bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-11 00:49 Nem indul. please help me!

wagusty írta:
Kertesz írta: Sziasztok

tudna valaki segíteni abban hogy mi lehet az oka hogy E46 318d nehezen indul hidegen ( kb 4-5 indításra) és a szabályzokör-rendszer világit az elsö probálkozásoknál? (DSC)

köszönöm elöre is




Szerintem vagy az akkud ment tönkre vagy már merülőben van vagy az izzítógyertyákat illetve az izzításvezérlődet kellene megvizsgáltatni. Rá kéne kötni gépre és megnézni a hibatárolót.

üdv


H az indító forgatja rendesen, akkor a DDE főrelé lesz beégve, szerintem...

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-09 00:22 Turbo

ember84 írta: alulról le tudom szedni az olajcsövet a turbóról?felrakáskor fell kell tölteni olajjal a turbót,vagy nem?köszi szépen!!!!



A visszafolyócső alulról jön le (2db bilincs)


A nyomócsó pedig fentről (Új tömítések kellenek!)



A nyomócsőbe és a visszafolyóba szoktunk önteni egy pár csepp olajat felszerelés előtt.

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-09 00:07 Turbo

ember84 írta: Sziasztok!

e46 320d-m van,faceliftes.Tudna esetleg valaki olyan ba segíteni,hogy küld egy ábrát,vagy sorrendet,hogy hogyan kell szakszerűen kicserélni a turbót ezen az autón?Én úgy képzelem el,le kell venni a szelepfedelet,már nem emlékszem,ahhoz ki kell-e venni a porlasztókat,sztem igen,aztán nem tudom tovább.Kösui az infót előre is!!!


Szia!

Nem kell levenni a szelepfedelet.
A légszűrő alatt van 3 gumikupak, azokat szedd ki, aztán van alatta egy hővédő lemez, amit ki kell pattintani. ( van füle) Innen eléred a 3 db csavart (12-es 12-szögű csavarfej)
Alulról 2db 10-es anyával (15-ös kulcs)van a katalizátorra fogatva, ezt le kell venni és a fél sor pufót is. Aztán van még 2db 8-as csavar a turbón, és a 2 db olajcső + 1db
vákuumcső. Értelemszerűen a motor alsó burkolata is ugrik, + a merevítőlemez is.

Próbálok valami képsort feltenni róla...




bmw320d4 Elküldve: 2010-09-08 23:41 Tolató radar

Most nézem, hogy van gyári PDC 28.000-ért is, igaz a "gagyi" kivitel a rendszámtartó helyére.

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-08 23:32 Részecskeszûrõ_

lepke írta:
bmw320d4 írta:
lepke írta: Helo
A részecske szűrőtől nem kell megijedni
nekem már régen túl ment
DE semmi gond megyen mint a DISZNÓ


üdv zoli


Még várj párezer km-t


Helo
Akkor mi lesz :ha szabad megkérdezni
üdv zoli


Akkor már annyira megnő az ellennyomás, hogy motorhibajelzés is lesz.
Gabi nem mondta?

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-08 23:26 Részecskeszûrõ_

lepke írta: Helo
A részecske szűrőtől nem kell megijedni
nekem már régen túl ment
DE semmi gond megyen mint a DISZNÓ


üdv zoli


Még várj párezer km-t

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-08 22:03 Segítség!!!

lepke írta: JA és nem tudom megnézni KIK vannak az oldalon EZT hol lehet megsasolni ::
üdv zoli


A főoldalon, jobb-középen

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-08 21:02 manuális váltó

BarG írta:
hil írta: Sziasztok!
Ha Valakit érdekel, az NT Autónál lehet kapni MTF-LT2 váltó olajt kimérve. Tegnap vettem 1,1 litert, annyira volt szükségem.


Ez érdekes. Nem hivatalos BMW alkatrészboltban vagy 2 éve akartam venni MTF LT2-t. Ott, akkor azt mondták, az LT2 megszűnik és LT3-at kell használni helyette. A két olaj szemre nagyon különböző, az LT2 piros, az LT3 podig világossárga. Nos, azóta LT3 van a gépemben és semmi különbséget sem érzek az LT2-höz képest.



83 22 0 396 705 -ös cikkszámon rendelhető az 1 literes LT2 váltóolaj.


bmw320d4 Elküldve: 2010-09-08 16:23 Valaki segítsen

bencus3 írta: Sziasztok
Lenne egy olyan kérdésem hogy valakinek fordult már elő olyan hogy a gyári kazettás navis fejegység 10- 20 perc múlva kapcsol be magától miután elindultam?
Mi lehet a baj?
Köszi


- 16:9-es kijelző?
- Hang van?
- A hangerőgomb mellet világít a piros led?

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-08 16:20 Motorolaj

les10 írta:
lacaca írta:
les10 írta: Sziasztok!

Nekem olyan gondom lenne,hogy inditásnál egy két fokozatig vagy pontosabban a kék hőfokjelző elyhagyásáig füstöl erőteljesebben a kipufogo fehér gőzzel de utána már nem viszont 1400 km után megeszik 1l olajat és nem tudom,hogy szétszedessem a verdát vagy ne.Igazság szerint tavaly volt rajta turbó felújjítás meg olaj és szűrőcserék de kb 3/4 évet állt az autó és most kezdte csinállni ezt a dolgot.Szerintetek mi lehet a baj?
Előre is köszönöm


Szia Az a kérdés 1) milyen olaj van benne ? (0w,5w,10w)
2) milyen márkájú?
3) mióta van benne ?(mennyi ideje,hány km-t futott)
4)mennyi km.van az autóban?



Castrol 5-w40 olaj és kb 2000 km-t futott az utolsó olajcsere óta amiből 1400 km-t én tettem bele úgy hogy állt az autó előtte kb 1 évet.Az autóban egyébként 136000 -km van.


Szerintem mérjetek kompressziót és veszteséget, nem-e a gyűrűk ragadtak le. ha igen, akkor egy kis fékolaj segíthet a rajta.
Másik dolog lehet a rosszul felújitott turbó.
Kartergáznyomás milyen?

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-06 14:02 320d Motor

YELLOW írta: a gép akkor hülyülhet meg, ha leállítod az autót, és rögtön leveszed az akksiról. leállítás után egy jó negyed órát édemes várni és csak utána leválasztani az akksiról.


Negyed óra egy kicsit sok.
Kulcs ki, (ablakok fel ) kb 20mp-et várni, amíg lekattan a főrelé és már le is lehet venni a sarut.

Géphülyülésről nem tudok...

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-06 13:58 320d Motor

Chipcad777 írta: Üdv mindenkinek!

Olyan problémám van az autómmal, hogy gyorsításkor nagyon ciripel / csattog. Ez az injektor hibájára utal? Mert a szervízbe olyanokat mondanak, hogy lehet, hogy dugattyú hiba. Nehezen tudom elhinni, mivel 220.000km van a kocsiban és vigyázok rá, nem rugom szét.
Egyébként ez a hang mellé párosul az is, hogy rálépek a gázra hirtelen nem indul meg az autó, egészen addig amíg el nem éri a kb. 1800-2000 1/min-t, akkor hirtelen megindul és baromi nagy koromcsomagot nyom ki hátul (sűrű fekete füst). Motorolajat abszolút nem eszi, 12.000km-el ezelőtt cseréltem és még mindig majdnem maxon van.
Van valakinek valami ötlete?

Előre is köszi!

üdv.: Bálint


A dugattyúhiba nem attól van mert szétrúgod, hanem porlasztóhibától.
Szerintem minél hamarabb vizsgáltasd be a porlasztókat, nehogy dugattyúátégés legyen belőle.

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-06 10:01 Üzemanyag fogyasztás

Tyetyi írta:
YELLOW írta:
Tyetyi írta:
YELLOW írta:
carstylingon van ismerős akinek E36 323i automata autója van megkérdezem neki mit fogyaszt... jelzem családapa lett szóval nem hiszem, hogy nagyon vereti


Köszönöm !



ezt írta: "Mondjuk nálam az a fura, hogy nyáron kb. 9,5 volt az átlagfogyim, most meg 10,5 :S Vagy a lábam lett nehezebb, vagy vmi nem kerek"

mondjuk azt nem tudom, hogy ez a 25-ös szívósorral lévő adata, vagy még a 23-asos...


Ez nem vészes...a 20-as manuál+nagykerék is ennyit fogyasztott



http://totalcar.hu/tesztek/201...zinre_lep/

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-05 16:40 ASC hiba

Robinson írta:
Szia,

nekem is ez van, abs jeladó hiba. Nekem a bal első és bal hátsó


És miért nem fújod be valamivel a csatlakozókat?

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-05 16:35 bc