bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2015-01-02 16:38 ASC hiba

letsgo1487 írta: Sziasztok!
Nagyon berohadt e39 jobb hátsó abs jeladóval volt már valakinek dolga? A csavar is meg a jeladó is nyakba betört. A jeladóból kb 0,5cm-t kivéstem de nem merem tovább, mert gondolom nem tesz jót ha belehullik!? A csavar nem gond, de a jeladóra van valakinek ötlete hogy lehet kiszedni?


Ki szoktam venni a féltengelyt, úgy sokkal egyszerűbb. Akkor viszont kell új anya a tengelyre.

Vagy óvatosan kifúrkálod, az egy fél nap.

bmw320d4 Elküldve: 2015-01-02 16:36 Műszerfal kijelzés

slooter írta:
bmw320d4 írta:
slooter írta: Halo,

lehet hülye kérdés lesz.

Ma raktunk be az új gyári turbót + szűrőket az autóba. Gyújtáson jelzi, hogy inspektion 10.300 km (ezt láttam eddig is), viszont megjelent felette egy kis óra.

Valami hibaüzenet? mit jelezhet?

beindítva az autót eltűnik a jelzés.


Fékfolyadékot kell cserélni. Kb 2 évente fogja kitenni az ikont.



közben utána néztem a neten, bremseflüssigkeit az valóban fékfolyadék

nem tudod véletlen milyet rakja bele? van valami különleges speci erre?


Gyárit. Szerintem. Nem drága és jó.

bmw320d4 Elküldve: 2015-01-02 16:33 Műszerfal kijelzés

slooter írta: Halo,

lehet hülye kérdés lesz.

Ma raktunk be az új gyári turbót + szűrőket az autóba. Gyújtáson jelzi, hogy inspektion 10.300 km (ezt láttam eddig is), viszont megjelent felette egy kis óra.

Valami hibaüzenet? mit jelezhet?

beindítva az autót eltűnik a jelzés.


Fékfolyadékot kell cserélni. Kb 2 évente fogja kitenni az ikont.

bmw320d4 Elküldve: 2015-01-02 16:29 Turbo

slooter írta: Turbó csere készen van. Próbaút során kb 5 km-ig füstölt kéken a verda, utána már semmi füst nem jött, kigyorsításoknál is csak enyhe fekete füst jön ki.

Kérdésem, hogy alapos egr tiszítás és új gyári turbó miatt lehet hogy sokkal harapósabb, fürgébb az autó vagy csak én akarom ezt hinni?

Egyébként levegőcsövek, egr, szívósor tisztítás történt, intercoolert nem csináltuk meg. A katalizátorból minimális olajat kellett kiönteni. Ja és raktunk be új gyári kartergáz szűrőt is + olajcsere, és a szűrők.


Biztos, hogy jobban megy,és a hangja is lágyabb szokott lenni mert már nincs olaj a szívott (vagy fújt ) levegőben.

bmw320d4 Elküldve: 2015-01-02 16:26 320d Motor

flenfer írta:
toki24 írta: Mit szóltok a kis 20D 136 lovast megéri chipeltetni?!

Mennyire érdemes?

Miki szerinted pl hosszabb ideig lehet ugy használni normálisan a gépest problémák nélkül ? Multkor kiprobáltam egy 20d-t chip volt benne elég megnyerő volt,de én valahogy félek tőle.

Jó a kérdés, ez engem is érdekel!



Nem javaslom.

bmw320d4 Elküldve: 2015-01-01 19:50 320d Motor

flenfer írta: De ez üzem meleg motornál is ezt csinálja? Amúgy OMV-nél tankolok, és a spurit is teszem bele.


Igen, minden körülmények között csinálja, függetlenül a spuritól és az OMV-től.
Ha zavar, kapcsold ki a fűtést.

bmw320d4 Elküldve: 2015-01-01 19:40 320d Motor

flenfer írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
flenfer írta: Sziasztok! Boldog új évet mindenkinek! Látom mennek a viták az üzemanyagról. Lehet az üzemanyag hibája az egyenetlen alapjárat? 320d. Írtam az egyenetlen alapjárat rovatba is, de semmi válasz nem jött.


akár lehet. bármi iylen van az a legegyszerűbb, hogy tankolni máshol, esetleg prémium anyagot, mondjuk OMV-nél. persze mikor tankolsz ne félig legyen a tank, hanem alehető legkevesebb. persze számtalan más gond is lehet, de ez az egyik mód, amit magad is megcsinálhatsz tulajdonképpen plussz költség nincs. és ha megszűnik, akkor konklúzió is megvan. bár a rossz üzemanyag menetközben sem olyan, nem úgy gyorsul, nem dinamikus, dadog, stb.


Teljesen normális, a kiegészítő fűtés miatt van.

Kiegészítő fűtés? Ez ami az üzemanyagot melegíti? Lehet, hogy hülyének néztek a kérdésért, de eddig (25 év) csak benzines autóm volt. "Leszámítva az IFA-csúcstipust!" Kb. 10-20 másodpercenként megemelkedik a fordulatszám, majd lassan visszaesik a normálra.



Nem a gázolajat melegíti, hanem a hűtőfolyadékot. És igen, 10-20mp-enként megemeli a fordulatot. Tök normális.

bmw320d4 Elküldve: 2015-01-01 16:59 320d Motor

YELLOW írta:
flenfer írta: Sziasztok! Boldog új évet mindenkinek! Látom mennek a viták az üzemanyagról. Lehet az üzemanyag hibája az egyenetlen alapjárat? 320d. Írtam az egyenetlen alapjárat rovatba is, de semmi válasz nem jött.


akár lehet. bármi iylen van az a legegyszerűbb, hogy tankolni máshol, esetleg prémium anyagot, mondjuk OMV-nél. persze mikor tankolsz ne félig legyen a tank, hanem alehető legkevesebb. persze számtalan más gond is lehet, de ez az egyik mód, amit magad is megcsinálhatsz tulajdonképpen plussz költség nincs. és ha megszűnik, akkor konklúzió is megvan. bár a rossz üzemanyag menetközben sem olyan, nem úgy gyorsul, nem dinamikus, dadog, stb.


Teljesen normális, a kiegészítő fűtés miatt van.

bmw320d4 Elküldve: 2014-12-31 18:35 335d

oxigen írta:
gfeco írta:
oxigen írta:
gfeco írta: Szia
Én majdnem minden nap ülök egy E92 335d ben.2008-as.
Nagyon jo auto de azert vannak hibák.csak wallisban szervizelt,legaprobb zörejre is már viszi a barátom egyből.a nagyobb falatokat emlitem csak.
140 ezer km nél főtengely éksziktárcsa kuka lett,csak gyári alkatrész kerül bele.210 ezer Ft.cserével együtt.
170 ezer km nél elment a láncfeszítő.A kipufogo szelepekbe belevert a dugattyú teleköpte a részecskeszürőt olajjal,hengerfejjavitás 2 hét auto nélkül uj olaj stb 426 e ft.
Majd 40 km után még aznap csapágyas lett a motor.
Valami szerelési hibát rátudtunk htkzni a szerelőkre igy lett csak ujboli 456 e ft a javitás.Új fötengely,alsó csapágysor,uj jajtokarok stb .a láncszakadás ennél a tipusnál sürün előfordul 160-180 ezer kmnél.
A váltó eddig jó,a turbók is,de egy olajcsere is elég húzós házilag is.
Cserébe nagy élmény a 335d.
Turbókkal eddig semmi gond,kicsi nagy.
Aproságok vannak itt is, xenon izzo,rengeteg szervizüzenet,kopoalkatrészek.


Köszi az infókat, eddig ez nem nyugtatott meg. 170e km-t futott autóban hengerfej javítás? Wallis-ban szerelési hiba? OMG ez valami rémálomnak indul

Olajcsere, fékek, stb, nyilván drágább mint a 320d-nél, arra fel vagyok készülve, de hengerfej javításra nem - azthiszem. Láncot érdemes ezek szerint cserélni 170e km környékén? Egyszerűen nem akarom elhinni, hogy a németek nem tudnak rendes láncot gyártani, és elszakad. Valami oka biztos, hogy van... Egy ismerősömnek az E92 330xd-jében pár hete szakadt el autopályán 170-nél a lánc, elég durván szétvert mindent, nem is vesz több BMW-t azt mondja

Valaki nyugtasson meg, hogy 300e km-t tett az autójába eddig és nincs baja.


http://m.totalcar.hu/magazin/k...s/?rnd=493

A barátom autoja is M57 motor,ezt a cikket akkor találtam amikor az eset után kutakodtam.
Nekem m43 motorom van gyári lánccal es most készülök átlépni a 300 ezer km ert.
Viszont nem egy gyorsvonat.


Motorbontás nélkül, márkaszervízben van rá esély, hogy ezeket a hibákat megtalálják / megjósolják? (például vásárlás előtt ha beviszem márkaszervízbe...)?

Valószínűleg akkor a haverod kocsija is előbb lett csapágyas, aztán szakadt el a lánc, csak fordítva derült ki. De ezt lehet látni előre?

Illetve ezek a hibák mikor történtek, melyik évben?


Endoszkóppal meg lehet nézni.

bmw320d4 Elküldve: 2014-12-30 21:38 Fûtés - Klíma

Toni0907 írta:
bmw320d4 írta:
Toni0907 írta:
bmw320d4 írta:
Toni0907 írta:
bmw320d4 írta:
Toni0907 írta: Sziasztok!
Nekem olyan problémám volna hogy, nagyon nehezem melegszik fel a hűtővizem( nehezen áll a vízhőfok mutatom függöleges helyzetbe) ez végül is a kisebb gond. A nagyobbik pedig az hogy ha nem pörgetem a motort hanem kisebb fordulatszámon használom 1000-2000 között akkor kezd visszamenni a vízhöfok mutatom. Nem tartja az hőfokot! Sajnos! Mi lehet vele a gond? A hűtővíz fel van töltve és le is van légtelenítve. Az autó 99' 320D.
A segítséget előre is köszönöm!


Egyértelműen termosztátcsere (2db)


Kb 2 hónapja cseréltem.


Gyárit tettél bele?


Igen gyárit. Addig még fűtésem se volt, azóta már van fűtés de csak részlegesen(magasabb fordulatszámom 3000 ford.felett nyomja a meleget, viszont alatta lassan átvált langyos majd hideg levegőre. De nem tudom hogy mennyire befolyásolja az hogy csak most töltöttem fel az hűtővízet szintre és légtelenítettem.


2 hónapig nem volt felöntve szinte? AGR termosztátot is cseréltél?


De feltöltöttem amikor beszereltem és le is lett légtelenítve. Csak most hogy hidegebb lett az idő,és megint szakosan fűt így csak megnéztem mégegyszer és újra légtelenítettem. Csak most egy másik módszerrel. AGR Termosztátot nem cseréltem.
Az lehet a gond?

Valakinek valami ötlete?


Cseréld az AGR-ét is.

bmw320d4 Elküldve: 2014-12-30 19:54 Fûtés - Klíma

Toni0907 írta:
bmw320d4 írta:
Toni0907 írta:
bmw320d4 írta:
Toni0907 írta: Sziasztok!
Nekem olyan problémám volna hogy, nagyon nehezem melegszik fel a hűtővizem( nehezen áll a vízhőfok mutatom függöleges helyzetbe) ez végül is a kisebb gond. A nagyobbik pedig az hogy ha nem pörgetem a motort hanem kisebb fordulatszámon használom 1000-2000 között akkor kezd visszamenni a vízhöfok mutatom. Nem tartja az hőfokot! Sajnos! Mi lehet vele a gond? A hűtővíz fel van töltve és le is van légtelenítve. Az autó 99' 320D.
A segítséget előre is köszönöm!


Egyértelműen termosztátcsere (2db)


Kb 2 hónapja cseréltem.


Gyárit tettél bele?


Igen gyárit. Addig még fűtésem se volt, azóta már van fűtés de csak részlegesen(magasabb fordulatszámom 3000 ford.felett nyomja a meleget, viszont alatta lassan átvált langyos majd hideg levegőre. De nem tudom hogy mennyire befolyásolja az hogy csak most töltöttem fel az hűtővízet szintre és légtelenítettem.


2 hónapig nem volt felöntve szinte? AGR termosztátot is cseréltél?

bmw320d4 Elküldve: 2014-12-30 19:49 Külsõhömérséklet kiirás

csaba1020 írta:
bmw320d4 írta:
csaba1020 írta: Sziasztok ! A kérdésem szerintem már lerágott csont, de megpróbálkozok vele !

Valahogy elpiszkáltam a hőmérő beállítását ! Nem Celsius hanem fahrenheit-ben írja a hőmérsékletet ! És nem csak a műszerfalon hanem a digit klímánál is !

Picit már vissza is olvastam de nem sokat segített !


Nyomd meg a jobb oldali gombot a műszerfalon.



Nekem a Km órában csak bal oldalt van ha arra gondolsz !


Akkor gyújtás rá, bal gomb nyomva tart, közben gyújtás teljesen le.

Vagy gyújtás nélkül bal gomb nyomvatart, közben gyújtás 1-es állás majd vissza 0-ra.

bmw320d4 Elküldve: 2014-12-30 19:41 Fûtés - Klíma

Toni0907 írta:
bmw320d4 írta:
Toni0907 írta: Sziasztok!
Nekem olyan problémám volna hogy, nagyon nehezem melegszik fel a hűtővizem( nehezen áll a vízhőfok mutatom függöleges helyzetbe) ez végül is a kisebb gond. A nagyobbik pedig az hogy ha nem pörgetem a motort hanem kisebb fordulatszámon használom 1000-2000 között akkor kezd visszamenni a vízhöfok mutatom. Nem tartja az hőfokot! Sajnos! Mi lehet vele a gond? A hűtővíz fel van töltve és le is van légtelenítve. Az autó 99' 320D.
A segítséget előre is köszönöm!


Egyértelműen termosztátcsere (2db)


Kb 2 hónapja cseréltem.


Gyárit tettél bele?

bmw320d4 Elküldve: 2014-12-30 19:21 Fûtés - Klíma

Toni0907 írta: Sziasztok!
Nekem olyan problémám volna hogy, nagyon nehezem melegszik fel a hűtővizem( nehezen áll a vízhőfok mutatom függöleges helyzetbe) ez végül is a kisebb gond. A nagyobbik pedig az hogy ha nem pörgetem a motort hanem kisebb fordulatszámon használom 1000-2000 között akkor kezd visszamenni a vízhöfok mutatom. Nem tartja az hőfokot! Sajnos! Mi lehet vele a gond? A hűtővíz fel van töltve és le is van légtelenítve. Az autó 99' 320D.
A segítséget előre is köszönöm!


Egyértelműen termosztátcsere (2db)

bmw320d4 Elküldve: 2014-12-30 18:53 Külsõhömérséklet kiirás

csaba1020 írta: Sziasztok ! A kérdésem szerintem már lerágott csont, de megpróbálkozok vele !

Valahogy elpiszkáltam a hőmérő beállítását ! Nem Celsius hanem fahrenheit-ben írja a hőmérsékletet ! És nem csak a műszerfalon hanem a digit klímánál is !

Picit már vissza is olvastam de nem sokat segített !


Nyomd meg a jobb oldali gombot a műszerfalon.