bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2011-08-19 00:12 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

pampi írta: Sikerült, egy jó szerelő mindent megold!!!! Nincs probléma!!!!


Na mesélj!

bmw320d4 Elküldve: 2011-08-18 23:26 légzsak_

anubisz írta:
Nagyon meglepne amúgy,ha Márkaszervizben kikötnék. Mert ugye,ha valaki az miatt meghal utána,akkor nagy szívás van. Azt normális helyen nem vállalják be.


Pedig bevállalják.
Az ügyfél aláír egy papírt, a szerviz lekér a gyárból egy engedélyezőkódot a kocsi alvázszámára és kikapcsolják + kikötik.

bmw320d4 Elküldve: 2011-08-17 23:30 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

pampi írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy a 320d-en alap szoftver van. Nem tudjuk megnézni a porlasztókat, magasnyomásút stb. Mondták hogy szoftver frissítéssel meglehet oldani ezt a problémát.
Kipróbáltuk és nem akarja az igazságot. Egyszerűen nem lehet frissíteni, a szerelőm próbált több féle verziót felrakni, azokat sorban feltelepíteni, de nem lehet. Azt mondja hogy valószínű régebben akarták chipelni vagy hekkelni és valami gagyi tört programmal csinálták és nem lehet felül írni!!! Valaki tud erre megoldást? Válaszokat előre is köszönöm!!! És bocsi ha valami hülyeséget írtam, nem vagyok szerelő.


Csak nem H. Tibinél voltál délután?

bmw320d4 Elküldve: 2011-08-14 23:26 Multikormány beszerelése utólag...

bigiboj írta: Ilyen a légzsák oldala!




Venned kell egy multis légzsákot vezetékekkel együtt, a kormány maradhat. Aztán kell a multi beépítőkábel és minden működni fog, a tempomat is.

Az, hogy hány indítós a légzsák, a te esetedben lényegtelen.

MÁR LEÍRTAM ITT hogy N42, M54, M47, M57,M47N, M57N, N46 motorokhoz csak vezetékelni kell, hogy legyen tempomat.








bmw320d4 Elküldve: 2011-08-09 21:51 Multikormány beszerelése utólag...

Robinson írta:
YELLOW írta: ma végre bekerült a multi M-es kormány.
Köszönet még1x bmw320d4-nek (Miki-nek)! és persze örülök, hogy megismerhettem, hála istennek most is pozitívan csalódtam, így tudom már, hogy lehet értelmezni azt amit ír. én mondom sokat jelent a személyes tali.
ráadásul kicseréltük a gyertyákat is, mintha jobban menne. arról nem is beszélve, hogy a tempomat-ot nyomkodva mintha jobban gyorsulna. szokni kell, mert furcsa, hogy nem nyomom a gázt
és végre zárásra villan is az index
ja és persze kiderült, hogy valóban 85ezer km van az autóban

hazafelé jövet, nem gyenge eső kapott el, kb 50-el kellett jönnöm, alig láttam valamit.

nagyon remélem nemsokára lesz erre is tali, és találkozhatok másokkal is.


Voltál annál a huligánnál? Be kéne tiltani azt a csávót.

Tempomattal meg tényleg jobban gyorsul a verda alacsonyabb fordulatról is, ezt én sem értem


Még te huligánozol?
Te szöktél el egy nővel...

bmw320d4 Elküldve: 2011-08-06 21:37 BMW -be riasztó, lopásgátló.... ki mit használ?

Coyote írta: Van esetleg valaki, aki Magicar riasztót használ? Mindenképp olyat szeretnék, ami pageres, azaz 1-2 km távolságig jelzést ad a kulcscsomón lógó egységnek, ha valami történik az autóval. Sokkal hatékonyabbnak tartom, mint a vijjogást, amire már a kutya sem figyel, de mindenki bosszant.


Mert nem jó a riasztó hangja, erre odafigyelnének :


YouTube videó

bmw320d4 Elküldve: 2011-08-06 21:25 Vicces :)



bmw320d4 Elküldve: 2011-08-06 19:23 Valaki segítsen

seta írta: Sziasztok!

A következő dolog történt velem az elmult napokban: Valamelyik nap a benzinkúttól 800m-re kifogyott a gázolaj. Töltöttem bele, elindult, teletankoltam, boldogság. Viszont kigyulladt sárgán a DDE lámpa. Tegnap jutottam el odáig h töröljem a hibakódot inpával h ne világítson a lámpa. A hibakódban annyit irt h nincs railnyomás, ami érthető is ha egyszer nincs mit nyomni. Közben persze járkáltam az autóval, semmi gond nem volt. Tegnap este viszont miután kitöröltem a hibakódot, nem indult be. Az önindító teker, mégsem indul. INPA élőadatok szerint minden van csak épp üzemanyagnyomás nincs. Azt nem tartom elképzelhetőnek h pont most jutott volna el egy légbuborék a szivattyűba vagy ilyesmi, mert azóta már egy fél tank gázolajat elautoztam...
Merre menjek tovább?
Előre is köszi!!



Azóta már beindult, gondolom.

Nem maradt benne a "status"-ban az inpa amikor indítottad?

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-24 21:38 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jons írta: Írtam egy privátot.





bmw320d4 Elküldve: 2011-07-24 21:29 320d Motor

YELLOW írta: jut eszembe, tegnap beszéltük egyik kollégával melóhelyen, hogy egyik ismerősének a E46 20d-je elkezdett rosszalkodni, érdekes hangja volt, meg nem úgy ment, a turbo volt érdekes. elvitték szervízbe, ahol azt mondták, hogy ne ijedjen meg, ebben ilyen a turbo, idézem "öntisztítást végez", majd jó lesz.
igaz sok mindent nem hallottam még, de ilyet meg pláne. van ebben ráció? még itt sem hallottam ezt sosem. azt tom, hogy más típusoknál is van olyan, hogy részecskeszűrő tisztítás automatice, de hogy turbó, meg egyáltalán hogy???


Nincs ilyen.

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-24 21:24 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jons írta: Van CCFL angel eye-m. Az LKM a kulcs II-es poziciójában elvégez egy ellenállás mérést, ami ugye minimális feszültséggel jár. Ez felvillantja a karikákat. Ezt szeretném elkerülni, mert a véleményem szerint nem használ neki a vibrálás. Külföldi fórumokon legalábbis ezt írták és szeretném megelőzni az idő előtti tönkremenetelt.

anubisz írta:
Ez mit takar,hogy ( lámpák hidegtesztjének kiiktatása ) ez milyen funkció? van valami káros hatása,hogy ki akarod iktatni? Csak érdeklődöm.





Szekszárd jó?


bmw320d4 Elküldve: 2011-07-24 20:59 Multikormány beszerelése utólag...

YELLOW írta: micsoda segítőkészség van itt a fórumon!

próbáltam egy illetővel privátban megbeszélni, hátha ott nem tőszavakban, és normálisan fog velem kommunikálni. ez sajnos kudarcot vallott. mivel tudom, hogy másokkal is hasonló módon (hogy csúnya jelzőt én ne használjak) szokása kommunikálni, így nem veszem személyem elleni szándékosságnak. azt sem értem, hogy nem ingyen kérek semmit, de nem áll az üzletre. hogy ennek szándékos nem akarás az oka, vagy csak flúgosság, azt nem tudom. nem szándékom bántani, de ha normálisan kérdezek valamit, arra nem gyerekes reakciót várok, és már csak azért sem válaszolok dolgokat.

a lényeg, hogy kérnék olyan emberek elérhetőségét, akik árulnak olyan kábelt, amivel multis lesz a kormány, azaz az átvezető és a lámpamodul/computer közé való, aki be tudja szerelni és esetleg ha kell fel is tudja programozni. úgy tudom Rhantos foglalkozik ilyennel, még érdeklődök majd nála is, de jobb lenne, ha közelebb lenne valaki. ha bárki tud ilyen személyről, akkor ide vagy privátban várom a nevet és elérhetőségét.
ahogy figyelem még a beszerelés esetleg menne is, de kábel mindenképp kellene.

kössz!


Sajnálom, hogy gyenge a felfogásod...
Leírtam, hogy van kábelem, te annak ellenére megkérdezed, hogy be tudom-e kötni, hogy tudod, hogy BMW-ket javítok, sőt pont a villamosság a területem....

Másfél éve elindultál hozzám, 3X kaptál időpontot, sőt, előre mondtam, hogy nem kell fizetned semmit, mégis b@sztál eljönni, most meg azt várod, hogy komolyan vegyelek??! - csak viccelsz, ugye?

Kábelért menj be a BMW-be, a beszerelésről meg kérdezz 6 hónapon keresztül itt a fórumon mindenféle faszságokat..

Használhatsz nyugodtan csúnya jelzőket...

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-24 20:43 Vicces :)

Maze Game


YouTube videó

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-24 14:00 Multikormány beszerelése utólag...

YELLOW írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
akko magamnak kell utána járni sosem fog működni
amúgy Te meg tudod csinálni, van kábel, meg minden? priviben valami ajánlatot dobhatnál


Sajnos még el kell végeznem egy sulit hozzá, de kábelem van polcon.



sulit? hát mit kell ehhez tudni? kvantum fizika kell hozzá?
de még mindig nem értem, azt mondod 4 szál vezeték kell hozzá. de van direkt ilyen kábel. ergó le van gyártva, akkor azt csak nem kell fűzögetni két szálat a lámpamodulhoz, meg kettőt a computerhez. mert akkor sima 4szál madzag is elég volna, nem kerülne 5000 HUF-ba. teccik érteni, hogy mit nem értek?


és átvezető kell másik? egyik azt mondja nem kell. másik rákérdez, hogy jó lesz hozzá a gyári átvezető? most akkor a végén kiderül, hogy kell még hozzá 20 millió cucc?



nem kell

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-24 13:48 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
janco írta: Szevasztok!

Nemtudjátok mi a különbség az L line és a K line Protokoll között?
Meg, hogy honnan tudom az enyém milyen?


más-más dolgot tudsz vele programozni, vagy épp kiolvasni. az L szálon és a K szálon is bizonyos dolgok tudnak csak menni. a BMW mindkettőt használja. az olcsóbb csatlakozók, pl a KKL VAG-os ott össze kell forrasztani a csatiban a K és az L vezetéket, vagy tűt. mert vagy az egyiken kommunikál vagy a másikon. ha specifikus kábelt veszel, akkor nem kell foglalkoznod semmivel.

szerk.: ez csak dióhéjban, körülbelül...sacc/kb

szerk2.: jajj megvilágosodtam a toaletten, rosszul mondtam. BMW csak az L vezetéket használja. de ha olcsóbb kábeled van, akkor össze kell forrasztani a csatiban.





Elég nagy tévedésben vagy..


akkor legalább kijavítaniál! (mert így a kérdező még nem kapott helyes választ akkor)
nekem ilyet mondtak, és hogy ezért vegyek KKL VAG-COM-os kábelt. jó persze, aki komolyabbra akarja használni, az hozzáférhet más vonalhoz is, de általános felhasználásra elég az L vonal nem?


E46-ban nincs "L" vonal.