bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-29 16:05 lámpa

bmw320d4 írta:
Szerintem a csomagtér átvezetőben tört el a vezeték, azért nem világít.


bmw320d4 Elküldve: 2010-09-28 19:01 Beszerelések utólag

MarcellHo írta: Szívesen!


bmw320d4 Elküldve: 2010-09-28 19:00 eladó

bbali81 írta:
bmw320d4 írta:
Robinson írta:
janos76 írta: Kitűnő Állapótú.


Ezen biztos sokat gondolkodtál, hogyan legyen minél beszédesebb a téma, hogy már csak a címe is tudassa a többiekkel, hogy mi is lehet odabent. Legjobban az ízesmagyaros összetett körmondataid tetszenek




Lehet, hogy én vagyok túl fáradt de mi eladó???
De az "Kitűnő Állapótú"

nemtudom mi lehet de biztos f@sza


Hát a "Kitűnő Állapótú", mit nem leht ezen érteni?

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-28 18:57 Beszerelések utólag

MarcellHo írta:
bmw320d4 írta:
MarcellHo írta: Kábelköteget szeretnék a motortérből az utastérbe bevezetni.
Honnan kezdjem:


Jobb, vagy bal oldalon?


Inkább az anyós felől.
Egyébként mindegy...
Lézer blokkolónak a kábele csak nem akarom szét barmolni.




Akkor a kesztyűtartót kiszereled és ennyi.

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-28 18:55 Autóvásárlás

YELLOW írta:
kempelen írta:
Látod Yellow szerintem ez attól függ éppen melyik oldalon állsz. Emberi tulajdonság. Ha most 320i-d lenne hat hengerrel, akkor megmagyaráznád, hogy hiába csak a hang, neked akkor is az a legfontosabb. De mivel most ezen az oldalon állsz egy egynyolccal, ezért azt írod ami a kommentedben olvasható, pedig te sem próbálnál ilyen racionálisan gondolkozni ha anno amikor az autódat vetted ott állt volna mellette egy ugyanolyan, csak 320i-ben, ebben biztos vagyok. Szartál volna a racionalizmusra...


húúú, komolyan nem értem mit nem lehet érteni azon amit eddig írtam. a lényeg.

anno, amikor venni akartam autót, nem BMW-t akartam, de aztán láttam az árakat és miért ne...gondoltam. úgyis szerettem volna majd, hát legyen most. 2002-es autót akartam ez volt a kiindulás, ettől öregebbet semmiképp. 2.0 150 lovas nem volt ilyenbe, 2.2-est meg nem akartam. ekkor megláttam azt ami van. mondom üsse kő. megvettem. majd úgy voltam, ha látok jó ajánlatot akkor lecserélem, egy régebbire de 2.0 6cyl-re. ekkoriban jött a kis versengés én is azt hittem, sokkal jobb a 20i, de nem volt az. azóta hasonló erős autókat is néztem és nem. ekkor mondtam azt, és azóta mondom, hogy 20i-re nem váltanék, csak feljebb. de mondom ezt már ennek a tudatában, anno "tudatlanként" simán 20i-t vettem volna.
remélem érthető mindenki számára. ha 20i-m lenne most és jobb lenne egy 1.8 nem szégyelném.
de ettől jobban nem tudom elmondani a gondolataimat, ha nem érti valaki arról már nem tehetek. én így látom, ezt tapasztaltam. kész.
azt is írtam, hogy az is lehet, hogy valami buherálva van az autóval, de erről halvány gőzöm nincs. de többen mondták már, hogy nem megy rosszul, sőt.

lenne egy sztorim, aminek tanúja van, de már le sem merem írni. pedig én voltam az aki a legjobban meglepődött, aztán egy sebességmérő berendezés (nem traffi) is alátámasztott. majd eccer lehet leírom, ha lesz hangulatom hozzá.

nyugadalmas jó éccakát!



Már csak ezt nem értem, hogy az E39-et miért nem szerelték az egynyócas 16i-vel, ha lenyomja az M52-es 150 lovas 20i-t? Talán nem vették észre a gyárban?

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-28 18:35 Beszerelések utólag

MarcellHo írta: Kábelköteget szeretnék a motortérből az utastérbe bevezetni.
Honnan kezdjem:


Jobb, vagy bal oldalon?

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-28 18:34 Társalgó

SoundkeY írta: A legdurvább:
730d M pakett....



"Garázsban tartott, hölgy tulajdonostól, keveset futott, második tulajdonostól, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott."

"NAGYON MEGKIMÉLT CSALÁDI AUTÓKÉNT HASZNÁLVA, NINCS SZÉTTHAJTVA. M ES CHIPP /260 LE/'



És a hölgynek kellett a 260Le-s M-es Chip? Egyáltalán mi az az M-es Chip?

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-28 18:13 Autómata váltó hibakód

limorent írta:
Fekete320d írta: Üdv!

Mi lehet akkor ha az automata egyszer csak bekapcsol vészprogramba, és erötlenül megy. Kb 2Km után elértem a célom, elintéztem a dolgom kb. 10perc. És amikor indultam akkor mint ha mi sem történt volna. Hazaflé beugrottam a BMW szervízbe. Ott megnézték (nem tudom milyen komolyan mert a szalonban maradtamm a kocsit bevitték a műhelybe) és azt monták, hogy nincsen hibakód, és valszeg olyan kicsi kis probléma lehetett, hogy meg sem jegyezte a kocsi. Magátol javuló? Vagy mi? Amúgy német szaksszervízról van szó és már évek óta oda járok max. megelégedettésgel. Ezt már úgy havont egyszer eljátsza. 177'000Km van enne. Olajcsere kéne, vagy valami amit nem tudok? A szervzben azt mondták, hogy nem kell olajat cserélni mert örökéletű. Meg, meg sem csinálnák. Van valami amit nem tudok? Mindig rendszeresen, ahogy kéri a kocsi viszem a BMW-be.

Ui.: Piros lámpánál állva szinte mindig kiteszem üresbe, mert azt mondják nem szabad sokáig D-ben állni vele. Azt viszont senki nem tudja, hogy mi a sok.

Akinek van véleménye kérem ne kiméljen. Köszönöm.



Szia.
Nekem a BMW ugyanezt produkálja 330 D tiptronic. 2004-es E 46
Szintén 172000 km van a kocsiban,állandón letilt.1-esbe marad.Aztán lehűl,megyek vele mintha mi sem történt volna vált rendesen.Megmelegszik,megint letilt.Rücki van.:
Neked van ötleted,illetve megoldódott a probléma.Még kint Németben sem tudtak mit mondani,csak azt ,hogy 2 ezres fordulat körül a váltóban nincs megfelelő nyomás (valahol) és letilt.
Én arra gondolok,hogy koszos a szűrő meg az olaj is szar,nem cserélték sajna.
Talán ez. De most már gyakran letilt pár km és kampec.max 30.cal lehet közlekedni.
Válaszodat várom.
Köszönöm.


Úgy elég nehéz lesz segíteni, ha egyszer "alacsony nyomásról" máskor meg "fordulatszájelről" írsz 2000 fordulat környékén.


bmw320d4 Elküldve: 2010-09-28 17:56 eladó

Robinson írta:
janos76 írta: Kitűnő Állapótú.


Ezen biztos sokat gondolkodtál, hogyan legyen minél beszédesebb a téma, hogy már csak a címe is tudassa a többiekkel, hogy mi is lehet odabent. Legjobban az ízesmagyaros összetett körmondataid tetszenek


bmw320d4 Elküldve: 2010-09-28 16:03 lámpa

Hori írta:
atidesign írta: Apropó!
E46 hoz lehet valahonnan rendelni külön első lámpa búrát?
Ha tud valaki valamit kérem jelezze.




lehet persze

a BMW-nél bizt tizenpárezer/db
meg sztem van Tibának elfekvőben 2db


Az a tizenpárezer/db januártól 28.000 és párszáz/db lett



bmw320d4 Elküldve: 2010-09-28 15:59 320d Motor

ember84 írta:


Az 100% biztos,hogy e46 320d-nél,2002 évj.,ha csak ki van véve,és visszarakva ugyanoida a porlasztó,nem kell illeszteni a motorvezérlőhöz?


10.000.000%

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-28 00:20 lámpa

Tano írta: Ha gondolod te is meg tudod nézni a WDS-ben az ábrát, az is rajta van melyik vezetéket kell nézned. És te csak jobban tudod pontosan melyik ábrát is kell megkeresned a variációkból.
http://spaghetticoder.org/bmw/wds/e46/


Itt az oldalon is lennie kell közvetlen WDS linknek, de nem találom.

Robinson?

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-28 00:14 lámpa

Adiii írta: Sziasztok!

Egy olyan gondom van, hogy a hátsó ködlámpa (zárófény) nem világít.
Amikor az első ködlámpát bekapcsolom hallom a relé kattanását a hátsó kapcsolásánál nem. A kapcsolót megnyomva viszont a kis ikon világít. Biztosítékot néztem de csak az első ködlámpához találtam, látszólag a hátsónak külön nincs. Az izzó hibátlan nincs kiégve. MI a teendő ilyenkor? Mit nézzek meg? Várom a segítségeteket, tippeket, ötleteket. Előre is köszönöm.


Az első ködlámpát relé kapcsolja, azért hallod a kattanást, a hátsó viszont közvetlenül a lámpamodulból megy.

Szerintem a csomagtér átvezetőben tört el a vezeték, azért nem világít.

(Úgy látom, 1 perccel megelőztek )

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-27 18:38 Hátsó lámpa hiba - visszajelző

hil írta:
bmw320d4 írta:

A rendszámvilágítástól nem fog halványabban világítani a teljes jobb oldal, ráadásul nincs is ellenőrizve a 2001.05-tól.

Az igaz, viszont az nem derül ki, hogy mi az autójának az évjárata





bmw320d4 Elküldve: 2010-09-27 18:36 E 46 Tiptronic autómata váltó.330 D Szarakodik.

limorent írta: üdv.
Ha valakinek van kis ötlete mi lehet a bibi,orvosolható-e olajcserével?
330 diesel E46-os BMW-n a váltó letilt és csak 1-es fokozatot enged.Max 30 km/ó.Viszont ha kihül a motor akkor észhez tér és tök jól váltogat.Aztán gondol 1-et és letilt.
Én az olajra illetve a szűrőre tippelek,hogy nem cserélték.172000 km van benne ez tuti mert leinformáltuk.Németben végig szakszervízben szerelve.Itt is voltunk,tehát rádugták a komputert és itt azt mondták,már amennyit értettem,hogy 2 ezres fordulatnál valami jeladó beküldi a hibát,mert nem érzékeli a normál ford számot.Mindegy,valakinek ötlete van??
Vagy váltó csere? De az érdekes,hogy néha meg tök jól vált.Mintha szűrő vagy dugulásill.hőmérséklet függő lenne.
Tippeket ötleteket elfogadnám.

Köszike mindenkinek.


Azt a jeladót nem ártana kicserélni. (Gondolom a vezérműtengelyről van szó)