bmw320d4 Elküldve: 2011-10-08 23:33 Karbonozás
Bero írta:bmw320d4 írta:Bero írta: Na ezaz! Én ugye levettem a középkonzolt a légzsákvezérlőm miatt,és elkezdtem lekaparni ezt a 'réteget'. Elég csúnyácska Én is lekenném/fújnám,de nekem szürke színű a konzol és ugyanilyet találni nem könnyű,bár kevlárba se
Múlt héten dobtam ki egyet...
Neeee Schmidmann-on kívül honnan tudnék esetleg rendelni konzolt?
bmw320d4 Elküldve: 2011-10-08 23:10 Karbonozás
Bero írta: Na ezaz! Én ugye levettem a középkonzolt a légzsákvezérlőm miatt,és elkezdtem lekaparni ezt a 'réteget'. Elég csúnyácska Én is lekenném/fújnám,de nekem szürke színű a konzol és ugyanilyet találni nem könnyű,bár kevlárba se
bmw320d4 Elküldve: 2011-10-08 22:53 Karbonozás
anubisz írta:Bero írta: Én csak azért szeretnék karbonozni,és csak a középkonzolt,mert kezd lejönni a ''fólia'' róla. Ezzel ti mit csináltok vagy csak nekem kezd lemálni?
Nekem a világítás kapcsoló alatti tároló ajtaja lett ilyen csúnya. Az mállik.Nem veszek vagy 25 ezerért újat,inkább bevonom,az még belefér.Attól nem lesz giccses. Ha más nem, sima feketével,mert az is van,nem csak kevlárba kel gondolkozni.
bmw320d4 Elküldve: 2011-10-08 22:05 Segítség!!!
bmw320d4 írta: Állandóan figyel egy piros 1-es a jobb alsó sarokban, már kezd az agyamra menni..
bmw320d4 Elküldve: 2011-10-08 22:03 Segítség!!!
bmw320d4 Elküldve: 2011-10-08 21:32 Kasza mester 0670-5799225
Robinson írta:jons írta:YELLOW írta:
tutti nem a diffiddel elsz baj. a diffi tartó hátsó szilent lesz a ludas. menj alá az autónak és a diffit nyomogasd felfelé, közben figyeld a szilentet. ha a diffi egy kicsit is külön mozdul fel, azaz amikor nyomod nem követi a kengyel/bölcső, vagy diffi/futóműtartó, akkor az lesz baj. a diffi búgni szokott leginkább ha baja van...
Ebben ne legyél annyira biztos szerintem. Nekem is azt mondták, hogy cseréld ki a szilentet és jó lesz. Nem lett. Új hátul minden szilent és mégis dübben amikor sebességbe rakom. Ez féltengelycsukló vagy difi vagy előrébb kell keresni a bajt, ha ezek sem.
Így van. Én is mindenkitől azt hallom folyton, hogy a difiszilent miatt koppan, de már meg lett állapítva, hogy féltengely...
bmw320d4 Elküldve: 2011-10-07 21:42 Tolató radar
anubisz írta:Coyote írta:gyurci0422 írta: Sziasztok.
Egy BMW E60-om van és az a problémám a radarral hogy mióta le volt véve az első lökösöm azóta nem müködik a radar.Tegnap átnéztük végig a vezetékét hogy nem e becsipődöt valahol de sehol nem volt sérülés rajta.Feltettük hibakiolvasóra és csak annyit ir hogy a jobb első szenzor nem jó.Az a kérdésem hogy tudnátok e segiteni ebben és hogy az utólag beépithető radar szenzorát rá lehet e kötni a gyári szenzor helyire?Ja elfelejtettem mondeni hogy gyári tolató radar van az autóba.És ez az egy szenzor véget lehet olyan hogy nem müködik a többö se?
Segitségeteket előre is köszönöm.
Nekem az a tapasztalatom, hogy a szenzorok külön-külön fosnak be (kapnak egy kavicsot vagy erős vízsugarat és pá). Esetleg érdeklődj itt: bimmer.hu
Valamék fórumon olvastam,hogy sorba vannak kötve,és ha egy beszarik nem megy a többi sem.
Mérget ne vegyél rá,nekem kamerám van,de ezt olvastam valahol.
Lehet ez valami biztonsági dolog,ha elszáll az egyik szenzor nehogy törd a kocsit,hogy ott nem érzékel,inkább leáll az egész.Bár ez csak az én gyagya tippem.
bmw320d4 Elküldve: 2011-10-02 20:11 320d turbó hiba
hancurozo írta:BarG írta:hancurozo írta:BarG írta: 30-ért simán kicserélik a turbót. Sajnos tapasztalat.
De mindig közbejöhet valami, pl egy szétrepedezett kipuffogócsonk, ez-az, ami még galyra ment. De akkor azt mondták volna.
Mi kerül benne 30-ba? Az alsó burkolat, és a felső motorburkolar (légszűrő felső burkolata) levétele után 8 csavart + az olaj átersztő csavarját kell levenni. (Ezen kívül 2 csavar csak a 150le-s motoron az intercooler oldálán lévő cső) 1 bilincs az olaj visszafojó ágnál, 1 vákumcső és 1 csatlakozó lehúzása a geometria szabályzó szelepéről. És lent is van a turbó. Ez 30? horror árakon dolgoznak
3d-nél ez nem ilyen egyszerű. Meg kell emelni a motort, mert a jobb oldali motortartó bakot ki kell szerelni, amolyan igazi szopás, volt szerencsém végig asszisztálni. Meg nekem volt benne egy kipuffogó csonk csere is....
Neki 2004-es 20d-je van. Szerintem a 30d-nél is ki lehet venni, emelés és a motortartó lekötése nélkül. (a 20d-nél is a motortartó felett van, de hátra kijön. Igaz, kell hozzá türelem)
bmw320d4 Elküldve: 2011-09-29 23:47 Társalgó
Robinson írta:bmw320d4 írta:
Nőgyűlölő! Csak a rönójel kell mi?
meg a csecs
bmw320d4 Elküldve: 2011-09-29 23:38 Ez se semmi
bmw320d4 Elküldve: 2011-09-29 23:37 Társalgó
Robinson írta:Coyote írta:Robinson írta:bmw320d4 írta: Ilyen van? (volt)
Drukkolok nekik, hogy megmaradjon a törvény.
A cikk alján a kommentek se gyengék
mondjuk voltam már úgy párszor, hogy támogattam volna egy ilyen törvényt nálunk is
párszor? szinte mindig. előítélet nélkül, tapasztalat alapján. főleg mikor a középkorú pókhálós picsák rálépnek a gázra, ahogy kiraktam az indexet...
bmw320d4 Elküldve: 2011-09-29 23:32 hûtõ
pneurob írta:toncs írta: Sziasztok.
A segítségeteket szeretném kérni. A gépem kiegyenlítőtartálya eldurrant. Kiszereltem, meghegesztette haverom, összeraktam, lelégtelenítettem. Ezután semmi bubi, szakinak megmutattam egyetértett velem, nem lehet hengerfejes. Összerakás után két hétig boldog voltam, de megint szétment most a másik oldalon. Azt a tanácsot kaptam, hogy vegyek újat mert a régi "elfáradt". Megvettem, de szeretném tőletek megtudni, hogy lehet-e valami más is ami miatt ilyet csinálhat?
Előre is köszönöm.
Szia
Vettél rá új hűtősapkát? Benzinesnél 2bar-on, dieselnél 1,4bar-on biztonsági szelepkánt működik, ami elengedi a túlnyomást. Az is lehet, hogy csak ki kell takarítani a hűtőt. Például az enyémnél megtelt a porszívó gyűjtőzsákja mire végeztek vele. Regeteg koszt képes összegyűjteni.