bmw320d4 Elküldve: 2010-12-10 23:40 Műszaki vizsga
Robinson írta: [küldöm postán a _
tényleg, nem csengetett ma sem a postás?:
bmw320d4 Elküldve: 2010-12-10 23:35 Műszaki vizsga
Robinson írta:bmw320d4 írta:Burns írta:bmw320d4 írta:Burns írta: Ma műszakozott a vas. Elképesztő, hogy mennyire érzéketlen emberek végzik a rendszám matrica cseréjét...
Akkor most már neked sincs kötőjeled?
Annyira azért nem volt brutál a faszi. Lekopott a felső része, pedig makulátlan volt.
Nekem már nincs kötőjel, legutóbb meg már az utolsó betüt és az első számot is megkezdték...
én a rendszámom amortizálódásának csak örülök. most azon gondolkodom, hogy az E betűm alsó szárát kéne lekoptatni
bmw320d4 Elküldve: 2010-12-10 23:31 Műszaki vizsga
Burns írta:bmw320d4 írta:Burns írta: Ma műszakozott a vas. Elképesztő, hogy mennyire érzéketlen emberek végzik a rendszám matrica cseréjét...
Akkor most már neked sincs kötőjeled?
Annyira azért nem volt brutál a faszi. Lekopott a felső része, pedig makulátlan volt.
bmw320d4 Elküldve: 2010-12-10 23:00 Inspekció
YELLOW írta: egyébként ha már itt vagy, Te mit gondolsz az inspekcióról mit mikor kell cserélni, Te mégis csak jobban benne vagy a hivatalos dolgokban.
bmw320d4 Elküldve: 2010-12-10 22:48 Inspekció
YELLOW írta: hát ne nekem gratulálj... miután megvettem nekem az első volt a csere. az hogy a gyári volt benne, azt csak a dátumból gondolom. de maga a szűrőház is nagyon tiszta volt. gondolom nem szántóban használták
amúgy ha jól emlékszem a szervízkönyvben nincs is beixelve, hogy cserélték volna.
bmw320d4 Elküldve: 2010-12-10 22:41 Műszaki vizsga
Burns írta: Ma műszakozott a vas. Elképesztő, hogy mennyire érzéketlen emberek végzik a rendszám matrica cseréjét...
bmw320d4 Elküldve: 2010-12-10 15:05 Társalgó
csiatt írta: Lenne egy kérdésem:
Az e46 motorháztető-embléma eredetileg szürke vagy fekete hátuljú? Honnan lehet megállapítani, hogy eredeti vagy utángyártott egy embléma, mert szeretnék eredetit venni.
Ezért a hirdetésért kérdezem, mert én szürkének tudtam, és ez összezavart:
HÍRDETÉS
bmw320d4 Elküldve: 2010-12-06 22:44 Motorolaj
lacaca írta: Mielőtt még azt hinnéd,hogy rossz szándékkal írtam Itt nézz utána(motorion.hu hirtelen mást nem találtam) ha nekem nem hiszel! És az iskolát ahol ezt tanultad remélem már bezárták!
bmw320d4 Elküldve: 2010-12-06 22:23 Motorolaj
lacaca írta:bmw320d4 írta:lacaca írta: Udv bmw320d4: Amit ide idéztél az mind igaz ! Csak hogy ez nem támasztja alá amit az "olajfogyasztásról" tévesen leírtál!! Keresgélj még ! Az az igazi élmény,ha magad találsz rá az igazságra!
"Ugyanazt" írtam , mint ami a 3 cikkben van. Nem vágyok az "igazi élményre", már évekkel ezelőtt megtanultam az iskolában az igazságot.
"Ha tehát valaki azt mondja, hogy egy 5W30-as(!) olaj fogyását akarja megfékezni egy 5W40-es vagy 10W40-es olajjal, azt elhihetjük, hiszen ettől az olaj üzemi hőmérsékleten mért sűrűsége lesz magasabb. Ha azonban valaki a kopott motorunkba akar 5W40 helyett 10W40-et tölteni, hogy az ne fogyassza, egész nyugodtan utasítsuk vissza."
Ez óriási butaság! Csak kérlek ne terjeszd!
bmw320d4 Elküldve: 2010-12-06 21:47 Motorolaj
lacaca írta: Udv bmw320d4: Amit ide idéztél az mind igaz ! Csak hogy ez nem támasztja alá amit az "olajfogyasztásról" tévesen leírtál!! Keresgélj még ! Az az igazi élmény,ha magad találsz rá az igazságra!
bmw320d4 Elküldve: 2010-12-06 21:27 Motorolaj
bmw320d4 írta:lacaca írta:bmw320d4 írta: Olajfogyasztás szempontjából egyáltalán nincs jelentősége, hogy 0 vagy 5w, sokkal inkább a második szám fontos. Sajnos nagyon sokan tévhitben élnek.
Ennek azért még nézz utána egy kicsit. mielőtt bárkit is félrevezetnél!
Rendben, megfogadom a tanácsot.