blasekati Elküldve: 2011-02-21 20:45 Replika felnik
Bero írta:YELLOW írta:Bero írta: Ilyen alufelnire mekkora gumi kell? Hátsó: ET45 9J*18H2 783,14 R18
255/35 ? esetleg lehetne kisebbet is hátra? Köszi
hivatalosan az a méret való rá... de nem fog beférni neked. kisebbet lehet rakni, de összhangba legyen az elsővel. mondjuk a 18-as is felesleges. de mindenkinek szive joga, mit tesz fel.
Hát ez már késő bánat,mert már itt van a szobámba a 18-as M-es garnitúra Tehát ezek a méreteim:
Első: ET47 8J*18H2 782,14
Hátsó: ET45 9J*18H2 783,14
Most akkor előre 225/40 hátra meg: 255/35 kell ? Lehetne kisebbet is rakni ? Miért ne férne be amúgy,Yellow? Köszöntem
blasekati Elküldve: 2011-02-16 08:36 Adagoló
Jackson írta: Sziasztok skacok!
Nos az autómat mára már szinte minden alkatrésze felújítása megtörtént, azonban az alapjáratról való indulással gondok adódtak, gondolkozik hogy elinduljon, nem erőssége gondolkozni pedig. Úgy gondoljuk kevés üzemanyagot szállít, mivel 2000-től megindul mint az öszvér, de még az sem az igazi, szal addig azért kell neki idő.
3 dolog szól úgy gondolom ebbe bele:
- porlasztók
- légtömegmérő
- adagoló
(ha rosszul gondolom írjátok meg)
De nagyjából ezek a fontosabbak, lehetséges hogy bele kell ugorjak egy adagoló felújításba?
De mivan akkor ha nem az a ludas.
No de persze turbó felujítás megvolt, porlasztók kicserélve, légtömegmérő kicserélve és úgy hogyn kb. 1 hónapja történtek mindezek. Adagoló nem vettük le, mivel drágaság megmérni, akkor már inkább veszek bele használtan Kaszától.
Mit mondtok rá? Belemenjek ebbe?
Tegnap kiolvastuk a hibákat, amik a következők:
- szinkrongenerátor
- légtömegmérő (most lett cserélve, de nem baj)
- túltöltés szabályzó
Nagyjából ezek voltak.
Ja és nincs katalizátor a kocsiba, legalábbis a kerámiát kivertük belőle, mert minden második lyukon láttunk csak át. Szal a levegőáramlás szabad, de még mindig nem fain.
blasekati Elküldve: 2011-02-08 18:14 Hasznos weboldalak
blasekati Elküldve: 2011-02-03 19:08 Megvegyem? Vegyek ilyet?
Pomk írta:blasekati írta:Pomk írta:blasekati írta:Pomk írta: Üdv!
Véleményt szeretnék kérni tőletek erről a verdáról. Kár, hogy km nincs feltüntetve...
Hello!
Megnézzem a km állást?
Szia!
Megnézheted ha nem esik nehezedre, bár mostanában nem fogom megvenni...
De ha arra jársz, és van időd, akkor megköszönöm.
Dehogyis, itt van tőlem az autó kb.800m-re. Másra nem vagy kiváncsi?
Igazából egyenlőre csak a kíváncsiságom hajt. 3-4-5-6 hónapon belül nem veszek kocsit.
De úgy általánosságban körbenézhetnéd, aztán a végén lehet lefoglalózom 6 hónapra.
Km, kaszni, állapot, motor, stb. Ha nagyon ráérs, pár fotó is jöhet!
Köszi!
blasekati Elküldve: 2011-02-02 22:23 Megvegyem? Vegyek ilyet?
Pomk írta:blasekati írta:Pomk írta: Üdv!
Véleményt szeretnék kérni tőletek erről a verdáról. Kár, hogy km nincs feltüntetve...
Hello!
Megnézzem a km állást?
Szia!
Megnézheted ha nem esik nehezedre, bár mostanában nem fogom megvenni...
De ha arra jársz, és van időd, akkor megköszönöm.
blasekati Elküldve: 2011-02-02 12:51 Megvegyem? Vegyek ilyet?
Pomk írta: Üdv!
Véleményt szeretnék kérni tőletek erről a verdáról. Kár, hogy km nincs feltüntetve...
blasekati Elküldve: 2011-01-17 20:35 Heeelp...!
blasekati Elküldve: 2011-01-04 12:01 Termosztát
blasekati írta: Sziasztok!
Valakinek nincs szügsége egy egr termosztátra?Használt,gyári, működőképes. Ha igen írjon nekem, és várja a postást (100kw, dieselé)
ELKELT, TÁRGYTALAN
blasekati Elküldve: 2011-01-04 11:36 Termosztát
blasekati Elküldve: 2010-12-30 20:52 Termosztát
hil írta:DnielCool írta: Sziasztok ! olyan gondom van e46 320 d 136 le . Mióta ez a hideg van nem füt fel a motor hosszabb úton ( 40-50 km ) is csak max az első csíkig jut el és a fogyasztásom is sokkal több lett az elmúlt 1-1,5 hónapban . 8L / 100 km . Szerintem ez nem normális. Lehet a termosztáttal van baj ? (Amikor 24 én pl . 10 fok köré ment a hőmérséklet elérte a motor a középső csíkot . most meg sem közelíti )
Igen, valszeg jól gondolod: termosztát. A dízelesek írásaiból tudom, hogy 2db van benne: hűtő termosztát és EGR termosztát. Sokaknak csak mindkettő cseréjére jött javulás.
blasekati Elküldve: 2010-12-29 17:13 Akkumulátor
YELLOW írta:stgoofy írta: a bmw gyári aksiát lehet tölteni? vagy ha meghalt kuka?
mivel akarod tölteni? savval és desztvízzel? mert lehet. a cimkét a tetejéről le kell venni.
árammal meg egyértelmű, hogy lehet tölteni, de akkor is érdemes kitekerni a kupakokat.
mondjuk ha 6-7 éves a gyári akksi, akkor csodát ne várj, örülj, hogy eddig bírta
blasekati Elküldve: 2010-12-13 12:31 Akkumulátor
Zolee írta:bmw320d4 írta:Zolee írta:blasekati írta: Sziasztok!
Kivette már valaki az akksit? Mit jelent az, hogy "az elektromos tárolók adatai törlődnek"? Gyári van az autóban (e46 2001-es 20d). Hogy zajlik lépésről lépésre az akksi kivétel? Előre is köszi a válaszokat!
Nem kell megijedni! Az átlagfogyasztás, a megtett km (nem a teljes ), átlagsebesség, tehát a nullázható paraméterek fognak törlődni.
Lépésről-lépésre: Leveszed a + sarut, ezután leveszed a - sarut, kiveszed az aksit. Visszafelé fordítva, tehát először - saru, aztán a +.
Fordítva
Ami a legfontosabb, hogy a kulcsot vedd ki a gyújtáskapcsolóból!
Igazad van!!! Nagy hülyeséget írtam (de csinálni jól szoktam ),
Először a - aztán a + !!!
blasekati Elküldve: 2010-12-13 10:03 Akkumulátor
blasekati Elküldve: 2010-12-13 09:51 Termosztát
sumi20 írta: Sziasztok!
Van egy 1999-es 320D Touringom, és az lenne a problémám, hogy a vízhőmérséklet mutatója, néha felmegy a középső állásba de a leggyakrabban az első csík környékén megáll. Lehetséges, hogy a termosztáttal van baj? Előre is köszönöm a segítséget.
Valamint még annyira lennék kíváncsi, hogy otthol nagy munka ennek a cseréje?