bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2012-01-10 13:11 Üzemanyag fogyasztás

csavargo írta:
Alesi írta: Egy kis tapasztalat:

Nekem most az izzítás cseréjénél mondtam, hogy tisztítsák meg az EGR-szelepemet, mert annak ellenére, hogy egyszer már korábban az egyik olajcserénél mondtam a szerelőnek, hogy tisztítsa ki, mert benne van a hivatalos BMW szervízlistában, volt egy olyan érzésem, hogy nem tette meg.

A gyanú beigazolódott, mert kb fél centi vastagon állt a korom a szelep falán, az autóban 106ezer van, szerintem még sose volt kitakarítva.

Az eredmény: főleg alacsony fordulaton érezhetően nyomatékosabb motor, alacsonyabb fogyasztás, és ami meglepett, hogy az eddig kb 1-1,5 liter között csaló BC-m megtanult számolni, és pontos lett.


igen az EGR rohadt egy dolog... én teljesen levakitottam 6,5 literrel járok ugy hogy tolom is neki és igy a szivotorokban sem fog lerakodni a korom mivel visszavezeti a kipufogogáz egy részét,bekerül a szivotorokba de ha levakitod akkor a korom megáll az EGR csöben...


És a 400-as alapjárati légtömeggel mit csinálsz?

bmw320d4 Elküldve: 2012-01-10 00:44 Társalgó

seta írta:
matya80 írta: Szerdától újabb, kb. 10 Ft-os üzemanyag áremelés
Mi lesz itt nyáron, 500 vagy 600 Ft???


sztem idén az 550et bőven ütni fogja mind2....


bmw320d4 Elküldve: 2012-01-10 00:35 Üzemanyag fogyasztás

Coyote írta: Nullázd le a fogyasztásmérőt téli hideg indításkor, vicces számokat fogsz látni
Alapjáraton (üresben) értelemszerűen nem a km alapján méri, hanem időarányosan - legalábbis így lettem felvilágosítva itt a fórumon. Hideg motornál nekem 70 liter körül kezdi, aztán olyan 35-40 liter, de 20 km múlva már beáll a normál átlagra, ami most 5.8, autópályán 6.5 (télen-nyáron)


Milyen érdekes! Az a baj, hogy 39,5 l -nél nem mutat többet.

bmw320d4 Elküldve: 2012-01-08 00:08 angel eye

pappkari írta: Jó reggelt visszatértem mint tékozló fiú ! Újra BMW-s vagyok segítsetek angel eye-ba cserélnék ledet holnap . Ki kell vennem a lámpát? A 2004 e60-ba könnyebb volt a csere
ódv: pappkari


Nem feltétlenűl kell kivenni, de lényegesen egyszerűbb.
2 lámpafül, 2 alsó tartó (8-as dugó) aztán a lökhárító felső 2 csavarja (torx 30) ki, és már ki is lehet forgatni a lámpát.

bmw320d4 Elküldve: 2012-01-07 20:43 Társalgó

InsectKiller írta: Láttátok már ezt?
Mit gondol?


Valmai gond lehet az agyával.

bmw320d4 Elküldve: 2012-01-06 23:55 Társalgó

Robinson írta: Srácok, Bero és anubisz csak a miheztartsá végett, átraktam ide az idevalót
Figyeljetek rá


Megjött a sheriff


Engem már egyszer végigkergetett a fél városon, egy haveromat meg pofán is verte, csak azért mert rossz helyre írtunk. Nem árt vele vigyázni, nem egyszerű a csávó!

bmw320d4 Elküldve: 2012-01-04 23:26 318d adagolót KERESEK !!!

harmas írta: Valami tényleg nem kerek
Már a "kitakarítottam a szűrőházat" is fura, mert az M47N szűrőt max flexel lehet megbontani (de utána nem rakod össze)
Rakj fel képet a motorról, burkolat nélkül, komolyan érdekel.


Vagy az van, hogy nem 2003-as kocsi és nem 204d4 motoros, vagy...

bmw320d4 Elküldve: 2012-01-04 21:40 Társalgó

hil írta:
Sziasztok!
Engem sem érdekelt a politika, volt más dolgom is. Sajnos nekem ezekből az jön le, hogy ha így folytatódnak a dolgok, két év múlva..... na nem is írom, de a jelenlegi is nagyon cudar. Ne derüljön ki, hogy jelenlegi pesszimizmusom túlságosan optimista volt. Azért az valamit jelent, ha egész Európa, de talán a világ a magyar kormány ellen van. És mindezeknek ki issza meg a levét: a csóró Magyar nép. Mert ugye 2004-ben pont a Fidesz kormányzás idején volt a népszavazás az Unióról meg a Nato-ról. Megszavazták. Az Unióban vannak szabályok, aminek kidolgozásában a Fidesz is részt vett. Bekerültünk, a szabályokat akkor elfogadták. Most pedig azt pofázzák, hogy senki ne szóljon bele és Brüsszelből ne dirigáljanak. Akkor talán lépjünk ki az Unióból. Én egyébként Unió ellenes voltam, vagyok. Mindezek hatására ott van a Ft, ahol van, az állam adósság valutában van, tehát bármennyit fizetünk az csökkenni így soha nem fog, csak mi beledöglünk.
Szerintem, sajnos.
Útállom mindegyik pártot és én azt tenném, hogy újra nyitnám Recsket és amikor az országgyűlés teljes létszámmal ülésezik, elvinném mindet oda dolgozni végre egyszer az életükben, mert a szememben mind hitvány bűnöző! Pontosabban Nép ellenes bűnöző.


2004-ben nagyon nem a fidesz volt kormányon!

bmw320d4 Elküldve: 2012-01-04 19:40 318d adagolót KERESEK !!!

p166 írta:
kempelen írta:
p166 írta:
kempelen írta:
p166 írta: Sziasztok!

Sajnos úgy tűnik, hogy a Bimmeremben az adagoló elfújta a gyertyát. Az autó egyszer csak megállt. Se előre se hátra. Az egyik barátom jött értem, akivel gyorsan átfutottuk a probléma lehetséges voltát. Kiszedtük az üzemanyagszűrőt, ami rettenetesen koszos volt ( kiderült, hogy annak ellenére, hogy kifizettem nem cserélték ki azt vagy a csere folyamán sosem takarították ki a szűrőházat, ahol 1 cm vastagon felgyúlt a mocsok. Ezt már sosem tudom meg. ). Aztán leengedtük az üzemanyagot, kitakarítottuk a tankot, az AC-pumpát, a csövezést, a motor elindul és leáll. Ennyi.

Elvittük egy szervízbe, ahol van computeres vizsgálat. Gépre tettük, töröltünk minden hibát ( 2 volt, az egyik a szokásos CAN-busz nyafi ) és indítóztunk. A hiba: "73 IWZ-rendszer / fordulatszám szenzor". Ezt megismételtük többször is: mindig ugyan ez a hibakód. Ennek utánajárva sikerült megtudni, hogy ez a nyavalyás szenzor az adagolóban van. Most ott tartunk, hogy az új szervízben lebontják és megpróbálják kitakarítani, hátha a szűrő miatt az is csak mocskos. Szerintetek?

Ha úgy adódik, hogy mégis elhalálozott mennyibe kerül és hol lehet JÓ ÁRON venni egy ÚJAT? Nem feltétlenül szeretnék használtat, mert az autót nem akarom eladni.

Az autó adatai:
BMW 318d ( E46 )
Évjárat: 2003.07.
Motorkód: M47N204D4

Előre is köszönöm mindenki segítségét!


Az nem lehetséges, hogy a vastagon mocskos szűrő miatt az szivattyú is tönkrement és amiatt nem indul a kocsi? Vagy az AC tuti hogy jó?



Az AC ok, mert csodálatosan nyomja az üzemanyagot, ami szép slunggal megérkezik a visszafolyó ágon is. Első dolog volt, amit megnéztünk. Sajnos nem ez a gond. olcsóbb lett volna.


Akkor nem szóltam. Pont azért hozakodtam elő vele, mert ilyenkor mindenki nagyobb bajra gondol és legtöbbször valami kisebb alkatrész szívatja a nagyokat.
De ez esetben ezek szerint mégis valami komolyabb baj lehet.



Azért köszönöm. Minden segítség segítség akkor is ha nem oldja meg a problémát. Kiszedik az adagolót és elviszem bevizsgáltatni. Ha hibás javíttatom, ha nem akkor keressük tovább a kakit. Újat beszerezni szinte képtelenség. Rettenetesen körülményes és rohadt drága.


De komolyan, milyen adagolóról beszélsz? A te kocsidban nincs olyan...

bmw320d4 Elküldve: 2012-01-04 13:17 318d adagolót KERESEK !!!

p166 írta: Sziasztok!

Sajnos úgy tűnik, hogy a Bimmeremben az adagoló elfújta a gyertyát. Az autó egyszer csak megállt. Se előre se hátra. Az egyik barátom jött értem, akivel gyorsan átfutottuk a probléma lehetséges voltát. Kiszedtük az üzemanyagszűrőt, ami rettenetesen koszos volt ( kiderült, hogy annak ellenére, hogy kifizettem nem cserélték ki azt vagy a csere folyamán sosem takarították ki a szűrőházat, ahol 1 cm vastagon felgyúlt a mocsok. Ezt már sosem tudom meg. ). Aztán leengedtük az üzemanyagot, kitakarítottuk a tankot, az AC-pumpát, a csövezést, a motor elindul és leáll. Ennyi.

Elvittük egy szervízbe, ahol van computeres vizsgálat. Gépre tettük, töröltünk minden hibát ( 2 volt, az egyik a szokásos CAN-busz nyafi ) és indítóztunk. A hiba: "73 IWZ-rendszer / fordulatszám szenzor". Ezt megismételtük többször is: mindig ugyan ez a hibakód. Ennek utánajárva sikerült megtudni, hogy ez a nyavalyás szenzor az adagolóban van. Most ott tartunk, hogy az új szervízben lebontják és megpróbálják kitakarítani, hátha a szűrő miatt az is csak mocskos. Szerintetek?

Ha úgy adódik, hogy mégis elhalálozott mennyibe kerül és hol lehet JÓ ÁRON venni egy ÚJAT? Nem feltétlenül szeretnék használtat, mert az autót nem akarom eladni.

Az autó adatai:
BMW 318d ( E46 )
Évjárat: 2003.07.
Motorkód: M47N204D4

Előre is köszönöm mindenki segítségét!


A D4-es motor CR, úgyhogy nem fogsz hozzá adagolót találni.

bmw320d4 Elküldve: 2012-01-04 00:42 Valaki segítsen

Bero írta:
bmw320d4 írta:
Bero írta:
huha,ezt nem értem! ablakmosó fúvókában is van hőkapcsoló? Minek ?


A jobb első dobbetét-toldatban találod meg a kapcsolót.



Nekem csak a bal elsőben van egy hőmérő,gondolom ez a külső hőmérsékletet méri! Jobb oldalt nekem nem volt semmi! Ez a kapcsoló mire jó amúgy ?


Arra jó, hogy bekapcsolja a ablakmosófúvóka fűtését.

bmw320d4 Elküldve: 2012-01-04 00:36 Valaki segítsen

Bero írta:
huha,ezt nem értem! ablakmosó fúvókában is van hőkapcsoló? Minek ?


A jobb első dobbetét-toldatban találod meg a kapcsolót.

bmw320d4 Elküldve: 2012-01-04 00:31 Valaki segítsen

JANI77 írta: nem tudom...ezt még nem figyeltem meg az biztos,hogy működik mindkét oldal...őszintén szólva ilyet még nem is hallottam és kicsit furcsállom is ,hogy ilyen kaliberű autóknál ez lenne_ ,hogy állandóan működésben van egy fűtőszál....télen -nyáron ha jol értem.... mi értelme lenne?? tök egyszerűen ráköthetik a hátsó ablakfűtésére...nemde??


Pedig állandóan fűt, kivéve a kivételeket.

Ott van az ablakmosó fúvóka, ami viszont saját hőkapcsolót kapott, úgyhogy tényleg érdekes.

bmw320d4 Elküldve: 2012-01-04 00:24 Valaki segítsen

Bero írta:
JANI77 írta: Hallod Bero aludjatok már!!!)) esküszöm már holnap én is megnézem az enyémen hogyan működik a tükör....elméletileg állandóan fűt ?? vagy csak akkor ha bekapcsolom a hátsó ablakfűtést???


Zavarunk ? Amúgy is fiatal még az idő Valószínű az enyém van átkötögetve,a tied valószínű (ha jól tudom) vagy mindig vagy csak 3 ? fok alatt!


Na, mostmeg ez a 3 fok... Miért nem 7 fok,vagy 9?

bmw320d4 Elküldve: 2012-01-04 00:14 Valaki segítsen

Bero írta: Most ez kajak? Az fasza,mert én direkt kipróbáltam,gyújtás rá,beindít a motor és semmi. Jég hideg a tükör. Bekapcsolom a hátsó ablak fűtést és vele együtt kezd melegedni! Akkor ez most mi? Az előző tulaj valamit utólag csinált volna?


Vagy az van, hogy a kocsid valójában 2005-ös évjáratú, memóriás tükrökkel, vagy valamit összekötözgettek valamivel.