Szasza91 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2012-11-08 18:31 Fékjavítás

vivaladiesel írta:

Tényleg jól hangzik. De csak abban az esetben ha a kifizetett alkatrész valóban cserére kerül és nem csak a számlán szerepel.
Debrecenben a magisznál volt egy ott újonnan vásárolt 316i (utána visszahordták szervizelni is) aminek relatíve rövid idő alatt tönkrement a motorja. Mintát vettek az autóban lévő olajból és elküldték bevizsgálni. A szakértői vélemény megállapította, hogy az autóban lévő olaj még soha nem volt cserélve!
A vége az lett, hogy a Magisz felajánlott a tulajnak egy új 0km-es motort csak nehogy feljelentse őket!!!


Na ezt holnap megkérdezem, hogy tényleg megtörtént-e. Én nem hiszem el a sztorit.

bmw320d4 Elküldve: 2012-11-07 18:17 Segítsetek!

xlzx írta:
Miki, Maszi ért annyira hozzá mint Te? Viktor kis 136lovasa elég szépen ment, ugyanúgy ment mint az én kis 150lovasom


Maszitól még van mit tanulnom

bmw320d4 Elküldve: 2012-11-06 21:36 Segítsetek!

xlzx írta:
vivaladiesel írta:
Szia(sztok)!

Keresd fel Maszikát! (maszika@hotmail.com)
ő az: http://forum.index.hu/User/Use...n?u=896473
Elég nagy spílernek számít Bmw-diagnosztika témában. Ezt 320d4-Miki is megerősítheti!


Hallottam már én is Masziról, de e60as révén.. Lehet tud bűvölni az e46tal is? Nekem "élőadat" mérés kellene, hogy kiderüljön mi is a baj, van e baj. Ugyanis a légtömegmérő és a porlasztók is főleg fordulaton küldik a rossz jeleket


Nyugodtan elviheted hozzá az E46-ot is, biztos megtalálja a hibát.

bmw320d4 Elküldve: 2012-11-03 22:40 Akkumulátor

YELLOW írta:
Tano írta:
YELLOW írta: a kisebb akksi nagyobb töltést tud felvenni, és gyorsabban is töltődik. ennyi a lényege.


Szerintem ezt a kijelentésed gondold át mégegyszer...


nyem akarom... volt egy pár mérésem kondenzátor töltés-kisütés ügyben. akkor emlékeim csalnak, ha nem így van. bár az sem mindegy, hogy állandó árammal, vagy feszültséggel töltünk.


Ezt jól elb@sztad

bmw320d4 Elküldve: 2012-10-24 16:27 E46 lámpa

bbubbuka írta: Valaki tudna nekem tippet adni mi a francot csináljak?
Szükségem lenne egy facelift utáni bal hátsó lámpára.
De egy bontó se hoz be facelift coupékat így ezért nem tudok venni sehol..
Nézegettem neten a lámpákat, alulra be is linkeltem egyet most vegyek valami hasonlót?
Ezek mennyire tartósak? Vagy valaki ötlet, hogy oldjam meg a problémám?



http://www.cardesigntuning.hu/product/pid/4007





http://bmwcucc.mindenkilapja.h...render/e46

bmw320d4 Elküldve: 2012-10-22 18:50 Társalgó

jrtom írta: Lehet állítani! Kikell venni a központi kijelzőt és onnan belátsz az állítócsavarhoz, mert sajna ennél még csak így lehet állítgatni. Van egy kontraanya azt kell fellazítani és utánna tudod a szintet belőni utánna kontraanya meghúz és kész.

Zsolesz írta: Üdvözlet Mindenkinek!

A héten újra tulajdonosa lettem egy BMW-nek. Kb. 10 éve volt már egy 325i-m de akkor elég csóró voltam és nem tudtam fenntartani ezért el kellett adnom. A mostani egy 2007-es 530d touring. Amit szeretnék kérdezni,hogy a head-up kijelzőt hogyan lehet állítani vagy egyáltalán lehet -e. A i-drive rendszerben csak a fényerőt engedi,de nekem a magasságát kellene valahogy belőni. Az az igazság,hogy nem látom,csak ha felemelkedek az ülésben. Nem vagyok azért annyira alacsony(175 cm),de lehet hogy csak az ülést kell feljebb emelni és a kijelző nem állítható? Nagyon megköszönném ha valaki tudna segíteni.




Még az is kevés lesz, néha be kell neki feszíteni keményen.

bmw320d4 Elküldve: 2012-10-22 18:48 Mi lehet a baj?

jons írta: Ötleteljük, ha van kedvetek:

Hibajelenség INPA szerint: Katalizátor hatásfok alacsony. Zörgött is rendesen a belseje, semmi gond, ki lett cserélve ehhez a köbcentihez valóra. ASSO vagy BOSAL talán, nem emlékszem sajnos.
Hiba nem jelentkezett mostanáig... kb 15k km megtett útról beszélünk.
Ma olvasom ki a hibát megint: Katalizátor hatásfok alacsony. Több km állásra is írta szóval nem a pesti tötymörgéstől volt szerintem.
Ilyenkor mi van? Hátsó lambada szonda?
1 hiba felmerült egy ettől teljesen eltérő km állásnál a másodlagos levegő rendszerrel kapcsolatban is, de talán arra most nem térnék ki.

Ha tud valaki okosat mondani, akkor ne tartsa magában. Az autó menetteljesítményén semmit nem venni észre, a zöldkártyán is tökéletesek voltak az értékek még a "rossz" katalizátorral is.


Adaptáció?

bmw320d4 Elküldve: 2012-10-22 13:56 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
vivaladiesel írta:
Milan írta: Lehet kipróbálom ezt a castrol tda-t.
Van egy Iveco stralisunk, és valami gazdaságosabb
megoldást keresek, 750 literes a tankja


Én a Metabond Megasel rendszertisztítót javaslom.


Metabond? - Kamucég, Kamugyár.


én mindig a mol botond olajra asszociálok, ami ugye ritka kaksi...
én is hallottam hasonlót, viszont egyik melóhelyen elég nagy szeretettel hazsnálták targoncákba az olaj adalékokat. vagy a céges mikrobuszban. igaz az nem most volt, szerintem eleinte jó volt. mellesleg én sem venném meg egyik termékét sem.


Már légyfogót is árul a METABOND és ha jól emlékszem a Prolong is

Ja és van jó boruk is: http://metabond.hu/hu/termekek...ekek/borok

bmw320d4 Elküldve: 2012-10-22 13:51 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

vivaladiesel írta:
Milan írta: Lehet kipróbálom ezt a castrol tda-t.
Van egy Iveco stralisunk, és valami gazdaságosabb
megoldást keresek, 750 literes a tankja


Én a Metabond Megasel rendszertisztítót javaslom.


Metabond? - Kamucég, Kamugyár.

bmw320d4 Elküldve: 2012-10-21 19:08 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

jrtom írta: Castrol TDA. Én azt használom, szerintem tuti.

Milan írta: CATACLEAN-en kívül más egyéb esetleg?




Egy csipetnyi borsmenta is kell 1000l gázolajhoz, attól még jobb lesz.

bmw320d4 Elküldve: 2012-10-16 14:03 Részecskeszûrõ

p166 írta: Szia Márkó!

Én a helyedben felhívnám valamelyik BMW márkaszervízt. Ha ilyen kérdéseim voltak és nem tudtam megválaszoltatni a fórumokon ( ami NAGYON ritka ), akkor felhívom valamelyik márkaszervízt. A forgalmi kell, kérdeznek néhány adatot és megmondják.....

Remélem tudtam segíteni.

Üdv,
Jani


4,5 év után..

bmw320d4 Elküldve: 2012-09-29 20:47 Mi lehet a baj?

harmas írta: Lecserélted az összes betétet, ilyenkor ugye vissza kell nyomni mind a négy munkahengert. Nem kevés fékfolyadék kerül vissza a tartályba ilyenkor (amit feltehetően leszívtál, mielőtt felöntötted új ff-el). Ez a sok folyadék magával vihetett kisebb lerakódásokat (ha még sohasem volt cserélve...), ami most megszorult az egyik karmantyú alatt (ezek a karmantyúk tömítenek a főfékhengerben), és ezért szép lassan elengedi a nyomást, ezért esik be a pedál.

Striker írta: Sziasztok
Olyan problémám lenne ,hogy lecseréltem az autón (320D) az első és hátsó fékbetéteket a régi már a 24. órában jártak . Lelégtelenítettük az összes féket nem is jött belőlle több levegő sőt még a kuplungot is lelégtelenítettük ha már új olaj ment bele. Viszont innen jön a baj álló helyzetben ugye a fékpedálnak kőkeménynek kell lenni ez az is de miután beindítom az autót a rásegítőtől könyebb lesz meg ez is oké de az nem oké sztem hogy szép lassan ha nyomom erőssen akk sűjjed befele a pedál( a fékdugattyúknál nincs folyás és a tartályból se fogy a fokolaj)
MI lehet a probléma? Lehet az hogy a dugattyúk még alig mozdulnak ki mert annyi ferodor van még a pofákon és visszaáramlik az olaj valahogy:




Még mielőtt kicserélnéd a teljes fékrendszert: MINDEN BMW-ben ilyen a fék és neked csak most tűnt fel, mert arra figyeltél. Az enyém is ilyen.

bmw320d4 Elküldve: 2012-09-29 18:03 Fékjavítás

Alesi írta:
Koszi, vegulis igazad van. Ha kicsit rendezodik az anyagi helyzetem, beruhazok 2 uj gyari tarcsara


Pont akciós a BMW-nél:


bmw320d4 Elküldve: 2012-09-29 18:00 320d Motor

valter320d írta:
Adagolótérkép,menge?


Kezdésnek

bmw320d4 Elküldve: 2012-09-29 17:30 320d Motor

ignasow írta:
bmw320d4 írta:
ignasow írta: Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy egy 136 LE-s E46 320-ben a Bosch Vp44 adagolót lehet állítani, hogy többet kapjon az autó? Üdv.


Szia!


Csak szoftveresen állítható 10%-al több mennyiség, de kormolni fog tőle.


Ok, köszi! Azért kérdezem, mert elég gyenge a gép, nem rég vettem de haveré 2x ennyit tud és alap 320d motor mind2. Megnézettem, turbóm jó, cooler okés, légtömegmérő és a map szenzor új, vákuumcsövek újak, porlasztócsúcsok fel lettek újítva. Már fogalmam sincs mi lehet.........



Biztos van valami oka, hogy nem megy rendesen.