bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-27 16:32 Hátsó lámpa hiba - visszajelző

hil írta:
singletrack írta: Sziasztok!

Egy régóta idegesítő dolog miatt kérném a segítségeteket, legalábbis ha van valakinek ötlete:

Nagyon sokszor jelez a műszerfalon a kocsi, hogy kiégett valamelyik jobb-hátsó égőm. Természetesen egyik sincs kiégve, de már nagyon untam, úgyhogy kicseréltem az összes hátsó izzót újakra (még a ködlámpáét, tolatóét is). Azóta nem csak időnként, hanem folyamatosan jelez.

Annyit még észrevettem, hogy a jobb oldalon gyengébben világít az összes izzó a bal oldalhoz képest. Átcseréltem a biztosítékokat, de nem változott semmi.

Valami ötlet, mi okozhatja ezt?

üdv,

Singletrack

Esetleg nézd meg a rendszámtábla világításokat, annak a szofita izzó befogója szét szokott rohadni. Lámpák csatlakozói, úgy mint ahogyan valaki írta, csomitető szélnél a kábelek nincsennek-e megtörve?



A rendszámvilágítástól nem fog halványabban világítani a teljes jobb oldal, ráadásul nincs is ellenőrizve a 2001.05-tól.

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-27 14:22 Hátsó lámpa hiba - visszajelző

singletrack írta:
bmw320d4 írta:

Szét van égve a lámpacsatlakozóban a test.



Az melyik? a kis dugasz amit rádugok a lámpára, vagy maga a foglalat amiben az izzók vannak?


Mindkettő meg szokott égni. Kerüld ki a csatit egy darab vezetékkel, és jó lesz.

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-27 14:05 Hátsó lámpa hiba - visszajelző

singletrack írta: Sziasztok!

Egy régóta idegesítő dolog miatt kérném a segítségeteket, legalábbis ha van valakinek ötlete:

Nagyon sokszor jelez a műszerfalon a kocsi, hogy kiégett valamelyik jobb-hátsó égőm. Természetesen egyik sincs kiégve, de már nagyon untam, úgyhogy kicseréltem az összes hátsó izzót újakra (még a ködlámpáét, tolatóét is). Azóta nem csak időnként, hanem folyamatosan jelez.

Annyit még észrevettem, hogy a jobb oldalon gyengébben világít az összes izzó a bal oldalhoz képest. Átcseréltem a biztosítékokat, de nem változott semmi.

Valami ötlet, mi okozhatja ezt?

üdv,

Singletrack


Szét van égve a lámpacsatlakozóban a test.

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-27 13:24 320d Motor

Tano írta:
Renzo írta: Mikor indítom és hideg, pár másodperc (1-2)után elalszik az olajnyomás jelző lámpa és az erős hang is csillapodik, ez a jelenség ha jól olvastam valamiféle szelephez van köze, ami elengedi az olajat holott nem kéne.
Kérdés Budapesten tudtok e olyan szakit aki ért a dolgához, és megnézi a kis ketyerémet, minden okés e rajta vagy elmagyarázza mi az ami nem jó... szeretném karban tartani és nem legyepálni a motort, köszön előre is a segítségeteket...


Szerintem az, hogy beindítás után néhány másodperccel csendesedik az normális, mi ezzel a baj? Szelep ami elengedi az olajat de nem kéne :
Véletlenül nem az EGR szelepre gondolsz, ami a kipuffogógáz visszavezetését vezérli? Amikor az kinyit beindítás után akkor halkul a kerregés.


Szerintem a szűrőház aljában lévő visszacsapószelepre gondolt, az tényleg szokott rendetlenkedni és sok idő kell amíg visszanyomja a szivattyú az olajat a szűrőig.
Cserélni nem túl egyszerű, egyben van a motortartóval..

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-26 22:42 Újítások

Hori írta:
Robinson írta:
InsectKiller írta: Hát meglepődtem ezen az alsó csíkon! Először azt gondoltam, hogy "Na besz*ptam valami vírust, törölgethetek, hogy eltűnjön!
Aztán láttam, hogy ez nem is az!
Amúgy ez a sebességes cucc nagyon fain


Remélem az alsó csíkot is hasznosnak fogjátok találni



nekem bejövős, tök jó dolog




bmw320d4 Elküldve: 2010-09-26 16:37 Autóvásárlás

gampetibor írta:
bmw320d4 írta:
gampetibor írta:
Az egész kell vagy csak az utolsó akárhány / nem tudom pontosan hány/ karakter?


Az utolsó 7. PÜ-ben



OK


A tied M43, azzal nincs ilyen probléma.

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-26 15:53 Autóvásárlás

gampetibor írta:
Az egész kell vagy csak az utolsó akárhány / nem tudom pontosan hány/ karakter?


Az utolsó 7. PÜ-ben

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-26 15:26 elektronikai ember

Jimm írta: Sziasztok!!
Vettem egy e30 coupet, de m43-as blokk van benne az 1.9-es, kábelköteggel együtt! az a baj h elég szarul van bekötve minden rajta, pl vizhőfok pill.fogy és fordulat egyáltalán nincsen és még van pár cucc ami nincs vagy nem jo, illetve az alapjárat ingadozik dadaog..... Ha valaki tudna segiteni nagyon örülnék, eetleg egy ehhez tartozó kapcsolási rajz vagy bármi jol jönne h megtudjam csinálni!!!
Előre is kösszi!!!!


Megnézheted az Autodatában, vagy keress valakit, akinek megvannak a gyári kapcsrajzok PDF-ben.

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-26 15:10 Autóvásárlás

gampetibor írta:

Akkor az enyém lehet a szétesős?
CSak h tudjam mire számithatok. Meglehet ezt vhogy előzni mielött baj lenne?


Alvázszám után meg tudom nézni.

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-26 13:15 Ékszíj tárcsa

BarG írta: Tele van a hócipőm ezzel az ékszíj tárcsával!!!
Tavaly cseréltem - 40 000 km - és mivel nyikkan a motor leállításkor, voltam szerelőnél, aki ékszíjcserét javasolt, valamint megnézte a szíjtárcsát is és azt mondta, hogy már nem tökéletes. Pedig gyári lett tavaly feltéve. Most bele kell törődni, hogy egy fos konstrukció, vagy lehet valamit tenni? Láttam már, hogy van cég Mo-on, akik felújítják, vagyis ha a fém sértetlen, akkor megvulkanizálják - valaki csináltatott már ilyet? Vagy ismer valaki tartósabb konstrukciót?


Ha tavaly volt cserélve és gyári, akkor még garanciás.

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-25 23:15 Autóvásárlás

kempelen írta:
YELLOW írta:
amúgy eddig 210-ig húzattam GPS-szel mérve, de még volt kb 500 fordulatom, de jött a vasúti átjáró



...és?? Csukva volt a sorompó?

Azért jó hogy leírtad. Én még nem mentem 210-et az enyémmel, de ezek után az esélytelenek nyugalmával meg sem próbálom....



bmw320d4 Elküldve: 2010-09-25 23:02 320d Motor

ember84 írta:
Akkor is cseréljek olajat,ha turbó levétele előtt 500km-rel volt,és a turbó még üzemképes volt a levételkor,csak már hangosabb volt a kelleténél,azért lett cserélve.


Szerintem felesleges.

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-25 22:56 Autóvásárlás

YELLOW írta: lenne egy sztorim, aminek tanúja van, de már le sem merem írni. pedig én voltam az aki a legjobban meglepődött, aztán egy sebességmérő berendezés (nem traffi) is alátámasztott. majd eccer lehet leírom, ha lesz hangulatom hozzá.

nyugadalmas jó éccakát!



Írd le léci! Léci léci léci! 250 tempomat? na! megöl a kíváncsiság!

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-25 22:47 Autóvásárlás

Pomk írta: Jó messze vagytok a témától...


Ez nálunk így megy


bmw320d4 Elküldve: 2010-09-25 22:18 Autóvásárlás

YELLOW írta:
nem azt mondtam, hogy a motoromra mondtad, hogy szar, hanem csak azért mondod, azt amit, mert engem oltasz vele. a 2 nem ugyanaz.
és azt sem írtam, hogy szart sem ér nekem a 20i. azt mondtam, hogy nekem nem ér annyit, mint amivel számomra többet jelent. azt is írtam, 1 év után le akartam cserélni 20i-re, mert a hang! aztán mentem egy párat egy e36 20i ellen és akkor jöttem rá, amit írtak az én motoromról az igen helytálló: " a 2 literes kategóriájú autókat is képes megszégyeníteni" én erre azt mondom a 150 lovas 20i-hez képest kb ugyanazt tudja, nálam ez a tapasztalat. aztán egyszer, amikor a motorban a nagy BMW-s burkolatot nem raktam vissza (levegő bevezető intake, vagy mi), akkor teljesen más lett a hangja. kicsit maszekoltam és nagyon hasonló lett 2500 felett a hangja. alapjáraton nem. így már nem hiányzik semennyire, és nem bánom, hogy nem cseréltem. ennyi, ebben semmi bántó nincs semmire nézve.

régen horgásztam, elég keményen. hobby ártalom



A hathengeres hangját nem lehet utánozni holmi szívászajjal. A sorhat teljesen más világ mint a sornégy.
Nálunk ha ki kell próbálni egy négyhengeres benzinest, nem szoktunk verekedni a volánért, viszont egy hatosnál már