bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2011-09-03 15:16 Kasza mester 0670-5799225

Zotyi35d írta: Hori!

100ért kaptam egy 50ekm-est!
Annyiért jó volt?


Ha jó az ellennyomás, akkor igen.

bmw320d4 Elküldve: 2011-08-31 01:37 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jons írta:
Tano írta:
jons írta: Az nem tiszta nekem, hogy a VMware-en keresztül hogy érzékeli a DIS hogy látnia kellene egy kábelt meg lényegében egy kocsit. Mert a leírás szerint mindenféle IP beállítás nélkül feltelepítés után egyből működik az EasyDIS. Ez valóban így lenne?
A com port hardveres beállításainál nem kellene puffer méreteket állítani? Vagy FIFO-t? Van erre valami helyes beállítás, vagy csak kisérletezés?


Az Easy-vel azért megy minden átírás nélkül, mert abban már ezek meg vannak csináélva. Ha más verziót raksz fel, abban neked kell átírni a dolgokat, hogy használhasd Vmware-en keresztül.
A com port puffer méretek elméletileg mennek az alap beállítással, de ha probléma akad lehet probálkozni kissebbel, pl 8-8-cal stb.


Akkor ezzel ma megpróbálok játszani. Még annyi a kérésem, hogy inpához működő .ini fájlokat (usb-rs232 konverter esetén) kérnék. Valahova linkelve, vagy emailomra:
kics_ee kukac hotmail pont com

köszi!

szerk: 3 különböző laptop, 3 különböző oprendszer. Egyedül win 7 32biten volt valamennyire stabil az inpa. Eljutottam már az Airbag-ig, aztán szétkapcsolt és nem is jött vissza. XP-vel egy nagy nulla. Win 7 64bit majdnem ugyanaz, mint a 32bit.
EasyDIS továbbra sem látja a diagkábelt egyik oprendszerrel sem. A soros port pufferméreteit oda vissza variáltam. Lényegében minden kombinációt kipróbáltam a sebességet illetően is.
Most jön az hogy szerválok egy asztali gépet amin gyárilag rajta van a soros port.
Vagy van ötlet milyen konvertert vegyek. Mondjuk olyat ami másnál működik pl.

szerk2:
(Ne is törődjetek velem, elírogatok ide. Egyszercsak rájövök majd remélem, hogy mi a probléma)
A carsoft még a soros portomat sem látja. Gyanítom konverter gondom van. Bár semmi sem biztos.



Én ezt használtam, nem volt vele gond: http://moxa.hu/termekek/1097/UPort-1110

bmw320d4 Elküldve: 2011-08-30 18:52 Elrepedt leömlő

anubisz írta:
K_Gergo írta:
anubisz írta: jaj,itt is menyi
http://schmiedmann.hu/18%2040%...reses.aspx
ezért már érdemes kimenni Németbe onnan hozni, 50 -el biztos olcsóbb.


"Betétdíj: HUF 14 413,71"
betétdíj? tampont vagy sört is adnak hozzá?


Az komoly,na az mi lehet van ám díj rajta bőven


A németeknél, és szinte minden EU országban divat a betétdíj, csak nálunk nem, ezért is drágább itt minden alkatrész.
Ha leadod a rosszat, nem kell betétdíjat fizetni.

bmw320d4 Elküldve: 2011-08-30 18:48 légzsák lámpa világít

jons írta: Volt két hibám a légzsákrendszerben:
vezetőoldali és utasoldali légzsákhiba (az INPA nem részletezte túlzottan)
kitöröltem mind a kettőt, majd visszajött a vezetőoldali hiba, miután a kocsival gurultam egy pár métert.

Ez is ülésfoglaltságjelző probléma?


Ezt komolyan kérdezed?

bmw320d4 Elküldve: 2011-08-28 21:40 Olajzabálás

BarG írta:
bmw320d4 írta:
BarG írta: Volt a múlt héten egy nagyon komoly füstölésem a pályán hazafelé, de ahogy lefékeztem, a füst megszűnt, olyan, mintha semmi se történt volna. Voltam kiolvasáson, csak egy nem aktív lambdaszonda hiba volt eltárolva. A szívócsőben leltünk sok olajat, meg fogyogat rendesen, egy Pest-Miskolc távon elmegy fél liter. Amúgy nem füstöl, ha nyomom, akkor megy, most nem tudok - szerencsére - egyéb hibát találni, csak az olajfogyást.
Tippek?


Tipp : - Turbó

180km-en fél literes olajfogyasztás már nem vicc...


Csak az a félliteres olajfogyasztás szerintem 5 km-en jött össze!!! Majd megállt. Ilyet is csinálhat a turbó? Az ha bekrepál, akkor nem bekrepálva van és kidobandó?


Azt nem írtad, hogy megállt az olajfogyasztás.

bmw320d4 Elküldve: 2011-08-28 20:37 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Ebben a topicban mindenkinek 1 hsz-a van, max 2



bmw320d4 Elküldve: 2011-08-28 16:54 Olajzabálás

BarG írta: Volt a múlt héten egy nagyon komoly füstölésem a pályán hazafelé, de ahogy lefékeztem, a füst megszűnt, olyan, mintha semmi se történt volna. Voltam kiolvasáson, csak egy nem aktív lambdaszonda hiba volt eltárolva. A szívócsőben leltünk sok olajat, meg fogyogat rendesen, egy Pest-Miskolc távon elmegy fél liter. Amúgy nem füstöl, ha nyomom, akkor megy, most nem tudok - szerencsére - egyéb hibát találni, csak az olajfogyást.
Tippek?


Tipp : - Turbó

180km-en fél literes olajfogyasztás már nem vicc...





bmw320d4 Elküldve: 2011-08-28 16:45 Részecskeszûrõ_

BarG írta:
bmw320d4 írta:
BarG írta:

Más a koromszemcse méret eloszlásuk, sokkal inkább a nagyobb méretű tartományba esik a kibocsátásuk, mert tökéletlenebb az égésük (kisebb porlasztási nyomások). Persze az se leányálom, de állítólag sokkal kevésbé rákkeltő, meg az emberi szervezet is jobban tud védekezni ellene. És mivel a fekete füstffelleg jobban látszik, ezért az most a közellenség. Kezdik viszont a nanométeres tartományú koromkibocsátást vizsgálni, úgyhogy jó nagy falat akadhat az autógyártók torkán a dízelek ügyén, ha nem hajlandóak nyitottabban gondolkodni.



Ha a BMW-nél maradunk, akkor a 24 és 25td -tds mototorokat kivéve ugyanakkorák a porlasztási nyomások a szűrő nélküli motoroknál, mint a szűrősnél.



Biztos vagyok benne, hogy ha ugyanazon gépészeti motorverziók vezérlőprogramjait megnéznénk, akkor a koromszűrős verzióknak nem olyan durva az üzemanyag adagolásuk, hogy kevesebb füstöt termeljenek. De nem is erre gondoltam, amikor a porlasztási nyomásokat emlegettem, hanem az adagolósok 1000 barját, az 1-es CR-ek 1200 barját, a 2-es CR-ek 1600 barját, a mostani piezósok 2000 barját. Ahogy emelkedik a porlasztási nyomás, úgy lesz egyre tökéletesebb az égés, egyre kisebb a kibocsátott korommennyiség, de az a kisebb mennyiség az egyre károsabb mérettartományú fajtából való.

Nem néznél be az olajzabálós topikba? Van némi problémám, amivel eddig nem boldogulok, de a hivatásosok se.



A VP is 1600-at tud, sőt utólag felszerelhető rá a gyári DPF, átalakítás nélkül, ugyanazzal a programmal.
Egy szétvert DPF-es EU4-es motor ugyanúgy kormol, mint egy EU3-as. Sőt van DPF néküli EU4-es motor is.

A nyomás önmagában nem a legfontosabb, inkább a pontos időzítés, a pilotok száma és ideje számít sokat, az elektromosan vezérelt turbóról, a pontos levegőhőmérséklet mérésről és a csökkentett kompresszióviszonyról nem is beszélve...

bmw320d4 Elküldve: 2011-08-28 12:50 Részecskeszûrõ_

BarG írta:

Más a koromszemcse méret eloszlásuk, sokkal inkább a nagyobb méretű tartományba esik a kibocsátásuk, mert tökéletlenebb az égésük (kisebb porlasztási nyomások). Persze az se leányálom, de állítólag sokkal kevésbé rákkeltő, meg az emberi szervezet is jobban tud védekezni ellene. És mivel a fekete füstffelleg jobban látszik, ezért az most a közellenség. Kezdik viszont a nanométeres tartományú koromkibocsátást vizsgálni, úgyhogy jó nagy falat akadhat az autógyártók torkán a dízelek ügyén, ha nem hajlandóak nyitottabban gondolkodni.



Ha a BMW-nél maradunk, akkor a 24 és 25td -tds mototorokat kivéve ugyanakkorák a porlasztási nyomások a szűrő nélküli motoroknál, mint a szűrősnél.

bmw320d4 Elküldve: 2011-08-27 20:01 Részecskeszûrõ_

hil írta:
BarG írta:

Olyan csipes nyilatkozatát is láttam már, aki azt mondta, hogy a dpf-es autó dpf nélkül is alig füstöl, mert ha nagyon füstölne, akkor pár km alatt előjönne a dugulás. Valamint sok panaszt hallottam már, hogy a dpf-es autók szemre nem füstölnek, de a nanométeres tartományban eregetik a koromszemcséket, amik szabad szemmel nem láthatók. Szóval szűrő nélkül szemmel láthatóan szinte semmi különbség sincs a szűrős működéshez. Ezért elég nehéz felderíteni a turpisságot. Ezek nem semélyes tapasztalatok, csak amiket összeszedtem a netes túrás közben.


Ne haragudjatok, de nem tudtam megállni, hogy ne írjak: és még azt tartják, hogy a korszerű részecske szűrős dízel motorok sokkal környezet barátabbak......



És a szűrő nélküliek nem "eregetik" a nanométeres kormot a "gigaméteres" korom mellett?

bmw320d4 Elküldve: 2011-08-27 17:20 Valaki segítsen

anubisz írta: Hát úgy azt nem tudom,hogy mükszik, mikor így kúton méred,mert biztos nem örülnek,hogy benzin megy a gépbe,vagy miegyébb, meg azért a burkolatot le kell csavarozni,na meg sok kúton eleven nem mér pontosan a gép.Nekem nemvolt levegőre kötve,csak úgy simán raktam rá. Nekem itt azt írták 3 Bár a normális nyomás,+,- 0.2,0,5 vagy mi,nem-tudom most pontosan,de az enyém az pont 3 Báron állt. Meg sem mozdult a mutató,tehát nem ingadozott a nyomás sem.




http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...73603#p116

bmw320d4 Elküldve: 2011-08-27 01:10 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta: már rég meg akartam kérdezni, demindig elfelejtettem.

szóval van olyan, amikor nyitom az autót, majd az ajtót kilinccsel, akkor a műszerfal mutatók lefelé bemozdulnak. vagy épp ülök az autóban, anyósoldalról nyílik az ajtó ás akkor ezt csinálja, sőt morog is hozzá. ha jól figyeltem csak akkor csinálja ha a gyújtáskapcsoló nullás állásban van. ez valami kalibrálás, önbeállás, vagy mi lenne?


Automatikus nullpont kalibráció. Minden ébredéskor megcsinálja a műszerfal.

bmw320d4 Elküldve: 2011-08-25 17:24 Segítsetek!

csatis1 írta: Egy kis segítség kellene: a multikormány világítására szeretném rákötni az M-es kormány M-logójának világítását. Melyik vezeték(ek)re kellene csatlakozni??? Két sör megelőlegezve:
Előre is köszi!



Kl58g kell neki, lila/sárga vezeték.

bmw320d4 Elküldve: 2011-08-24 13:05 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

atb írta: hali!

felraktam a scannert (1.4.0) Win7-re, usb-port, müxik, kapcsolódik, bejön a főoldal, de csak a DME adatokat tölti be, a többire azt írja, ha rákattintok, hogy "not ready".... vkinek ötlet?


A motortéri csatlakozóra (ha van) kellene rádugni a kábelt, vagy az utastérinél összekötni a 7-es és 8-as lábakat.

bmw320d4 Elküldve: 2011-08-23 00:24 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

pampi írta: Az a lényeg hogy anno chipelni akarták, de valami gagyival és az a progi nem engedte a frissítést rárakni! Végül crakelni kellet és így sikerült!!! Röviden ennyi! Így van hozzáférés bármihez!!!!

bmw320d4 írta:
pampi írta: Sikerült, egy jó szerelő mindent megold!!!! Nincs probléma!!!!


Na mesélj!




Ez érdekes, másra emlékszem...