bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2012-06-02 19:25 Társalgó

BarG írta:
És Münchenből jön a hír, hogy az e46-os szériánál nem tartanak nyilván típushibákat .....
ezt nevezem én pökhendiségnek.



Dehogy jön Münchenből ilyen hír. Aki ezt állította éppen unatkozott és kitalálta.

Tele van E46 hibákkal a PUMA.

bmw320d4 Elküldve: 2012-05-23 15:34 riasztó?

jons írta:
badboy1980 írta: Szia!
Belül középen találod a dobozt én megnéztem állítási lehetőséget nem láttam.A wunderbaumot illatosított leszedtem a tükör alól,de semmi változás riaszt mindig.Független a riasztás hogy meleg van vagy hideg!!Valami más megoldás esetleg kikapcsolási lehetőség??

Segítséget előre is köszönöm.


Mostmár csak nem bírom ki... MOTORTÉRI érzékelőt nézzed meg gyorsan. Húzd le róla a dugaszt... de ezt már a kollega is írta, mégsem csináltad meg.




Úgysem fogja....

bmw320d4 Elküldve: 2012-05-22 13:33 riasztó?

badboy1980 írta: Szia.

Nincs semmi a tetőn bár belülről van egy feher doboz,Bogár sincs bent legalább is gondolom.Egyre sűrűbb a jelenség bezárom,riaszt kinyitom megint be ha szerencsém van akkor nem riaszt újra.Valami más gond
nem lehet gondolok valami érzékelőre vagy ilyesmi?




http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...=88098#p88

bmw320d4 Elküldve: 2012-05-20 22:04 Hûtõvíz

BarG írta:
m_attila írta:
jons írta:
Coyote írta: Ha valaki bekerül a 3-as sorozat beszállítói közé, garantált, hogy sok tízmilliót EURO-t fog akasztani - feltéve, hogy nem vét minőségi hibát, amire extrém érzékeny a BMW.


E34-ről letörött a csonk menet közben 6-7 liter víz oda...
E46-kiegyenlítő tartály csonk elrepedt, víz, gőz szivárgás.
A két kocsi gyártása között 10 év telt el és kb 300k km a diferencia. Mégis eltört.
Mazda 626 1986, több mint 400k km volt benne és semmi baja nem volt se a hűtőnek, se a kiegyenlítőnek. Én ezt csak úgy mondom... De biztos nem volt szerencsém a bömösökkel és a mazdával meg igen..


Mire extrémérzékeny????

Inkább a negatív kritikákra., na arra igen


Támogatom az előttem szólót!
Aki nyitott szemmel olvassa a fórumot, annak yilvánvaló, hogy egy rakás típushibával terhelt az E46 széria, de sajnos az utánuk következők is.
De hogy szép legyen a történet, személyes ismerettséget kerestem a bmw minőségügyiseinél, ami áttétellel sikerült is. Egy másik nagy német, müncheni illetőségű cégnél van ismerettségem, akinek van ismerőse a bmw-nél. Egy tavalyi problémámmal kapcsolatban rá lett kérdezve az E46-os szériánál előforduló típushibákra és az a válasz érkezett, hogy NEM TARTANAK NYILVÁN típushibákat ennél a sorozatnál. Pedig a cikkszámváltozások garantáltan megmutatják, hogy mik azok az alkatrészek, amik elsőre nem sikeredtek valami jól és a gyár megváltoztatta őket. Na hát ezek a típushibák. És van belőlük jócskán.


Szerintem a hetessel és az ötössel van a legtöbb baj. A hármas mindig megkapja a "védőoltásokat" még a gyártás kezdetén.

bmw320d4 Elküldve: 2012-05-20 21:58 Porlasztó

edemsm3 írta: Oké köszi. És ilyen IMA kodot ki tud beirni.?


Hozzád legközelebb Divinyi Józsi van Gyenesdiáson.

bmw320d4 Elküldve: 2012-05-20 15:40 Porlasztó

edemsm3 írta: Sziasztok.
Valoszinüleg nekem is cserélni kell az egyik porlasztomat.
A kérdésem az lenne mivel gyári bontott porlasztot rakok bele,
akkor a szart kiveszem bontott bele akkor kell-e valamit
programozni vagy állitani? Vagy csak berakom és jó.
Légyszi aki már volt igy írja meg.Válaszokat elöre is kösz......

Ja 320d 150 lovas


Be kell írni a motorvezérlőbe az új porlasztó IMA kódját.

bmw320d4 Elküldve: 2012-05-15 00:20 BMWfanatics.hu tagsági kártya!

Robinson írta: Sziasztok!

Eléggé belassult most az elmúlt egy hónapban a kártyák ügyintézése. Mindenkitől elnézést kérek, akinek esetleg egy kicsit többet kell várnia a kártyájára mint rendesen.


Te is belassultál, 2,5 hónapja volt az utolsó hsz-od.

bmw320d4 Elküldve: 2012-05-06 18:08 riasztó?

Majti írta: Sziasztok!
Lenne gy kis problémám. mióta bejött a jó idő azóta minden indok nélkül megszólal a riasztó a kocsiban. Riasztás után, kinyitom, és utána bezárom a kocsit, akkor nem villan az irányjelző. Be kell indítanom és utána már záráskor már villan.
Mi lehet a gubanc?


Pl. motortérkapcsoló. Húzd le róla a csatlakozót.

bmw320d4 Elküldve: 2012-05-02 13:38 Hûtõvíz

YELLOW írta:
wagusty írta:
Helioport írta: Nyáron, nagy melegben még a 12 éves Vectrámnak is ment a ventije, hogy hűtsön. Tuti, hogy egy bömösbe nem fért bele egyilyen funkció? Elvileg 15-16 percig még aktív a kocsi, beleférne...


Nem Mehet ez nem OPEL !


jó-jó!
de a BMW-ben mér nem így van? más autóban, nah jó kocsiban mér megy? én csak tudni szeretném a miértjét.
(mondjuk én személy szerint mielőtt beállok a garázsba, nyitogatom a kapukat, ajtókat, addig is jár a motor és általában ilyenkor szokott felbúgni a venti.)


További kérdéseket itt tudsz feltenni és esetleg panasszal élni:

http://www.bmw-werk-muenchen.d...index.html

bmw320d4 Elküldve: 2012-05-01 22:22 Hûtõvíz

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta: nekem még sosem ment a ventim leállítás után, pedig régebbi autóknál is van ilyen. sőt nagyon ritkán szokott csak menni. de ahhoz nagyon kell hajtanom.
de még mindig nem értem mi a gond, mikor leírták, hogy az nem gond ha leállítás után megy. ha minden esetben megy leállítás után, akkor lehet marha kevés a víz benne. ha valami hőfokméréssel van gond akkor a titkos menü is rosszul mutatná? mert esetleg azt lehetne még figyelni. nekem benyásnál, ha jól emlékszem 108foknál kapcsol a venti.


Elromlott a venti vezérlője, kedves yellow, te is megérthetnéd!
Ne kavarj, mert feleslegesen köröket fog futni a kocsi gazdája.



akkor most, hogy kell működnie hivatalosan? mert már nekem sem tiszta...


Mire vagy kíváncsi? Arra, hogy nem megy a venti leállítás után soha, vagy arra, hogy nincs kapcsolási küszöb, hanem fokozatos kivezérlése van?


arra amit leírtam visszább, hogy sok autónál OFF, már 99-es évjáratnál is csinál olyat, hogy leállítás után megy a venti. opelunkban is (a szomszéd volvo v70-ese nagyon durva), ami nem lenne hülyeség, de ennek úgy lenne értelme szerintem, ha a pumpa is menne, az meg ugye motorjárás nélkül nem megy. bár nem hiszem, hogy másban elektronyos lenne a pumpa.

szóval a kérdés, hogy mi esetünkben E46 leállítás után mehet-e a venti, vagy sem?


nem mehet

bmw320d4 Elküldve: 2012-05-01 22:13 Hûtõvíz

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta: nekem még sosem ment a ventim leállítás után, pedig régebbi autóknál is van ilyen. sőt nagyon ritkán szokott csak menni. de ahhoz nagyon kell hajtanom.
de még mindig nem értem mi a gond, mikor leírták, hogy az nem gond ha leállítás után megy. ha minden esetben megy leállítás után, akkor lehet marha kevés a víz benne. ha valami hőfokméréssel van gond akkor a titkos menü is rosszul mutatná? mert esetleg azt lehetne még figyelni. nekem benyásnál, ha jól emlékszem 108foknál kapcsol a venti.


Elromlott a venti vezérlője, kedves yellow, te is megérthetnéd!
Ne kavarj, mert feleslegesen köröket fog futni a kocsi gazdája.



akkor most, hogy kell működnie hivatalosan? mert már nekem sem tiszta...


Mire vagy kíváncsi? Arra, hogy nem megy a venti leállítás után soha, vagy arra, hogy nincs kapcsolási küszöb, hanem fokozatos kivezérlése van?

bmw320d4 Elküldve: 2012-05-01 21:02 Hûtõvíz

YELLOW írta: nekem még sosem ment a ventim leállítás után, pedig régebbi autóknál is van ilyen. sőt nagyon ritkán szokott csak menni. de ahhoz nagyon kell hajtanom.
de még mindig nem értem mi a gond, mikor leírták, hogy az nem gond ha leállítás után megy. ha minden esetben megy leállítás után, akkor lehet marha kevés a víz benne. ha valami hőfokméréssel van gond akkor a titkos menü is rosszul mutatná? mert esetleg azt lehetne még figyelni. nekem benyásnál, ha jól emlékszem 108foknál kapcsol a venti.


Elromlott a venti vezérlője, kedves yellow, te is megérthetnéd!
Ne kavarj, mert feleslegesen köröket fog futni a kocsi gazdája.

bmw320d4 Elküldve: 2012-05-01 20:57 320d Motor

hancurozo írta:
mrdani írta:
bmw320d4 írta:
mrdani írta: Helló Mindenkinek.
Olyan problémám lenne,hogy vater 320d-be hol indul hol nem a kocsi.
Az önindítót megnéztük működik és a bendix is.
Volt egy vékony vezeték a bendixre csatlakoztatva és az a test.Amikor ezen voltn em indult, de máshonnan hoztunk testet neki és a vezeték nagyon füstölt indításnál.Viszont beindult.
Most olyan probléma áll fent hogy abszulut ( 10-3 )szor indul el.
Arra gyanaxunk hogy nincs poztiv kapcsolat a bendixnek de minden a helyén van.
5let?


És kinek támadt az a fantasztikus ötlete, hogy TESTET vigyetek az indítóhoz?


Volt és van neki vezeték ami rá volt kötve eredetileg is de ha rákötjük meg se moccan az önindító.Mivel az negativ vagy test teljesen mindegy ezért kötöttük közvetlen testre.
Igy ment is nem vol baj amig a vezeték el nem olvadt.
Ha visszakötjük az eredetire akkor ott vagyunk hogy meg se moccan a kocsi...


(nekem nincs akkora tipusismeretem mint bmw320d4-nek) de a bendixre csak pozitív (vékony) vezérlő szál megy és a pozitív (vastag) főkábel. A testet a csavarokon keresztül kapja a motorról. Indításnál pozítívat ad a bendixnek (vezérlőszálon) ami az indítómotor fogaskerekét elmozdítja a fogaskoszorúhoz (a mozgatást az elktromágnes végzi) és a zárja az önindító főkábelét a motor kábelével. (a bendix végén lévő 2db nagy csavar)


Úgysem fogja elhinni..

bmw320d4 Elküldve: 2012-04-30 21:53 320d Motor

mrdani írta: Helló Mindenkinek.
Olyan problémám lenne,hogy vater 320d-be hol indul hol nem a kocsi.
Az önindítót megnéztük működik és a bendix is.
Volt egy vékony vezeték a bendixre csatlakoztatva és az a test.Amikor ezen voltn em indult, de máshonnan hoztunk testet neki és a vezeték nagyon füstölt indításnál.Viszont beindult.
Most olyan probléma áll fent hogy abszulut ( 10-3 )szor indul el.
Arra gyanaxunk hogy nincs poztiv kapcsolat a bendixnek de minden a helyén van.
5let?


És kinek támadt az a fantasztikus ötlete, hogy TESTET vigyetek az indítóhoz?

bmw320d4 Elküldve: 2012-04-30 19:00 Hûtõvíz

hancurozo írta:
bmw320d4 írta: Relé nincs benne, ha pedig a hőgomba lenne rossz, akkor kiakadt volna a hőmérő is.

A venti elektronikája adta meg magát. Általában nem állandósul a hiba, előfordul, hogy egy ilyen után hónapokig jó lesz, aztán soha többé nem kapcsol majd be.


A műszer nem a motoron lévő gombától kapja a jelet? A venti pedig a hűtőről ill. a klímától?
A relé helyett van a vezérlő elektronika a ventillátor házra felszerelve (az enyémen az égett össze, de szerencsémre csak a klímánál zavart be)


Nincs a hűtőn gomba. A motorvezérlő kapcsolja a ventit, akkor is, ha a klímának kell.