bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-03 23:32 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta:
Benzin nyomás értékre gondoltam. Ott TD motor érték van. Azt kérdeztem a benzinesnél is annyi az érték?



TestDiagnose

Szerinted az M54 B30 az egy dieselmotor? Ha igen, akkor a nyomócsövében 3,5 bar van?

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-03 23:25 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta:
Basszus azért kérdezem mert nem értek hozzá. Hogy lehet vele mérni,mikor belemegy a benzin,nem? meg pont rámegy a csatlakozó? meg hova kel csatlakoztatni.


Várj, megnézem a TIS-ben a képet és bemásolom.


Most néztem képeket nyomásmérőkről,9000 -től 24000 -ig,de sok csatoló felület van hozzájuk. Azt értem,de hova kel ilyet csatolni? van ehhez kimenet az üzemanyag rendszeren?



Igen, van rajta egy szelep (bringaszelep, olyan, mint az autón):



És ennyinek kell lennie a nyomásnak:






benzinesnél is?


Ez a kép szerinted milyen motort ábrázol?

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-03 23:17 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta:
Basszus azért kérdezem mert nem értek hozzá. Hogy lehet vele mérni,mikor belemegy a benzin,nem? meg pont rámegy a csatlakozó? meg hova kel csatlakoztatni.


Várj, megnézem a TIS-ben a képet és bemásolom.


Most néztem képeket nyomásmérőkről,9000 -től 24000 -ig,de sok csatoló felület van hozzájuk. Azt értem,de hova kel ilyet csatolni? van ehhez kimenet az üzemanyag rendszeren?



Igen, van rajta egy szelep (bringaszelep, olyan, mint az autón):



És ennyinek kell lennie a nyomásnak:




bmw320d4 Elküldve: 2011-07-03 23:04 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta:
Basszus azért kérdezem mert nem értek hozzá. Hogy lehet vele mérni,mikor belemegy a benzin,nem? meg pont rámegy a csatlakozó? meg hova kel csatlakoztatni.


Várj, megnézem a TIS-ben a képet és bemásolom.

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-03 23:00 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta:
most tényleg milyen mérőre gondoltál.


keréknyomásmérőre


Most szívatsz? az hogy méri meg a benzin nyomást. Másnap rólam szólnának a hírek. lángba borítottam egy egész benzinkutat.




Dehogyis, nem fog felrobbanni semmi, mi is azzal mérünk közelítő adatot, ha gyorsan kell.

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-03 22:39 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta:
most tényleg milyen mérőre gondoltál.


keréknyomásmérőre

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-03 22:31 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: Akkor először a hőfok jeladót nézzem meg? Az melyik jeladó? Ami a motor hőfokát méri?Lehet az küld rossz jelet? Cseréljem ki?
Valaki beül mellém hidegen,szégyellem elindítani a kocsit,úgy jár mintha egy romhalmaz lenne,fél percig




Ne cserélj semmit. Rakd rá gépre, szenzorok adatait nézd és úgy indítsd el (ha nem írja az üzemanyag nyomást akkor külső mérőóra bekötése szükséges). Úgy látni fogod, hogy valósak-e az értékek (pl: 5fokos motor nyáron, vagy reggel indításnál 40 fokos a hűtővíz stb.)
Hozzáértő szerelő tudni fogja mit kell nézni.

Akkor oda vigyem ahol tudnak üzemanyag nyomást is mérni? Gondolom ezt nem lehet kimutatni,csak specifikus műszerrel. Sima szervizben nem tudnak levizsgálni üzemanyag nyomást, gondolom én.



A nyomócsövön van egy szelep, amire rá lehet dugni egy sima autós nyomásmérőt (benzinkút)


Ezt hogy érted? mármint amivel a kerék nyomást mérjük? azzal hogy mérek üzemanyag nyomást? vagy milyen benzinkúton levő nyomásmérőre gondolsz?


Azzal is meg lehet, de ne a tieddel csináld

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-03 20:54 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: Akkor először a hőfok jeladót nézzem meg? Az melyik jeladó? Ami a motor hőfokát méri?Lehet az küld rossz jelet? Cseréljem ki?
Valaki beül mellém hidegen,szégyellem elindítani a kocsit,úgy jár mintha egy romhalmaz lenne,fél percig




Ne cserélj semmit. Rakd rá gépre, szenzorok adatait nézd és úgy indítsd el (ha nem írja az üzemanyag nyomást akkor külső mérőóra bekötése szükséges). Úgy látni fogod, hogy valósak-e az értékek (pl: 5fokos motor nyáron, vagy reggel indításnál 40 fokos a hűtővíz stb.)
Hozzáértő szerelő tudni fogja mit kell nézni.

Akkor oda vigyem ahol tudnak üzemanyag nyomást is mérni? Gondolom ezt nem lehet kimutatni,csak specifikus műszerrel. Sima szervizben nem tudnak levizsgálni üzemanyag nyomást, gondolom én.



A nyomócsövön van egy szelep, amire rá lehet dugni egy sima autós nyomásmérőt (benzinkút)

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-02 22:12 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:


nekem hasonló dolgok lesznek, vagyis ilyen kábelem van és én is az INPA-t akarom használni. mivel friss vagy leírhatnád a pontos beüzemelési/telepítési menetet. én megköszönném! ahogy látom Vista vagy Win7 fut a gépen? ezért lenne jó egy pontos menet.


YELLOW!!!!!

Hogy szuperál a házidiag? Még nem láttam beszámolót! - Vagy lemaradtam róla?



bmw320d4 Elküldve: 2011-06-27 00:25 Hangszóró infó

Bero írta: Köszönöm a válaszotokat,de a kérdésemre még mindig nem kaptam meg a választ


gampetibor válaszolt

A gyári HK elég jól szól, próbálj beszerezni egy szettet.



bmw320d4 Elküldve: 2011-06-26 22:19 Hangszóró infó

Coyote írta: plusz még annyit kérdeznék, hogy a kalaptartóban levő hangszórókat alulról vagy felülről kell megtámadni? Sedanom van, ülések nem dönthetőek belülről lehetetlennek tűnik hozzáférni, a csomtartó felől meg befigyel a lemez...


Támadd meg a rácsok szélét egy csavarhúzóval vagy késsel (óvatosan), ha kijött, akkor tudod kiszedni a hangszórókat, amit 3 csavar fog. Egy 8-as kulcsra lesz szükséged.

bmw320d4 Elküldve: 2011-06-18 16:42 Ablaktörlõ lapát

kempelen írta:
csavitouring írta:

Sziasztok, ma néztem 2db 320d touringot. Mind a kettőnél a hátsó ablaktörlő kar szorult, illetve meg sem lehetet mozdítani, ez valami tipikus betegsége, hogyan lehet megelőzni, orvosolni a problémát?


Fel kell hajtani a hátsó üveget és szét kell szedni az ablaktörlő tengelyét.

Ha szétcsúszott, akkor rengeteg kosz és némi rozsda is eltávolítható.

Utána egy kis kenőanyag, spray formájában és összeszerelés. (pl: WD40)

Úgy fog működni, mint kés a vajon.

(sajnos hátra mindig felveri a sarat, koszt és persze a vizet - az ablaktörlőp tengelye az első ami kap ebből a trutyiból, de mint írtam nem vészes, kis karbantartás és tökéletes lesz)



Néha a gázlámpát is be kell vetni, hogy szétjöjjön, úgyhogy nem árt felkészülni...

bmw320d4 Elküldve: 2011-06-16 15:10 Vicces :)



bmw320d4 Elküldve: 2011-06-03 09:12 elektromos ablakemelõ_

YELLOW írta:
még annyi, hogy ha nincs benne a kulcs is működnie kell vagy csak gyújtáson?


Akkor is.

bmw320d4 Elküldve: 2011-06-03 09:00 elektromos ablakemelõ_

YELLOW írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
ajtókeretben? hogy van megoldva?

én úgy képzeltem el, hogy az ablakmotoron van egy kuplung vagy nyomaték érzékelő, és ha megnő a nyomaték, akkor megáll, és elindul vissza le...



Van egy olyan része, hogy méri a grundmodul az áramfelvételt, ebből tudja a véghelyzeteket.
Aztán van a becsípődés-érzékelő, ami az ajtókeretben fut végig. Ha ezt benyomod, megáll az ablak.



kössz! nah ezt kipróbálom majd.



kipróbáltam, de csak a vezetőoldalinál működik... ennek így kell lennie? anyós oldalinál odazárja nekem. (nyugi meg vannak az ujjaim )


szal jó az, ha csak a vezető oldalon működik a becsípődés gátló? ha már a zár nem működik, akkor ez legyen jó


Mindegyik elektromos ablaknál működnie kell.