bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2011-01-29 13:52 Hátsó futómû zajok

diego316i írta:
Mici írta: Az én drága Dögöm átélt már egy s mást, nem keveset futott, volt már cabrio a tűzoltók mentésétől, oldalán ment, stb., aztán hozzám került. A környék összes pénzéhes autószerelőjével összehozott a sors. Sok mindent rendbe tettem rajta, de valami még mindig nem stimmel, nem tudunk rájönni, mi hibádzik.
Légyszi segítsetek!

A következő a problémám:
Ha egyedül, vagy ketten elől, esetleg 4-en ülünk benne, vagy csak vezető ülés+jobb hátsó ülés terhelt, akkor kijön a bal hátsó kerék irányából valami kegyetlen csattogás, én géppisztoly ropogáshoz hasonlítanám. A szerelő szétszedte a hátsó kereket, nem talált semmit. Aztán elvittük egy körre, hogy végre meghallgassa, hátha rájön. Természetesen mikor beült, elkussolt a kocsi...
Én hátul ültem, párom és a szerelő elől. Mikor kitettük a szerelőt, újra kezdte. Arra gyanakszunk, hogy a bal hátsó lengéscsillapító kopott annyira, és amikor kiegyensúlyozódott, hogy elől ketten, én hátul jobb oldalt ültem, elmúlt a zaj.
Egyébként sebességet tekintve 40-70km/h között jön ki legjobban a hang, 100 felett kevesebbet "pattog". Előzésnél megbízható, a teljesítménye egyenletes, de nagyon zavaró. Kerékcsapágyra is tippeltek már.
Mi a véleményetek?

A másik: gyárilag 15" felni való rá, mi már 16"-al vettük, picit nagy rá, de brutál jól néz ki Viszont korántsem olyan dinamikus az autó, mint ahogy az, egy 1.6-os motortól elvárható lenne. A légtömegmérő is gyanús, hogy nem az igazi... elképzelhető, hogy a nagyobb kerék annyira visszafogja?


Nekem is volt hasonló problémám. Kb. 60 és 90 km/h között morgó és csattogó hang jött a futómű felől 100 felett szinte teljesen elhalkult. Kerékcsapágycsere megoldotta a dolgot.

Jah és nekem 15ös felni van rajta és így se mondanám dinamikusak, kevés bele az 1.6os motor


Csapágycsere előtt érdemes lenne megnézni a toronygumikat, szerintem az lesz elszakadva.

bmw320d4 Elküldve: 2011-01-13 21:25 Turbo

ute107 írta: Sziasztok.

Segítségre lenne szükségem!

Adott egy 15-ös facelift előtti turbó amelynek a geomatriája megszorult...hullámzik a töltés. Hiába van kitakarítva akkor is dobálja a töltőnyomást.

Van egy rossz...csapágyas faceliftes 17-es turbó, amelynek a geometriája tökéletes.
Az érdekelne, hogy ki lehet cserélni a 15-ös turbó geometriáját a 17-es szerkezetére.

Mindkettő még vákuumos vezérléső.

Ha valaki tud valami infót adni e projektről, kérem ossza meg velem.

THX...


Biztos, hogy a geometria szorul? Nem a druckwandler rendetlenkedik?

bmw320d4 Elküldve: 2011-01-12 16:31 Akkumulátor

miniyakuza írta: Starter akksit ajánlottak az egyik üzletben!Árban baráti ugyan a gondom csak az, hogy az 75Ah/750-es!
Autószerelő ismerős 80Ah javasolt!A 750es indítóáram az jó lenne!
Tud valaki valamit erről a starter cuccról?Ja a boltos csávó lefikázta a Bosch akksikat!


Bármilyet választasz, ne felejtsd el beregisztráltatni az akkucserét a motorvezérlőbe, ha a kapacitás eltérő a régitől, akkor kódolni/programozni is kell a kocsit.

bmw320d4 Elküldve: 2011-01-06 23:55 320d Motor

djanie46 írta:
bmw320d4 írta:
djanie46 írta: szia,köszi,a webasto ugy tudom csak nagy minuszokban kapcsol,de nagy probléma odadtam az autot kokány szerelönek most semmi nem stimel,idegesit az egész ünnepek alatt mentem 1300km semmi gond ma mentem 200km-et eltünt kb 3dl fagyálló hátul fehér füst,két honapja cserélte a hengerfej tömitést meg nyomásbroba minden felujitva 200000pénz,ilyen emberek veszik el a kedvem a bmw töl


Miért cseréltek H.fej tömítést?



akkor is fogyott viz de szerintem máshol ment el,az ember kifizet egy csomo pénzt aztán kokányolást kap


A hűtősapkát kellene cserélni először, nem a h.fej tömítést.

bmw320d4 Elküldve: 2011-01-06 22:57 320d Motor

djanie46 írta: szia,köszi,a webasto ugy tudom csak nagy minuszokban kapcsol,de nagy probléma odadtam az autot kokány szerelönek most semmi nem stimel,idegesit az egész ünnepek alatt mentem 1300km semmi gond ma mentem 200km-et eltünt kb 3dl fagyálló hátul fehér füst,két honapja cserélte a hengerfej tömitést meg nyomásbroba minden felujitva 200000pénz,ilyen emberek veszik el a kedvem a bmw töl


Miért cseréltek H.fej tömítést?

bmw320d4 Elküldve: 2011-01-02 23:41 Vicces :)

si3rrabravo írta:
damn it, u are right... my bad


Ніколи не розум...

bmw320d4 Elküldve: 2011-01-02 23:30 Vicces :)

si3rrabravo írta:
Falnak küldte BMW-jét a tél tündére



4 hsz-al lentebb már linkelték...

bmw320d4 Elküldve: 2010-12-31 20:40 Boldog Új Évet

bmw320d4 Elküldve: 2010-12-31 19:50 Segítsetek!

woodstock írta: Sziasztok!

Ismerősöm 1-es bmw-jén amikor beteszed a kulcsot(azt az izét ami nem is kulcs) kijelez sárgán egy kormányt lakattal...és nem is indítózza a kocsit hiába nyomjuk a gombot de amúgy zárak nyílnak lámpa van minden van felhívta az assistance-t és azt mondták bikázza meg a kocsit az megoldja...de az okát nem mondták h ez miért van amúgy mélygarázsban van csak kanyarodva tudna kijönni de ugye megtolni sem tudjuk mert no kormány...terméyzetesen emiatt még a bikázás sem megoldható mer nem lehet mellé beállni és orral falnak van...szóval szívás a szitu!!! az akksi sarut lehúztuk hátha jó lesz de nem lett!!
Megoldás?


ELV hiba.

A kormányállítót oldjátok ki, hogy szabadon mozogjon a kormányoszlop, aztán a start gomb nyomása közben határozottan (!) rángassátok meg a kormányoszlopot.
Ha beindul, akkor egyenesen haza...

bmw320d4 Elküldve: 2010-12-27 23:12 Turbo

Chipcad777 írta: Turbót szedett már le valaki? Ha igen, mivel jár, mennyire bonyolult?
Mert sajna mindenképp kell vennem és gondoltam leszerelem én magam. Nem hiszem,h annyira bonyolult lenne, vagy ha igen akkor világítsatok fel légyszi ... Meg ha úgy is cserélem szét is szedném. Nincs vmi fényképes útmutató, hogyan kell szétszedni? Tudtok valamit esetleg?

Előre is köszönöm a hozzászólásokat!

üdv.: Bálint


Nem bonyolult, de kell bontani alul-felül.

bmw320d4 Elküldve: 2010-12-27 23:03 Üzemanyag fogyasztás

imici85 írta: E91 ben is meg tudom nézni Dis-el a tank liter tartalmát mert az e46-ban sikerült megnéznem.


Ez kérdés?

bmw320d4 Elküldve: 2010-12-27 22:43 Üzemanyag fogyasztás

imici85 írta:
bmw320d4 írta:
imici85 írta: Hello
Van egy e91 320d és egy kicsit sokallom a fogyasztását.Autópályán nem bírom 6 l alá vinni a fogyasztását pedig az e46 320d 5-5,2L-ből kijön autópályán.Naponta megyek 150km-t.Ebből 50km főút,100km autópálya.Így beáll 6,7-7L-re.Az e46 pedig max 6,1L.Nektek mennyit eszik az e91?Ha a termosztát szar benne kijelezné a board merthogy ezeken már nincs víz hőfok óra?


-Ezek BC értékek, vagy kiszámoltad a valósat?

-Nem fogja kijelezni a termosztáthibát.


bc mutatta ezt.


Az csak nagyon ritkán pontos. Szerintem számold ki a valósat, aztán lehet korrigálni a BC-t.

bmw320d4 Elküldve: 2010-12-27 22:36 Üzemanyag fogyasztás

imici85 írta: Hello
Van egy e91 320d és egy kicsit sokallom a fogyasztását.Autópályán nem bírom 6 l alá vinni a fogyasztását pedig az e46 320d 5-5,2L-ből kijön autópályán.Naponta megyek 150km-t.Ebből 50km főút,100km autópálya.Így beáll 6,7-7L-re.Az e46 pedig max 6,1L.Nektek mennyit eszik az e91?Ha a termosztát szar benne kijelezné a board merthogy ezeken már nincs víz hőfok óra?


-Ezek BC értékek, vagy kiszámoltad a valósat?

-Nem fogja kijelezni a termosztáthibát.

bmw320d4 Elküldve: 2010-12-25 20:44 Üzemanyag fogyasztás

bomos535 írta: Az hogy rogton indulj az csak valami kornyezetvedelmis marketing duma lehet, meg hidegen nagyobb kopas egyenlo tobb alkatresz eladas.Velemeny???


Nem marketinges duma...

bmw320d4 Elküldve: 2010-12-20 23:05 Termosztát

Berti írta: Sziasztok

Most cseréltem a nagy termosztátot, egy éve az egr-t. A problémám az, hogy 3000-es fordulat felett visszahűl a motor mindegy, hogy városba 1.-esbe vagy autópályán 5.-ösbe megyek, ezt fél percen belül megteszi és az első fehér csík felett beáll. Ha visszaveszem a gázt és 2000 rpm körül megyek -10 foknál max fűtésen sem megy le a hőfok.
Olyan mintha a vízpumpa a nagyobb fordulat miatt keletkező áramlás hatására kinyitna valami kört.
Várom az öteleteket, köszi a segítséget.

Berti


Ha van benne viszkó, akkor az okozhat ilyet.