bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2013-08-25 18:41 Mi lehet a baj?

puca írta:
bmw320d4 írta:
puca írta:
Többször kiolvastuk a vasat,néztünk turbónyomást,kimértük a vezetékeket és semmire nem jutottunk.Elvileg nem hülye gyerekek.Megállt a tudomány.



Olyan nincs, hogy megállt a tudomány. Vagy az van, hogy nem szántatok rá elég időt (pénzt?) vagy pedig nem BMW-s emberhez vitted.


tudsz valakit?


Bözse Szarvason?

bmw320d4 Elküldve: 2013-08-25 18:39 Mi lehet a baj?

puca írta:
Többször kiolvastuk a vasat,néztünk turbónyomást,kimértük a vezetékeket és semmire nem jutottunk.Elvileg nem hülye gyerekek.Megállt a tudomány.



Olyan nincs, hogy megállt a tudomány. Vagy az van, hogy nem szántatok rá elég időt (pénzt?) vagy pedig nem BMW-s emberhez vitted.

Vidd el Bözséhez Szarvasra.

bmw320d4 Elküldve: 2013-08-25 18:32 Mi lehet a baj?

puca írta:
bmw320d4 írta:
puca írta: Sziasztok!

Még mindig nem oldódott meg a problémám.Már a harmadik turbó munkahenger került az autómba és még mindig nem szabályoz.Az érdekesség az,hogy kiépített helyzetben az autóról megtáplálva tökéletesen műkszik,beépítve viszont semmi.A geometria karja könnyen mozog,szerintem nem szorul.Az autó többször volt diagon,ami mindig a vezérlő munkahengert mutatta hibásnak,legutóbb még új szoftvert is kapott a motorvezérlő.Találkoztatok már ilyennel?


És miért nem viszed el egy szerelőhöz?


Már háromhoz is elvittem.Nem igazán tudják,mi van.Ebből ketten szakszervízben dolgoznak.


Nem hiszem, hogy egy BMW szakszervizes egy ilyen dolgon fennakad. Hagyd ott több időre.

bmw320d4 Elküldve: 2013-08-25 17:48 riasztó?

haka írta:
Na de a lényeg, hogy amikor be van zárva az autó, akkor a csomagtartónyitó gomb 2 vagy 3 secig történő nyomva tartása beindítja a szirénát. Ha nem indul be, csak kinyílik a csomagtartó akkor nincs benne riasztó.


Feltéve ha aktiválva van a pánik funkció is!

bmw320d4 Elküldve: 2013-08-25 17:02 Tötés probléma

jano írta: Szisztok!
E46 compact 316ti motorvezérlőben tárolt hiba van hogy a motorvezérlő nem kommunikál a generátorral.Találkozott már valaki ilyen hibával?A vezetéket kimértem a mot.vezérlőig az ok.Lehet hogy fesszabályzó hibás?
üdv. Jano


De nincs töltés, vagy csak láttál egy hibát és elkezdted méregetni?

bmw320d4 Elküldve: 2013-08-25 16:11 Mi lehet a baj?

puca írta: Sziasztok!

Még mindig nem oldódott meg a problémám.Már a harmadik turbó munkahenger került az autómba és még mindig nem szabályoz.Az érdekesség az,hogy kiépített helyzetben az autóról megtáplálva tökéletesen műkszik,beépítve viszont semmi.A geometria karja könnyen mozog,szerintem nem szorul.Az autó többször volt diagon,ami mindig a vezérlő munkahengert mutatta hibásnak,legutóbb még új szoftvert is kapott a motorvezérlő.Találkoztatok már ilyennel?


És miért nem viszed el egy szerelőhöz?

bmw320d4 Elküldve: 2013-08-25 16:02 riasztó?

aeroengine89 írta:
YELLOW írta:
aeroengine89 írta: Sziasztok érdekelne hogy lehet hülye kérdés de honnan tudom hogy van e riasztom? azt olvastam itt a forumon hogy amelyik e46-os bmw-be van ablak fel illetve lehuzó modul amit ugye a kulcsal müködtetek bezárás után és kinyitás elött + villognak az indexek is kinyitáskor kettöt bezáráskor eggyet azokba az autokba van gyári risztó!!! Rugdostam ütögettem az autót de semmi. csináltam már olyat is hogy bezárás elött kinyitottam a motorháztetöt és bezártam az autót de arra sem reagál mondjuk a motortér érzékelöt sem találom sehol! ötlet?


a villogtatásnak semmi köze a riasztóhoz, az kapcsolható.
ha van a tetőkárpiton belül egy olyan 10centiszer 10-es rácsos dobozkaszerű, akkor van riasztó. ha nincs akkor nincs. cabrióban másképp van, de úgy látom neked nem az van



Köszi a gyors választ!!!és a komfort elektronikának a kulcsal zárodó és nyitodó ablakoknak sincs köze a riasztóhoz? megnézem de pontosan hol keressem a dobozkát a napellenzöknél?



Mindegyik E46 (sőt az e36 is) tudja kulcsról működtetni az ablakokat, ha van benne riasztó ha nincs.
A napellenzőknél csak az utólagos riasztó érzékelőit találhatod, a gyári a tetőkárpit közepén van, ahogy yellow is írta.

bmw320d4 Elküldve: 2013-08-14 16:26 Ékszíj tárcsa

Robinson írta:
szotakdavid írta:
"Cigivel együtt 5 perc"


Te aludjál


Chööö.

bmw320d4 Elküldve: 2013-08-11 21:09 Üzemanyag fogyasztás

BarG írta: Hehehe!
Ma mentem egy fogyasztási kört. Miskolc - Gyöngyös (majdnem odáig, de valójában a nagyúti körforgalomig) - Miskolc a régi 3-as úton. Óra szerinti 80-nal tötymörögtem és leszartam, hogy az 1,2-1,4-1,6 versenyzők most vesznek revansot. Csutka teletöltésről indultam, mentem 175,0km-t, majd tankoltam 7,93 litert, szintén csurigtankig. Ez 4,53 l/100km-nek felel meg. A bc 5,2-t mutatott.
3d, 204LE, ezen az úton léptem át vele a 279e km-t.
(átlagom 6,5-7 vegyesben, 10-12 városban)

Lehet köpködni


Nincs ebben semmi meglepő, legfeljebb annyit tennék hozzá, hogy igaz, hogy mennyiségszabályozós a befecskendezés, de mégis melegszik valamennyit a gázolaj.

Tehát tágul, a kúton meg hideg az anyag, vsz ha álltál volna egy éjszakát, akkor pár decivel több ment volna bele.

bmw320d4 Elküldve: 2013-08-10 19:01 Szívócsonk-pillangószelep

jlaci74 írta:

Van benne szívósor is meg pillangószelep is...
A ledugózás költsége kb. 100 ft. ( 4 db csavar ), de nyilván lecseréled a szívósor 2x4 db tömitését ( 8x800 ft. kb. meg tudod rendelni bármelyik normális autósboltban Elring vagy V. Reinz gyártmányban )
A kitakarítással óvatosan, csak akkor kezdj neki ha tökéletesre ki tudod mosni , különben a fellazult de benne maradt szennyeződés később bekerülhet a motorba...
Tehát érdemes időt rászánni , jól beáztatni aztán ha van lehetőség nagynyomású mosóval vagy gőzborotvával alaposan kimosni.
( Ja, és ha már itt jársz akkor ne felejtsd el az EGR-t is kitakarítani + tömitéscsere. )
Itt van két kép arról amikor a bátyám 530d-jét csináltuk, a lényeg látszik:





Nem vagyok Rád büszke

bmw320d4 Elküldve: 2013-08-04 23:45 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

zoli900 írta:
De akkor az,hogy lehet,hogy 3 éve nem jó az olajnyomás és még bírja? De a mostani adaptáció törlés után,nem annyira csattog az autó,sokkal szebb hangja,van de majd holnap reggel kiderül mi a helyzet vele.


Ezekben a motorokban még jófajta lánc van, azért bírja. A vezérműház oldalát már biztos kikezdte.

Cseréld minél hamarabb a szűrőházat és/vagy a láncfeszítőt, nehogy elszakadjon.

bmw320d4 Elküldve: 2013-08-04 19:46 Porlasztó

szotakdavid írta: Sziasztok!

Volt már valakinek h becsörgött a jeladós porlasztó és nem írt hibát??

Köszi Dávid


bmw320d4 Elküldve: 2013-08-04 19:43 Kuplung__

Striker írta:
bmw320d4 írta:
Striker írta: Sziasztok
Kuplung cserém lesz ! OLyan kérdésem lenne hogy mivel az autóm jóval erősebb a gyári 136 lóerőnél bele lehet tenni a 150 lovas kuplungját (gondolom nem)
Vagy hol lehet venni esetleg 320D-be valami erősített kuplungot?
Előre is köszi !


A 150 lovas lendkerekén nincsenek tüskék a főtengely jeladónak. Egyébként felmegy rá.


Lendkerekem nem lesz cserélve mert annak semmi baja csak a többi lesz(kuplung tárcsa kinyomó szerkezet és kinyomó csapágy)!
Ehhes is felrakható így a 150 lovasé ugyanígy(kinyomó szerkezet tárcsa, csapágy), hogy a lendkerék marad a 136 lovasé?


ETK szerint nem jó rá.

bmw320d4 Elküldve: 2013-08-04 19:39 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

zoli900 írta:
bmw320d4 írta:
zoli900 írta:

Hát nem olcsó a cucc,de már így is csattognak a hidrotőkék indításkor!
De egy adaptáció törlés miatt nem értem,hogy lehet újabb hangja az autónak-talán volt benne egy olyan hibaüzenet,hogy valamit letiltott,na mindegy holnap megy megint szervízbe autó,hogy rájöjjenek,miért megy el a teljesítmény,ha kiderült megírom!
Köszi a gyors válaszokat!



A lánc zörög, nem a hidrotőkék csattognak.


Hmmm. ezt jó tudni,de ennyitől nem lesz baja,nem?


DE LEHET BAJA. Azért zörög a lánc, mert a feszítő nem kap olajnyomást. Képzeld el, hogy mit össze vergődik az ott amíg eljut odáig az olaj.

bmw320d4 Elküldve: 2013-08-04 18:10 Kuplung__

Striker írta: Sziasztok
Kuplung cserém lesz ! OLyan kérdésem lenne hogy mivel az autóm jóval erősebb a gyári 136 lóerőnél bele lehet tenni a 150 lovas kuplungját (gondolom nem)
Vagy hol lehet venni esetleg 320D-be valami erősített kuplungot?
Előre is köszi !


A 150 lovas lendkerekén nincsenek tüskék a főtengely jeladónak. Egyébként felmegy rá.