bbubbuka Elküldve: 2012-05-15 22:12 Mi lehet a baj?
Kocsim hibajelensége a következő: 4. henger gyújtáskimaradás-t ír a diag.
Hol csinálja, hol nem. Ha elkezd előjönni akkor alapjáraton főként. Kis gázt adok akkor meg be is indul.. Van mikor jó 200km-ig van, hogy szarakodik végig.
5 napot állt az autó kint Ausztriába. Mindent megnéztek amit lehetett.
Sorolom mik nem okozzák: -nem trafó, -nem kábelek,- nem befecskendező, -nem vezérműtengely jeladók, - nem gyertya , - nem valvetronic , hengeren a kompressziók is mind ugyanolyanok.
Kinti szervizbe is több helyen utána olvastak a témának. Külföldi fórumokon,ahol a vezérműtengely jeladókat mondják, de beraktunk ujjat és úgy is megmaradt a probléma.
A másik, hogy azt írják még mind a 4 trafót cserélni egyszerre. De hát kérdéses, hogy ez okozza-e problémát. Nagyon érdekes, dolog hogy pl. amikor leáll a 4.henger és bármit lehúznak a motorral meg visszadugnak és utána kiütik a hibát már is nem csinálja..
5 napos szerelgetés után azt mondták nekem, hogy semmiképpen nem mechanikai probléma ez hanem szoftveres. Tehát mindenképpen szoftver frissítést kellene elvégezni az autón. Amit ugye csak gyári BMW szalonba lehet megcsinálni. Hozzám az Eisenstadt-i és a Győri van a legközelebb. Az osztrákok 150-300 EURO körül kérnek el, holnap érdeklődök Győribe.
Van még egy olyan veszélye is ennek, hogy viszont megölheti a vezérlő egységet a történet.. De gondolom ha ezt gyári szalonba csinálják vállalnak garanciát..
Tippek? Ötletetek?
Mit mondjak pl. a Győri szalonba?
"4.henger gyújtáskimaradásom van alapjáraton, több szervizbe megfordultam és azt mondták, hogy szoftvert kell frissíteni aztán kész?"
Szeretem a kocsim, de egyszerűen ez már vicc amit művel velem.. Teljesen elvannak cseszve a napjaim emiatt az egész mese miatt...