bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2011-09-25 15:42 Heeelp...!

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
Gyozy írta:
YELLOW írta:
Gyozy írta:

Ezek a kis szellőző kinézetű rácsok meg a tojás alakú műanyag valami nem a riasztó része?
http://kepfeltoltes.hu/110925/...es.hu_.jpg

Meg ez a kis átlátszó pont a műszerfal világítástól 10órára mi?
http://kepfeltoltes.hu/110925/...es.hu_.jpg


az első képet passzolom, de nem hiszem.
a második képen az a fényszenzor. a műszerfalvilágítás ez alapján erősödik, vagy gyengül. illetve az automata világításkapcsoló is akinek van.
próbáld ki. sötétben világíts oda telefonnal és nézd a műszerfalat.


Ezt nem értem, akkor minek van külön manuális műszerfal világítás állító, ha autómata?
Valahogy ellent mond a kettő nekem, de én nem is vettem észre, hogy magától erősödni vay gyengülne a belső világítás!


Az első a mikrofon helye, a második kizárólag a Kl58g-t vezérli, vagyis a műszerfalvilágítást.
Az aut fényszórót az esőszenzor kapcsolja.

Manuális és automatikus pl azért van, amiért a sebességfüggő hangerő, vagy hangosításokkor a hangosság/hangerő szabályozó



én azért gondoltam, hogy az automata világítást az kapcsolja, mert ha az esőszenzor rész, akkor hogy nem kapcsol le, ha szembe jön valaki sötétben? illetve sokszor még nincs is anynira sötét kint, de automatán felkapcsol, viszont az utastérben már sötétebb van. én ebből vontam le a következtetést.


Mert a szenzor okosabb mint te, és csak a természetes fényre reagál (vagy a ledes lámpára), továbbá elég magas a mintavételezési freki + csillapítva is van.
Azért kapcsol fel szürkületkor, mert akkor már látni és láttatni kell....



bmw320d4 Elküldve: 2011-09-25 15:28 Heeelp...!

Gyozy írta:
YELLOW írta:
Gyozy írta:

Ezek a kis szellőző kinézetű rácsok meg a tojás alakú műanyag valami nem a riasztó része?
http://kepfeltoltes.hu/110925/...es.hu_.jpg

Meg ez a kis átlátszó pont a műszerfal világítástól 10órára mi?
http://kepfeltoltes.hu/110925/...es.hu_.jpg


az első képet passzolom, de nem hiszem.
a második képen az a fényszenzor. a műszerfalvilágítás ez alapján erősödik, vagy gyengül. illetve az automata világításkapcsoló is akinek van.
próbáld ki. sötétben világíts oda telefonnal és nézd a műszerfalat.


Ezt nem értem, akkor minek van külön manuális műszerfal világítás állító, ha autómata?
Valahogy ellent mond a kettő nekem, de én nem is vettem észre, hogy magától erősödni vay gyengülne a belső világítás!


Az első a mikrofon helye, a második kizárólag a Kl58g-t vezérli, vagyis a műszerfalvilágítást.
Az aut fényszórót az esőszenzor kapcsolja.

Manuális és automatikus pl azért van, amiért a sebességfüggő hangerő, vagy hangosításokkor a hangosság/hangerő szabályozó



bmw320d4 Elküldve: 2011-09-24 15:41 Újítások

Robinson írta: Kaptam olyan visszajelzéseket, hogy Internet Explorer-el az oldal használhatatlanul lassú. Ezt most megoldottam, használjátok egészséggel


Már jó exlorerbe meg nyitva is.

bmw320d4 Elküldve: 2011-09-24 15:32 Olvasólámpás belsõ világítás

seta írta:
csatis1 írta: Eszközöltem egy kis kiegészítést Touring belső világításhoz: nem tetszett, hogy ajtónyitáskor a hátsó ülés fölötti 3 izzóból csak 1 világít, és így elég kevés a fény.
Gondoltam meg kellene oldani, hogy mindhárom működjön.

Az első verzió elkészült:
Vettem egy relét (kemény 315,-Ft),


A lábakat a számozásnak megfelelően ráforrasztottam,


Kipróbáltam:

YouTube videó


Pro:
- működik
- tényleg jobb a fényerő

Kontra:
- a relé hangja

Konklúzió:
Tetszik, de valahogy vagy leszigetelem a relé hangját (ezt azért kicsit kétlem, hogy sikerül), vagy más megoldást keresek a kivitelezésre vagy hagyom így!


használj szilárdtest-relét, vagy csak simán egy tranzisztort


2 dióda pont jó lett volna a relé helyett.

bmw320d4 Elküldve: 2011-09-24 00:16 Vicces :)

Bero írta:
bmw320d4 írta: "Tények" topic nincs, ezért ide teszem:



De legalább nem traktor


De nem is fűnyíró..

bmw320d4 Elküldve: 2011-09-23 22:53 Vicces :)

"Tények" topic nincs, ezért ide teszem:

bmw320d4 Elküldve: 2011-09-23 19:34 Valaki segítsen

Bero írta:
bmw320d4 írta:
Bero írta: Üdv! Mivel nekem ég a lufilámpa így gondoltam kipróbálom ezt a diódás módszert. Ugyebár eltűnik a piros lámpa,de itt sokan azt írtátok,hogy így úgy fogja érzékelni a rendszer,hogy mindig ül rajta valaki és bármi van akkor az össze lufi robbanni fog. Ez szimpatikusan hangzott,DE! Felhívtam a szarvasi szerelőm és ő azt mondta,hogy ismeri ezt a diódás rendszert,de épp az ellenkezőleg működik,hogy berakja a diódát így a rendszer úgy fogja érzékelni mindig,hogy senki nem ül rajta így nem is fog nyílni !! Erről valami vélemény,igaz lehet-e? Mondta,hogy be lehet építeni egy elektromos rendszert kb 20 rugóért és úgy fog működni a légzsák (persze ezzel minden esetben nyílni fognak),de ennyi pénzért inkább kicserélem az ü.foglaltság érzékelőt. Nos,vélemény?


Kétféle kapcsolás létezik, az egyik foglalt, a másik nem foglalt üzenetet küld a légzsákvezérlőnek.
Mindkettőben dióda és ellenállások vannak, különbözően kapcsolva.

Van itt még egy tévedés! Mindenki(!)az érzékelőágat köti át, miközben annak nagyon-nagyon ritkán van baja, amivel baj szokott lenni, azt ellenőrzőágnak hívják...







Az elsőt értem,de a második írásod nem nagyon! Te ezzel a megoldással oldottad meg,vagy csak tudod?


4 megoldás van

Én a 3. és 4.-et alkalmazom.
3. - Kikapcsolás
4. - Csere

bmw320d4 Elküldve: 2011-09-23 18:44 Egyenetlen alapjárat

InsectKiller írta:
Én mutogattam a mögöttem jövőnek, h "ezt csináld utánam, automatát lefullasztani!"


Azt nem is olyan egyszerű

bmw320d4 Elküldve: 2011-09-23 18:42 Valaki segítsen

Bero írta: Üdv! Mivel nekem ég a lufilámpa így gondoltam kipróbálom ezt a diódás módszert. Ugyebár eltűnik a piros lámpa,de itt sokan azt írtátok,hogy így úgy fogja érzékelni a rendszer,hogy mindig ül rajta valaki és bármi van akkor az össze lufi robbanni fog. Ez szimpatikusan hangzott,DE! Felhívtam a szarvasi szerelőm és ő azt mondta,hogy ismeri ezt a diódás rendszert,de épp az ellenkezőleg működik,hogy berakja a diódát így a rendszer úgy fogja érzékelni mindig,hogy senki nem ül rajta így nem is fog nyílni !! Erről valami vélemény,igaz lehet-e? Mondta,hogy be lehet építeni egy elektromos rendszert kb 20 rugóért és úgy fog működni a légzsák (persze ezzel minden esetben nyílni fognak),de ennyi pénzért inkább kicserélem az ü.foglaltság érzékelőt. Nos,vélemény?


Kétféle kapcsolás létezik, az egyik foglalt, a másik nem foglalt üzenetet küld a légzsákvezérlőnek.
Mindkettőben dióda és ellenállások vannak, különbözően kapcsolva.

Van itt még egy tévedés! Mindenki(!)az érzékelőágat köti át, miközben annak nagyon-nagyon ritkán van baja, amivel baj szokott lenni, azt ellenőrzőágnak hívják...





bmw320d4 Elküldve: 2011-09-22 00:24 bc

Robinson írta:
bmw320d4 írta: Majdnem úgy van. ( köze sincs hozzá ).


na, akkor a autóvillamosságiszakember meg leírhatná, hogy hogy igen



Hát az úgy van, kedves Don Quijote, hogy a magnó egy display, amire akár azt is kiírhatjuk, hogy "kacsafasz=8,6". Már csak el kell lopnunk az I-bus-ról a kacsafaszra vonatkozó információkat, leszűrni belőle a mennyiséget és kijeleztetni a displayen.

Tehát a BC nem tudja..

bmw320d4 Elküldve: 2011-09-22 00:20 Ápolás, tisztítás

anubisz írta:
Van gyári festék? lehet kapni? nem hallottam róla.


Igen van, 12095Ft/200ml és legalább színhelyes.

bmw320d4 Elküldve: 2011-09-22 00:15 NAVI Language?

Mostantól elérhető a CIC navira is a magyar nyelv, E60,E90,E70,F01,F07,F10,F25-re.

bmw320d4 Elküldve: 2011-09-22 00:07 Ápolás, tisztítás

anubisz írta: Lehet bele nyúlok egy ilyenbe,bár kurvára aranyárba mérik,ha még hozzávesszük a tisztítót,a kezelőt,meg a dörzs szivacsot. Majd szólok ha fekete lesz a se...em.
Csak azt nem értem,a 1000Ft bőrfesték akkor mire jó. Ehhez képest. arra már rá sem lehet ülni? Ha valaki már használta elfogadnám a véleményét. Bár ennyi pénzért Svájci bicska,csak jó lesz amire gyártják.
http://www.swissvax.hu/merchan...gory_Code=


Szerintem ennyiből a gyári festék is kijön.

bmw320d4 Elküldve: 2011-09-22 00:03 bc

Robinson írta:
jons írta: Na ja de ezt hogy csinálja?

bmw320d4 írta: Nem keveset tud ez a BC :

E46 BC




én programozó fejjel arra gondolnék, hogy mivel alapból tudja ezt a fedkomp, csak a megfelelő kombinációt kell neki beütni, hogy előjöjjön, eme kombináció megjegyzésének terhét veszi le a vállunkról. Azaz elvégzi helyettünk a megfelelő jelek fedkomp felé küldését


Majdnem úgy van. ( köze sincs hozzá ).



bmw320d4 Elküldve: 2011-09-21 23:39 Hifi beszerelése e46-ba

seta írta:
Bero írta: Hali! Ha minden igaz,nemsokára lesz H/K erősítőm. Ezt szeretném bekötni. Sehol se találtam leírást,hogy kell bekötni így tőletek kérek segítséget. Nekem elől van az aksi. Gondolom ezt valahogy hátra kéne vezetni a csomagtartóhoz ahova az erősítőt rakom. Hogyan tovább? Az erősítőhöz valamelyik hangszóróból kell rákötnöm a jelet? A H/K erősítő meg tudja hajtani a mostani hangszórókat,csak mert úgy tudom,hogy a H/K hangszórók 3 ohmosak. A hangszórókat meg az erősítőből kell rákötni? Gondolom a kábelköteget ki kell cserélnem,mert az sem stimmel. Még egy utolsó kérdés, mennyire kell szétbombázni a kocsit,hogy beszereljem az erősítőt? Bocs a sok kérdésért,de nem értek semmit a témához. Köszi a válaszokat előre is!


hát HK erősítőt nem láttam még, de asszem annak talán hátul van a helye. Nekem alap hangcucc volt az autoban, tehát a hangszórókábelek a fejegységhez mentek egyből. A gyári hangszórók (az enyémben) 8 ohmosak, szal attol nem kell félned h leégeted az erősítőt.


8 ohmos?