bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2012-06-19 00:48 riasztó gond

Helioport írta: Riasztóhoz keresek kábelköteget! Ha van valakinek kallódó, vagy kifűzi nekem, megveszem új árában!



82 91 9 410 973 -as cikkszámon tudsz rendelni BMW-nél, ha esetleg nem találnál használtat.

bmw320d4 Elküldve: 2012-06-14 22:13 ABS-rõl általában

hil írta:

pedig a kép magáért beszél... És sok ilyen volt. Úgy látszik, nekem ezzel sincs szerencsém.


Pedig ez még nem is ólommentes. Vagy igen?

bmw320d4 Elküldve: 2012-06-14 21:43 ABS-rõl általában

hil írta: Sziasztok!
Még mindig ABS. Igazából előző írásom óta is vacakol az ABS. A Carsoft dig ellenpróbája képen (mert az INPA továbbra is szelep hibát ír) széthúztam a bal első ABS jeladó csatlakozóját gyújtás ráadás után természetesen hiba lámpát kaptam. INPA-val kiolvasva a hibát bal első jeladó az eredmény. Tehát a Carsoft hülyeséget ír ki. Régóta terveztem már, de ma neki álltam, kivettem az ABS vezérlő egységet. Szétszedtem a dobozát és meglepve láttam a rengeteg hibás forrasztást. Átforrasztás után az ABS rendben is lett.
Ugyanez volt a Vectrámmal annó, abból fórum társaknak és ismeretleneknek is kb 20db-ot megjavítottam (ingyért). Nem gondoltam volna, hogy más autóban ülve ugyanazzal a hibával fogok találkozni, de ez történt. Csináltam rengeteg fényképet, megírom a javítási útmutatót, aztán közre adom, hátha valaki belefut ebbe a hibába.
Mellesleg előző írásom óta sokan nem jelentkeztek ötlettel, tanáccsal, pedig nem gondolnám, hogy ebbe csak én futottam bele. Alternatíva volt, hogy veszek bontott vezérlőt (30-35K Huf), de az mitől lenne jobb a mostaninál.... Sokadszor jöttem rá, hogy a gyártók képtelenek normálisan forrasztani (ugyanez a történet volt a központi zár szerkezetemmel, arról már van feltéve leírás.


3 E46-ban cseréltem ABS vezérlőt. Mindháromban azért, mert DSC-sre alakítottuk át. Most hallok először ilyen hibáról...

bmw320d4 Elküldve: 2012-06-14 21:15 kuplung___

jrtom írta: De belehet rakni fordítva 20d-be is, volt rá példa az ismeretségemben. Mondjuk az a 150 lovas volt és asszem itt is az a példány
A szerkezet is lehet bajság ahogy mondtad.



Az egy állat volt, aki berakta fordítva! Nem is kell nézni a "getribe" feliratot, mert ha fordítva van, akkor 1 centi hézag marad a lendkerék és a tárcsa között, meghúzásnál meg simán érzi, hogy nehéz húzni és recseg-ropog valami.

Ja, az enyémen 6 gang van, pont olyan mint a 150 lovason.

bmw320d4 Elküldve: 2012-06-14 21:03 kuplung___

jrtom írta: 100%, hogy fordítva van betéve a tárcsa. Rávan írva egyébként a tárcsára, hogy melyik a motorfelöli oldal. Gratula a szeralőnek.

vivaladiesel írta:
vidarene1991 írta: Hali!segítsetek az lenne a problémám a kuplungomon,most lett összerakva új lamella új kinyomó csapágy és az lenne a baj vele hogy be gyujtom a kocsit és kinyomom a kuplungot félig lenyomva nagyon könyü utána meg anyira kemény hogy gond lenyomni padlóig...ésnem tudok sebességet rakni!!!de viszont mikor ledöglesztem kuplung+berakom 1 esbe begyujtom kicsit ránt rajta kiengedem a kéziféket lassan gurul a kocsi...és utánna nem tudok 2 rakni 3 se egyiket se...csak ha közgázt adok valaki tud segítsen köszönöm!!!
lehetséges hogy a kinyomicsapágy roszul ül a helyén??merta lamellárol le lett szedve a gyári használt,és fel lett rá ütve egy ugyan olyan gyári méretü új!



Egy másik bmw fórumon, ugyanígy szendvedett valaki a kuplunggal. Végül kiderült, hogy a fakezű barom szerelője fordítva rakta be a kuplungtárcsát!!




20d-be nem lehet fordítva betenni a tárcsát.

Annyi a baj, hogy nem lett visszaállítva a szerkezet, ahogy hancurozo is írta.

bmw320d4 Elküldve: 2012-06-10 01:20 angel eye

Tano írta:
VojtechBMW írta:
Tano írta:
Danibattya írta: Sziasztok!
Most láttam egy videót itt az oldalon és az a kérdésem hogy hogy lehet ezt összehozni???
Köszi mindenki!

Dani


Úgy, hogy a belső világításra is rá van kötve au AE, így nyitáskor azt is felkapcsolja.


És ez megoldható a biztosíték táblánál egy sima áthidalással? Engem e60-nál érdekelne ez.


Ne a biztosítéknél kösd rá, hanem a belső világításhoz menő vezetékre, mert az jön a GM-től. Ha a biztire kötöd, akkor az még nem vezérelt ág.


Háát, elég ritka E60-ban a GM

Viszont ha 2006 évvégi a kocsi, akkor már a 081-es vagy a 082-es lámpamodul van benne és tudja a welcome light-ot, csak kódolás kérdése.

bmw320d4 Elküldve: 2012-06-10 01:15 E46 magyar kézikönyv

redicetea írta:
BMW_0902 írta:
Atitati85 írta:
ignasow írta:
westsidergang írta:
westsidergang írta:
RePTaiL írta:
Cseccci írta: Hello

Olvastam, hogy valamikor neked is szukseged volta a magyar kezikonyvre, esetleg ha meg van ide tudod adni nekem is

U.I elore is koszi

gyugyo68 írta:
gergo75 írta: Sziasztok!
Szeretnék egy magyar kézikönyvet az e46 touringomhoz, 320D. Nem találom a letöltések menüpontot sehol.
Legyetek kedvesek segíteni nekem, a német nem megy annyira.
G.



Szia!

Megy a cucc,magyar nyelvű.Remélem át ér.



upsz kétszer ment a post




Szia!

Nekem is hasonló problémám lenne mint a fenti hozzászólónak, mivel csak nekem is német kézikönyvem van.Ezzel csak az a baj, hogy nem magyar Elküldenétek nekem is. Előre is köszönöm szépen.




Sziasztok. Elküldenéd nekem is? Üdv.




Sziasztok nekem egy 318 i van 2000 évjárat nekem is kellene egy magyar nyelvű kézikönyv .Előre is köszi!



Sziasztok!

Ha valakinek lenne egy magyar Touring kezelési kézikönyve azt én is nagyon megköszönném, ha elküldené. Nekem is csak német van...



Hello!

Nekem is szükségem lenne E46-hoz magyar nyelvű kézikönyvre...Hogy tudnék hozzájutni?
Köszi


De miért küldözgetitek, amikor itt van a főoldal alján a link ?!

http://static.bmwfanatics.hu/d...mutato.pdf

bmw320d4 Elküldve: 2012-06-10 01:12 Autóvásárlás

vivaladiesel írta:
vfeca írta: Na megnéztük a járgányt, jól néz ki, tetszett mindkettőnknek.

Viszont jó lenne egy diagot csinálni rajta.
Ismertek vkit, aki tud benne segíteni? Elsősorban nyilván Szeged-Békéscsaba között lenne praktikus, de ha belefér egy kis utazás, akkor Debrecen környékéről is jöhet tipp, a fuvar nem probléma.
Köszi!


Szia! Pont most írtam egy privát üzenetet. Az Ahoy Bt jutott eszembe Szarvason, egy diagnosztikára. (Bmw szerviz) Hódmezővásárhelytől 60Km, nem nagy táv.
Amúgy tényleg nagyon tuti az autó!
tel: (+36) 20/9466942 / (+36) 66/215628.




Így van, Zsolti megoldja a dolgokat, bátran ajánlom én is!

bmw320d4 Elküldve: 2012-06-07 13:41 Valaki segítsen

Coyote írta:
beressza írta:
Alesi írta:
Coyote írta: HELP!!!
Tegnap Pesten bolyongtam, és a milliomodik indulástól kezdve minden induláskor a kuplung felengedésekor remegni, rángatni kezdett az autó. Próbáltam hosszabban vagy rövidebben csúsztatva, máshogy elindulni, de a remegés mindig jelentkezik, amikor engedem fel a kuplungot, de még nem szálltam le róla.
Ma reggelre úgy tűnt, hogy "megjavult" de Pestről indultam, és 200 kuplungozás után megint előjött a rángás.
Magasabb fokozatokban nem jelentkezik, csakis az indulásnál. Valamikor régen kijött már, akkor is ilyen városi derbi közben. Mivel elhagyta (többnyire autópályázok) nem fordítottam rá extra figyelmet.

Mire készüljek??


Nekem is igy kezdodott, hogy eloszor csak random, aztan csak nagy dugoban, aztan mostmar majdnem midnen elindulaskor, ha nem adok nagyobb gazt, akkor rangat.

Erre a szerelo annyit mondott, hogy kopott a tarcsa, cserelni kellene, en mondtam hogy majd akkor, ha csuszik is.

Viszont ez az utanallitasos dolog lehet nalam is veletlenul osszejott, megpedig egyik este asszony vezette az autot kb. 1 honapja (ritkan szokta), es azota egyertelmuen kellemesebb a kuplungom, lehet tudtan kivul (vagy tudatosan, ki tudja) elvegezte a muveletet



Szia!
Megvan kopva a tárcsád,és a lendkerék pedig foltosra van égve. Azért csinálja a rángatást amikor megmelegszik. Sajna nem fog meggyógyulni, sőt a sok városi tötymörgés miatt előbb-utóbb csúszni is fog.
Üdv.:


Beressza kollégának volt igaza, ez bizony a lendkerék haláltusájának a kezdete. A szervízben 250-300 körüli költséget említettek (hiszen a kuplunggal együtt cserés), de ezt sokallom, ennek majd utánajárok mindenfelé.
Amíg csak meleg kuplungnál jön elő a remegés, nem igazán kell vele foglalkozni - azt mondják, ha már hangja van és rázza a bódét is, akkor kell cserélni.
Hiszek nekik, fater Peugeotjában is akkor cserélték, problémamentesen.


Van itt olyan fórumtag, aki cserélt lendkereket és kuplungot és 10e km múlva ismét remegett indulásnál.

Próbáld utánállítani csere előtt.

bmw320d4 Elküldve: 2012-06-07 13:37 Adagoló

gyepes írta: sziasztok.
kis segitséget kérnék adagoló ügyben.
318 tds compact elektromos adagoló.
Annyi lenne a kérdésem,hogy egy picit több naftát szeretnék adni a gépnek.
elektromos adagoló van rajta.alaphelyzetben chip jó lenne tudom.
Ezen kivül lehetne valamilyen úton módon változtatni az üa mennyiségen?
Adagoló ház fedél tologatás kicsit segithet rajta?
Ha igen akkor melyik irányba?(hütöfelé vagy a tüzfal felé tologassam? kicsit ?)
Válaszokat előre is köszönöm


Nagyon aprókat kell rajta kocogtatni, ha állítani akarod. Én inkább géppel állítanám be, a MODIC3 tudja és a GT is DK20-as fejjel.

bmw320d4 Elküldve: 2012-06-03 21:25 M-packet

czellaia írta:
Coyote írta:
Helioport írta:
czellaia írta: Sziasztok!

Beszereztem az ///M-lökösöket
Az elsőhoz szeretnék féklevegő csöveket,de újba egy picit húzós.
Bontottba nem tud valaki esetleg.

Köszönöm.


Bizony, a dizájn pénzbe fáj.


nebassz, hogy veszel lököst, és az a tizenezer Ft-os alkatrészt sokallod.


A helyzet az hogy gyári bontottat vettem,nem szeretem az utángyártott dolgokat,és mivel már elég sokat költöttem ezért próbálom minél kedvezőbben megvenni amit csak tudok.
Egyénként nekem 28-ezret mondtak.

Üdv.


Írj emattilának, neki van olcsó cucca.

http://www.bmwfanatics.hu/shop...eszek.html

bmw320d4 Elküldve: 2012-06-03 21:23 Valaki segítsen

Coyote írta: Ennyi? Mindegy hányasban, milyen hosszan? Ez automatikusan "aktiválja" az utánállítót?
Örülök, hogy segítesz, csak mindig félmondatokban szereted csinálni Nem hallottam még erről a megoldásról, azért kéne tudnom.


pl 2. gang, 3500, aztán motorfék 1500-ig. Ha van kedved, motorfék közben ki is nyomhatod párszor a kupplungot, úgy már biztosan visszaállítja magát.

bmw320d4 Elküldve: 2012-06-03 21:15 Valaki segítsen

Coyote írta:
bmw320d4 írta:
Coyote írta:
Óbasszus ezek szerint nem olyan egyértelmű a dolog, és kezdhetek kísérletezni...
sajnos úgy néz ki, tényleg random időközönként jön elő. Az már tuti, hogy a terheléshez nincs köze, mert régebben 2 személlyel is előjött (most 4 személy + 100 kg csomag volt), és ha durván, sportosan odarúgok, akkor is csinálja (persze rövidebb ideig, a kuplungmunka miatt), és ha finoman csúsztatom akkor is...

Aztán másnap reggel semmi, és tuti, hogy holnap elő sem fog jönni, mert ha jól számolom kb. hatszor kell csak megállnom/elindulnom mire eljutok melóba, és ez még nem olyan extrém sok, mint a pesti araszolás.

Azért eléggé idegesít, jó lenne kiiktatni!


Az utánállítót még nem próbáltátok működtetni? Sok gáz, nagy fordulat, motorfék és kész is.


Ezt picit részletezd! Mi a teendő? Mert a sok gáz, nagy fordulat oké, de a motorfék hogy jön ehhez?


Ezt most komolyan el kell magyráznom? Nagy fordulatról motorfék, ennyi.

bmw320d4 Elküldve: 2012-06-03 21:14 Torpanás

Schlittyom írta:
bmw320d4 írta:
Schlittyom írta: Nézd, ha tudná a probléma okát akkor nem írtam volna a fórumba. De mivel ő sem tudja, ebből kifolyólag gondoltam írok ide is hátha valakinek már volt hasonló gondja.



Írtam, hogy mi a baj, te meg azt válaszoltad rá, hogy a a mágus megnézte és frankó minden. Ennyi. Az a kocsi jó.





Írtam is hogy meg lesz próbálva amit írtál.


Adaptációt is törölj, ha van rá lehetőség.

bmw320d4 Elküldve: 2012-06-03 21:08 Valaki segítsen

Coyote írta:
jencispy írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: HELP!!!
Tegnap Pesten bolyongtam, és a milliomodik indulástól kezdve minden induláskor a kuplung felengedésekor remegni, rángatni kezdett az autó. Próbáltam hosszabban vagy rövidebben csúsztatva, máshogy elindulni, de a remegés mindig jelentkezik, amikor engedem fel a kuplungot, de még nem szálltam le róla.
Ma reggelre úgy tűnt, hogy "megjavult" de Pestről indultam, és 200 kuplungozás után megint előjött a rángás.
Magasabb fokozatokban nem jelentkezik, csakis az indulásnál. Valamikor régen kijött már, akkor is ilyen városi derbi közben. Mivel elhagyta (többnyire autópályázok) nem fordítottam rá extra figyelmet.

Mire készüljek??


lehet csak túlmelegszik a tárcsa.


Hi!

Ez a remegés néha nálam is előjön teljesen véletlenszerűen.
Van hogy hónapokig nem csinálja, aztán előjön pár napra.
Általában dugóban, aztán egyszer csak megszűnik.
Más 20d-knél is hallottam hogy néha előjön.
Valakinél pályázás után dugóban csinálja csak.
Rack autónál annyit mondtak, hogy vezetési stílus miatt
vagy a kuplungtárcsára kerül némi por(??) és az okozza, de ezt nem értettem...

Egyszer sikerült egy ilyen rángatós dugózás közben rendesen megcsúsztatni a kuplungot
(emelkedő nagyon lassú tempó...) és nem csinálta tovább jó darabig. Nem tudom mi az összefüggés.
Jó lenne valami megoldás, mert néha nagyon fel tud erősödni ez a remegés,
olyasmi mintha öngerjesztő folyamat lenne, amíg nem engeded fel teljesen a kuplungot
vagy nem nyomod ki.



Óbasszus ezek szerint nem olyan egyértelmű a dolog, és kezdhetek kísérletezni...
sajnos úgy néz ki, tényleg random időközönként jön elő. Az már tuti, hogy a terheléshez nincs köze, mert régebben 2 személlyel is előjött (most 4 személy + 100 kg csomag volt), és ha durván, sportosan odarúgok, akkor is csinálja (persze rövidebb ideig, a kuplungmunka miatt), és ha finoman csúsztatom akkor is...

Aztán másnap reggel semmi, és tuti, hogy holnap elő sem fog jönni, mert ha jól számolom kb. hatszor kell csak megállnom/elindulnom mire eljutok melóba, és ez még nem olyan extrém sok, mint a pesti araszolás.

Azért eléggé idegesít, jó lenne kiiktatni!


Az utánállítót még nem próbáltátok működtetni? Sok gáz, nagy fordulat, motorfék és kész is.