többlet anyagot, ahogy több levegő is kell nagyobb erő, de több fogyasztás. mást nem ott járnánk, mint a fogyasztás topic-ban, hogy nem, hogy keveset fogyaszt, de termeli az üzemanyagot. lehet nyílván finomítani a programokat, de az nem hoz akkora plussz teljesítményt, hogy megérezd. vagy nagyobb teljesítmény vagy kevesebb fogyasztás. erre lehet szerintem hangolni. a nagyobb a valódi erőt, nagyobb turbo, szívó és kipuff oldali tuning, hajtókar, lendkerék tömeg csökkentés, erősítés, befecskendező renszer, és üzemanyag ellátó rendszer nagyobbra scerélése, és ezekhez faszántosan megírt program ér valamit. de mondom, a plussz teljesítmény, az plussz fogyasztás. ennyi a képlet.
aki mást mond, vagy hirdet, az mese habbal, amit hallani akar a paraszt, az azoknak való, akik megevszik a szivargyújtóba tehetó lókakát, amitől fogyasztás csökekntés érhető el.
amíg van hülye, addig az ilyen dolgoknak mindig lesz keletje. és ahogy elnézzük ezeket a dolgokat, jó sok hülye van. ami inkább félelmetes mint vicces.

Semmii gond,részemről lezártam,aki akar majd még leírja a tapasztalatát,véleményét!



Szia!

Itt nézz körül chip ügyben http://www.autokorbel.hu/chipt...wgodWpoAbA.


Szia!

autochip.hu

enyém fain már 5 éve benne van (nem box)

minden jót! Ha egyszer lesz pénzem akkor 335 d addig marad a chip

batigol09 Elküldve: 2014-01-30 11:48 4:3 as szines kis navi

csbalu írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Gyári 16:9 es navi egység helyett berakható e ugyanúgy a 2 dines kis navis fejegység úgy hogy nem kell barkácsolni semmit. Ugyanis a 16:9 esem lefagy, szétesik a kép, "kedvem" nincs megcsináltatni, ellenben bagóért lenne a másik fajta működőképes.

Aki tud segíteni előre is köszönöm


Biztos vagy benne hogy a kijelző a rossz? Nem pedig az Navi egység hátul?


1 centi széles csíkban szürke a képe alul

batigol09 Elküldve: 2014-01-30 11:36 4:3 as szines kis navi

Sziasztok!

Gyári 16:9 es navi egység helyett berakható e ugyanúgy a 2 dines kis navis fejegység úgy hogy nem kell barkácsolni semmit. Ugyanis a 16:9 esem lefagy, szétesik a kép, "kedvem" nincs megcsináltatni, ellenben bagóért lenne a másik fajta működőképes.

Aki tud segíteni előre is köszönöm

batigol09 Elküldve: 2014-01-17 13:02 váltó

[quote="Szzaassszzaaa"]
batigol09 írta:
norbeee írta: Sziasztok!

Lenne egy pár bugyuta kérdésem remélem valaki majd válaszol rá.
320D automatánál 1.-esben vagy kettesben indul el? 2,5 év után most figyeltem meg hogy 1esben kezd gurulni Csak mert minden automata autóm ami volt eddig az 2.-esben indult.

Másik: Lehet programozni a váltót? mármint olyan értelemben hogy mikor/mikor ne, milyen fordulatszám alatt ne váltson 2-3 ba és így tovább. Nekem egy haldokló váltóm van, ami 2 éve az istennek sem akar tönkremenni, de ha nem tenné 3.-ba 1600as fordulat alatt még lehet fel sem tűnne hogy nem jól működik.
Illetve szerintem a konverter/wandler szar benne, vagyis minden arra utal, van olyan váltós aki külön kérésre csak ezt újítaná fel? Mert akivel eddig beszéltem mindenki komplett felújítással fenyegetett 4-500 ezerért, csak teljes felújítást vállalt. Pedig fordulaton úgy vált mint a vaj, de ha nincs neki nyomva akkor mintha csúszna/ütne, libegne a fordulatszám mérő.

Köszi előre is.

Hali!

Nekem is hasonló a problémám. Az a vicc, hogy a váltóm gyönyörűen vált, nem rángat, hidegen melegen mindegy neki. Ellenben a wandlerem tuti rossz, mert alacsony fordulaton terhelésnél berezonál mint az őrült. (pl 5.ben 1600 on, 60 km/h) Most van egy cikk a totalcaron erről is ír többek között, csak ennek a felujítása 120 körül van de ebbe benne van egy olajcsere is és a munkadíj. Azt mondták nekem ha komolyabb felujítás kell az olyan 350 körül van. Nem tudom mit csináljak mert lehet még 3-4 évig is bírja így..., csak lehet mást is tönkretesz majd...



Sziasztok a mai napon vittem be a BMW szervizbe az autot.SZinten ezt a wandlert mondtak hibanak.Nalam is ezek a jelek 50-60km/H allando gazállásnál berezonál,fura hangot ad,gyorsitasnal felerösödik es 70 fölött mar nem hallható. Lehet hogy komoly kiadas lesz???


Hello!
Én még nem mertem elvinni Telefonon egy független váltós azt mondta, h 3-4 nap kb 130e pénz. (wandler + olajcsere)
Majd ííírj h neked mit mondtak és mennyi lett és hol! köszi

batigol09 Elküldve: 2014-01-10 18:16 BMW, BMW,BMW

Sziasztok!

Mai nap tankolás közben mellémjön egy középkorú férfi és csak annyit mond a 2002 év végi "12" éves BMW -mre, hogy "jaj de szép autó" és mosolyogva visszamegy és tankolja tovább a kocsiját. (ez már harmadszorra történik meg velem 3 év alatt) Steril E46 semmi tuning. Azt hiszem ennél nagyobb dícséret nem kell a márkának, szerintem a tervezők sem gondoltak rá, hogy lesz olyan ember 2014 ben aki megdícséri az 1998 (2002fl) ban létrehozott bömikét.

Hát csak ennyi (asszem soha nem adom el :iszunkra

batigol09 Elküldve: 2014-01-08 18:05 váltó

[quote="norbeee"]Sziasztok!

Lenne egy pár bugyuta kérdésem remélem valaki majd válaszol rá.
320D automatánál 1.-esben vagy kettesben indul el? 2,5 év után most figyeltem meg hogy 1esben kezd gurulni Csak mert minden automata autóm ami volt eddig az 2.-esben indult.

Másik: Lehet programozni a váltót? mármint olyan értelemben hogy mikor/mikor ne, milyen fordulatszám alatt ne váltson 2-3 ba és így tovább. Nekem egy haldokló váltóm van, ami 2 éve az istennek sem akar tönkremenni, de ha nem tenné 3.-ba 1600as fordulat alatt még lehet fel sem tűnne hogy nem jól működik.
Illetve szerintem a konverter/wandler szar benne, vagyis minden arra utal, van olyan váltós aki külön kérésre csak ezt újítaná fel? Mert akivel eddig beszéltem mindenki komplett felújítással fenyegetett 4-500 ezerért, csak teljes felújítást vállalt. Pedig fordulaton úgy vált mint a vaj, de ha nincs neki nyomva akkor mintha csúszna/ütne, libegne a fordulatszám mérő.

Köszi előre is.

Hali!

Nekem is hasonló a problémám. Az a vicc, hogy a váltóm gyönyörűen vált, nem rángat, hidegen melegen mindegy neki. Ellenben a wandlerem tuti rossz, mert alacsony fordulaton terhelésnél berezonál mint az őrült. (pl 5.ben 1600 on, 60 km/h) Most van egy cikk a totalcaron erről is ír többek között, csak ennek a felujítása 120 körül van de ebbe benne van egy olajcsere is és a munkadíj. Azt mondták nekem ha komolyabb felujítás kell az olyan 350 körül van. Nem tudom mit csináljak mert lehet még 3-4 évig is bírja így..., csak lehet mást is tönkretesz majd...

batigol09 Elküldve: 2013-12-18 14:54 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
batigol09 írta:
batigol09 írta:
haka írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

A következő a problémám, az autó 2 nap! állás után már nehezebben indul.. azaz eddig pl tekert 2őt mire beindult, most 4et, 5öt. Üzemmelegen pöccre természetesen. Alapjárat tökéletes, nem ingadozik, nem füstöl minden ok. Akkumulátor lehet a probléma, vagy vmi üzemanyagellátási probléma szerintetek? (porlasztócsúcs stb)
köszi


Csáó,

Nekem is így indult
Aztán már csak a betolás segített.
Ma derült ki végre, hogy két porlasztónak annyi. Annyira szarok, hogy nem is újítják fel őket...
Plusz a kispumpa is kezd behallni a hangja alapján. A nagynyomású hála isten jó, azt is bemérték.
A fura, hogy alapjárat tök jó volt, és a diag is tökéletesnek írta a csúcsokat....
Viszont teleírta üzemanyag nyomás problémával a hibatárolót, szóval lehetett sejteni, hogy ott gáz van, csak nem értettük (ma sem) miért indult akkor be bikázásra (amikor még beindult arra )

Szóval szerintem rakjátok diagra az sokat fog segíteni.


köszi, fura is lenne 3 eve nem cseréltem csúcsot épp ideje ....


Voltam diagon, hibamentes a verda!!! javasolták, h töltsek bele vmi üzemanyagpucoló adalékot...


isten ments, hogy valami adalékot tegyél bele. inkább tankolj prémium üzemanyagot.


oké, de megmondom őszintén hogy a franc se tudja h valóban van benne jobb minőségű anyag... vagy csak lehúzás a literenként 40 ft...

batigol09 Elküldve: 2013-12-18 14:33 Mi lehet a baj?

csaki91 írta: Üdv mindenkinek
Lenne egy apró gubamcom az izzításnál.
Eddig ugy mentem az autóval hogy 4ből 3 izzítógyertya nem volt jó erre a bmwszalonba jött rá a srác amikor lekérdezte az autót
Na most kicseréltem 4 vadiúj bosch gyertyára
De a lekérdezésnél most is az izzításra panaszkodik.
Valakinek valami tippje esetleg?!
Előre is köszi


Izzítás elektronikát cseréltél?

batigol09 Elküldve: 2013-12-18 14:31 Mi lehet a baj?

batigol09 írta:
haka írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

A következő a problémám, az autó 2 nap! állás után már nehezebben indul.. azaz eddig pl tekert 2őt mire beindult, most 4et, 5öt. Üzemmelegen pöccre természetesen. Alapjárat tökéletes, nem ingadozik, nem füstöl minden ok. Akkumulátor lehet a probléma, vagy vmi üzemanyagellátási probléma szerintetek? (porlasztócsúcs stb)
köszi


Csáó,

Nekem is így indult
Aztán már csak a betolás segített.
Ma derült ki végre, hogy két porlasztónak annyi. Annyira szarok, hogy nem is újítják fel őket...
Plusz a kispumpa is kezd behallni a hangja alapján. A nagynyomású hála isten jó, azt is bemérték.
A fura, hogy alapjárat tök jó volt, és a diag is tökéletesnek írta a csúcsokat....
Viszont teleírta üzemanyag nyomás problémával a hibatárolót, szóval lehetett sejteni, hogy ott gáz van, csak nem értettük (ma sem) miért indult akkor be bikázásra (amikor még beindult arra )

Szóval szerintem rakjátok diagra az sokat fog segíteni.


köszi, fura is lenne 3 eve nem cseréltem csúcsot épp ideje ....


Voltam diagon, hibamentes a verda!!! javasolták, h töltsek bele vmi üzemanyagpucoló adalékot...

batigol09 Elküldve: 2013-12-18 07:25 Mi lehet a baj?

haka írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

A következő a problémám, az autó 2 nap! állás után már nehezebben indul.. azaz eddig pl tekert 2őt mire beindult, most 4et, 5öt. Üzemmelegen pöccre természetesen. Alapjárat tökéletes, nem ingadozik, nem füstöl minden ok. Akkumulátor lehet a probléma, vagy vmi üzemanyagellátási probléma szerintetek? (porlasztócsúcs stb)
köszi


Csáó,

Nekem is így indult
Aztán már csak a betolás segített.
Ma derült ki végre, hogy két porlasztónak annyi. Annyira szarok, hogy nem is újítják fel őket...
Plusz a kispumpa is kezd behallni a hangja alapján. A nagynyomású hála isten jó, azt is bemérték.
A fura, hogy alapjárat tök jó volt, és a diag is tökéletesnek írta a csúcsokat....
Viszont teleírta üzemanyag nyomás problémával a hibatárolót, szóval lehetett sejteni, hogy ott gáz van, csak nem értettük (ma sem) miért indult akkor be bikázásra (amikor még beindult arra )

Szóval szerintem rakjátok diagra az sokat fog segíteni.


köszi, fura is lenne 3 eve nem cseréltem csúcsot épp ideje ....

batigol09 Elküldve: 2013-12-17 21:53 Mi lehet a baj?

én is akksira tippelek mert legutobb mikor hidegen nehezen indult porlasztocsucs volt a ludas de akkor uzemmelegen sem volt tokeletes a jarasa... bizom benne h "csak" akksi lesz

batigol09 Elküldve: 2013-12-17 19:07 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

A következő a problémám, az autó 2 nap! állás után már nehezebben indul.. azaz eddig pl tekert 2őt mire beindult, most 4et, 5öt. Üzemmelegen pöccre természetesen. Alapjárat tökéletes, nem ingadozik, nem füstöl minden ok. Akkumulátor lehet a probléma, vagy vmi üzemanyagellátási probléma szerintetek? (porlasztócsúcs stb)
köszi