beel Elküldve: 2014-03-02 16:31 316i alapjárat
Sziasztok!
E46 316 i N40B16 AB.
Ha 1-2 napot áll az autóm akkor hidegindításkor leesik az alapjárat 500 - ra , majd egy gázfröccs után visszamegy 1100 - ra, de ez csak akkor van ha először indítom be az autót 2. indításra gázfröccs nélkül működik. . Ha a motor bemelegszik akkor 700 - 900 között ingadozik az alapjárat. Hol 1 percig 900, azán gondol egyet és 800. Ha menet közbe kiteszem üresbe, és gurulok akkor elég gyakran az alapjárat felmegy 1100 ra, és a fogyasztásmérőm kileng 4-6 literig. Ha megállok visszaáll 0 - ra, és az alapjárat is lecsökken. Amit eddig cseréltem az üzemanyag szivattyú, és egy szelepfedél komplett, a kartergázmembrán miatt. Légtömegmérőt megtisztítottam.
Amit még észrevettem hogy ha tankolni megyek akkor a tanksapka alatt vákum van, és kinyitás után szusszan egy jó nagyot, nem tudom ez természetes - e. Járó motornál ha leveszem a tanksapkát az is hatással van az alapjáratra. A létető összes vákum csövet ellenőriztem.
Mi lehet a probléma?
E46 316 i N40B16 AB.
Ha 1-2 napot áll az autóm akkor hidegindításkor leesik az alapjárat 500 - ra , majd egy gázfröccs után visszamegy 1100 - ra, de ez csak akkor van ha először indítom be az autót 2. indításra gázfröccs nélkül működik. . Ha a motor bemelegszik akkor 700 - 900 között ingadozik az alapjárat. Hol 1 percig 900, azán gondol egyet és 800. Ha menet közbe kiteszem üresbe, és gurulok akkor elég gyakran az alapjárat felmegy 1100 ra, és a fogyasztásmérőm kileng 4-6 literig. Ha megállok visszaáll 0 - ra, és az alapjárat is lecsökken. Amit eddig cseréltem az üzemanyag szivattyú, és egy szelepfedél komplett, a kartergázmembrán miatt. Légtömegmérőt megtisztítottam.
Amit még észrevettem hogy ha tankolni megyek akkor a tanksapka alatt vákum van, és kinyitás után szusszan egy jó nagyot, nem tudom ez természetes - e. Járó motornál ha leveszem a tanksapkát az is hatással van az alapjáratra. A létető összes vákum csövet ellenőriztem.
Mi lehet a probléma?