bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2012-04-21 21:26 Ajtónyítási Gondok!

PG_Junior írta: Köszönöm, amint lesz egy kis idom, neki ugrok és megnézem! Elől-hátul is elektromos ablakom van, melyik szabályozza a zárat? V23084-C2001-A303 ez a relé akkor jó az eredeti helyett? Itt 6.900.- a 2 postával! A GM akkor nem lehet rossz, ugye? Vagy azt hogyan lehet kideríteni?


Biztos, hogy a relé rossz és V23084-C2001-A303 a típusa.

Relé nem tud szabályozni, csak vezérelni.

bmw320d4 Elküldve: 2012-04-21 16:27 Piros olaj lámpa!!

valter320d írta:
bmw320d4 írta:
valter320d írta: Kemény de észrevettem valamit ami eddig elkerülte a figyelmemet!Van az olajszürö fedelén egy hosszukás valami amin van két gumigyürü azt kicseréltem!Még nagyon kezdeti dologban van az egész de inditás pillanatában rögtön elalszik tehát nem csak a szürö hanem az is!Ja meg 5w-40 van most benne a mai napon még irok hogy mi a helyzet!De megvettem az olajpumpához is a dolgokat,csak az egy egész napos müvelet!


3 oka lehet a problémádnak:

1. olajszűrő ház alján a szelep
2. a 2db gumigyűrű
3. láncfeszítő


Az olajszivattyúnál felesleges bármit is cserélni.


Kedves márkatárs! Az egyik társunk írta hogy cserélt láncfeszítőt és nem múlt el a problémája.Én kicseréltem a 2 db gumigyűrűt és megmaradt a probléma,nos én megvettem ezt a bizonyos dolgot az olajszivattyunál mivel ez a szelep felel az olajnyomás megtartásáért!Most nemtom nem akarok kötekedni de a láncfeszítönek mi köze az olajnyomáshoz? ÖÖÖÖ kicserélem ezt a szelepet és kiváncsi vagyok mi lesz.

Megnézem majd a szüröház alatti szelepet is kérdés az lehet külön cserélni vagy egybe kell megvenni az egész szüröházat??


Vedd úgy, hogy nem írtam semmit, és cserélj szelepet meg mittomén miket.

bmw320d4 Elküldve: 2012-04-21 14:30 Piros olaj lámpa!!

valter320d írta: Kemény de észrevettem valamit ami eddig elkerülte a figyelmemet!Van az olajszürö fedelén egy hosszukás valami amin van két gumigyürü azt kicseréltem!Még nagyon kezdeti dologban van az egész de inditás pillanatában rögtön elalszik tehát nem csak a szürö hanem az is!Ja meg 5w-40 van most benne a mai napon még irok hogy mi a helyzet!De megvettem az olajpumpához is a dolgokat,csak az egy egész napos müvelet!


3 oka lehet a problémádnak:

1. olajszűrő ház alján a szelep
2. a 2db gumigyűrű
3. láncfeszítő


Az olajszivattyúnál felesleges bármit is cserélni.

bmw320d4 Elküldve: 2012-04-21 01:20 Piros olaj lámpa!!

pomzi írta:
valter320d írta:
valter320d írta:
valter320d írta:
Sanya írta: Kösz szépen mindenkitõl az infót!!! Az olaj szintem rendben van már 8000-nél le cseréltem mert azt hittem az olaj miatt van. 10/40-rõl 5/30-ra és mindkettõvel ugyanaz!
Csak engen idegesitett hogy miért csinálja ezt, na meg szerintem nem egésztséges a motornak bár lehet hogy én egy kissé túl reagálom a dolgot.
Egyébként ez javitható? Mit tudtok róla

Mégegyszer kösz mindenkinek!!


Szerintem erröl a szelepröl van szó ami megtartja a nyomást:
http://bmwfans.info/parts/cata..._oil_pump/

5 6 7 8 9

Úgy 4000 forint ez a projekt


Beszéltem a szerelömmel,és arra jutottunk hogy ennek a kis pillempátyunak a kicserélése nem is olyan kis feladat de töröltettem a szidemannos rendelést,mert az én kis cimborám lerendelte wallistól feleannyiért és 2 nap mulva megvan,már akkor összekötöm a kellemest a hasznossal.Cserélek olajat is mivel le kell épiteni a fél motort,olajteknö stb stb írok majd hogy mi a helyzet nemtom mikor de fogok irni.


Na de megtudtam egy érdekes dolgot megosztom:"Valóban, az ilyen jellegű későn felépülő olajnyomás-problémák egy része az olajszűrőre vezethető vissza, ugyanis a szűrőnek lenne az a feladata egyes modelleknél, hogy az olaj visszafolyást megakadáloyzza, így a pumpa gyorsabban fel tudja építeni a nyomást. Két eset lehetséges: vagy a szűrő nem volt belevaló, nem volt megfelelő, legfeljebb fizikai méreteiben (ez gyakran előfordul), vagy ebben a szűrőben rossz volt vagy elromlott a szelep, amely a visszafolyást hivatott megakadályozni. Ez vagy egy rugóterhelésű szelep, vagy pedig egy egyszerű gumimembrán a szűrő felső részénél, ahogy Ön is írta.

Az indítás utáni kopogás, ha az csak a szelepek felől jön akkor teljesen ártalmatlan, ha pedig csapágyhang, kemény, durva kopogás az olajhiányos üzem miatt... Hát akkor ezt mindeképpen jelezze a szerviznek, ahol az olajat cserélték. Nem biztos, hogy okoz ez problémát a későbbiekben, de jó, ha van egy munkalap, ahol Ön ezt panaszolja, hogy ha esetleg később mégis probléma lesz, akkor erre hivatkozva javítsák ki. Most szétszedetni a motort nem érdemes, márcsak azért sem, mert kicsi az esélye, hogy bármi is meghibásodott volna..." Lehet azért van mert gagyi szüröt vettem bele a multkor most mann t vettem!!És hétvégén kicserélem!


Köszi a megosztást, én is kipróbálom akkor a mann-t



Én meg pucéran rohanok délután 2-kor 3 kört a hősök terén, ha a szűrőcserétől elmúlik a hiba... (ha ELMÚLIK, nem átmeneti javulás az új olaj miatt! )

bmw320d4 Elküldve: 2012-04-15 21:29 Ápolás, tisztítás

BalaBMW írta: Kedves bőr üléses kollégák! Világos szürke bőr ülésemet sikeresen megfogta a kék farmerom, pedig ki lett mosva az első használat előtt, hogy ezt elkerüljem... Holnap neki akarok állni eltüntetni ezt a kékes foltot az ülésről, de egyelőre tanácstalan vagyok, hogy mivel álljak neki. Vettem bőrápoló/tisztító kendőt, hogy hátha... Valami ötletetek lenne esetleg?


Gyári bőrfesték?

bmw320d4 Elküldve: 2012-04-15 21:27 lámpa

Scotty írta: Szia!
Amint a többiek is írták, a LED-nek teljesen más a fizikája.Jelen pillanatban nem tudnak olyat készíteni ami fényszóróként használható lenne.Amit belinkeltél max vmi showcar-ban el tudom képzelni.Yellow-nak igaza van dobd ki, balasetveszélyes.


A BMW az új 6-osba árul LED fényszórókat, úgyhogy tudnak olyat gyártani...

bmw320d4 Elküldve: 2012-04-15 21:24 Ajtónyítási Gondok!

Szabi46 írta:
bmw320d4 írta:
hil írta:
Szabi46 írta:
Pont ezért akarom kicserélni az egész GM-t, mert olyan relét nem kapni, mert elolvastam az összes hozzászólást ebbe a témába és egyszerűbb, bár sokkal drágább az egész modul cseréje.


Szia! Azokat a reléket kis ügyességgel szét is lehet szedni és az érintkezőket megpolírozni, már ha nem annyira nagyon rosszak. Ebayon lehet venni, én is onnan vettem. De ha veszel egy használt GM-et, akkor mi a biztosíték arra, hogy 1 hét, pár hónap után nem lesz ugyanaz a hiba? Ez azért lutri, mert lehet, hogy még akár évek múlva is jó marad.





Tudom, hogy külföld, de itt lehet kapni

Ez is olyan relé lenne ?


Há' nagyon hasonlít, még a nevük is ugyanaz

bmw320d4 Elküldve: 2012-04-15 21:08 Ajtónyítási Gondok!

hil írta:
Szabi46 írta:
Pont ezért akarom kicserélni az egész GM-t, mert olyan relét nem kapni, mert elolvastam az összes hozzászólást ebbe a témába és egyszerűbb, bár sokkal drágább az egész modul cseréje.


Szia! Azokat a reléket kis ügyességgel szét is lehet szedni és az érintkezőket megpolírozni, már ha nem annyira nagyon rosszak. Ebayon lehet venni, én is onnan vettem. De ha veszel egy használt GM-et, akkor mi a biztosíték arra, hogy 1 hét, pár hónap után nem lesz ugyanaz a hiba? Ez azért lutri, mert lehet, hogy még akár évek múlva is jó marad.





Tudom, hogy külföld, de itt lehet kapni

bmw320d4 Elküldve: 2012-04-13 00:45 320d Motor

m_attila írta: Sziasztok

Egy érdekes esetet szeretnék megosztani veletek, hátha valaki hasonló gondokkal küzd.

Vettem egy autót , 2004.12 hó 320d eu4 , valós 199.000km (márkaszervízes)
Már Németországban a próbaút során feltűnt , hogy nem megy...
Bár mindenki azt mondta, mivel egy chiptuningos 20 d használtam az elmúlt 3 hónapban, hogy ahhoz képest mindegy milyen 20d t nézek gyenge lesz.
Visszakanyarodva az adott pillanathoz, tehát úgy ítéltem meg, hogy gyenge az autó.
Mindegy, megvettem, pont azért mert biztos én vágyok sokra..gondoltam..

Hazafelé 1140km, fogyasztás rendben, 5-6 ban viszonylag jól ment de csak viszonylag 170 után már könyörögni kellett neki, hogy gyorsuljon, aztán már nem is kínoztam.
1-2-3 ban iszonyat gyenge volt az autó, de nem mindig, néha magára talált, de akkor sem igazán.
4ből vissza 3 ba pl előzés alkalmából-->motorbőgés semmi húzóerő, fordulatszám lassú emelkedéssel ért el 4000ig de mindezt úgy hogy szinte semmi gyorsulás..

Helyből indulás hasonló jelenség. Gázadás után 2500 ig húzott (vagyis nem, csak történt valami) utánna semmi..

A német tulaj a próbaúton mondta, hogy nem rég levegő mennyiségmérőt cseréltek rajta, bár nem értettem miért kellett.

Aztán eljött a pillangók eltávolításának ideje, illetve levegő, kartergázszűrő, és gázolajszűrőcsere . Motorolajat nem kellett mert friss szervizes volt a kocsi. Csak Németországban nem divat 30 ezrenként levegőszűrőt és egyéb szűrőt cserélni, hanem a gyári előírás szerint szervizelnek.

Szívócsonk leszerelése után egy érdekes dolgot fedeztünk fel.


A képen a 9es alkatrész, ami úgye ráncigálja a pillangók tengelyét egy fura zörgő hangot adott, amikor a kezemmel próbáltam ide tologatni, hogy lássam mozogni a pillangókat.
És végállásból vissza sem állt eredeti állásba, következtetés...a pillangó szelepeim nyitása zárása nem működhetett jól. Valószínűleg a vákuumdobozban lévő rugó eltörhetett, mi erre gondoltunk.

Úgy vélem a légmennyiségmérő csere is emiatt lehetett, gondolták amiatt nem megy.


Pillangók kiszedése után ennek az alkatrésznek a működése értelmét vesztette.
Az autó összerakás után , nem túlzok szinte úgy megy mint az előző chipes 20d mondjuk abba 450e km van

Hát örültem nagyon.

m_attila




Erre jó a diag, hogy ne kelljen szétszedni a fél kocsit... (Igen, ezt is kiírja)

bmw320d4 Elküldve: 2012-04-07 20:19 légzsak_

hancurozo írta:
Rob521 írta: Sziasztok! Még új vagyok itt, és az alábbi problémám van a légzsákkal, remélem valaki tud segíteni. Ég a visszajelző lámpám, az utasülésben a súly érzékelőt kiiktattam a diódás megoldással, azonban a hibákat nem tudom kiolvasni INPA-val. A program motordiagnosztikai része működik, de a légzsák moduljára nem csatlakozik (IFH-0009 Not response from control unit hibát ír rá). Ha jól tudom a modul a középkonzol alatti részen van, még annyit megpróbálok, hogy a csatlakozóit megpucolom, de kifogytam az ötletekből. A műszerfalon a visszajelző gondolom csak a hibakódok törlése után fog eltünni, de amig az INPA nem csatlakozik a modulhoz, ez lehetetlen.. Valakinek van tapasztalata ebben a dologban? Köszi!


A motortérben lévő kör csatlakozót használd diagra. (ha jól tudom neked az a teljes értékű csatlakozód)


99-es kocsiban csak körstekker van.

bmw320d4 Elküldve: 2012-04-07 20:17 Egyenetlen alapjárat

jons írta:
bmw320d4 írta:
Adaptáció? hmmm?


kitörölve minden változtatás után.


Mindegyik?

bmw320d4 Elküldve: 2012-04-07 16:43 Egyenetlen alapjárat

jons írta: No a következő a helyzet a Kristen76 ügyben:

Légtömegmérő új - alig van alapjárat, össze vissza jár a motor alapjáraton.
Légtömegmérő régi - van alapjárat, de erőtlen az autó, időnként lambada regulációs hibát ir.
Lambada új+légtömegmérő új - semmi változás
Lambada régi(2 évvel ezelőtt hibásnak minősített darab) + légtömegmérő régi - van alapjárat, nem durrog, légnyelés: az elvárt a tényleges egybeesik.

Előgyújtás alapjáraton 15-23° befecskendezés a 4.2 ms

Ami furcsa, hogy a DIS szerint a lambda fűtés folyamatosan 100%-on megy. A régi és az új lambdaszondával is. Viszont a feszültségértékek szépen változnak.
A hibajelenség megmaradt az autó terhelésen gyenge, nem pörög fel 4500-nál jobban.
Elfogytak az ötletek.


Adaptáció? hmmm?

bmw320d4 Elküldve: 2012-04-05 00:41 Elsõ lengõkar hátsó szilent

b_imi írta: Nekem 2 éve van meg a Powerflex és semmi baja, pedig nem zsírozgatom. A gyárihoz képest sokkal jobb az irányíthatóság. A gyári már fél év után lógott, tehát egy fostartály az egész
Ja, és a kényelemről csak annyit, hogy szinte észrevehetetlen a különbség.


Na , azért kurva nagy különbség van a gyári M és a standard szilent között is, nehogy a Powerflex...

Nekem az M-es van benne, és bizony megérzek minden keresztbordát közvetlenül a kormányon, (Minden döccenő olyan érzés, hogy mindjárt széthullik a műszerfal) sőt odébb is pattan a kocsi orra kanyarban ha szar az út.

Ha kátyút kapsz, az biztos felnijavítással végződik, a gyári szilent viszon valamennyire megvéd ettől is.

Cserébe nincs fékkésedelem, érzéketlen a nyomvályúra és millió km az élettartama.

bmw320d4 Elküldve: 2012-04-01 15:29 Piros olaj lámpa!!

Simonek írta:
YELLOW írta:
Simonek írta: Sziasztok ! Nekem is hasonló lenne a problémám annyi különbséggel,hogy nekem azonnal elalszik az olajnyomás lámpám!Viszont pár másodperc múlva az olajnyomást visszajelző lámpa sárgán világit kb 5 másodpercig...
Lehet az olajgombám rosszalkodik?


igen, vagy alacsony az olajszint. indulás előtt nézd meg a szintet.


az olajszintem nem alacsony,egy kicsit felé is öntötték.
figyelem mert nemrég vettem és nem szeretném ha baja lenne!


Rossz az olajszint szenzorod, azért világít 5 mp-ig. A "kicsit felé öntött" olajszint veszélyes a turbora nézve, minél hamarabb engedj le belőle.

bmw320d4 Elküldve: 2012-04-01 00:26 Karcos navigáció kijelző javítása

Helioport írta: Érdekes, hogy nem találtam ezzel foglalkozó topicot az oldalon, pedig biztosan sokaknak okoz gondot a sok pénzért vásárolt gyári navi karcossága. -nekem is ez a gondom, és bár angol oldalakon találtam rá effektív megoldást, az mégsem gyere be, hogy vagy úgy kezdődik, hogy vegyél egy új kijelzőt... vagy a másik a polírozd le róla a tükröződésmentes bevonatot (kékeslilásbordós izé). És bár az anti glare eltávolítása meghozza az eredményt, mégsem fincsi anélkül, illetve olyat nem írnak (vagyis nem találtam), hogy leszedtem, de azóta nagyon szeretnék rá valamit, mert láthatatlan a kijelző...

Szóval tippek, trükkök?


Szerintem vegyél rá fóliát.